Dit was al bekend ja. Neemt niet weg dat je ook gek bent.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dit ineens breaking? Dat was toch al lang en breed bekend of ben ik nou gek???
Wat zit jij mijn post te editten? Daar stond niks geks in toch? Dat ik gek ben weet ik overigens. Dankjequote:Op woensdag 24 juli 2019 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was al bekend ja. Neemt niet weg dat je ook gek bent.
Seizoen 2 wel. Alle teams niet, dat waren geruchten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dit ineens breaking? Dat was toch al lang en breed bekend of ben ik nou gek???
Het verwijder knopje zat op de plek van mijn duimquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat zit jij mijn post te editten? Daar stond niks geks in toch? Dat ik gek ben weet ik overigens. Dankje
Waar zit het terugplaatsknopje?quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verwijder knopje zat op de plek van mijn duim
Superhandig dit!quote:
Sorry ik wist het niet hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo is dit ineens breaking? Dat was toch al lang en breed bekend of ben ik nou gek???
Leuk die Marlboro reclame ipv die Mission Winnow meukquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:03 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net deze fotoshop tegen; als Leclerc en Max in de jaren 90 zouden rijden
Blijft wel een van de vetste foto's uit de F1 ooit hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2019 00:01 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BanterSteiner twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 16:22:55How to make #F1 more spectacular? Yep, let’s refuel again! 👌🏼 Luckily @:MaVic009 came out unharmed in Hockenheim and was even able to produce his son Max a couple of years later. Maybe the secret of Max is even captured in this moment. His fucking balls must have been boiling 🥵 https://t.co/Ra1XVmPBrK reageer retweet
quote:Op maandag 29 juli 2019 15:38 schreef Metalfreak het volgende:
Renault
[ afbeelding ]
https://www.kisalfold.hu/(...)nel/2064074/3382625/
Wij hier wel, 6 stuks voor de komende 3 jaar voorzien!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:26 schreef Themeparktommy het volgende:
En wie hebben er allemaal tickets weten te bemachtigen voor de Dutch GP? Ik niet
Had ze ook niet besteld, dus logisch
Kun je ook tickets voor bijvoorbeeld alleen de vrijdag kopen?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:32 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Wij hier wel, 6 stuks voor de komende 3 jaar voorzien!
Uiteraard kan dat, ze brengen zelf nog een platform uit waar men hun gekochte kaarten op kunnen verkopen. Wacht daar even op en dan zal het lukken.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Kun je ook tickets voor bijvoorbeeld alleen de vrijdag kopen?
Lijkt me wel geinig om het hele circus even te komen bekijken tijdens een vrije training. Race zelf kijk ik net zo lief op de tv.
Exact mijn redenen, heb dan ook 2 tickets voor vrijdag alleenquote:Op maandag 29 juli 2019 17:01 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Kun je ook tickets voor bijvoorbeeld alleen de vrijdag kopen?
Lijkt me wel geinig om het hele circus even te komen bekijken tijdens een vrije training. Race zelf kijk ik net zo lief op de tv.
En dan hoef je zondag niet 5 uur in de file te staan..quote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Exact mijn redenen, heb dan ook 2 tickets voor vrijdag alleen
Dit overkomt mij nou nooitquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verwijder knopje zat op de plek van mijn duim
Fietsquote:Op maandag 29 juli 2019 18:31 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dan hoef je zondag niet 5 uur in de file te staan..
Durf je dat wel aan met zoveel Duitsers in Zandvoort?quote:
Die knop zit daardoor dus op de rand van mijn gebogen scherm waar mijn duim wel eens het scherm wil rakenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]anders lukt je dat ook niet mobiel.
Werkt goed trouwens!
Niet te veel off-topic graag.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die knop zit daardoor dus op de rand van mijn gebogen scherm waar mijn duim wel eens het scherm wil raken
Koop een iPhone.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die knop zit daardoor dus op de rand van mijn gebogen scherm waar mijn duim wel eens het scherm wil raken
Apple fansquote:
Dan weet je zeker dat medewerkers van appel meeluisteren met jouw intieme gesprekkenquote:
Same, niet te duur, gewoon even sfeer proefen en za-zo op de bank genietenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Exact mijn redenen, heb dan ook 2 tickets voor vrijdag alleen
Optioneel of standaard?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Apple fans![]()
Koop een $999 standaard voor je Apple scherm![]()
Optionele standaard voor een scherm zonder standaard standaard. ADquote:
Je kan 'm ook met optionele wall-mount kopen, die kost "maar" ¤100.- (voor een metalen Vesa-mount plaatje)quote:Op maandag 29 juli 2019 19:52 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Optionele standaard voor een scherm zonder standaard standaard. AD
Ik gebruik een MacBook.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Apple fans![]()
Koop een $999 standaard voor je Apple scherm![]()
Ik faalde met op een post van een week geleden reageren. Ik dacht dat ik op de laatste pagina zatquote:
Als de baan droog genoeg is heb je op slicks weer grip, zolang je de snelheid erin kan houden en de banden (dus) warm.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Als er echt een laag water op de baan staat, kun je niet met slicks rijden, omdat ze door het ontbreken van profiel het water niet afvoeren en de auto's dus gaan aquaplanen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Nee, rode banden zijn slicks. Maar de zachtste variant in betreffende race. F1-wagens rijden als het niet te hard regent een droge lijn op (delen v)h circuit. Daar kunnen de blauwe full wets en de blauwe intermediates slecht tegen. Die hebben koeling nodig van (regen)water. Die verslijten dan razendsnel en maken je langzaam. Je kunt dan beter zodra je denkt dat het kan qua omstandigheden (!!!) naar de slicks. Bij voorkeur de zachtste band, want die is makkelijker op temperatuur te brengen dan hardere compounds (en daarmee dus grip te creeeren). En slicks zijn per definitie sneller dan full wets of intermediates, dus daar wil je zsm naar switchen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Aquaplaneren heet dat volgens mijquote:Op maandag 29 juli 2019 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er echt een laag water op de baan staat, kun je niet met slicks rijden, omdat ze door het ontbreken van profiel het water niet afvoeren en de auto's dus gaan aquaplanen.
Ze gingen daarom ook van start op full-wets (de blauwe band, met het meeste profiel). Omdat het echter wel meeviel hoeveel regen er nog bij viel, werd de baan droger en droger. Daarom konden ze op een gegeven moment naar slicks. De baan was toen nog wel een beetje vochtig, maar er lag geen laag water meer op.
Nee, Verstappen reed zelfs even op mediums in de regen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Ik vind anders benaming als hypers en ultrasoft veel Amerikaanser. Het zijn banden compounds, geen superhelden.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als de baan droog genoeg is heb je op slicks weer grip, zolang je de snelheid erin kan houden en de banden (dus) warm.
Max reed op de gele band welke een compound harder is. Deze zijn harder, minder snel warm en daarom mindere grip in koude omstandigheden. Ze slijten minder hard (dat is dus het compromis).
Rode/gele/witte banden zijn altijd slicks. Dan heb je nog intermediates (met profiel) en regenbanden (met veel profiel). Pirelli kiest de echte compound van de banden voor elke race, maar voor de domme Amerikanen gebruiken we maar 3 kleurtjes, anders is het te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |