Ah zoquote:Op maandag 22 juli 2019 08:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vond ze op internet, was op zoek naar kittens omdat Nada was ingeslapen en 3 mndn later.
Vond er twee in Maasbree, ik zag de foto's en was verkocht, zag die advertentie 's nachts, ben ze de volgende ochtend met mijn broertje gaan halen.
Toen waren ze 12 weken, over twee weken zijn ze 5 jaar.
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef D. het volgende:
Ow, en mijn poezen uit Helmond, maar daar zie je gelukkig niets van
Mo helemaal in zijn element!quote:Op maandag 22 juli 2019 09:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijk, ik heb links Iggy, en rechts Pixel.
Wij zijn een team.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mo helemaal in zijn element!
Vond het in het weekend wel ff vreemd, een volwassen vreemde kater, dan kijk ik toch even de kat uit de boom, ik ga met die van mij op een bepaalde manier om, kan vrij heftig aaien en zo, ook op hun buik, maar dat kan je niet bij elke kat doen.quote:
True.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond het in het weekend wel ff vreemd, een volwassen vreemde kater, dan kijk ik toch even de kat uit de boom, ik ga met die van mij op een bepaalde manier om, kan vrij heftig aaien en zo, ook op hun buik, maar dat kan je niet bij elke kat doen.
Eerst even karakter checken en testen, rustig beginnen.
Welke codekleur is dat?quote:Op maandag 22 juli 2019 09:55 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens de weerman van omroep Gelderland gaat donderdag het hitterecord eraan.
Hij voorspelt 40,2 in Arcen Limburg.
Ragebol?quote:Op maandag 22 juli 2019 09:55 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zie net dat ik donderdag naar de kapper moet.
quote:
ik zit 25km verderop, dus veel koeler zal het hier wel niet wordenquote:Op maandag 22 juli 2019 09:55 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens de weerman van omroep Gelderland gaat donderdag het hitterecord eraan.
Hij voorspelt 40,2 in Arcen Limburg.
Oh, nee. Zover laat ik het niet komen.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]zo zie ik altijd dat ik naar de kapper moet
Arme jij.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
ik zit 25km verderop, dus veel koeler zal het hier wel niet worden
Helmond?quote:Op maandag 22 juli 2019 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
ik zit 25km verderop, dus veel koeler zal het hier wel niet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |