Ooooh, je gaat even voor me uit om goede tips te verzamelenquote:
quote:
Als het goed is linkt het linkje naar de tips van moiquote:
Je ehbt toch niet veel te doen 's nachts als je moet werkenquote:
Nou, ik heb vannacht best veel gedaan!quote:Op maandag 22 juli 2019 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
Je ehbt toch niet veel te doen 's nachts als je moet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik heb vannacht best veel gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Winkel is wellicht gewoon dicht? Of zijn ze al open volgens de openingstijden? Ik heb het ook wel eens, dan krijg je ze tijdens openingstijden wel te pakken.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Er is een pakketje niet bezorgd. DPD gebeld 'is terug naar de afzender', de afzender is een vrij grote kampeerwinkel. Dus ik die bellen 'dit nummer is niet in gebruik'. Gek.
Ze zijn al een tijdje open. Inmiddels contact via feestboek, bllijkbaar staat de telefoon roodgloeiend en is dat het probleem.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Winkel is wellicht gewoon dicht? Of zijn ze al open volgens de openingstijden? Ik heb het ook wel eens, dan krijg je ze tijdens openingstijden wel te pakken.
Mooi zo, eten ze toch welquote:Op maandag 22 juli 2019 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duidelijk vakantietijd op kantoor. 91 ongelezen mails. Dat heb ik normaal na een weekend![]()
Voor het eerst in jaren niets gebakken voor mijn verjaardag hier. Doos met chocolade soesjes en mini tompouce, en een doos met syrische koekjes (die ik toch niet eet).
@:Cat, ook niet handig zoiets.
quote:Op maandag 22 juli 2019 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Men klaagt. Men kan niet printen, er is een toner op, vorige week al.
Blijkbaar had niemand het benul om facility te bellen.
Die ken ik als interpersoonlijke stijlen. 4 vlakken en op de verticale as introvert/extrovert en horizontaal analytic/expressive.quote:Op maandag 22 juli 2019 06:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daarvoor vind ik een simpele roos van Leary al wel inzichtgevend genoeg (boven-onder, tegen-samen). Ik zou op zo'n moment echt niet eenvoudig al die random lettertjes op een rij kunnen krijgen om adequaat te reagerenMaar ik ben ook weinig strategisch vermoed ik.
Geen idee. Hier ook een aantal appels die op die aangevreten zijn. Al jaren.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:48 schreef derLudolf het volgende:
Jij hebt ook veel fruitbomen, ben je bekend met dit? Welk beest doet dat?
Vorig jaar had ik er ook al last van
[ afbeelding ]
Zier eruit als de appelzaagwesp.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Geen idee. Hier ook een aantal appels die op die aangevreten zijn. Al jaren.
Camping de Berenkuil natuurlijk!quote:Op maandag 22 juli 2019 11:39 schreef minilot het volgende:
Noorderlingen onder jullie: kom maar op met fantastische tips, onder meer voor coole plekken om een tent op te zetten
Nee echt?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef minilot het volgende:
Disclaimer: ik hoef niet iets dat zich aanprijst als kinderparadijs.Ik heb een druif van onder de twee: die is al intems gelukkig met papa en mama in de buurt, een boom en grasspriet en eventueel een schaap.
Ja, weet ik veel wanneer jij serieus bent, meneer ananas-in-de-lasagne!quote:
De Berenkuil is echt de hel op aarde.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wanneer jij serieus bent, meneer ananas-in-de-lasagne!
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Camping de Berenkuil natuurlijk!
Het kinderparadijs van Drenthe![]()
[ afbeelding ]
7 dagen per week een recreatieprogramma
Berenpret in het openluchttheater
Gratis toegang tot binnenspeeltuin Tippedoki
Meer dan 25 speeltuinen
Openluchtzwembad en speelvijver
Multifunctioneel sportveld
Verwarmde toiletgebouwen met kindersanitair
Vlakbij Assen en Groningen
Ik snap best dat er een markt voor isquote:Op maandag 22 juli 2019 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Berenkuil is echt de hel op aarde.
Mijn broertje ging er 2 jaar achterelkaar heen en organiseerde daar dan ook een familiedag.
Echt. Nee. Nooit meer.
Gezellig tussen de gezinnen waar de volwassenen zich 2 weken wegcijferen onder de noemer "voor de kinderen" , "de kinderen hebben het zo leuk", "je leeft toch voor je kinderen!" . " moet je zien hoeveel plezier de kinderen hebben".quote:Op maandag 22 juli 2019 11:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap best dat er een markt voor is![]()
Maar al kreeg ik geld toe!
Dat laatste is wel een mooie overweging jaquote:Op maandag 22 juli 2019 12:03 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind op zich het feit dat mijn kind een plezierige vakantie heeft wel een voorwaarde om zelf ook te ontspannennou is mijn kind daar gelukkig vrij makkelijk in, hij vindt samen op een kamer slapen al briljant en als er dan ook nog ergens een trampoline is dan kan het helemaal niet meer stuk. Geen animatieteam voor nodig
![]()
Ik heb vorig jaar buiten het seizoen op zo'n soort camping gestaan. Er was geen animatieteam of activiteitenprogramma meer maar wel een tof zwembad en heel veel uitgestorven speeltuintjes. Vooral uitgekozen omdat een familiecamping me weinig aantrekkelijk leek voor groepen bierende jongeren
Je zou bij de SVR kunnen kijken, denk dat je daar wel wat kan vindenquote:Op maandag 22 juli 2019 11:45 schreef minilot het volgende:
Disclaimer: ik hoef niet iets dat zich aanprijst als kinderparadijs.Ik heb een druif van onder de twee: die is al intens gelukkig met papa en mama in de buurt, een boom en grasspriet en eventueel een schaap.
Binnenspeeltuinen probeer ik vooralsnog ook mis te houden#huuu
Doodeng die FOK!kersquote:Op maandag 22 juli 2019 12:09 schreef Molo het volgende:
Tevens Kwak vanmorgen gemeet, en ik heb het overleefd!
Wel mega eng endezulks!
En werkt dat?quote:Op maandag 22 juli 2019 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Die roos van Leary kende ik niet.
Toen wij (de collega's en ik) het afgelopen jaar een of andere psychologische invultest moesten doen voorafgaand aan ons jaargesprek vroeg ik waarvoor dat was; Als we dan mensen aan moeten nemen voor een poli zien we wat voor 'type' we nodig hebben als aanvulling op de groep...
Letten jullie goed op jezelf? Voor je het weet zit je in een vortex van andermans ellende. Het enkele feit dat zo'n man niemand anders heeft, brengt voor jullie geen verplichtingen met zich mee he?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:46 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen.
Wat mails weggewerkt en voorbereid op crisis interventie dankzij adviezen op....fok.
R&P / FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |