Hier nog steeds maar 38quote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef D. het volgende:
Ik zie dat de weer-app donderdag heeft bijgesteld, van 38 naar 39
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die reclame ja![]()
Maar volgens mij was de tekst anders.
De beren die ze daar hebben zijn gered uit nare omstandigheden. Circussen en toeristen attracties en zo. Het is niet heel erg spectaculair, maar best een leuk park.quote:
Twente loopt altijd een beetje achter als het echt heel erg warm wordt. Het record hier is maar 36,2 °C, terwijl het record in bijvoorbeeld Hoek van Holland 37,9 °C is. Het absolute record staat op naam van Warnsveld bij Zutphen. Daar werd het 38,6 °C in 1944.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Records!![]()
Al denk ik dat de kans erop groter is dat het bij jou behaald wordt in plaats van hier.
Ik had hem alquote:Op zondag 21 juli 2019 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Deze reclame was sneller gevonden dan de vorige
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die reclame ja![]()
Maar volgens mij was de tekst anders.
Ja, het is hier wel erg droog inderdaad. Dat kan wel eens helpen bij het halen van hoge temperaturen. Verdamping koelt af. Als er geen verdamping vanuit de grond is, wordt het dus warmer.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat de Achterhoek en Twente er weer behoorlijk van langs gaan krijgen.
Wij hebben ook amper wat van die buien meegekregen. Het is enorm droog. En het zal weer warm worden hier.
Spuit 11quote:
Het verbaast mij dat het record in Hoek van Holland is.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Twente loopt altijd een beetje achter als het echt heel erg warm wordt. Het record hier is maar 36,2 °C, terwijl het record in bijvoorbeeld Hoek van Holland 37,9 °C is. Het absolute record staat op naam van Warnsveld bij Zutphen. Daar werd het 38,6 °C in 1944.
Z'on lelijk uitzicht hoek van holland qua strandquote:Op zondag 21 juli 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat het record in Hoek van Holland is.
Het is natuurlijk bloedheet, maar ik hou wel van dat extreme weer.
Wij hebben hier het mooiste klimaat, soms heel warm. soms normaal, soms veel regen, maar zo heel erg divers. We zijn gelukkig hier.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat het record in Hoek van Holland is.
Het is natuurlijk bloedheet, maar ik hou wel van dat extreme weer.
Heel ongezellig inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Z'on lelijk uitzicht hoek van holland qua strand
Heb je ook een diploma gekregen?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
https://www.geheimoverdeg(...)rk-anholter-schweiz/
Ik heb weleens gelezen Recce, en dat weet jij vast wel, dat regen blijft hangen door hoogtes.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is hier wel erg droog inderdaad. Dat kan wel eens helpen bij het halen van hoge temperaturen. Verdamping koelt af. Als er geen verdamping vanuit de grond is, wordt het dus warmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |