Dit was al bekend ja. Neemt niet weg dat je ook gek bent.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dit ineens breaking? Dat was toch al lang en breed bekend of ben ik nou gek???
Wat zit jij mijn post te editten? Daar stond niks geks in toch? Dat ik gek ben weet ik overigens. Dankjequote:Op woensdag 24 juli 2019 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was al bekend ja. Neemt niet weg dat je ook gek bent.
Seizoen 2 wel. Alle teams niet, dat waren geruchten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dit ineens breaking? Dat was toch al lang en breed bekend of ben ik nou gek???
Het verwijder knopje zat op de plek van mijn duimquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zit jij mijn post te editten? Daar stond niks geks in toch? Dat ik gek ben weet ik overigens. Dankje
Waar zit het terugplaatsknopje?quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verwijder knopje zat op de plek van mijn duim
Superhandig dit!quote:
Sorry ik wist het niet hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Leuk die Marlboro reclame ipv die Mission Winnow meukquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:03 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze fotoshop tegen; als Leclerc en Max in de jaren 90 zouden rijden
Blijft wel een van de vetste foto's uit de F1 ooit hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:01 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BanterSteiner twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 16:22:55How to make #F1 more spectacular? Yep, let’s refuel again! 👌🏼 Luckily @:MaVic009 came out unharmed in Hockenheim and was even able to produce his son Max a couple of years later. Maybe the secret of Max is even captured in this moment. His fucking balls must have been boiling 🥵 https://t.co/Ra1XVmPBrK reageer retweet
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:38 schreef Metalfreak het volgende:
Renault
[ afbeelding ]
https://www.kisalfold.hu/(...)nel/2064074/3382625/
Wij hier wel, 6 stuks voor de komende 3 jaar voorzien!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:26 schreef Themeparktommy het volgende:
En wie hebben er allemaal tickets weten te bemachtigen voor de Dutch GP? Ik niet
Had ze ook niet besteld, dus logisch
Kun je ook tickets voor bijvoorbeeld alleen de vrijdag kopen?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:32 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Wij hier wel, 6 stuks voor de komende 3 jaar voorzien!
Uiteraard kan dat, ze brengen zelf nog een platform uit waar men hun gekochte kaarten op kunnen verkopen. Wacht daar even op en dan zal het lukken.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Kun je ook tickets voor bijvoorbeeld alleen de vrijdag kopen?
Lijkt me wel geinig om het hele circus even te komen bekijken tijdens een vrije training. Race zelf kijk ik net zo lief op de tv.
Exact mijn redenen, heb dan ook 2 tickets voor vrijdag alleenquote:Op maandag 29 juli 2019 17:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Kun je ook tickets voor bijvoorbeeld alleen de vrijdag kopen?
Lijkt me wel geinig om het hele circus even te komen bekijken tijdens een vrije training. Race zelf kijk ik net zo lief op de tv.
En dan hoef je zondag niet 5 uur in de file te staan..quote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Exact mijn redenen, heb dan ook 2 tickets voor vrijdag alleen
Dit overkomt mij nou nooitquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verwijder knopje zat op de plek van mijn duim
Fietsquote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dan hoef je zondag niet 5 uur in de file te staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |