Zo hoort het.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie niet aan het optreden is heeft ie ook een baan, van vakantie is weinig sprake.
22 dagen reizen en spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
22 dagen reizen en spelen.En kwa vervoer ? 1 busje met, en zitplaatsen voor 5, en plek voor alle apparatuur ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Busje is 6 personen en alle apparatuur, die er enkel als een puzzel in past.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En kwa vervoer ? 1 busje met, en zitplaatsen voor 5, en plek voor alle apparatuur ?
Heb gisteren nog gezwaaid toen ik langskwam.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:42 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer met de trein?
Hij heeft de smaak te pakken
Je wist waar je moest zwaaien?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb gisteren nog gezwaaid toen ik langskwam.
Ik heb ook gezwaaid, gemist geloof ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb gisteren nog gezwaaid toen ik langskwam.
Ja, maar ik zwaaide ook voor Cat.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je onderhand net zo goed vanaf huis zwaaien
Jij zit ergens daar in de buurt, mijn poezen zijn overigens in Maasbree geboren.quote:
Daar ook 24/7 muziek gedraaid?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij zit ergens daar in de buurt, mijn poezen zijn overigens in Maasbree geboren.
In de buurt is relatiefquote:Op maandag 22 juli 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij zit ergens daar in de buurt, mijn poezen zijn overigens in Maasbree geboren.
Waar?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ook 24/7 muziek gedraaid?
Boerderij?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar?
In Maasbree?
Geen idee, ik daar alleen mijn katten op een boerderij opgehaald.
Dan laat mijn geheugen mij deels in de steek deze keer.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
In de buurt is relatief
Bijna een uurtje verderop
Da's mooi volk, een van mijn beste maatjes toen ik in mil. dienst zat kwam daar vandaan, ik was een van de weinigen die hem kon verstaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef D. het volgende:
Ow, en mijn poezen uit Helmond, maar daar zie je gelukkig niets van
Dat kan de beste overkomenquote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan laat mijn geheugen mij deels in de steek deze keer.
Ik vond ze op internet, was op zoek naar kittens omdat Nada was ingeslapen en 3 mndn later.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |