Dat lijkt me een beetje overkill.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:28 schreef DKUp het volgende:
Misschien was het slimmer om Kyvat dit seizoen af te maken
Torpedo geeft wel gasquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overkill.
Of Albon is ook gewoon niet zo heel goed.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:32 schreef Kyran het volgende:
Als Albon nu ook kapot gereden wordt door Max dan ligt het toch echt aan de auto
Lijkt mij net andersomquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat inderdaad, ik begin haast het vermoeden te krijgen dat ze Albon gekozen hebben omdat ze voor 2020 iemand anders hebben die zijn contract nog uit moet zingen.
Hulkenberg of Vettel denk ik dan zo.
Er zal vast een evaluatiegesprek geweest zijn naar aanleiding van z'n verbeterpunten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:31 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien heeft Gasly wel gesmeekt om vervangen te worden.
Ze willen die 2e plek in de kampioenschap en dat gaat met Gasly zeker niet lukken, dus dan maar de gok nemen met Albon.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij net andersom
Als RBR al een coureur voor 2020 heeft, dan ga je toch niet een coureur voor 10 races promoveren en daarna degraderen?
Dan heb je hetzelfde als met Gasly nu.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:28 schreef DKUp het volgende:
Misschien was het slimmer om Kyvat dit seizoen af te maken en dan eventueel Albon volgend jaar als je toch gaat wisselen.
Die heeft al bewezen niet geschikt te zijn tochquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
ik had toch eerder Kvyat verwacht maar zij weten uiteraard meer hoe hun coureurs rijden, misschien is Albon z'n stijl dichterbij die van Max
Daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je hetzelfde als met Gasly nu.
Nu kun je kijken of hij het waard is om volgend jaar in de RBR te zitten. Faalt hij zoals Gasly kun je altijd Kvyat nog doorschuiven.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze willen die 2e plek in de kampioenschap en dat gaat met Gasly zeker niet lukken, dus dan maar de gok nemen met Albon.
Als Albon het goed doet zijn ze meteen klaar voor 2020 en anders kijken ze weer verder na dit seizoen.
Wel als dat betekent dat ze dit jaar nog 2e in het WCC kunnen worden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij net andersom
Als RBR al een coureur voor 2020 heeft, dan ga je toch niet een coureur voor 10 races promoveren en daarna degraderen?
Ik vind ‘m nu beter in z’n vel zitten dan een paar jaar geleden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die heeft al bewezen niet geschikt te zijn toch
hij doet het nu toch aardig, iig niet minder dan Albonquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze hadden geen keuze denk ik, als je Gasly geen vertrouwen geeft dan laat hij z'n kopje direct hangen. Ze hebben hem genoeg kansen gegeven.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:42 schreef Aquarii het volgende:
Smerige actie van RedBull, Marko had gewoon niet moeten zeggen dat Gasly tot het einde van het seizoen vertrouwen zou krijgen. Vanuit zakelijk oogpunt begrijp ik het.
Hij behaalde wel podiums...Vooral kapot gemaakt door framen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
topsport is hard en het gaat ook om nogal veel geldquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:42 schreef Aquarii het volgende:
Smerige actie van RedBull, Marko had gewoon niet moeten zeggen dat Gasly tot het einde van het seizoen vertrouwen zou krijgen. Vanuit zakelijk oogpunt begrijp ik het.
Podiumsquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:44 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull wil weten van welk hout Albon gesneden is en gebruikt de komende 9 races puur als test voor 2020. Van Kvyat weten ze al wat ze kunnen verwachten.
aardig is niet goed genoeg. Met zijn ervaring zou het verschil veel groter kunnen zijn bij TR.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij doet het nu toch aardig, iig niet minder dan Albon
Zeker, maar dan moet Marko niet eerst gaan zeggen dat Gasly vertrouwen tot het einde van het seizoen heeft, Gasly is zelfs een paar wedstrijden geleden naar de fabriek gegaan en er was een nieuw plan voor hem opgesteld. 2 races daarna lozen ze hem toch...quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze hadden geen keuze denk ik, als je Gasly geen vertrouwen geeft dan laat hij z'n kopje direct hangen. Ze hebben hem genoeg kansen gegeven.
Ik vind Albon niet echt minder dan Kvyat. In de regen in Hockenheim was hij zelfs beter, terwijl hij daarvoor nooit in een F1 wagen in de regen gereden had. Hij had de pech dat hij niet en anderen wel naar slicks wisselden voor de laatste sc waardoor hij wat plekken verloor.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:39 schreef Tarado het volgende:
ik had toch eerder Kvyat verwacht maar zij weten uiteraard meer hoe hun coureurs rijden, misschien is Albon z'n stijl dichterbij die van Max
En was in de kwalificatie wezenlijk langzamer dan Ricciardo. De reden waarom hij werd vervangen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij behaalde wel podiums...Vooral kapot gemaakt door framen.
of het is wat hier al eerder voorbij kwam, nu Albon een vuurdoop, komt hij er doorheen prima, zo niet dan heb je altijd Kvyat nogquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
aardig is niet goed genoeg. Met zijn ervaring zou het verschil veel groter kunnen zijn bij TR.
Sainz werd in 2016 ook niet boven Max verkozen. Kennelijk presteert Albon beter dan verwacht bij TR
Ok goed punt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze willen die 2e plek in de kampioenschap en dat gaat met Gasly zeker niet lukken, dus dan maar de gok nemen met Albon.
Als Albon het goed doet zijn ze meteen klaar voor 2020 en anders kijken ze weer verder na dit seizoen.
Dat was om hem vertrouwen te geven in de hoop dat hij beter ging presteren, wat dus niet gebeurde.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:42 schreef Aquarii het volgende:
Bovendien is Kvyat al een keer teruggezet en daar is hem niet in de koude kleren gaan zitten. Je kunt het menselijk gezien niet maken om hem nog een keer te promoveren en wéér terug te zetten als het weer tegen zou vallen. Dat zou ook heel slecht op het team afstralen en dat zal Red Bull zeker niet willen. Daarom is Albon een logische keuze maar het laat ook zien hoe ze hun young drivers programma uitgeput hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vind Albon niet echt minder dan Kvyat. In de regen in Hockenheim was hij zelfs beter, terwijl hij daarvoor nooit in een F1 wagen in de regen gereden had. Hij had de pech dat hij niet en anderen wel naar slicks wisselden voor de laatste sc waardoor hij wat plekken verloor.
daarom, het blijft moeilijk en zij hebben natuurlijk meer data om naar te kijken, ben benieuwdquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vind Albon niet echt minder dan Kvyat. In de regen in Hockenheim was hij zelfs beter, terwijl hij daarvoor nooit in een F1 wagen in de regen gereden had. Hij had de pech dat hij niet en anderen wel naar slicks wisselden voor de laatste sc waardoor hij wat plekken verloor.
Ik weet niet of 'aardig zijn' wel in Helmut's taakomschrijving zit opgenomen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:50 schreef wdn het volgende:
Albon![]()
Gasly![]()
Maar wel een onaardige aktie van Marko. Hou dan je mond dicht .
daar gaat het niet om, hij haalt niet uit de auto wat erin zitquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:50 schreef heywoodu het volgende:
Wat een onzinmove
Niet binnen een paar maanden podiumplekken pakken en je ligt eruit.
Wellicht is er nadien nog iets voorgevallen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:50 schreef wdn het volgende:
Albon![]()
Gasly![]()
quote:Op zondag 30 juni 2019 08:34 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens dat als Gasly vandaag weer een slechte prestatie neerzet dat het wel eens over kan zijn, wellicht dat ze voor Albon gaan.
2e in het WCC is niet kinderachtig qua geld, kan je best een beetje risico voor lopen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt mij net andersom
Dat gaat Albon ook niet doen, maar goed. En dat is niet omdat Albon geen goede, F1-waardige coureur is, want dat is hij zeker wel. Net als Gasly.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, hij haalt niet uit de auto wat erin zit
waarschijnlijk niet zoals Max maar er wat dichterbij zitten kan natuurlijk wel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat Albon ook niet doen, maar goed. En dat is niet omdat Albon geen goede, F1-waardige coureur is, want dat is hij zeker wel. Net als Gasly.
Kvyat scenario maar dan de andere kant op, geen zelfvertrouwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
Benieuwd hoe Gasly het naast Kvyat gaat doen.
ik vrees van nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 12:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij beduidend sneller is dan Kvyat, dan niet denk ik.
Denk dat de ontwikkeling van de auto in de laatste races doorslaggevend was. Ze kunnen nu serieus voor plek 2 gaan dus het is de moeite van de gok waard.quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:50 schreef wdn het volgende:
Albon![]()
Gasly![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |