Is hier ook video materiaal van beschikbaar?quote:
DMquote:Op maandag 22 juli 2019 08:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is hier ook video materiaal van beschikbaar?
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat fancy geen vrouw is![]()
Haha @:eNGine10 je kreeg een filmpje van een man
Oh... uhm...quote:Op maandag 22 juli 2019 08:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat???
* noodgang gaat op zoek naar cameraatjes
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zag er wel goed uit voor een manquote:Op maandag 22 juli 2019 08:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weer genotenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 09:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zag er wel goed uit voor een man
[..]
Weer genoten
Goedemorgen G88quote:Op maandag 22 juli 2019 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goeiuhmorguh trouwens , FOK!volk.
Maat . Je UI blijft leuk!quote:Op maandag 22 juli 2019 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fancy's poepRegenboogsliertjes en glitterwolkjes
Ik hou van deze man!quote:Op maandag 22 juli 2019 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fancy's poepRegenboogsliertjes en glitterwolkjes
Hello Liquote:
Ha !quote:
Aloa God, heeft ook mijn UI gefixtquote:Op maandag 22 juli 2019 09:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hello Li
[..]
Ha !Met dank aan @:aloa. Ik vond dit gifje zo tof dat ik het waard vond om mijn Stewie te vervangen.
Ik las Fransquote:Op maandag 22 juli 2019 09:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stiekem houd ik ook van jou hoor Fans <3
Die van jou is netjes gedaan jaquote:Op maandag 22 juli 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aloa God, heeft ook mijn UI gefixt
Binnensmonds gekotst.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als ik mezelf elke keer kon uitpoepen en herboren worden zou ik dat ook de hele dag doen.
En dan vooral op publiekelijke plaatsen. In een bus of tram bijvoorbeeld. Met soundeffects, als pruttelgeluidjes
Nog net nietquote:Op maandag 22 juli 2019 09:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stonden je wangen bol van de braaksel ?
Samen met dven.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aloa God, heeft ook mijn UI gefixt
Ben er, was beetje moe en al. En zag dat die bagger zo snel ging gisteren.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
En waar is @:stokj .. die is ook al afwezig
Eyoquote:Op maandag 22 juli 2019 10:04 schreef stokj het volgende:
Aha, baggertopic over de stront van Fancy2🤣😂😅
@:Fancy2 plaats pic voor je fans😝
Beetje moe.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima, met u? Druk aan de arbeid?
Si.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Beetje moe.
Ga nu opstaan en ontbijten terwijl ik het werk ga opstarten.
Zo even boodschappen doen en sporten en dan dossiers doornemen.
Jij al aan het werk?
Teamwork tot en metquote:
WHO ja goed plan !!! wel !!!quote:Op maandag 22 juli 2019 08:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
GA maar slapen, Moeniiiiii.
Dan ben je straks in een betere stemming en gaan we die film maken voor @:Geerd
Ik ga nu douchen want zo naar werk
JA HIERO BEN IK!!quote:Op maandag 22 juli 2019 12:53 schreef Geerd het volgende:
Waar is iedereen ? HALOOON!!!! HOMOS!!!!!!!!
Geen nutella dusquote:Op maandag 22 juli 2019 13:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wilde even een lekkere boterham gaan eten, maar dat lukt niet met deze posts
Poep hihiquote:Op maandag 22 juli 2019 13:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ben even langs de bakker gegaanquote:Op maandag 22 juli 2019 13:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan wel wat hebben hoorquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 13:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die ga ik morgen ff eten na het sporten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
45cm?>quote:Op maandag 22 juli 2019 13:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan wel wat hebben hoor![]()
Behalve....
[..]![]()
Piesquote:Op maandag 22 juli 2019 13:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan wel wat hebben hoor![]()
Behalve....
[..]![]()
Tsja.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat hebben jullie vandaag??![]()
![]()
Dat wordt wat als het écht 40 graden wordt komende dagen......
Sja 24/7 geil he krijg je dat ...quote:Op maandag 22 juli 2019 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat hebben jullie vandaag??![]()
![]()
Dat wordt wat als het écht 40 graden wordt komende dagen......
lukt nog nieyt echtquote:Op maandag 22 juli 2019 13:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vriendinnetje gaan zoeken dan.....of vriendje.....
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:04 schreef stokj het volgende:
Aha, baggertopic over de stront van Fancy2🤣😂😅
@:Fancy2 plaats pic voor je fans😝
Ja tripels wegklappen gaat wel hard danquote:Op maandag 22 juli 2019 13:39 schreef Geerd het volgende:
Ik haal af en toe weleens van die flesjes affligem..
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.supermarktaanbiedingen.com%2Fpublic%2Fimages%2Fproduct%2F2017%2F26%2F0-386826-affligem-blond.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Ik dacht altijd dat het gewoon een pilsje was a 5% gister stuk of wat weggetikt zit ik zo eens dat etiket te lezen 9%...![]()
opzich niet zo een probleem maar als je denkt gewoon pils te drinken
Vandaag natuurlijk nog wezen sporten...Zit je daar nog half aangeschoten in de sportschool met een kegelquote:Op maandag 22 juli 2019 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja tripels wegklappen gaat wel hard dan
De tripel wel, maar de blond in dat plaatje is toch maar iets van 7%?quote:Op maandag 22 juli 2019 13:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja tripels wegklappen gaat wel hard dan
He idd...ik had die trippel ja ..erg lekkerquote:Op maandag 22 juli 2019 13:49 schreef devzero het volgende:
[..]
De tripel wel, maar de blond in dat plaatje is toch maar iets van 7%?
Belgische tripels zijn lekkerquote:Op maandag 22 juli 2019 13:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
He idd...ik had die trippel ja ..erg lekker
Ja hoor, vandaag is prima.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Houden jullie het nog uit met opkomende hitte? 🐣
Gewoon accepteren, ja het is warm nou en lekker zweten veel drinken klaar..gewoon van genieten over een paar maand weer half jaar herfst dusquote:Op maandag 22 juli 2019 13:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wij krijgen hier eindelijk een koele week met temperaturen rond/net onder de 30Cquote:Op maandag 22 juli 2019 13:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wijze woorden Geerd, we overleven het wel. Toch is niks mis mee beetje solidair zijn met werkende mensen in de hittequote:Op maandag 22 juli 2019 13:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon accepteren, ja het is warm nou en lekker zweten veel drinken klaar..gewoon van genieten over een paar maand weer half jaar herfst dus
Sowquote:Op maandag 22 juli 2019 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij krijgen hier eindelijk een koele week met temperaturen rond/net onder de 30C
🕺
Donderdag toevallig vrij dus dat iswel lekker...quote:Op maandag 22 juli 2019 13:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wijze woorden Geerd, we overleven het wel. Toch is niks mis mee beetje solidair zijn met werkende mensen in de hitte
Alsof het zo heeft moeten zijn. 🙌 Of niet 😜quote:Op maandag 22 juli 2019 14:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Donderdag toevallig vrij dus dat iswel lekker...
Die speciaalbiertjes zijn bijna altijd wel wat sterker!quote:Op maandag 22 juli 2019 13:39 schreef Geerd het volgende:
Ik haal af en toe weleens van die flesjes affligem..
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.supermarktaanbiedingen.com%2Fpublic%2Fimages%2Fproduct%2F2017%2F26%2F0-386826-affligem-blond.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Ik dacht altijd dat het gewoon een pilsje was a 5% gister stuk of wat weggetikt zit ik zo eens dat etiket te lezen 9%...![]()
opzich niet zo een probleem maar als je denkt gewoon pils te drinken
Zo min mogelijk kleding maar aan 👻quote:Op maandag 22 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Donderdag wordt wel een tegenvaller ja.
Mja of ik werk gewoon thuis die dagquote:Op maandag 22 juli 2019 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk kleding maar aan 👻
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo min mogelijk kleding maar aan 👻
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Zie je, de fans roepen om jouw stront![]()
![]()
![]()
Wel goed afvegen daar he
En dan die velletjes voor ¤30 per stuk verkopen, net als een bepaalde dame het met haar badwater deed?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Zie je, de fans roepen om jouw stront![]()
![]()
![]()
Wel goed afvegen daar he
Vooral met dit weerquote:Op maandag 22 juli 2019 14:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, anders gaat het goed jeuken (en ruiken) daar.![]()
![]()
Zou kopen !quote:Op maandag 22 juli 2019 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan die velletjes voor ¤30 per stuk verkopen, net als een bepaalde dame het met haar badwater deed?
Geen ervaring meequote:Op maandag 22 juli 2019 14:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, anders gaat het goed jeuken (en ruiken) daar.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan die velletjes voor ¤30 per stuk verkopen, net als een bepaalde dame het met haar badwater deed?
Ozzy heeft ook een filmpje over haar gemaakt:quote:Op maandag 22 juli 2019 14:14 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
helemaal gek, die mensen die het serieus gaan kopen ook nog.
Maarja, als je helemaal fan bent van iemand dan koop je alles zonder schaamte.
Ha die Charlotte III hoe staat het er mee? Al vakantie?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Haags is liefde, haags is leven. ... wie heeft dit verzonnen?
Jij al klaar voor vandaag?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Charlotte III hoe staat het er mee? Al vakantie?
Tijdens het ontbijt al aan de slag geweest. Net terug van een uurtje sportschool. Nu late lunch en weer een paar zaken doornemen. Zo meteen wat boodschappen halen, koken en dan is de dag al weer voorbij.quote:
Lkkr man.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens het ontbijt al aan de slag geweest. Net terug van een uurtje sportschool. Nu late lunch en weer een paar zaken doornemen. Zo meteen wat boodschappen halen, koken en dan is de dag al weer voorbij.
Krijg je van die mailtjes van: dit en dat moet nog geregeld worden maar collega x is al op vakantie en het MOET nuen dan vragen wanneer collega x nou van vakantie komt omdat het nodig is...
Ben net terug Stok, verder prima!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Charlotte III hoe staat het er mee? Al vakantie?
Lekker hoor, waar was je geweest?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben net terug Stok, verder prima!
Jij dan?
Ben naar Mexico geweestquote:Op maandag 22 juli 2019 14:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar was je geweest?
Ik heb geen vakantie maar kan alles eindelijk op z'n tijd doen zonder agendagebonden te zijn (heeerlijk!)
Nice! Had je een rondreis door Mexico of gewoon beetje in de stad/dorp blijven?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben naar Mexico geweest.
Oh, dat is fijn..
Ken mezelf erg goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Erg hoor, mensen die zichzelf de hoogte in prijzen.
Geen rondreis zeg, alsjeblieft!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice! Had je een rondreis door Mexico of gewoon beetje in de stad/dorp blijven?
Is het goed relaxen daar?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geen rondreis zeg, alsjeblieft!
Playa del Carmen, all-in, stadjes in geweest.. paar activiteiten gedaan maar vooral relaxen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ozzy heeft ook een filmpje over haar gemaakt:
(Aanrader!)
Heb er weleens een op Spanje gehad die ik toch minder vond en waarbij ik een voedselvergiftiging op liepquote:
Oh das wel matig jaquote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb er weleens een op Spanje gehad die ik toch minder vond en waarbij ik een voedselvergiftiging op liep
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geen rondreis zeg, alsjeblieft!
Playa del Carmen, all-in, stadjes in geweest.. paar activiteiten gedaan maar vooral relaxen.
Toen moest je ook poepen?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb er weleens een op Spanje gehad die ik toch minder vond en waarbij ik een voedselvergiftiging op liep
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk diarree dat als water uit de goever stroomde![]()
![]()
Beter dat dan dat er bepaalde vloeistoffen via de verkeerde richting eruit gaan.quote:
Lekker aan de cola en bananen.. veel water..quote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziek worden op vakantie is wel een van mijn nachtmerries
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker aan de cola en bananen.. veel water..
TOP RIU, MET JE OUWE MEUK IN SPANJE!![]()
Geloof dat het 6 jaar geleden is nu.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]is niet wat ik gewend ben van Riu
Is mij wel eens overkomen, zit je ineens in een Filipijns ziekenhuis met iemand waarvan je zou zweren dat het de conciërge was, maar die dus de dokter blijkt te zijn en je vrolijk een high 5 geeft!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziek worden op vakantie is wel een van mijn nachtmerries
Ah okayquote:Op maandag 22 juli 2019 15:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geloof dat het 6 jaar geleden is nu.
Een van de laatste jaren in dat hotel, voordat de renovatiewerkzaamheden/upgrade plaats zou vinden. Costa Meloneras, Hotel Oasis.
De horrorquote:Op maandag 22 juli 2019 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is mij wel eens overkomen, zit je ineens in een Filipijns ziekenhuis met iemand waarvan je zou zweren dat het de conciërge was, maar die dus de dokter blijkt te zijn en je vrolijk een high 5 geeft!Röntgenfoto's in een spreekkamer vol mensen die even naar buiten moeten lopen als het jaren '70 apparaat aan gaat en uit de printer een digitale foto komt.
Zit je in het kantoor van de arts met nog 4 vreemden die allemaal voor hun eigen kwaaltjes daar zitten en die alles dus van elkaar meehoren omdat je allemaal direct om het bureau van de dokter zitten. Een arts die geen röntgenfoto's kan analyseren en je maar wat antibiotica meegeeft omdat hij ook niet precies wat er met je mis is en dat spul tegen heel veel kwalen werkt.
Hielp overigens wel. Ik had waarschijnlijk een longontsteking.
Ja dit is trouwens bij elkaar in 2 verschillende ziekenhuizen gebeurd; bij de eerste moest ik hartstikke lang wachten en ik was gewoon te ziek om dat vol te kunnen houden en ben terug naar het hotel gegaan om daar op bed te liggen tot ik genoeg aangesterkt was om het opnieuw in een ander ziekenhuis te proberen!quote:
Ben je mooi klaar meequote:Op maandag 22 juli 2019 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is trouwens bij elkaar in 2 verschillende ziekenhuizen gebeurd; bij de eerste moest ik hartstikke lang wachten en ik was gewoon te ziek om dat vol te kunnen houden en ben terug naar het hotel gegaan om daar op bed te liggen tot ik genoeg aangesterkt was om het opnieuw in een ander ziekenhuis te proberen!
Ja was niet handig nee, en dat terwijl je in elk houten hokje langs de weg kleine zakjes shampoo of conditioner kon kopen, en nagenoeg de allerzwaarste antibiotica die je hier op recept kunt krijgen!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was niet handig nee, en dat terwijl je in elk houten hokje langs de weg kleine zakjes shampoo of conditioner kon kopen, en nagenoeg de allerzwaarste antibiotica die je hier op recept kunt krijgen!Verkopen ze per losse capsule, en wisselgeld krijg je in een soort roomboterbabbelaars uitgekeerd in sommige gevallen! (I shit you not! Ongeveer 10 cent = 1 snoepje, terwijl de lonen daar al bizar laag liggen.)
Heb je een zware ontsteking in je teen, google je ff wat voor antibiotica daar normaal gesproken voor wordt voorgeschreven in die landen en zoek je daar de juiste dosering bij op zodat je bij zo'n houten hokje precies de juiste aantal capsules kunt kopen, zitten ze je echt heel raar en verschrikt aan te kijken: "Wil je ZO veel capsules kopen?"quote:
Jij durft.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je een zware ontsteking in je teen, google je ff wat voor antibiotica daar normaal gesproken voor wordt voorgeschreven in die landen en zoek je daar de juiste dosering bij op zodat je bij zo'n houten hokje precies de juiste aantal capsules kunt kopen, zitten ze je echt heel raar en verschrikt aan te kijken: "Wil je ZO veel capsules kopen?"
Normaal koop je daar 1 of 2 losse capsules als je je ziek voelt en als je de volgende dag nog niet aan de beterende hand bent koop je er nog 1 of 2 bij, en zodra de klachten wat verminderd zijn,stop je er mee.
Ja van die ziekenhuizen daar word je ook echt niet beter.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die ziekenhuizen daar word je ook echt niet beter.
Het is daar bijvoorbeeld vrij normaal dat er patiënten op de gang overlijden omdat de artsen ff lunchpauze hadden. Alleen als je met een dikke stapel bankbiljetten gaat zitten wapperen komen ze voor je in actie in zulke gevallen.
Mijn vrouw leest vaak nieuwsberichten uit haar geboorteland en laatst was er ook weer een kind overleden omdat de moeder te weinig geld had om de dokters in actie te laten komen tijdens de lunchpauze.
Klopt helemaal!quote:Op maandag 22 juli 2019 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Een smiley zegt soms meer dan 1000 woorden
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Een smiley zegt soms meer dan 1000 woorden
quote:
Je bent normaal vrolijker enzo. Sta je al lang droog oid?quote:
Krijgt hem niet meer omhoog denk ikquote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent normaal vrolijker enzo. Sta je al lang droog oid?
Nee hoor, een dag ongeveer. En jij?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je bent normaal vrolijker enzo. Sta je al lang droog oid?
Half jaar. Daarom ben ik altijd zoals ik ben.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee hoor, een dag ongeveer. En jij?
Ik kan een einde maken aan die droogte.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Half jaar. Daarom ben ik altijd zoals ik ben.
Je hebt een leuke vriend, collega of neef?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan een einde maken aan die droogte.
Kan mezelf prefererenquote:Op maandag 22 juli 2019 17:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt een leuke vriend, collega of neef?
Wat moet dat moetquote:Op maandag 22 juli 2019 17:12 schreef ToT het volgende:
Ook intens lui hier vandaag, maar er moesten boodschappen gedaan worden!
Lig je ongelooflijk in de tuin te chillen met een zonnetje in je giechel en een blik Gladiator in je flikker, moet je zo'n fakking kouwe supermarkt in, gofferdomme hee!
Wil je met collega J, niveau is niet al te hoog maar wel lief en zorgzaam + bonuskind van (denk ik 2 jaar) erbij. Hoef je wat minder moeite daarvoor te doen.quote:
Wat wel?quote:Op maandag 22 juli 2019 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Gladiator heb ik echt geen trek in met dit weer
Nope.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel aangelengd met wat ethanol, op basis van graan, hop en gist?
Oh. Jammer dit weer, beetje anticlimax.quote:
Volgende keer weer.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh. Jammer dit weer, beetje anticlimax.
Geen ideequote:Op maandag 22 juli 2019 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zeker weer een Nederlandstalige kater
Wie heeft dat bedacht eigenlijk hèquote:Op maandag 22 juli 2019 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Vies gevoel dat die toiletwater bij elke plons tegen je goever aankomt
Diegene heeft er niet bij nagedacht wat voor ongemak zijn oplossing kon geven.quote:
Het heeft wel één voordeel. Het water houdt de geur wel een beetje tegenquote:Op maandag 22 juli 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Diegene heeft er niet bij nagedacht wat voor ongemak zijn oplossing kon geven.![]()
Zal wel te maken hebben met hoeveel geld je destijds had om een degelijk toilet te laten bouwen.
Tenminste één ding waar men dan geen last van heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Het heeft wel één voordeel. Het water houdt de geur wel een beetje tegen
Waarom poep je op het werkquote:Op maandag 22 juli 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Tenminste één ding waar men dan geen last van heeft.
Op het werk hebben we ook plonspotten. En als je dan moet dan gooi je het eerst vol met toiletpapier zodat alles zachtjes kan landen. Om vervolgens bij het doortrekken de pot verstopt doen raken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe het liever thuis maar soms komt het op een moment dat ik op werk ben. En dan moet ik voorzorgsmaatregelen door papier in de plonspot te gooien en geen water in mijn goever krijgen.quote:
Door wiequote:Op maandag 22 juli 2019 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik doe het liever thuis maar soms komt het op een moment dat ik op werk ben. En dan moet ik voorzorgsmaatregelen door papier in de plonspot te gooien en geen water in mijn goever krijgen.
Gelukkig ga ik naar een 'prive toilet' ergens verscholen op de 7e verdieping. Wordt wel twee keer per dag schoongemaakt!![]()
![]()
Goedenavond fancy pantsquote:
2 keer per dag?quote:Op maandag 22 juli 2019 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
De schoonmakers die het hele gebouw schoonmaken
Zuinig op zijn dan. Beter trek je ze uit.quote:
Dacht ik er net ook aan. Zal het toch maar gelijk doenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zuinig op zijn dan. Beter trek je ze uit.
quote:Op maandag 22 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zuinig op zijn dan. Beter trek je ze uit.
In de ochtend vroeg voor 08:00 uur en dan in de middag na 13:00 heb ik altijd een heerlijk, frisruikend en schoon toilet.quote:
Kun je er koffie drinkenquote:Op maandag 22 juli 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
In de ochtend vroeg voor 08:00 uur en dan in de middag na 13:00 heb ik altijd een heerlijk, frisruikend en schoon toilet.
Aha, verkeerde quote, bedoelde die van Geerd.quote:Op maandag 22 juli 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dit ook ja, rustig de tijd nemen om in de baas zijn tijd een dralla te produceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |