abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188090961
Xtc gebruiken en dan klagen dat zoiets gebeurt :D
  woensdag 24 juli 2019 @ 18:28:49 #52
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188097979
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 12:09 schreef madeliefff het volgende:
Xtc gebruiken en dan klagen dat zoiets gebeurt :D
Dit.

Ga dan zelf v rouwen kussen met xtc op :')
En zie hoe brutaal zij reageert
Of een trio wilt

fap fap
  donderdag 25 juli 2019 @ 12:46:41 #53
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_188110719
Ik heb dit nog nooit gezien volgens mij bij vrienden ook niet. Elkaar op de mond kussen of elkaars vriend of vriendin op de mond kussen. Hoe onder invloed dan ook van drank of drugs.
Vind het dus niet helemaal normaal....
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_188110880
Ze waren in voor een kwartetje! Gemiste kans!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 01:54:11 #55
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188126763
Met of zonder xtc : Kussen is sowieso erg lekker ..wel met tong uiteraard :9

Ik zie het probleem niet van een paar mensen die elkaar een kus geven zonder tong

Er is in feite niets raars gebeurd :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:40:07 #56
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188128255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien volgens mij bij vrienden ook niet. Elkaar op de mond kussen of elkaars vriend of vriendin op de mond kussen. Hoe onder invloed dan ook van drank of drugs.
Dit.

Als ze nu al zo respectloos is en niet eens haar excuses wilt aanbieden dan zet je haar meteen bij de kliko want uit gaat het toch.
pi_188128278
quote:
Dat zie ik in mijn vriendengroep al gebeuren bij elkaar gedag zeggen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:44:21 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188128304
quote:
Denk dat het ook afhankelijk is van hoe amicaal je normaal bent. Ik zou het ansich zo kunnen doen, mijn vriend dan weer niet.

Laatst wel een keer met XTC, dat hij dacht dat hij mij ging zoenen, bleek het een gezamelijke vriendin te zijn. Hij schrok zich rot _O- (en zoende niet)
Ik vond het vooral lachen en had me weinig uitgemaakt als het wel gebeurd was.
Andersom had hij het minder leuk gevonden.
pi_188130543
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat het ook afhankelijk is van hoe amicaal je normaal bent. Ik zou het ansich zo kunnen doen, mijn vriend dan weer niet.

Het is mij een keer spontaan overkomen met een vrouwelijke collega, weet niet eens of zij het nou deed of ik. Moesten er beiden om lachen maar voelde echt niet als vreemdgaan.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 11:19:41 #60
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_188130735
Met xtc op is het niet zo heel gek dat het gebeurt, maar het heeft ook te maken met welke grenzen jullie zelf stellen. Nu je dit weet kun je dat beter afkaderen. Als het dan nog gebeurt, is xtc geen excuus meer (soms kan het nog steeds een 'verklaring' zijn, maar in elk geval geen excuus).

Ik word zelf ook knuffeliger en aanhankelijker met xtc. Ik zou ook makkelijker mensen (en ook zelfs vriendinnen die het ook doen) een 'vlug' kusje op de mond kunnen geven maar ook niet meer dan dat. Overigens weet ik dat mijn vriendin dat minder leuk vindt dus dan doe ik het ook niet. Ze is er zelf ook minder van al is het weleens voorgekomen (ik zelf zou het totaal geen probleem vinden).

Sommige mensen zijn van nature overigens al veel amicaler en dan zal het effect met xtc nóg sterker zijn. Dat was voor mij wel even wennen als vrienden van vrienden die ik dan op een festival ontmoette wat 'losser' waren. Maar goed, probeer dan met de flow mee te gaan maar ondertussen wel de grenzen van mezelf en vriendin te bewaken.

Overigens zou ik als man zeker niet zomaar een vrouw uit eigen beweging op de mond geven, en al helemaal niet als ik wist dat haar vriend er ook zou zijn. En zeker niet zomaar ineens zonder toestemming. Dus dat is wel echt heel vreemd van die kerel vind ik.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188139820
Ik begrijp überhaupt niet waarom jullie XTC gebruiken. Drugs zijn degeneratieve zooi die alleen maar tot problemen leiden op de lange termijn. Stop onmiddelijk met drugs gebruiken nu het nog kan!
  vrijdag 26 juli 2019 @ 18:07:30 #62
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_188139834
lekker man, moet je ook echt eens proberen. *;
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188568473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 18:06 schreef Damn_Daniel het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom jullie XTC gebruiken. Drugs zijn degeneratieve zooi die alleen maar tot problemen leiden op de lange termijn. Stop onmiddelijk met drugs gebruiken nu het nog kan!
Blijkbaar in dit geval ook al op korte termijn.
pi_188750399
TS moet niet achteraf zeiken. Xtc is love drugs. Alles volgens plan dus.
Hij had ook aan die andere vrouw kunnen zitten. Dit krijg je van kwartjes nemen. Het is het net niet.
pi_188750607
Kneuzen die XTC gebruiken en zo de onderwereld in stand houden :')
En dan nog zeiken over de gedragsveranderingen :')
  maandag 2 september 2019 @ 09:45:54 #66
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188750693
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ken genoeg ouders die wel eens een pilletje nemen. Bullshit dus.

Zelf wel eens gebruikt?
Dus dat maakt het ineens okay omdat jij mensen kent die het ook doen? :?

nee ik vind het ook niet echt verantwoordelijk gedrag.

En nee, ik heb inderdaad nooit de drang gehad om XTC ofzo te gebruiken, maar dan mag ik er volgens jou geeen meing over hebben?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_188751245
quote:
19s.gif Op maandag 2 september 2019 09:45 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dus dat maakt het ineens okay omdat jij mensen kent die het ook doen? :?

nee ik vind het ook niet echt verantwoordelijk gedrag.

En nee, ik heb inderdaad nooit de drang gehad om XTC ofzo te gebruiken, maar dan mag ik er volgens jou geeen meing over hebben?
Zeker zolang ook niet-gebruikers de gevolgen ondervinden (steeds machtigere drugsbazen, moorden, ondermijning rechtstaat, opkopen dure huizen, geweld tegen agenten etc. etc., doden door gebruik, verwoeste levens door verslaving enz. enz.) heb ik als niet-gebruiker zeker een mening, ja.
pi_188844147
Tja ze had na die eerste kus ook het gesprek kunnen afkappen en van hem weg kunnen blijven. Maar dat deed ze niet. Ze bleef vrolijk babbelen en deed bij 2 en 3 ook niks.

Tja ieder moet zelf weten wat voor relatie ze willen. Ik ben alleen benieuwd waar dan de grens ligt. Stel hij zou ook aan d'r billen zijn gaan zitten. Ook geen probleem? Of in d'r nek gaan likken oid oid.

Als een vrouw zo denkt dan hoop ik dat ik daar achter kom voordat ik kinderen met 'r heb.
pi_188846770
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:31 schreef CarbonC het volgende:
Kneuzen die XTC gebruiken en zo de onderwereld in stand houden :')
En dan nog zeiken over de gedragsveranderingen :')
Kneuzen die zeer selectief zijn over het illegaal verklaren van bepaalde bedwelmende middelen, om vervolgens te huilen over alle criminaliteit die daarbij komt kijken.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')