Wie heeft dat bedacht eigenlijk hèquote:Op maandag 22 juli 2019 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Vies gevoel dat die toiletwater bij elke plons tegen je goever aankomt
Diegene heeft er niet bij nagedacht wat voor ongemak zijn oplossing kon geven.quote:
Het heeft wel één voordeel. Het water houdt de geur wel een beetje tegenquote:Op maandag 22 juli 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Diegene heeft er niet bij nagedacht wat voor ongemak zijn oplossing kon geven.![]()
Zal wel te maken hebben met hoeveel geld je destijds had om een degelijk toilet te laten bouwen.
Tenminste één ding waar men dan geen last van heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het heeft wel één voordeel. Het water houdt de geur wel een beetje tegen
Waarom poep je op het werkquote:Op maandag 22 juli 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Tenminste één ding waar men dan geen last van heeft.
Op het werk hebben we ook plonspotten. En als je dan moet dan gooi je het eerst vol met toiletpapier zodat alles zachtjes kan landen. Om vervolgens bij het doortrekken de pot verstopt doen raken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het liever thuis maar soms komt het op een moment dat ik op werk ben. En dan moet ik voorzorgsmaatregelen door papier in de plonspot te gooien en geen water in mijn goever krijgen.quote:
Door wiequote:Op maandag 22 juli 2019 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik doe het liever thuis maar soms komt het op een moment dat ik op werk ben. En dan moet ik voorzorgsmaatregelen door papier in de plonspot te gooien en geen water in mijn goever krijgen.
Gelukkig ga ik naar een 'prive toilet' ergens verscholen op de 7e verdieping. Wordt wel twee keer per dag schoongemaakt!![]()
![]()
Goedenavond fancy pantsquote:
2 keer per dag?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
De schoonmakers die het hele gebouw schoonmaken
Zuinig op zijn dan. Beter trek je ze uit.quote:
Dacht ik er net ook aan. Zal het toch maar gelijk doenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zuinig op zijn dan. Beter trek je ze uit.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zuinig op zijn dan. Beter trek je ze uit.
In de ochtend vroeg voor 08:00 uur en dan in de middag na 13:00 heb ik altijd een heerlijk, frisruikend en schoon toilet.quote:
Kun je er koffie drinkenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
In de ochtend vroeg voor 08:00 uur en dan in de middag na 13:00 heb ik altijd een heerlijk, frisruikend en schoon toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |