Kan wel een poll maken met de vermoedelijke gebruikers, maar denk niet dat de mods die laten staan.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:19 schreef Hathor het volgende:
Wie is die ene eikel die ja heeft gestemd hier?
"Laughter kills the fear within"quote:Op maandag 22 juli 2019 13:25 schreef Tyr80 het volgende:
Was bij Google gaan zoeken naar moslims met humor, kwam ik dit tegen:
INT / Hebben moslims eigenlijk gevoel voor humor?
Misschien wel een leuk subforum om 10 jaar later weer open te gooien?
"Schopje INT!"
![]()
10 jaar geleden was Triggershot al aan het downplayenquote:Op maandag 22 juli 2019 13:25 schreef Tyr80 het volgende:
Was bij Google gaan zoeken naar moslims met humor, kwam ik dit tegen:
INT / Hebben moslims eigenlijk gevoel voor humor?
Misschien wel een leuk subforum om 10 jaar later weer open te gooien?
"Schopje INT!"
![]()
Wat doet zo;n druiloor überhaupt op de zwarte cross?quote:sevnalias
Dames en heren, ik support dit VOOR GEEN GOUD. Als ik dit van tevoren had geweten, had ik mezelf nooit op dit festival vertoond. Schandalig ????? Love naar de mensen die oprecht voor mij zijn gekomen vandaag, maar Ik hoef hier nooit meer te staan.
Heeft niks met religie en ras te maken, gewoon een woordgrap zoals we die allemaal al tientallen jaren hebben voorbij zien komen over werkelijk elk onderwerp waarover een woordgrapje te maken is. Maar dit mag weer niet, en ik heb het idee dat het merendeel wat zeurt nog niet eens moslim in maar weer van die zelf uitgeroepen moraalridders die menen dat moslims geen humor hebben.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:37 schreef HSG het volgende:
Waarom is dit racistisch? Is religie een ras?
quote:Ook Amsterdammers, president Poetin en tegenstanders van abortus werden op het terrein openlijk op de hak genomen.
Binnenkort komt het rode leger de Zwarte Cross inlijven.quote:
Het land aanpassen zo blijkt.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:45 schreef NoPicNic het volgende:
Moslims zijn altijd zo lichtgeraakt. Wat doen zij eigenlijk in een land waar de oorspronkelijke bewoners gewoon zeggen wat ze van iets vinden? Dat huichelachtige van de Islam is om te kotsen.
Van ons (nog) mooie sociale systeem genieten. Wel inwoner willen zijn maar geen Nederlander.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:45 schreef NoPicNic het volgende:
Moslims zijn altijd zo lichtgeraakt. Wat doen zij eigenlijk in een land waar de oorspronkelijke bewoners gewoon zeggen wat ze van iets vinden? Dat huichelachtige van de Islam is om te kotsen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 13:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ze moeten zich niet zo aanstellen, het zijn grapjes en dat hoort bij de Nederlandse/Westerse cultuur.
Andersom moet je het in hun eigen land eens wagen om een anders te denken dan Allah voorschrijft.. hypocriet kutzooitje. Eigenlijk moet ik dit soort topics niet lezen, je weet dat je je gaat ergerenquote:Op maandag 22 juli 2019 13:45 schreef NoPicNic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |