Wil je het niet schoon likkenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:07 schreef stokj het volgende:
@:Fancy2 heb je je goever goed gewassen nu je uitgepoept bent
Heerlijk is dat he.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:09 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
Het gaat mij momenteel voor de wind.
is een idee, laatst wel als zijspan geprobeerd maar viel tegen, kwam niet echt vooruitquote:Op maandag 22 juli 2019 19:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he.
Ga je nog op reis als fiets?
Nopequote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef devzero het volgende:
Mag ik nou niet naar de wc tot dit topic vol is?
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef devzero het volgende:
Mag ik nou niet naar de wc tot dit topic vol is?
Wat een sub slave opdracht is dat hequote:
Ja de weerstand is veel groter dan. Anders opvouwen?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:13 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
is een idee, laatst wel als zijspan geprobeerd maar viel tegen, kwam niet echt vooruit
Dit zet me toch wel aan het denken.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja de weerstand is veel groter dan. Anders opvouwen?
Ik vind van niet!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dat ik wel een bakje koffie heb verdiend.
Oh lol.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je nog geen nieuw deel van dat painttopic hebt aangemaakt!![]()
![]()
Volgens mij had @stokj die gesloten en geen nieuw deel geopendquote:Op maandag 22 juli 2019 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat je nog geen nieuw deel van dat painttopic hebt aangemaakt!![]()
![]()
Valt wel mee.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vult toch niet? Dan heb je over een uur weer honger.
Beter dan dat je baas zegt dat z'n bedrijf naar de maan gaatquote:
Precies.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan dat je baas zegt dat z'n bedrijf naar de maan gaat
Dat kan best kloppen, toen was ik nog onervaren op FOK!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Volgens mij had @:stokj die gesloten en geen nieuw deel geopend
En heb je ondertussen genoeg nagedacht?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:22 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
Dit zet me toch wel aan het denken.
A M A T E U Rquote:Op maandag 22 juli 2019 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, toen was ik nog onervaren op FOK!
Zeg maar tegen je zusje dat ik deze week overslaquote:Op maandag 22 juli 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga jij ook je hoofd koel houden komende dagen?
Ik wist hetquote:Op maandag 22 juli 2019 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeg maar tegen je zusje dat ik deze week oversla
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijd geleden hoor. Nu ben ik semi-prof. Niemand kan aan jou als prof tippen!
Ik bedank.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Een paar veren in je goever kan geen kwaad
Voor mij vult dat niet nee.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:09 schreef Geerd het volgende:
Broodjeshamburger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo vult dat niet ?? 3 hamburgers a 250gram , uien champignons etc eitje?
Uuuh...hoeveel eet je danquote:Op maandag 22 juli 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij vult dat niet nee.
Ad Looij en Braddie gespotquote:Op maandag 22 juli 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij vult dat niet nee.
Minstens 4045 kgquote:Op maandag 22 juli 2019 20:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuuh...hoeveel eet je dan750gram vlees vult niet oke :p
Mat stoniequote:Op maandag 22 juli 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan veel geld verdienen met mukbang streams
Kom dan.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan veel geld verdienen met mukbang streams
xDquote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
ALS DAT JASJE VAN JE BESCHADIGD IS EN JE WIL ER WAT AAN DOEN
ik heb inmiddels wel uitgebreid zitten kakken, ik voel nu wat meer ruimte om na te denkenquote:Op maandag 22 juli 2019 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
En heb je ondertussen genoeg nagedacht?
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:47 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik heb inmiddels wel uitgebreid zitten kakken, ik voel nu wat meer ruimte om na te denken
Ja gekke gast, een klein dunt ventje die voor tien kan vretenquote:
Ja, het dralla's draaien neem inderdaad ook concentratie in beslag. Het gaat erom dat je met de juiste snelheid alles laat draaien/persen en niet gaat drukken, anders kan je aambeien krijgen.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:47 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik heb inmiddels wel uitgebreid zitten kakken, ik voel nu wat meer ruimte om na te denken
ik hoest mn drolletjes er altijd uit tijdens een scheetjequote:Op maandag 22 juli 2019 21:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, het dralla's draaien neem inderdaad ook concentratie in beslag. Het gaat erom dat je met de juiste snelheid alles laat draaien/persen en niet gaat drukken, anders kan je aambeien krijgen.
Nou, wat is het daar strak gespannen zeg beneden. Dat is ook niet gezond.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:03 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik hoest mn drolletjes er altijd uit tijdens een scheetje
zei ik ook tegen je zusjequote:Op maandag 22 juli 2019 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan kloppen, deze nacht is nog wel te doen.
ELFSTEDENTOCHT GIET OANquote:Op maandag 22 juli 2019 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
Deze week verwarming aan, sjaal, handschoenen, muts en warme chocomel
Zou wel weer eens leuk zijn, zo'n strenge winterquote:Op maandag 22 juli 2019 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
erwtensoep met dikke stukken worst
Ga je mond spoelen met groene zeep; gek!!!quote:Op maandag 22 juli 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou wel weer eens leuk zijn, zo'n strenge winter
Van de hema of je eigen geproduceerde worst?quote:Op maandag 22 juli 2019 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
erwtensoep met dikke stukken worst
quote:Op maandag 22 juli 2019 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep; gek!!!
Schaatsen op de vijverquote:Op maandag 22 juli 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mag wel weer een keer jaquote:Op maandag 22 juli 2019 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Strenge winters, hete zomersquote:Op maandag 22 juli 2019 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik liever dan een hete zomer
Wonen wij in de zelfde straat !!quote:Op maandag 22 juli 2019 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn buurman is heel goed bezig met een mooie overkapping te bouwen in zijn tuin, hulde daarvoor ziet er goed uit maar hij heeft geen rekenking gehouden met afvoer voor regenwater.....
Luister vriend, jij zit hier strenge winters aan te moedigen en ik heb een hekel aan kou. Dus als we een strenge winter krijgen dan hou ik jou daar hoofdelijk aansprakelijk voor. Dat je het vast weet. Goddomme.quote:
JANKENquote:Op maandag 22 juli 2019 21:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Luister vriend, jij zit hier strenge winters aan te moedigen en ik heb een hekel aan kou. Dus als we een strenge winter krijgen dan hou ik jou daar hoofdelijk aansprakelijk voor. Dat je het vast weet. Goddomme.
Niet de huizen naast je opkopenquote:Op maandag 22 juli 2019 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja feitelijk gezien grenzen alleen onze garages aan elkaar.
Ik ben niet zo rijkquote:Op maandag 22 juli 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet de huizen naast je opkopen
quote:Op maandag 22 juli 2019 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
WKN DASOO lijkt soms wel een weerbestellingscentrum met "doe mij maar dit en dat soort weer graag"
racist!!!!!!!!! ik vind dit niet kunnen!!!!!!!!!!!quote:
JANKENquote:Op maandag 22 juli 2019 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
racist!!!!!!!!! ik vind dit niet kunnen!!!!!!!!!!!
Dat is wel de samenleving waarin we leven, niemand wil meer verantwoordelijkheid dragen en het is altijd de schuld van de ander. Op tijd van huis vertrekken omdat de bus misschien wel eens vertraging zou kunnen hebben is er niet bij. Net zoals fatsoenlijk neerlandsch schrijvenquote:
Ja eens hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is wel de samenleving waarin we leven, niemand wil meer verantwoordelijkheid dragen en het is altijd de schuld van de ander. Op tijd van huis vertrekken omdat de bus misschien wel eens vertraging zou kunnen hebben is er niet bij. Net zoals fatsoenlijk neerlandsch schrijven
weer een hoofdpijndossier voor de burgemeesterquote:Op maandag 22 juli 2019 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Een bloemetje van de burgemeester van Winterswijk kan ze er zo wel uitslepen.
okayquote:Op maandag 22 juli 2019 23:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind die naam gewoon niet mooi
Dat is lang geleden...quote:Op maandag 22 juli 2019 23:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje heette zo, ik zat in groep 3
Je bent verdwaaldquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
42, bijna 43, jij?
[..]
eerder 32 maar dat kan een typo zijn.
[..]
typo! Geen leugen!
Nee hoor, ik heb mezelf even terug getrokken, na mijn excuus. Ze zitten daar niet op mij te wachten verwacht ik.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
42, bijna 43, jij?
[..]
eerder 32 maar dat kan een typo zijn.
[..]
typo! Geen leugen!
Ach, who cares.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb mezelf even terug getrokken, na mijn excuus. Ze zitten daar niet op mij te wachten verwacht ik.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb mezelf even afgetrokken, mijn excuus. Ze zitten daar niet op te wachten verwacht ik.
Wat? 43 of 32?quote:
als je 27 zegt te zijn waarom dan de 87 in je naam als dat niet je geboorte jaar is?quote:
Jij duidelijk niet maar ik wel.quote:
Het interesseert mij idd geen zak.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? 43 of 32?
[..]
als je 27 zegt te zijn waarom dan de 87 in je naam als dat niet je geboorte jaar is?
[..]
Jij duidelijk niet maar ik wel.
dat zit je al boven de 30quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
D8 dat 87 zijn geboortejaar was.
Dit idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het interesseert mij idd geen zak.
Mooi manquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Grappig,, zelfs voor een 32 jarige vind ik t ergens wel sneu....
Vind dat wel knap, schijt hebben wat andere van je denken.... Ik kan dat niet op te 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Handig als je het wel kanquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind dat wel knap, schijt hebben wat andere van je denken.... Ik kan dat niet op te 1 of andere manier.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind dat wel knap, schijt hebben wat andere van je denken.... Ik kan dat niet op te 1 of andere manier.
Tot op zekere hoogte....quote:
Vind je dat echt? Ik vind het ergens ook wel egoïstisch en totaal niet sociaal....quote:
Ik vind mezelf uniek, bijzonder sociaal en buitengewoon plezierig.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte....
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het ergens ook wel egoïstisch en totaal niet sociaal....
Leef je voor jezelf of voor een ander?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte....
[..]
Vind je dat echt? Ik vind het ergens ook wel egoïstisch en totaal niet sociaal....
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf uniek, bijzonder sociaal en buitengewoon plezierig.
Ok, bijzonder, wat doe je zoal sociaal dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind mezelf uniek, bijzonder sociaal en buitengewoon plezierig.
Beide, ik leef voor mezelf en andere.quote:
Praten met jou.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, bijzonder, wat doe je zoal sociaal dan?
[..]
Beide, ik leef voor mezelf en andere.
Zonder andere zou ik geen zin hebben in een leven. Zonder andere zou mijn leven dus ook geen nut hebben.
Sorry maar het is bed tijd voor mij.
Fijne avond nog
Veel weekenden van mij vallen doordeweeks dat zou echt saai worden op die fiets....was vandaag ook vroeg thuis...geen zin om 2300 al naar bed te gaanquote:
Wat jij met je zak doet boeit echt niemand watquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt nodig of zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Veel weekenden van mij vallen doordeweeks dat zou echt saai worden op die fiets....was vandaag ook vroeg thuis...geen zin om 2300 al naar bed te gaan
Wees blij dat je mijn schema niet hebt manquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Veel weekenden van mij vallen doordeweeks dat zou echt saai worden op die fiets....was vandaag ook vroeg thuis...geen zin om 2300 al naar bed te gaan
Das helemaal afschuwelijk ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wees blij dat je mijn schema niet hebt man
Kan der wel echt van genieten..koude kletsers wegtikkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt nodig of zo.
Maandag pimpampet avondquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:34 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wees blij dat je mijn schema niet hebt man
Ja ik ook wel hoor. Zeker als het zo warm is als nu.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan der wel echt van genieten..koude kletsers wegtikken![]()
![]()
![]()
![]()
Close enoughquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Maandag pimpampet avond
Dinsdag Sjoelen met de buren
Woensdag zangles
?
Hij staat al aan nu. 2e keer deze zomer.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wij zijn de komende dagen blij. Multi-split
quote:
Degene met de grootste voetenquote:
Dan ken ik leukere spelletjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me echt megaflauw om te spelen, tenzij iedereen al helemaal dronken is
Mens erger je nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:47 schreef SoS87 het volgende:
Als je goed dronken bent is zelfs Monopoly leuk
Als je de spelregels nog kan begrijpen danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:47 schreef SoS87 het volgende:
Als je goed dronken bent is zelfs Monopoly leuk
Ik parkeer illegaal op het parkeerterrein van jou hotel. Kom danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je de spelregels nog kan begrijpen dan
Zolang haags er maar niet achterkomt dat het eigenlijk zijn straat is, vind ik het primaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik parkeer illegaal op het parkeerterrein van jou hotel. Kom dan
Over uurtje weer proberen te slapenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vanavond een fout gemaakt... powernap die niet nodig was. Klaarwakker nu
Weinig kansquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang haags er maar niet achterkomt dat het eigenlijk zijn straat is, vind ik het prima
Haagsquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang haags er maar niet achterkomt dat het eigenlijk zijn straat is, vind ik het prima
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga door naar het volgende topic. U ontvangt geen punten
Gouden concept voor het nieuwe DTS?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga door naar het volgende topic. U ontvangt geen punten
Oh excuusquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit mag alleen Flips.
Beetjenaar mij doen
Ik wil oude DTSquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gouden concept voor het nieuwe DTS?
Gouden concept is om het op nieuw te starten in de huiskamer op tweakers.netquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gouden concept voor het nieuwe DTS?
Zou dat aanslaan denk je?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Gouden concept is om het op nieuw te starten in de huiskamer op tweakers.net
Vast wel. Maar ik weet eigenlijk het password voor mijn tweakers account niet meer en al helemaal niet of ik nog toegang tot de huiskamer hebquote:
Tijd om eens op te vragenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik weet eigenlijk het password voor mijn tweakers account niet meer en al helemaal niet of ik nog toegang tot de huiskamer heb
Ja van mij ook wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Van mij mag DTS gesloten blijven
Wij zijn geen vriendjes meer hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Van mij mag DTS gesloten blijven
aloa en zijn kloon?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja van mij ook wel.
Ken er 2 die hem echt open willen hebben.
Ik dacht dat hij zich wel prima vermaakte in de SC?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey is geen kloon van aloa haha.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich wel prima vermaakte in de SC?
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit mag alleen Flips.
Beetjenaar mij doen
Lekker bezigquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet maar, want ik ben mijn telefoon al een paar dagen kwijt
Wie heb ik aan de lijn hallo halloquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet maar, want ik ben mijn telefoon al een paar dagen kwijt
Ik voelde me al bijna beledigd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu weet je wel waarom ik nog niet op je appje heb gereageerd.
Oh ja kutquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ging even de wekker zetten, valt vies tegen.
Best een lastig klusjequote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ging even de wekker zetten, valt vies tegen.
Oh w8 ff ja. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijn wel ja
[..]
Doe es effe niet zeg!!
[..]
Dat ik ga slapen
Me 2quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ken je DTS klassiekers
Ik ga zo slapen
Ga eens werkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ken je DTS klassiekers
Ik ga zo slapen
Ja is nu geschiedenisquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ken je DTS klassiekers
Ik ga zo slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |