quote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
Lijkt het jou leuk om dagelijks iemand het iq van een vissenkom te begeleiden? Heb jij er geen moeite mee dat je hulpje dagelijks 7 keer dezelfde vraag stelt?
Verder dan dit kom ik niet met de tekst voor de vacature
Zo dan, onlogisch blijft maar klappen krijgen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Je bent dan eigenlijk een soort BOA maar dan nóg treuriger.
Gelachen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef GGMM het volgende:
Lijkt het jou leuk om dagelijks iemand het iq van een vissenkom te begeleiden? Heb jij er geen moeite mee dat je hulpje dagelijks 7 keer dezelfde vraag stelt?
Verder dan dit kom ik niet met de tekst voor de vacature
Hij gaat tegenwoordig elke dag met een lach op zijn gezicht richting Amsterdam om te werken en maakt OP's met plaatjes van Ajax. Die is het he-le-maal kwijt.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De OP mag wel een update krijgen @:caland
Dit kan echt nietquote:Op maandag 22 juli 2019 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig elke dag met een lach op zijn gezicht richting Amsterdam om te werken en maakt OP's met plaatjes van Ajax. Die is het he-le-maal kwijt.
Maxi had het al gezegd.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat eerlijk van je om dat toe te geven.
Niet mijn probleemquote:Op maandag 22 juli 2019 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De OP mag wel een update krijgen @:caland
Waterkanon een optie?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:41 schreef Caland het volgende:
Zeker niet genoeg AED’s (lol)twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:40:12Open Dag #Ajax donderdag afgelast ivm warmte. Club zoekt alternatieve datum reageer retweet
Nee jou'n jasje is leuk.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 steden die werkelijk niemand iets boeien.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 users die werkelijk niemand iets boeien.
Kan je kapiteintje (wie?) misschien tot bedaren brengen? Hij is wild om zich heen aan het slaan.quote:
Het wordt wel tijd dat je eens een fotoverslag in CUL plaatst om je wijsheid te delen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Kon 'm niet laten liggen. Overigens is Johannes een van mijn favoriete users, ik heb zelfs ooit de Johannes-Vermeer award gewonnen.
[ afbeelding ]
Heb je nog wat wijze woorden voor @Koffieplanter en @El-Stinho ? ook 2 geweldige usersquote:Op maandag 22 juli 2019 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geniet ook van een heerlijke en welverdiende vakantie.
Maar voor mijn vrienden van fok maak ik natuurlijk even de tijd.
Sterf niet als een opportunist.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je nog wat wijze woorden voor @:koffieplanter en @:el-stinho ? ook 2 geweldige users
Hallo Johannesquote:Op maandag 22 juli 2019 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geniet ook van een heerlijke en welverdiende vakantie.
Maar voor mijn vrienden van fok maak ik natuurlijk even de tijd.
Nee joh, dit is niet mijn dag.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey hallo, Tilburg onveilig aan het maken?
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 22-07-2019 om 22:03:44Erg teleurstellend dat de erg irritante klootzak Whitlock met 10-8 van Henderson heeft gewonnen in de eerste ronde van de World Matchplay. Ik gun de klootzak Whitlock helemaal geen succes in de dartswereld en ik hoop dat hij vandaag nog zijn armen breekt #rtl7darts reageer retweet
Kapoquote:
Even kalm tegen @Scrummie2.0quote:Op maandag 22 juli 2019 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van Scrummie ook gisteravond
Wat heb je precies gedaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk wel 2/3 liter vocht kwijt, maar heerlijke sessie
Al zou je me 100 euro betalen zou ik er nog niet gaan liggen.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen/overmorgen naar scheveningen?
Aha.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb mijn rug helemaal gesloopt en daarna triceps prikkeltje gegeven
eensquote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al zou je me 100 euro betalen zou ik er nog niet gaan liggen.
Niks, ik ben @onlogisch nietquote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan dan met je vunzige gedachtes??
Voor geen goudquote:Op maandag 22 juli 2019 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen/overmorgen naar scheveningen?
Jazeker, al was het binnen 5 minuten op omdat ik honger had.quote:
Genotquote:Op maandag 22 juli 2019 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik stream nu Planet Earth 2 naar mijn TV
MIJN GOD WAT GEIL
Toch wel interessant dat in de natuur alleen de sterkste zich mag voortplanten, terwijl hier elke zwakkeling kinderen maaktquote:Op maandag 22 juli 2019 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jazeker, al was het binnen 5 minuten op omdat ik honger had.
[..]
Genot
quote:
@onlogisch ligt dus nog steeds op de pijnbank.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Onlogisch weet niet eens meer hoe een gym eruit ziet, die is al 40/45 dagen niet geweest
Neu vakantie alweer voorbij helaas. Maar goed hier, daar?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus. Hoe is het? Vakantie?
Lekker man. Dagje gevaren in Giethoorn en de plassen. Lekker broezn.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neu vakantie alweer voorbij helaas. Maar goed hier, daar?
G E N O Tquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker man. Dagje gevaren in Giethoorn en de plassen. Lekker broezn.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws.
Mufasa is dood
Wist je dat PSV berghuis gaat kopen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goedenavond Don
Wist je dat er dolfijnen in de jungle zwemmen?
Nee dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goedenavond Don
Wist je dat er dolfijnen in de jungle zwemmen?
Omdat er nu nog geen geld is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haalt feyenoord elia niet terug als mountainhouse weggaat?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, vertel me meer?
[..]
Ik ook niet tot 20 min geleden
twitter:RealBetis twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 01:05:00🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 @NabilFekir https://t.co/NnQc7YsyuZ reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]twitter:RealBetis twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 01:05:00🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩@:NabilFekir https://t.co/NnQc7YsyuZ reageer retweet
Ik zou het genottelijk vinden als 'ie bij Twente tekent, want daar is hij groot geworden, maar Twente kan zijn salaris natuurlijk nooit ophoestenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:01 schreef Smoofie het volgende:
Waarom haalt feyenoord elia niet terug als mountainhouse weggaat?
Twente moet gewoon optyfen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou het genottelijk vinden als 'ie bij Twente tekent, want daar is hij groot geworden, maar Twente kan zijn salaris natuurlijk nooit ophoesten
Waarom zou hij degradatievoetbal willen spelen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou het genottelijk vinden als 'ie bij Twente tekent, want daar is hij groot geworden, maar Twente kan zijn salaris natuurlijk nooit ophoesten
Hij ging toch ook naar Feyenoord?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou hij degradatievoetbal willen spelen?
Bakkes, retenjong.quote:
Jij ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou hij degradatievoetbal willen spelen?
Lol.quote:Volgens Grives' advocaat Koen Vaneecke bereidde de actrice zich voor op een nieuwe rol en was het drugsbezit "een uit de hand gelopen experiment". "Mijn cliënte heeft de gewoonte zich zeer goed voor te bereiden voor een nieuwe rol. Zo heeft ze ooit weken op straat geleefd voor een reeks over daklozen", zegt Vaneecke tegen De Telegraaf.
Hey maat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)eveelheid-drugs.html
[..]
Lol.
forumbeest weer in the house harrie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep het wordt een lange hittegolf
Lekker man. Jij bent echt beest!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
forumbeest weer in the house harrie.
Veel beter zal het vandaag niet wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:27 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!
@:Lange_lans
@:Lenny_leonard
Doe het hem eens naquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel beter zal het vandaag niet worden
donder op.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel beter zal het vandaag niet worden
Een forumbeest is niet te stoppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed te zien dat je nog enige kracht bezit.
GGMM een forumbeest noemenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
GGMM is inderdaad FA geworden.
Chapeau!
Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM een forumbeest noemen
De naïviteit
BrabantGod waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het record van 38.6 graden uit 1944 er dan eindelijk aan boys?
Zoja, waar en wat wordt het nieuwe record?
Lekker bezig maatquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:27 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!
@:Lange_lans
@:Lenny_leonard
In De Bilt lijkt mij danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Treuriger wordt het niet. Ik vraag me dan altijd af wie die gasten zijn die dit soort dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:51 schreef JanCees het volgende:
https://sportnieuws.nl/fu(...)feyenoord-calimeros/
@:JR-Style-93
Er zijn gasten die het verzinnen, maar nog treuriger: er zijn volwassen mensen die het leuk vinden en massaal in de rij gaan staan...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Treuriger wordt het niet. Ik vraag me dan altijd af wie die gasten zijn die dit soort dingen verzinnen.
ging mij meer om de tweet van jrquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Treuriger wordt het niet. Ik vraag me dan altijd af wie die gasten zijn die dit soort dingen verzinnen.
Struga of Ohrid?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Macedonië bevalt overigens nog steeds prima.
In Ell.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een heel koel huis, en een zwembadje opgepompt in de tuin. Niks aan de hand.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je airco buitendam hoe ga je dat overleven deze week
Als ik jou begroet zoals een Duitser pak ‘m beet 75 jaar geleden werd begroet, ban je me dan?quote:
Jou zeker jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik jou begroet zoals een Duitser pak ‘m beet 75 jaar geleden werd begroet, ban je me dan?
Nee ik geef daar vooral opleidingen en die starten pas in september weer. Werk wat ik nu doe kan ook gewoon vanuit huis of kantoor in de buurt.quote:
Rond deze tijd verdienen ze goudquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al die Nederlandse Tokkies op de Bazar in Ohrid. Wat kut voor die stad.
Ideaalquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik geef daar vooral opleidingen en die starten pas in september weer. Werk wat ik nu doe kan ook gewoon vanuit huis of kantoor in de buurt.
Maar nog treuriger: Feyenoordersquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn gasten die het verzinnen, maar nog treuriger: er zijn volwassen mensen die het leuk vinden en massaal in de rij gaan staan...
Nouja trommelen in een viaduct onder de snelweg. Benieuwd wat Ajax dit jaar voor ludieke acties gaat verzinnen voor op hun open dagquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totaal vergelijkbaar ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja trommelen in een viaduct onder de snelweg. Benieuwd wat Ajax dit jaar voor ludieke acties gaat verzinnen voor op hun open dag
Ik voel mij bijna genoodzaakt om het schoenzwaaifilmpje te posten vriend. En dat wil ik niet, echt niet.quote:
Mag hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel mij bijna genoodzaakt om het schoenzwaaifilmpje te posten vriend. En dat wil ik niet, echt niet.
Jammer dat dat legendarische filmpje van PSV-supporters in de bus van Youtube verdwenen is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik voel mij bijna genoodzaakt om het schoenzwaaifilmpje te posten vriend. En dat wil ik niet, echt niet.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag hoor
Ik zeg nergens dat PSV, geen retards heeft
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:51 schreef JanCees het volgende:
https://sportnieuws.nl/fu(...)feyenoord-calimeros/
@:JR-Style-93
Nee ik ook, niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag hoor
Ik zeg nergens dat PSV, geen retards heeft
Je bent mad Elanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Daar ben jij tenslotte het levende bewijs van.
Die laatste is juist foutquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja die laatste moet ik hebben, maar als ik gehaast ben gaat het fout.
Moet hij wetenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:47 schreef GGMM het volgende:
Oh JR staat op sportwereld.nl
Lekker bezig maat.
Fout op fout.quote:
Pak nu je IPhone en kijk. Je hebt vier puntjes. Je moet de laatste hebben, het rechte streepje. (Zoals je moeder die ook heeft lol) De komma doet het niet.quote:
Ja die moet je hebben. Het rechte streepje. Die eennalaatste is een komma in de lucht. Dan krijg je deze :’)quote:
De Administrators, of gewoon "admins" zijn vijf mensen die vooral verantwoordelijk zijn voor FOK! in zijn grote geheel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
Wat is het verschil tussen een forum admin en een forum mod?
Die moet je niet hebben sukkelquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja die moet je hebben. Het rechte streepje. Die eennalaatste is een komma in de lucht. Dan krijg je deze :’)
Kijk, ik gebruik het laatste streepje: ' die.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die moet je niet hebben sukkel
Dat is dit :’)
Ja dat heb ik ook heel even aangezet maar daar kreeg ik aids van.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, ik gebruik het laatste streepje: ' die.
Ja het verschil tussen een mod en een FA weet ik wel maar die @heywoodu heeft wel dezelfde kleur als GGMM.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Administrators, of gewoon "admins" zijn vijf mensen die vooral verantwoordelijk zijn voor FOK! in zijn grote geheel.
(Forum-)Admins zijn er voor de bestuurlijke zaken en de algehele leiding op het forum. Ze beslissen dus over alle zaken die met het forum te maken hebben. Daarnaast kunnen ze ook overal modereren. In het laatste geval doen ze dus wat Moderators ook doen.
De bestuurlijke zaken waar Forum-Admins over beslissen zijn onder andere:
Het aannemen van nieuwe Moderators.
Het openen van nieuwe subfora.
Het sluiten en archiveren van subfora.
Het bepalen en bewaken van de Policy.
Het geven van waarschuwingen of uitdelen van bans.
Het ondersteunen van moderators bij hun dagelijkse taken.
Verder staan ze boven Moderators als het gaat om het nemen van beslissingen die met het modereren te maken hebben
@yvonnequote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:55 schreef Caland het volgende:
De grote vraag is krijg je als admin betaald?
Oh, omdat je het verschil vroeg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen een mod en een FA weet ik wel maar die @:heywoodu heeft wel dezelfde kleur als GGMM.
Wat verwarrend
Waarom zou je het anders willen doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:55 schreef Caland het volgende:
De grote vraag is krijg je als admin betaald?
Aanzien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders willen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Ja dat heb ik ook bij mods dus die vlieger gaat niet opquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders willen doen?
Manager frontpage (niet geklikt)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:58 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn ook mensen die hier manager willen zijn
Manager PR bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Aanzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Redactie sport.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:58 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn ook mensen die hier manager willen zijn
Manager PR bijvoorbeeld
Goed punt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook bij mods dus die vlieger gaat niet op
Maakt niet uit makker. Voor mij blijf je altijd René van boven de snackbarquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:08 schreef GGMM het volgende:
Ik had gehoopt minder gepest te worden.
Maar vooralsnog heeft het een averechts effect gehad.
ER's hebben die kleur ookquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja het verschil tussen een mod en een FA weet ik wel maar die @:heywoodu heeft wel dezelfde kleur als GGMM.
Wat verwarrend
Klootzak.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit makker. Voor mij blijf je altijd René van boven de snackbar
Je kan wel van de stadswacht naar de politie gaan maar dat wil niet zeggen dat mensen respect voor je krijgen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:08 schreef GGMM het volgende:
Ik had gehoopt minder gepest te worden.
Maar vooralsnog heeft het een averechts effect gehad.
Als ik me niet vergis staan GGMM en ik grofweg op dezelfde hoogte in de ladder, alleen hij op het forum en ik op (een deel van) de FP.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dezelfde rechten? Of is GGMM technisch gezien jouw baas?
PIRAMIDESPELquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis staan GGMM en ik grofweg op dezelfde hoogte in de ladder, alleen hij op het forum en ik op (een deel van) de FP.
Dus jij bent één van de 5 fa’s? Wie is dan de laatste?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis staan GGMM en ik grofweg op dezelfde hoogte in de ladder, alleen hij op het forum en ik op (een deel van) de FP.
Nog nooit iemand in een ladder zien staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben geen FA.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus jij bent één van de 5 fa’s? Wie is dan de laatste?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog nooit iemand in een ladder zien staan eigenlijk.
Nee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wil je dan HEEL SNEL stoppen met jezelf op dezelfde hoogte te zetten als GGMM?
Begrijpelijk wel dat ze Jancees vooralsnog geen moderator maken. Daar is geen enkele ladder tegen bestand.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
Zien jullie nu ook voor je hoe de hele crew samen op één grote ladder staat?
Leuk Elan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel dat ze Jancees vooralsnog geen moderator maken. Daar is geen enkele ladder tegen bestand.
Je moet nu wel even aan user woodyu ofzoiets laten zien wie hier de scepter zwaait, René. Nu komt het erop aan.quote:
Als FA dien je je medecrew met respect te behandelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet nu wel even aan user woodyu ofzoiets laten zien wie hier de scepter zwaait, René. Nu komt het erop aan.
Je mag z’n schoenen nog niet strikken, jij worm.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als FA dien je je medecrew met respect te behandelen.
(lol)twitter:thejermaine twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 11:06:04BREEK: Openbaar Ministerie moet Jelle Brandt Corstius in twee zaken vervolgen voor beschuldiging van verkrachting aan adres Gijs van Dam in de landelijke media. #JelleBrandtCorstius #GijsvanDam reageer retweet
Maar je bent dus moderator op het gehele forum zeg maar, terwijl andere modjes specifieke subforums hebben waar binnen ze mogen modereren?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als FA dien je je medecrew met respect te behandelen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:27 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:thejermaine twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 11:06:04BREEK: Openbaar Ministerie moet Jelle Brandt Corstius in twee zaken vervolgen voor beschuldiging van verkrachting aan adres Gijs van Dam in de landelijke media. #JelleBrandtCorstius #GijsvanDam reageer retweet
Ik krijg de indruk dat je probeert te stoken dus mij en mijn goede vriend woody.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet nu wel even aan user woodyu ofzoiets laten zien wie hier de scepter zwaait, René. Nu komt het erop aan.
Op het forum mod ik alleen (echte) sportfora: SPT, DRT en TDF. GGMM is op het forum mijn baas en ik kus zijn schoenen dan ook dagelijks.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar je bent dus moderator op het gehele forum zeg maar, terwijl andere modjes specifieke subforums hebben waar binnen ze mogen modereren?
DRT en TDF??quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het forum mod ik alleen (echte) sportfora: SPT, DRT en TDF. GGMM is op het forum mijn baas en ik kus zijn schoenen dan ook dagelijks.
Tja, dat vraag ik me van VBL af, maar goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
DRT en TDF??
Wat hebben die met sport te maken??
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik me van VBL af, maar goed.
Nee, dat blijkt. Hij kan zonder enige tegenspraak uitspraken doen als:quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je probeert te stoken dus mij en mijn goede vriend woody.
Dat gaat je niet lukken!!
Ik zou zeggen: ga de zolder op, zoek een ruggengraat en probeer hier iets aan te doen!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aii, dit kon je beter niet doenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die dagen zijn inmiddels voorbij. Ik slurp mijn BCAA's weg, kijk het gelaten aan en bemoei niet.quote:
Wat een god.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 11:55:17Heel veel s6 vanavond @PSV #voorronde @ChampionsLeague https://t.co/HDV3JVwftQ reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een god.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 11:55:17Heel veel s6 vanavond @:PSV #voorronde @:ChampionsLeague https://t.co/HDV3JVwftQ reageer retweet
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
GGMM als forum admin
Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaha
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:47 schreef GGMM het volgende:
JeetjeEn ik denk één zekerheidje dat ik sowieso heb is dat Rickertman volledig achter mijn aanstelling staat.
Godverdomme.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In plaats van dat je heywoodu aanpakt omdat ie VBL te kakken zet ga je mij lopen stieren. Ruggengraatloze, dubbelekapsalonvretende, verdrietige hoop stront.quote:
Waarom staat Utopia daar eigenlijk tussen? Proletenvermaak.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat het mij veel kan schelen, maar waarom staat het Formule 1 Forum al jaren vast als tijdelijk forum? Zelfs als het winterstop is staat het forum vast.
Wat maakt F1 nu zo bijzonder dan? Laat dat dagjesvolk wat F1 opeens volgt maar lekker naar onderen scrollen om het forum te vinden. Zoals alle andere "sporten".
Heeft de FA @:GGMM hier ook een mening over?
Zijn die niet goed voor de helft van alle forumposts of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat Utopia daar eigenlijk tussen? Proletenvermaak.
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn die niet goed voor de helft van alle forumposts of iets dergelijks?
Al die oudjes posten en meeten daar massaal. Die hebben natuurlijk geen adblock dus onze vriend Danny houdt van ze.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat zou wel echt heel triest zijn.
Sorry, ik zal de fora die jij niet leuk vindt even verwijderen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat Utopia daar eigenlijk tussen? Proletenvermaak.
Mag Tour de France weg.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik zal de fora die jij niet leuk vindt even verwijderen.
Maak maar even een lijstje.
Het zou je verbazen. Meer reacties dan NWS, wat al sinds 2002 of zo bestaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee.
Dat zou wel echt heel triest zijn.
Nederland is een smakeloos landje.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou je verbazen. Meer reacties dan NWS, wat al sinds 2002 of zo bestaat.
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
GGMM als forum admin
Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaha
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat het mij veel kan schelen, maar waarom staat het Formule 1 Forum al jaren vast als tijdelijk forum? Zelfs als het winterstop is staat het forum vast.
Wat maakt F1 nu zo bijzonder dan? Laat dat dagjesvolk wat F1 opeens volgt maar lekker naar onderen scrollen om het forum te vinden. Zoals alle andere "sporten".
Heeft de FA @:GGMM hier ook een mening over?
Iemand die Fok gebruikt voor de speciaalbier- en darts-topics en ook maar op VBL zit wegens gebrek aan betere Feyenoord-fora.quote:
Feyenooitquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iemand die Fok gebruikt voor de speciaalbier- en darts-topics en ook maar op VBL zit wegens gebrek aan betere Feyenoord-fora.
En de eer aan jou geven???quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met andere woorden je hebt het veranderd zie ik? Zeg dat dan gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |