@onlogisch die de enige overgebleven mod isquote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is geen mod meer, @:onlogisch moet alle kut klusjes doen
Mag ik hem dik noemen? Of wordt @kapiteintje dan meteen boos omdat ik niet weet wat hij heeft meegemaakt?quote:
Vorig jaar op de dag dat de competitie weer begon (10 augustus) dus nu denk ik weer. (2 augustus)quote:
Ik moest hier wel om lachen.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mag ik hem dik noemen? Of wordt @:kapiteintje dan meteen boos omdat ik niet weet wat hij heeft meegemaakt?
We staan al langer op de zwarte lijstquote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch die de enige overgebleven mod is
VBL is ten dode opgeschreven makker
Geweldige tv was datquote:
Caland niet hoor.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We staan al langer op de zwarte lijst
Hahahahaaquote:
Dit betekent dat we jouw sollicitatie in de prullenbak kunnen gooien?quote:Op maandag 22 juli 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch die de enige overgebleven mod is
VBL is ten dode opgeschreven makker
@caland zou net als @Happel prima kunnen modderetenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit betekent dat we jouw sollicitatie in de prullenbak kunnen gooien?
Caland zou nooit mod worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik neem mensen die mod (willen) worden niet heel serieus.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een Boa krijgt nog een vergoedingquote:Op maandag 22 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Je bent dan eigenlijk een soort BOA maar dan nóg treuriger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |