Dit.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:09 schreef madeliefff het volgende:
Xtc gebruiken en dan klagen dat zoiets gebeurt
Dit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien volgens mij bij vrienden ook niet. Elkaar op de mond kussen of elkaars vriend of vriendin op de mond kussen. Hoe onder invloed dan ook van drank of drugs.
Vind het dus niet helemaal normaal....
Dat zie ik in mijn vriendengroep al gebeuren bij elkaar gedag zeggen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb dit nog nooit gezien volgens mij bij vrienden ook niet. Elkaar op de mond kussen of elkaars vriend of vriendin op de mond kussen. Hoe onder invloed dan ook van drank of drugs.
Denk dat het ook afhankelijk is van hoe amicaal je normaal bent. Ik zou het ansich zo kunnen doen, mijn vriend dan weer niet.quote:Op donderdag 25 juli 2019 12:46 schreef 2NutZ het volgende:
Het is mij een keer spontaan overkomen met een vrouwelijke collega, weet niet eens of zij het nou deed of ik. Moesten er beiden om lachen maar voelde echt niet als vreemdgaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het ook afhankelijk is van hoe amicaal je normaal bent. Ik zou het ansich zo kunnen doen, mijn vriend dan weer niet.
Blijkbaar in dit geval ook al op korte termijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:06 schreef Damn_Daniel het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom jullie XTC gebruiken. Drugs zijn degeneratieve zooi die alleen maar tot problemen leiden op de lange termijn. Stop onmiddelijk met drugs gebruiken nu het nog kan!
Dus dat maakt het ineens okay omdat jij mensen kent die het ook doen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:12 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ken genoeg ouders die wel eens een pilletje nemen. Bullshit dus.
Zelf wel eens gebruikt?
Zeker zolang ook niet-gebruikers de gevolgen ondervinden (steeds machtigere drugsbazen, moorden, ondermijning rechtstaat, opkopen dure huizen, geweld tegen agenten etc. etc., doden door gebruik, verwoeste levens door verslaving enz. enz.) heb ik als niet-gebruiker zeker een mening, ja.quote:Op maandag 2 september 2019 09:45 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dus dat maakt het ineens okay omdat jij mensen kent die het ook doen?
nee ik vind het ook niet echt verantwoordelijk gedrag.
En nee, ik heb inderdaad nooit de drang gehad om XTC ofzo te gebruiken, maar dan mag ik er volgens jou geeen meing over hebben?
Kneuzen die zeer selectief zijn over het illegaal verklaren van bepaalde bedwelmende middelen, om vervolgens te huilen over alle criminaliteit die daarbij komt kijken.quote:Op maandag 2 september 2019 09:31 schreef CarbonC het volgende:
Kneuzen die XTC gebruiken en zo de onderwereld in stand houden
En dan nog zeiken over de gedragsveranderingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |