Dat zeker.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zijn hoge temperaturen. Ben benieuwd of het een 40 graden droge of een 40 gradem benauwde hitte is. Maakt behoorlijke verschil.
In NL al snel het laatstequote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat zijn hoge temperaturen. Ben benieuwd of het een 40 graden droge of een 40 gradem benauwde hitte is. Maakt behoorlijke verschil.
Nou idd ben blij dat ik niet in het Oosten woonquote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Records!![]()
Al denk ik dat de kans erop groter is dat het bij jou behaald wordt in plaats van hier.
In mijn hart en in mijn ziel!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb het gelezen, ik blijf lekker binnen. Ik ben binnen !!!!!!!!!! Voor Scrut.
biotoop? Heb je een linkje? Dat klinkt interessant!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Tja. Hoe val je hier nu in dan.![]()
Best moeilijk soms, manoeuvreren tussen zoveel verschillende dingen. Ik had een leuke dag. Een biotooppark bezocht net even over de grens in Duitsland. Mooie dieren gezien. En gevreten natuurlijk, op een terras aan het water.![]()
Ik hoop dat jullie ook een goede dag hadden. De temperatuur was nog goed. Dat gaat deze week wel anders worden.
In my heart and in my soul, was dat niet met die twee gastjes in een auto, met die kopjes heen en weer?quote:
Weet ik veel. Een leuk berichtje als dit doet mij altijd goed.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Best moeilijk soms, manoeuvreren tussen zoveel verschillende dingen. Ik had een leuke dag. Een biotooppark bezocht net even over de grens in Duitsland. Mooie dieren gezien. En gevreten natuurlijk, op een terras aan het water.![]()
Ik hoop dat jullie ook een goede dag hadden. De temperatuur was nog goed. Dat gaat deze week wel anders worden.
Klinkt als een fijne dag!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:17 schreef Gooddeal het volgende:
Uhuquote:Op zondag 21 juli 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In my heart and in my soul, was dat niet met die twee gastjes in een auto, met die kopjes heen en weer?
Dat klinkt goed! Jij overleeft het wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:18 schreef Nizno het volgende:
Ik zorg dat ik donderdag al voor 9u richting mn ouders ben, daar is een zwembad buiten en binnen is het koel. Koud bijna...
Fijn dat je een leuke dag had.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:19 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk dat de Achterhoek en Twente er weer behoorlijk van langs gaan krijgen.
Wij hebben ook amper wat van die buien meegekregen. Het is enorm droog. En het zal weer warm worden hier.
TY, ik zat al te denken.quote:
https://www.geheimoverdeg(...)rk-anholter-schweiz/quote:Op zondag 21 juli 2019 23:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
biotoop? Heb je een linkje? Dat klinkt interessant!
Ik heb bijna de hele dag geslapen....een hele week feesten en dag 12 km in de warmte lopen eist zijn tol
als ik thuis blijf zal ik smelten in deze sauna... dus ja daar bij paps en mams overleef ik hetquote:Op zondag 21 juli 2019 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Jij overleeft het wel.
Van die reclame jaquote:Op zondag 21 juli 2019 23:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In my heart and in my soul, was dat niet met die twee gastjes in een auto, met die kopjes heen en weer?
thnxquote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
https://www.geheimoverdeg(...)rk-anholter-schweiz/
Wel redelijk droog, geloof ik. Dat maakt inderdaad een redelijk verschil. Toen het laatst zo heet was, was het ook nog relatief vochtig.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mario weet dat wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die reclame ja![]()
Maar volgens mij was de tekst anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |