TS is nog een beetje wausquote:Op maandag 22 juli 2019 18:35 schreef Lienekien het volgende:
Klopt de titel wel? Hij zoende haar toch alledrie de keren? Het initiatief lag niet bij haar?
Lekker met tong of zonder?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef 230411 het volgende:
Hallo,
Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik samen voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Wij hebben een sterke relatie van 9 jaar en ondertussen ook 2 kinderen.
Wij kwamen op het festival een stel tegen die we 1 keer eerder op een verjaardag hebben ontmoet, het was gezellig en we hadden leuke gesprekken.
Mijn vriendin was in gesprek met de man en ik was met zijn vrouw aan het praten, toen ik zag dat hij mijn vriendin uit het niets een kus op haar mond gaf. Mijn vriendin reageerde er niet op en ze kletste gezellig verder.
Na een paar minuten gingen mijn vriendin en ik een rondje lopen, ik besloot er nog niks over te zeggen omdat ik zag dat het van zijn kant kwam en ik de gezellige sfeer niet wilde verpesten.
Aan het einde van de avond komen we het stel weer tegen en tot 2 keer toe geeft de man mijn vriendin een kus op haar mond. Zijn vrouw vertelde lacherig dat haar man altijd zo amicaal is tijdens het gebruik van XTC.
De volgende ochtend zat het mij erg dwars en probeerde ik er normaal over te praten maar dit lukte niet omdat me vriendin het totale onzin vond dat ik hier over in zat en er totaal niks achter zit. Nu vraag ik mij af of ik me nu druk maak om niks of dat ik toch een punt heb. We waren onder invloed van XTC wat volgens internet je grenzen sterk kan verlagen.
Dat kan niet hoor. Dat zijn de consequenties als je onder invloed bent. Dan doe je dingen die 'normaal' zijn. Wie weet gaat dit ook verder dan alleen zoenen en heb je zo GB te pakken met z'n viertjes. Daar zal je dan voor open moeten staan.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:33 schreef 230411 het volgende:
Hallo,
Afgelopen weekend hebben mijn vriendin en ik samen voor het eerst XTC gebruikt op een festival. Wij hebben een sterke relatie van 9 jaar en ondertussen ook 2 kinderen.
Wij kwamen op het festival een stel tegen die we 1 keer eerder op een verjaardag hebben ontmoet, het was gezellig en we hadden leuke gesprekken.
Mijn vriendin was in gesprek met de man en ik was met zijn vrouw aan het praten, toen ik zag dat hij mijn vriendin uit het niets een kus op haar mond gaf. Mijn vriendin reageerde er niet op en ze kletste gezellig verder.
Na een paar minuten gingen mijn vriendin en ik een rondje lopen, ik besloot er nog niks over te zeggen omdat ik zag dat het van zijn kant kwam en ik de gezellige sfeer niet wilde verpesten.
Aan het einde van de avond komen we het stel weer tegen en tot 2 keer toe geeft de man mijn vriendin een kus op haar mond. Zijn vrouw vertelde lacherig dat haar man altijd zo amicaal is tijdens het gebruik van XTC.
De volgende ochtend zat het mij erg dwars en probeerde ik er normaal over te praten maar dit lukte niet omdat me vriendin het totale onzin vond dat ik hier over in zat en er totaal niks achter zit. Nu vraag ik mij af of ik me nu druk maak om niks of dat ik toch een punt heb. We waren onder invloed van XTC wat volgens internet je grenzen sterk kan verlagen.
Om een beetje bij te horen is een lijntje wit wel het minste ja. Netjes met je ikea familie kaart.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nog xtc gebruiken als je al een gezin hebt. Sta je ook achter de bosjes te blowen? Grow up!
Waarom zou je je druk maken over (vooralsnog) eenmalig xtc gebruik?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:28 schreef dop het volgende:
Je druk maken om drie kusjes, en niet om XtC gebruik.
Waarom zou je je druk maken over 3 kusjes.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken over (vooralsnog) eenmalig xtc gebruik?
Wat is dit voor bekrompen tering opmerking.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef LXIV het volgende:
Nog xtc gebruiken als je al een gezin hebt. Sta je ook achter de bosjes te blowen? Grow up!
Dikke onzin.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:17 schreef phoenyx het volgende:
Tjah als iedereen maar drugs neemt kan zoiets gebeuren. Beetje risico van het vak
Seks? Met alcohol for sure. Een simpel kusje? Twijfelachtig.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:46 schreef Harlekien het volgende:
Iedereen die het nu op de XTC gooit moet zich even afvragen wanneer mensen vaker vreemdgaan. Als ze dronken of lijp zijn?
Wauw... Er is helemaal niets mis met die relatie en eigenlijk is er helemaal niets aan de hand! Die kerel heeft haar gekust en zo te lezen heeft ze daar niets mee gedaan. Ze is er niet op in gegaan en had het misschien zelfs niet eens echt door dat het wat ongepast was.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:45 schreef Harlekien het volgende:
Ik zou het ook niet leuk vinden TS, vind pillen dan echt geen excuus. Ik heb nog nooit iemand z'n vriendin gezoend met pillen op.
Iets zegt me dat er iets met jullie relatie is, anders had je dit wel met je vriendin besproken ipv met ons
Of als die vrouw zn vrouw zou kussen? <3quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:20 schreef cempexo het volgende:
Wat zou TS doen als de vrouw van die man jou een paar keer recht op de bek kuste ?
Als die man hem zou kussenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of als die vrouw zn vrouw zou kussen? <3
Goede twist!quote:
Dit gaat over een kusje waar niet op doorgegaan werd.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:46 schreef Harlekien het volgende:
Iedereen die het nu op de XTC gooit moet zich even afvragen wanneer mensen vaker vreemdgaan. Als ze dronken of lijp zijn?
Blijft lastig hè? Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 02:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wauw... Er is helemaal niets mis met die relatie en eigenlijk is er helemaal niets aan de hand! Die kerel heeft haar gekust en zo te lezen heeft ze daar niets mee gedaan. Ze is er niet op in gegaan en had het misschien zelfs niet eens echt door dat het wat ongepast was.
Oh en hij heeft het trouwens wel met haar besproken!
TS, maak dit niet groter dan het is!
Mwah, dat overdreven liefde gevoel herken ik wel. Iemand een kus geven niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit gaat over een kusje waar niet op doorgegaan werd.
Met xtc is alles en iedereen mooi en lief. Aaien, knuffelen, een kusje, blaten over hoe geweldig vanalles is en hoe lief iedereen is. Het komt veelvuldig voor.
Tegen een vreemde zeggen dat je van hem/haar houdt, zo'n fantastisch mens vindt, zo leuk vindt dansen of wat dan ook. Doodnormaal (nou ja, met die drugs op dan).
Wilde stomende seks, niet zozeer. Wat overdreven amicaal zijn, ja, hoort bij goed xtc.
N=1quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:22 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mwah, dat overdreven liefde gevoel herken ik wel. Iemand een kus geven niet.
Wat maakt het uit dat je kinderen hebt? Stop jij ook met drinken wanneer je kinderen hebt? Net alsof als je regelmatig pillen neemt dat je niet voor kinderen kunt zorgen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je op jouw leeftijd met 2 kinderen nog met XTC wil stappen moet je maar alles accepteren wat er gebeurt en niet achteraf janken. Toen die pillen de giechel ingingen, dat was het keuzemoment.
Dit klopt.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:06 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Net alsof als je regelmatig pillen neemt dat je niet voor kinderen kunt zorgen.
Blijft lastig he? Beleefd zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Blijft lastig hè? Begrijpend lezen.
Ik zeg dat er wss iets mis is omdat hij het niet met zijn partner bespreekt ipv met ons.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Blijft lastig he? Beleefd zijn.
Maar ik wil wel graag weten wat ik verkeerd gelezen heb? Ik zet mijn fout graag recht indien nodig!
Volgens mij ben jij een type waar je niet relaxt van woorden mee kunt wisselen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ken genoeg ouders die wel eens een pilletje nemen. Bullshit dus.
Zelf wel eens gebruikt?
Oh ok, zo kwam het wel op mij over. En misschien, als je je stukje terug bekijkt met een neutrale blik (dus niet met wat jij in je hoofd had toen je dat schreef), dan zie je dat mijn vergissing misschien nog niet zo lomp was.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:14 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik zeg dat er wss iets mis is omdat hij het niet met zijn partner bespreekt ipv met ons.
Dat slaat niet op de hele gebeurtenis (waar jij over begint).
Dit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:09 schreef madeliefff het volgende:
Xtc gebruiken en dan klagen dat zoiets gebeurt
Dit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien volgens mij bij vrienden ook niet. Elkaar op de mond kussen of elkaars vriend of vriendin op de mond kussen. Hoe onder invloed dan ook van drank of drugs.
Vind het dus niet helemaal normaal....
Dat zie ik in mijn vriendengroep al gebeuren bij elkaar gedag zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien volgens mij bij vrienden ook niet. Elkaar op de mond kussen of elkaars vriend of vriendin op de mond kussen. Hoe onder invloed dan ook van drank of drugs.
Denk dat het ook afhankelijk is van hoe amicaal je normaal bent. Ik zou het ansich zo kunnen doen, mijn vriend dan weer niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Het is mij een keer spontaan overkomen met een vrouwelijke collega, weet niet eens of zij het nou deed of ik. Moesten er beiden om lachen maar voelde echt niet als vreemdgaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het ook afhankelijk is van hoe amicaal je normaal bent. Ik zou het ansich zo kunnen doen, mijn vriend dan weer niet.
Blijkbaar in dit geval ook al op korte termijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:06 schreef Damn_Daniel het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom jullie XTC gebruiken. Drugs zijn degeneratieve zooi die alleen maar tot problemen leiden op de lange termijn. Stop onmiddelijk met drugs gebruiken nu het nog kan!
Dus dat maakt het ineens okay omdat jij mensen kent die het ook doen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ken genoeg ouders die wel eens een pilletje nemen. Bullshit dus.
Zelf wel eens gebruikt?
Zeker zolang ook niet-gebruikers de gevolgen ondervinden (steeds machtigere drugsbazen, moorden, ondermijning rechtstaat, opkopen dure huizen, geweld tegen agenten etc. etc., doden door gebruik, verwoeste levens door verslaving enz. enz.) heb ik als niet-gebruiker zeker een mening, ja.quote:Op maandag 2 september 2019 09:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus dat maakt het ineens okay omdat jij mensen kent die het ook doen?
nee ik vind het ook niet echt verantwoordelijk gedrag.
En nee, ik heb inderdaad nooit de drang gehad om XTC ofzo te gebruiken, maar dan mag ik er volgens jou geeen meing over hebben?
Kneuzen die zeer selectief zijn over het illegaal verklaren van bepaalde bedwelmende middelen, om vervolgens te huilen over alle criminaliteit die daarbij komt kijken.quote:Op maandag 2 september 2019 09:31 schreef CarbonC het volgende:
Kneuzen die XTC gebruiken en zo de onderwereld in stand houden
En dan nog zeiken over de gedragsveranderingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |