Hoe kun je dat zien dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:58 schreef Anonymous15951 het volgende:
Als ik het nummer online opzoek lijkt het helaas wel uit dezelfde woonplaats te komen...
Ik had dat niet gedaanquote:Op maandag 22 juli 2019 12:05 schreef vosss het volgende:
Ik zou even navragen wie die avond daarvoor jouw nummer aan iemand gegeven heeft
quote:Op maandag 22 juli 2019 12:08 schreef Leonos het volgende:
Waarom verwijder je de chat historie?
Hiermee had je natuurlijk naar de politie gemoeten.
Wow, +1, scherp.quote:
Ik kan me voorstellen dat als je een nummer googelt je bijv. op marktplaats terecht komt en er staat, ophalen in lutjebroek, met een telefoonnummer erbij.quote:
Dan heb je gelijk ook zijn naam.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je een nummer googelt je bijv. op marktplaats terecht komt en er staat, ophalen in lutjebroek, met een telefoonnummer erbij.
Niet persequote:Op maandag 22 juli 2019 12:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk ook zijn naam.
Zou wel wat zijn als die site kloptquote:Op maandag 22 juli 2019 12:26 schreef Anonymous15951 het volgende:
Geen idee of deze site klopt:
-URL weggehaald-
Overigens niet het nummer waar het over gaat, maar hier had ik de locatie vandaan gehaald.
Ook geen onenigheid gehad met mensen, op het feestje ook alleen maar bekenden en vrienden, dus ik kan me niet voorstellen dat het met die avond te maken heeft.
Helaas had ik geblokkeerd en tegelijkertijd gerapporteerd. Blijkbaar wordt de historie dan verwijderd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |