In een Engelstalige setting zou je ook Koffieplenter zeggen.quote:
Jij denkt dat ik uit m'n nek loop te zwammen over het godenkind, over the chosen one, over hij die ons naar het beloofde land brengt?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
In een Engelstalige setting zou je ook Koffieplenter zeggen.
Duidelijk geen lid van fok.be.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Slecht voorbereid door van Gramberen
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik uit m'n nek loop te zwammen over het godenkind, over the chosen one, over hij die ons naar het beloofde land brengt?
Er is maar een godenkind en die komt uit Kapellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik uit m'n nek loop te zwammen over het godenkind, over the chosen one, over hij die ons naar het beloofde land brengt?
Iemand die een filmpje monteert met teletubbiedeuntjes kan onmogelijk competent en helder zijn.quote:
Hoe kan hij zo’n belangrijke nieuwsbron overslaan. Sommige journalisten zouden beter dagelijks de voorbeschouwing van RR lezenquote:
De Klaas ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier heeft Jurgen VDB een relatie mee gehad.
Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Iemand die een filmpje monteert met teletubbiedeuntjes kan onmogelijk competent en helder zijn.
Dat en ik vraag me ook sterk af waarom?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Je moet mentaal sterk zijn, want je moet om 05:30 naast je bed staan.
Wtf.twitter:raykerckhoffs twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 22:18:29En toch zie ik liever Dylan met Nine zoenen 🙈😉 https://t.co/twWD7xtfT8 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |