Die zie je best vaak in Pekel denk ik, arme jijquote:Op maandag 22 juli 2019 17:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat die bestaan. Moet niet kunnen
Vast, als ik daar zou wonen.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Die zie je best vaak in Pekel denk ik, arme jij
Daarmee bedoel ik het hele gebied maar dat van vieze metal mannetjes wist je toch allangquote:Op maandag 22 juli 2019 17:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vast, als ik daar zou wonen.
Nou moet ik zeggen dat ik tijdens het Rammstein concert ook meer dan genoeg vieze mannen pokkels heb gezien voor de komende 10 jaar
Ik was even vergeten dat het vieze mensen warenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik het hele gebied maar dat van vieze metal mannetjes wist je toch allang
Zo, dat was een korte vakantie. Heb je er wel wat van geleerd?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nu een BZB liedje in m'n hoofd.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:22 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Zo, dat was een korte vakantie. Heb je er wel wat van geleerd?
Rugzak.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rugzak.
Alla de geboggelde van Notre Dam, de boggel is in veel dialecten een pokkel, alla een donders grote pukkel op de rug. Wat weer lijkt op een rugzak.
*bochel.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rugzak.
Alla de geboggelde van Notre Dam, de boggel is in veel dialecten een pokkel, alla een donders grote pukkel op de rug. Wat weer lijkt op een rugzak.
Klopt verder wel wat ie zegt. Al is pokkel in dialect (o.a. Twents, Achterhoeks e.d.) weer een dikke pens.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*bochel.
Maar ga vooral verder met je verhaal.
Echt niet is Groningse taalquote:Op maandag 22 juli 2019 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt verder wel wat ie zegt. Al is pokkel in dialect (o.a. Twents, Achterhoeks e.d.) weer een dikke pens.
Denk dat ie anders wel dood wasquote:Op maandag 22 juli 2019 19:01 schreef Keyos het volgende:
Mag hij nog blij zijn dat daar een kussen onder lag.
Hey dat was een korte ban.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Man, kan die kerel (die erheen sjokt) niet tenminste net doen alsof ie bezorgd is?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:53 schreef MCH het volgende:
actie vanaf 1:27![]()
ook hoe die medewerkers erheen lopen alsof het business as usual is![]()
bananenlanden![]()
Weet je dat ik je de laatste tijd een stuk aardiger vind? En dat ik eigenlijk iemand die hier post véééél irritanter vind, maar die dus helaas geen bans oploopt?quote:
Zeker zo'n vals stokend figuur. Tja als iemand maar onder water genoeg is dan komen ze ermee weg. MCH is tenminste transparant.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet je dat ik je de laatste tijd een stuk aardiger vind? En dat ik eigenlijk iemand die hier post véééél irritanter vind, maar die dus helaas geen bans oploopt?
Dat dus. Vind ik veel fijner, gewoon direct beledigen ipv the whole passive agressivenessquote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Zeker zo'n vals stokend figuur. Tja als iemand maar onder water genoeg is dan komen ze ermee weg. MCH is tenminste transparant.
Wie is dan die persoon die je veel irritanter vindt, ihkv directheid?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. Vind ik veel fijner, gewoon direct beledigen ipv the whole passive agressiveness
Haha like!quote:Op maandag 22 juli 2019 19:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wie is dan die persoon die je veel irritanter vindt, ihkv directheid?
Ja jij inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ze bedoeld mij.![]()
Maar ik mag haar wel. Alleen ze begrijpt me nooit.
Ik niet!quote:
Het is geen functioneringsgesprek.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:16 schreef Lotusss het volgende:
Vindt iemand mij irritant?
Waarom wel/niet? (constructieve kritiek graag indien negatief, dan kan ik er wat mee doen!)
Ik ken het in Twents alleen als rug. Rugpijn = Pien in 'n pokkelquote:Op maandag 22 juli 2019 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt verder wel wat ie zegt. Al is pokkel in dialect (o.a. Twents, Achterhoeks e.d.) weer een dikke pens.
Mocht je specifiek mijn post bedoelen: ik meen het serieus.quote:
Nee, maar een stukje terugkoppeling is af en toe wel fijn als je zelf een blinde vlek hebt waar Stevie Wonder nog jaloers op is.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is geen functioneringsgesprek.
ie hebt tr kiek op!quote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ken het in Twents alleen als rug. Rugpijn = Pien in 'n pokkel
Dankje voor de reflectie, doeiquote:Op maandag 22 juli 2019 19:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja jij inderdaad.
En: *bedoelt.
Trouwens, het blabla..
quote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar zie jij jezelf over 5 jaar?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand het boeit.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:37 schreef Lotusss het volgende:
Wtf, vraag ik om eerlijke terugkoppeling, dan krijg ik die niet.... uuuuuuhhhm okay then.
Waarom raakt iedereen zo snel triggered hier danquote:Op maandag 22 juli 2019 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien omdat niemand het boeit.
je moederquote:Op maandag 22 juli 2019 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom raakt iedereen zo snel triggered hier dan
lolquote:Op maandag 22 juli 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil graag het hoog-hufterschap overnemen?
Kwakkamolequote:Op maandag 22 juli 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ik heb avocado's die opmoeten.
Ideeën?
chocolademoussequote:Op maandag 22 juli 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ideeën?
Prakken met peper en zout als een soort smeersel op toastjes. Lekker hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ideeën?
https://chocolatecoveredk(...)ousse-vegan-healthy/quote:
Zou ik ook vinden als ik Amerikaan was. Daar heb je onder elke struik een moordenaar wonen.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Amerikanen vinden Nederlanders helemaal waus na het lezen van dit artikel in de NYtimes.![]()
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/WHkBnMREMg
Wij hebben hier geen Epstein en vriendjes die duizenden kinderen per jaar ontvoeren natuurlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Amerikanen vinden Nederlanders helemaal waus na het lezen van dit artikel in de NYtimes.![]()
https://www.nytimes.com/2(...)ps://t.co/WHkBnMREMg
Rete irritantquote:Op maandag 22 juli 2019 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mocht je specifiek mijn post bedoelen: ik meen het serieus.
Hmm, waarom ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Prakken met peper en zout als een soort smeersel op toastjes. Lekker hoor.
Hmm, ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
https://chocolatecoveredk(...)ousse-vegan-healthy/
Het is een ding. Ik heb het nog nooit gemaakt.
Ja dat is het ook, ze kunnen zich niet voorstellen dat wij kinderen in de bossen afzetten.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik ook vinden als ik Amerikaan was. Daar heb je onder elke struik een moordenaar wonen.
Ik zie hier vaker posts waarin je in de zeik genomen wordt, dan posts die je zelf geplaatst hebt. Maar hoe je het voor elkaar krijgt weet ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 20:16 schreef Lotusss het volgende:
Vindt iemand mij irritant?
Waarom wel/niet? (constructieve kritiek graag indien negatief, dan kan ik er wat mee doen!)
The Hills Have Eyes- en Wrong Turn-volk.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, ze kunnen zich niet voorstellen dat wij kinderen in de bossen afzetten.
Daar hebben ze dronken hillbily's met doorgetrokken wapens, pedos, gringo mexicans, en dan nog de zwarte en bruine beer.
Racist!quote:Op maandag 22 juli 2019 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel voor een stel beren loslaten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.
Filmen met drones.
Uur of 10? Half 9 stipt.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
's Ochtends om een uur of tien staat hij aan het hek te rammelen.
Echt hequote:Op maandag 22 juli 2019 21:44 schreef DrMarten het volgende:
5 minuten zitten kijken naar een stel bejaarden die de weg vragen aan een Bosniër. We zijn er bijna is weer begonnen
Een sneetje achteruitquote:Op maandag 22 juli 2019 21:44 schreef DrMarten het volgende:
5 minuten zitten kijken naar een stel bejaarden die de weg vragen aan een Bosniër. We zijn er bijna is weer begonnen
Weer past zich aan aan de bewoners.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen 32, woensdag 37 en donderdag 38 graden.
Om mezelf nou tyfusheet te noemen gaat wel erg verquote:Op maandag 22 juli 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer past zich aan aan de bewoners.
Zullen wel weer ene paar dooien vallen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer past zich aan aan de bewoners.
Zoals een collega vanmiddag zei, kamertekort in de bejaardentehuizen wordt rap opgelostquote:Op maandag 22 juli 2019 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zullen wel weer ene paar dooien vallen.
Alleen de leuke toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Teveel sociale verplichtingen deze week, doe het mezelf ook weer aan
Gaat PSV er morgen hard af?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Teveel sociale verplichtingen deze week, doe het mezelf ook weer aan
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus. Vind ik veel fijner, gewoon direct beledigen ipv the whole passive agressiveness
Kon je nog wat aftrekken?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe meer ik moet betalen, hoe beter het kwartaal
Normaal doen, Haags.quote:
Dat heeft ook weinig nut aangezien ik dat nooit ben geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Normaal doen, Haags.![]()
Ik noem jou ook geen @:Limoentjuh meer.
Vraag bij @:Danny of @:yvonne dan een klooncheck aan. Dan zal je zien dat wij niet één en dezelfde persoon zijn.
Haags hopje.
En ik ben GEEN MCH!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heeft ook weinig nut aangezien ik dat nooit ben geweest.
Ja, dát is wel een kloon van mij. Maar vergelijk me aub niet met MCH.quote:
Niet echt, tbh.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je niet trots dat je in een zin met MCH wordt genoemd?
K.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, dát is wel een kloon van mij. Maar vergelijk me aub niet met MCH.
[..]
Niet echt, tbh.
Nu je weer onder je oude account post kan je ook wel weer terug naar klbquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:35 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja, dát is wel een kloon van mij. Maar vergelijk me aub niet met MCH.
[..]
Niet echt, tbh.
Ik ben een reiziger. Ik kom overal en nergens.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu je weer onder je oude account post kan je ook wel weer terug naar klb
Nergens klinkt als een goed idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik ben een reiziger. Ik kom overal en nergens.
Jazeker, prima basis om meerdere kanten op te gaan. Vandaag eens een vlak ritje doen om te kijken hoeveel effect het heeft gehadquote:Op maandag 22 juli 2019 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag nog in de sneeuw met een slee naar beneden gegleden.
Op Les Orres, 2900mtr.
Ik met mijn eigenwijze kop weer naar beneden gelopen. Mijn zwager is na 50 mtr al doodop en als ik bergen zie wil ik iets doen.
Niet altijd handig
#liefdagboek![]()
Eej Vinnie is je vakantie bevallen uiteindelijk? Krijg je wel wat meer kracht van in de benen de hele dag klimmen.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:02 schreef ElDinosaur het volgende:
4 maanden te laat, maar m'n bonus is eindelijk binnen
Hoeveel K?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:02 schreef ElDinosaur het volgende:
4 maanden te laat, maar m'n bonus is eindelijk binnen
Koffers sorteren? Je roept altijd dat je een hoge pief in de ICT wereld bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
jaja, koffers sorteren is lucratieve business.
Koffers sorteren natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Koffers sorteren? Je roept altijd dat je een hoge pief in de ICT wereld bent.![]()
Wat is het nou?
Laat je gewoon lekker gaan, meid.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:15 schreef Allures het volgende:
Nee
Maar iemand oppikken in de kroeg is ook geen daten he
En ik ben daar ook niet het type voor
goed verstoppen!!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:33 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god cadeautje voor KM wordt bijna verzonden en kan het pas over 2 weken geven
Laat het op het werk bezorgenquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)thing_at_night_so_i/
Die reacties
Yup. Ik was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn jullie al dood?
Op telegraaf is de hele voorpagina gevuld met codes Oranjes, hitteplan en die shit.![]()
Zag ik bij de receptie, ga natuurlijk geen Telegraaf kopen.
Nergens last van.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Zijn jullie al dood?
Op telegraaf is de hele voorpagina gevuld met codes Oranjes, hitteplan en die shit.![]()
Zag ik bij de receptie, ga natuurlijk geen Telegraaf kopen.
Mijn beenhaar geldt ook een beetje als een broek.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ner
[..]
Nergens last van.
Heb zelfs lange broek aan.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn beenhaar geldt ook een beetje als een broek.
Beide binnen verzekeringen in niche doelgroepen.quote:
Kunt het altijd proberen inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beide binnen verzekeringen in niche doelgroepen.
Helaas beide rond utrecht dus nog wel een eindje rijden.
ook nog open sollicitatie gedaan nav de tip van Cali, hopelijk daar nog reactie op.
Ja heb alle diploma's dus vaak willen graag.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Kunt het altijd proberen inderdaad
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn beenhaar geldt ook een beetje als een broek.
Hoop het voor jequote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja heb alle diploma's dus vaak willen graag.
Nouja, laat maar weten hoe het is gegaan als je terug bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beide binnen verzekeringen in niche doelgroepen.
Helaas beide rond utrecht dus nog wel een eindje rijden.
ook nog open sollicitatie gedaan nav de tip van Cali, hopelijk daar nog reactie op.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, laat maar weten hoe het is gegaan als je terug bent.
Geen enkel bedrijf is perfect en deze ook nietquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou echt ideaal zijn qua locatie en lijkt me een fijn bedrijf.
Oh nee dat geloof ik, het blijft werk. Maar goed ik ga het allemaal wel zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf is perfect en deze ook niet! Maar zeker wel ok!
Die fuckers op het takenhofplein?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf is perfect en deze ook niet! Maar zeker wel ok!
Little miss popularquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:59 schreef gcjoel het volgende:
oh nog een telefoontje, nog een bedrijf wil een afspraak.
fuckers, dat moet ik niet willen blijkbaar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die fuckers op het takenhofplein?
binnen de verzekeringen heeft gewoon bijna niemand alle diploma's, ik wel. En inmiddels 8 jaar ervaringquote:
sowieso 1 maand opzegtermijn dus op zijn vroegst 1 september maar gok 1 oktober.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:
Dat wordt binnen nu en 2 weken samenwonen
Ik ben blij voor je! Alleen maar chill als je zo makkelijk aan een nieuwe baan komt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
binnen de verzekeringen heeft gewoon bijna niemand alle diploma's, ik wel. En inmiddels 8 jaar ervaring
Lekker, kun je straks kiezenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:59 schreef gcjoel het volgende:
oh nog een telefoontje, nog een bedrijf wil een afspraak.
Ja is zo, moet alleen heel erg opletten dat ik echt iets leuks kies. En niet omdat ik dit werk kut vind en wil samenwonen maar wat doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je! Alleen maar chill als je zo makkelijk aan een nieuwe baan komt.
Nee dat is waar, en je hebt ook niet ineens enorme haast, toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja is zo, moet alleen heel erg opletten dat ik echt iets leuks kies. En niet omdat ik dit werk kut vind en wil samenwonen maar wat doen.
Geen idee, ik werk er niet voor. Ze zijn binnen een paar jaren behoorlijk uitgebried, dus waarschijnlijk doen ze iets goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
fuckers, dat moet ik niet willen blijkbaar?
Misschien heeft ie nog wat tips voor je.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even tegen elkaar laten opbieden, misschien ziet Dien me dan weer staan.
Nee kwam nu zo uit omdat ik wel per se hier weg wil qua werk.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat is waar, en je hebt ook niet ineens enorme haast, toch?
Ja dat laatste is wel echt vervelend, maar als het zo voorspoedig gaat qua sollicitaties komt dat vast snel goedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee kwam nu zo uit omdat ik wel per se hier weg wil qua werk.
Dus dan beter meteen die kant op dan nu weer hier iets zoeken om vervolgens over een half jaar weg te willen omdat samenwonen.
Ik word wel echt gek hier op werk nu hoor, dus dat is wel kut.
Spannendquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee kwam nu zo uit omdat ik wel per se hier weg wil qua werk.
Dus dan beter meteen die kant op dan nu weer hier iets zoeken om vervolgens over een half jaar weg te willen omdat samenwonen.
Ik word wel echt gek hier op werk nu hoor, dus dat is wel kut.
Die fuckers jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk er niet voor. Ze zijn binnen een paar jaren behoorlijk uitgebried, dus waarschijnlijk doen ze iets goed.
Als Dien je niet meer ziet staan is je BMI te hoog.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:04 schreef gcjoel het volgende:
Even tegen elkaar laten opbieden, misschien ziet Dien me dan weer staan.
Dan kan je er eerder niet meer omheen kijken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Dien je niet meer ziet staan is je BMI te hoog.
Dat was ook mijn eerste ingeving, maar had geen inspiratie om het te vatten in een spitsvondige post.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Dan kan je er eerder niet meer omheen kijken.
Zijn toch allemaal beloftes die jij niet meer waar hoeft te maken daar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
1.5 uur met een auditor gezetenverbazingwekkend hoe meewerkend je wordt als ze <60kg is.
I'm a weak man
Hoe heb je dat gedaan met naar je schoenen kijken, aannemende dat je voeten onder tafel zaten?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:44 schreef ElDinosaur het volgende:
1.5 uur met een auditor gezetenverbazingwekkend hoe meewerkend je wordt als ze <60kg is.
I'm a weak man
Glazen tafel.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan met naar je schoenen kijken, aannemende dat je voeten onder tafel zaten?
Ik gaf jou niet voor niks die tip he! haha ik ga zeker niet meteen opzeggen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat laatste is wel echt vervelend, maar als het zo voorspoedig gaat qua sollicitaties komt dat vast snel goeden ga je meteen je huurwoning opzeggen?
Toeval of speciaal zo gepland?quote:
beetje meisjes misleiden, nu je bezet bent een beetje lopen lonken naar de dames.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar ik durf meisjes tegenwoordig wel aan te kijken hoor.
Ict’er onwaardigquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Je maakt reuzenstappen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zie je al staan bij de speeltuin. Engnek.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat doe jij bij de speeltuinquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al staan bij de speeltuin. Engnek.
Milf's hosselen.quote:
Ja maar dan zit je met dat kroost opgescheeptquote:
Welnee, enkel de milfs selecteren die niet bij hun partner weg willen maar wel eens wat spanning willen in hun seksleven,quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:17 schreef Californium het volgende:
Ja maar dan zit je met dat kroost opgescheept
slimme move hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, enkel de milfs selecteren die niet bij hun partner weg willen maar wel eens wat spanning willen in hun seksleven,
quote:
Kwam gister een oud klasgenootje tegen dienik al iets van 22 jaar niet meer gesproken had. Als jet het over een milf hebtquote:
DM d'r Facbook ff ajbquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:20 schreef DrMarten het volgende:
Kwam gister een oud klasgenootje tegen dienik al iets van 22 jaar niet meer gesproken had. Als jet het over een milf hebt
Prima, hoe wil je betalen, american expres, goldcard, huh?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, enkel de milfs selecteren die niet bij hun partner weg willen maar wel eens wat spanning willen in hun seksleven,
Geen interesse in jouw vrouw, pimp.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Prima, hoe wil je betalen, american expres, goldcard, huh?
Stelt ook weinig eisen blijkbaar.quote:
Het is te doen in de trein, maar dadelijk in grunn ga ik maar even tot een uur of 8 op werk hangen denk ik ja, mijn huis is een saunaquote:
Was gister al 27.5quote:
Ja mijne ook inderdaad. Tering.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is te doen in de trein, maar dadelijk in grunn ga ik maar even tot een uur of 8 op werk hangen denk ik ja, mijn huis is een sauna
Proost. Pfff..quote:
Zal nog wel wat stijgen denk ik, maar niet hoger dan 26.5quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was gister al 27.5![]()
Morgen maar naar vriendin, daar was het bij de vorige hittegolf max 22 graden
ik snap waarom je haar hebt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was gister al 27.5![]()
Morgen maar naar vriendin, daar was het bij de vorige hittegolf max 22 graden
dezelfde was of nieuwe was?quote:
Ja is geweldig, vrijwel nieuw wit beddengoedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dezelfde was of nieuwe was?
Ik heb het ook wel eens gehad en ging echt niet meer uit dat beddengoed.
ja kut is dat. heb nieuwe gekocht toenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is geweldig, vrijwel nieuw wit beddengoedKoop voortaan wel donkerpaars ofzo.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mijne ook inderdaad. Tering.
[..]
Proost. Pfff..
ja dat trek ik echt zo slecht. Verder is het allemaal wel te doen, maar kom niet aan mijn slaap!!quote:
Haha ja okay, maar jullie zijn al iets langer en stabieler samen natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik gaf jou niet voor niks die tip he! haha ik ga zeker niet meteen opzeggen.
Sliep vannacht niet in mijn eigen bedje en dat was eerder de reden voor slecht slapen want voor de rest wel ok qua temperatuurquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dat trek ik echt zo slecht. Verder is het allemaal wel te doen, maar kom niet aan mijn slaap!!
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Sliep vannacht niet in mijn eigen bedje en dat was eerder de reden voor slecht slapen want voor de rest wel ok qua temperatuurmaar vannacht zal het wel zweten Worden ja
jawel maar door de afstand natuurlijk nooit echt lang achter elkaar samen. Afgelopen vakantie was voor het eerst 2,5 week samen. Dus wil wel wat back up hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja okay, maar jullie zijn al iets langer en stabieler samen natuurlijk.
Ja dat is ook altijd lastig, eerste nacht ergens anders kan ik nooit goed slapen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Sliep vannacht niet in mijn eigen bedje en dat was eerder de reden voor slecht slapen want voor de rest wel ok qua temperatuurmaar vannacht zal het wel zweten worden ja
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
jawel maar door de afstand natuurlijk nooit echt lang achter elkaar samen. Afgelopen vakantie was voor het eerst 2,5 week samen. Dus wil wel wat back up hebben.
Spannend hequote:
Jupquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is ook altijd lastig, eerste nacht ergens anders kan ik nooit goed slapen.
Zie je de doorbloedplekken ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwenstrugglesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja toch, scheelt gewoon. En zolang ik mijn huis nog betaal hoef ik bij hem niet mee te betalen dus het kost me niet extra ofzo.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik ben er nu ook wel blij mee hoor, qua gemoedsrust
.
Bij vriendin in Nimma omdat ik gister twee bezichtigingen had en vandaag 2 Zou hebben (die Dus uiteindelijk verplaatst zijn naar donderdag)quote:
Ah fijn, maar je zoekt wel onderhuurder neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja toch, scheelt gewoon. En zolang ik mijn huis nog betaal hoef ik bij hem niet mee te betalen dus het kost me niet extra ofzo.
ja liefst wel, maar ik wil wel iemand die ik ken of iemand die ik ken hem kent. Want het moet wel iemand zijn die netjes met mijn spullen om gaat en moet er echt uit na dat jaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah fijn, maar je zoekt wel onderhuurder neem ik aan?
Sloerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
Jammer dat het antwoord zo saai was
Donderdag slaap ik ook niet in mijn eigen bed
Zo heeft God het niet bedoeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
Oh well, er komt vanzelf wel weer iets anders spannends voorbijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:05 schreef Californium het volgende:
Iedereen blijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil nog ff melden dat ik niet naar van Mollfest kan komen
Wordt het dus toch leukquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik wil nog ff melden dat ik niet naar van Mollfest kan komen
Straks in Nijmegen ieder weekend hoeren en sloeren!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh well, er komt vanzelf wel weer iets anders spannends voorbij.
Het lijkt me best grappig om bier te drinken met een paar individuen hier maar een hele incel meet met autis wordt me wat teveel.quote:
Altijd vervelend om in een spiegel te kijken he.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me best grappig om bier te drinken met een paar individuen hier maar een hele incel meet met autis wordt me wat teveel.
Moet je nagaan wat de rest dan denkt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me best grappig om bier te drinken met een paar individuen hier maar een hele incel meet met autis wordt me wat teveel.
Over meets? Tsja, Hali haakte ook af toen ze hoorde dat Fax en Vin allebij kwamenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat de rest dan denkt.
Mag je wel onderverhuren dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja liefst wel, maar ik wil wel iemand die ik ken of iemand die ik ken hem kent. Want het moet wel iemand zijn die netjes met mijn spullen om gaat en moet er echt uit na dat jaar.
Zoveel testosteron kon ze niet handelen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Over meets? Tsja, Hali haakte ook af toen ze hoorde dat Fax en Vin allebij kwamen
Oh die heeft alle kopjes in het kastje?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Over meets? Tsja, Hali haakte ook af toen ze hoorde dat Fax en Vin allebij kwamen
Is dit Twents?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh die heeft alle kopjes in het kastje?
Trouwen is weer een stap dichterbijquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maximaal 1 jaar als je gaat proefsamenwonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |