Beschrijf je mij nou als ik aan het salsa dansen ben? Ik bak er weinig van, maar vind het wel leuk om te doenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Vind wel leuk als iemand danst en gewoon plezier uitstraalt al is het miss niet zo charmant
quote:Op zondag 21 juli 2019 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Im out. Succes met winnen 👻 Fijne zondag nog jullie x
Doegquote:Op zondag 21 juli 2019 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zojuist gedaan blijkbaarquote:Op zondag 21 juli 2019 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Beschrijf je nou mij als ik aan het salsa dansen ben? Ik bak er weinig van, maar vind het wel leuk om te doen
Van wiequote:Op zondag 21 juli 2019 20:07 schreef Geerd het volgende:
Kom spelletjes spelen dan
ZOek de clit? @:fancy2
En OP plaatjequote:
Doeeeiiiquote:Op zondag 21 juli 2019 20:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
quote:
Sowiesoquote:
Enjoy brotherquote:
Was geen haags kwartiertjequote:Op zondag 21 juli 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik deed even mee. Maar ben er weer.
En als je het vond?quote:Op zondag 21 juli 2019 20:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sowieso
Altijd vervelend als iets kwijt is
Zou terug geven, lijkt me wel zo netjes.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee jouw handen gingen als een raket man. Tering hey
Eerlijke vinderquote:Op zondag 21 juli 2019 20:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou terug geven, lijkt me wel zo netjes.
Mini-ToT heeft een keffend speelgoedhondje gekregen, dus die is allang blij!quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een leuk dagje uitvond mini het ook wat?
quote:Op zondag 21 juli 2019 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft een keffend speelgoedhondje gekregen, dus die is allang blij!
Slaapt hij al?quote:Op zondag 21 juli 2019 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleffend speelgoedhandje nu ...quote:Op zondag 21 juli 2019 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
KOMT DAN DE SCHAARVIDEO!!!!!!!quote:Op zondag 21 juli 2019 20:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan helemaal.
Komende week wordt een gekkenhuis.
quote:Op zondag 21 juli 2019 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon verlengenquote:
Acclimatiseren op andere dagen San weekendquote:
Gewoon verlengenquote:
Acclimatiseren op andere dagen dan weekendquote:
SWS in weekenden denkenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon verlengen
[..]
Acclimatiseren op andere dagen San weekend
Gewoon hoer pakkenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:14 schreef Geerd het volgende:
Sorry ik ben gewoon beetje seksueel gefrustreerd ,
Neuken iemand ?
Ligt aan welke regioquote:Op zondag 21 juli 2019 21:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja misschien gewoon maar keer doen...
Waar zou jij gaan ?
Over de grens schijnt goed te zijnquote:Op zondag 21 juli 2019 21:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja misschien gewoon maar keer doen...
Waar zou jij gaan ?
Fkk?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik hoor wel over Fkk en saunaclubs
pooh das dichtbij welquote:Op zondag 21 juli 2019 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
https://www.istockphoto.c(...)gm458263015-25899908
Smoesjesquote:Op zondag 21 juli 2019 21:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
MOrgen werken om 1430 weer en eerst nog sporten...
Gewoon iedere dag acclimatiseren, niet omdat het moet, maar omdat het kanquote:Op zondag 21 juli 2019 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon verlengen
[..]
Acclimatiseren op andere dagen San weekend
Wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?quote:
Nog nietquote:Op zondag 21 juli 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?
Jij dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het eerst ongesteld geworden?
Waarom kun je daar dan niet heen gaan tot een uur of 2 vannacht, paar uurtjes slaap pakken, morgenvroeg om 6 uur in de sportschool staan, 3 uurtjes knallen, recovery shake klappen en dan nog even 3/4 uurtjes plat voor je moet beginnen met werken?quote:
Nog niet, maar mijn vriendin binnenkort wel weerquote:
ja iddquote:Op zondag 21 juli 2019 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom kun je daar dan niet heen gaan tot een uur of 2 vannacht, paar uurtjes slaap pakken, morgenvroeg om 6 uur in de sportschool staan, 3 uurtjes knallen, recovery shake klappen en dan nog even 3/4 uurtjes plat voor je moet beginnen met werken?
Nee hij wordt op dit moment naar bed gebracht; hij was weer ongelooflijk hyper!quote:
TMI!quote:Op zondag 21 juli 2019 20:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleffend speelgoedhandje nu ...
Stiekem onder het rokje kijken zeker toen ze naar boven liepquote:Op zondag 21 juli 2019 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hij wordt op dit moment naar bed gebracht; hij was weer ongelooflijk hyper!
[..]
TMI!
Hoelang nog?quote:
Zit wat inquote:Op zondag 21 juli 2019 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hou het al 32 jaar vol dus die paar jaar lukt ook wel,,,
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 21 juli 2019 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien in KPD eens een muntje op gooien...wie bied zich aan voor 500
Dan zijn die acht jaar ook nog wel vol te houdenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hou het al 32 jaar vol dus die paar jaar lukt ook wel,,,
1500 voor een relatie?quote:
Moet hier in Rusland wel te regelen zijnquote:
Klinkt ideaalquote:Op zondag 21 juli 2019 22:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onbeperkt erop...beetje koken enzulks, waarom niet
Hoeveel kost ware liefde daar per half uur?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon naar Geleen en Doubletstraat joh
50 denk ikquote:Op zondag 21 juli 2019 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel kost ware liefde daar per half uur?
Jawel, op zich ergens toch wel hoor!quote:Op zondag 21 juli 2019 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je daar geen ware liefde dan?
Mag eigenlijk niet posten in de nacht, behalve jij want bij jou is het nog geen nachtquote:Op maandag 22 juli 2019 04:02 schreef devzero het volgende:
Dit topic staat gewoon stil 's nachtsReeks naam is goed gekozen dus.
$14 voor een "grote" fles westmalle tripelquote:Op maandag 22 juli 2019 04:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet posten in de nacht, behalve jij want bij jou is het nog geen nacht
Jij zit echt watertandend te wachten op de heropening of niet?quote:
Matig manquote:Op maandag 22 juli 2019 04:17 schreef devzero het volgende:
[..]
$14 voor een "grote" fles westmalle tripel(1 pt 9.4fl oz is nog niet eens een liter)
Wel genoten hoor, maar niet iets wat je dagelijks gaat doen. 1 pt 9.4 oz schijnt 750ml te zijn, stomme imperial systeem.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 22 juli 2019 04:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij zit echt watertandend te wachten op de heropening of niet?
Dat is ook wel leuk idd.quote:Op maandag 22 juli 2019 04:46 schreef devzero het volgende:
Ik mis het niet zo eigenlijk. En ik kom eens op andere plaatsen op het forum
Ik doe het op 80% vandaag. Ben iets aan het repareren dat zo goed als zeker uiteindelijk toch vervangen wordtquote:Op maandag 22 juli 2019 07:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga er voor de volle 110% tegenaan!
Bijna zonde van je tijd dus. Hahaquote:Op maandag 22 juli 2019 07:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik doe het op 80% vandaag. Ben iets aan het repareren dat zo goed als zeker uiteindelijk toch vervangen wordt
Zou er ook niet aan begonnen zijn als er wat anders te doen was. En het laat wel aan de klant zien dat je in ieder geval geprobeerd hebt het te repareren dus helemaal nutteloos is het ook niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna zonde van je tijd dus. Haha
Weet die klant wel dat het uiteindelijk vervangen wordt?quote:Op maandag 22 juli 2019 07:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou er ook niet aan begonnen zijn als er wat anders te doen was. En het laat wel aan de klant zien dat je in ieder geval geprobeerd hebt het te repareren dus helemaal nutteloos is het ook niet.
Dat zeggen we al vanaf het begin omdat het waarschijnlijk niet meer terug in de machine past. Maar ze willen eerst bewijs hebben dat het niet past voordat ze het gaan vervangen maar dat kunnen we nu nog niet bewijzen... Er is een kleine kans dat het toevallig wel past.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet die klant wel dat het uiteindelijk vervangen wordt?
quote:Op maandag 22 juli 2019 07:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat zeggen we al vanaf het begin omdat het waarschijnlijk niet meer terug in de machine past. Maar ze willen eerst bewijs hebben dat het niet past voordat ze het gaan vervangen maar dat kunnen we nu nog niet bewijzen... Er is een kleine kans dat het toevallig wel past.
Fancy pantsquote:
Ga je nu met jezelf slowchatten?quote:
Ja waarom niet tochquote:
Hey knappe ventquote:Op maandag 22 juli 2019 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 07:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]Die vraag stel je aan jezelf
Er ging iets mis. Haha!quote:
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 22 juli 2019 07:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Surequote:
Ik heb prima geslapenquote:Op maandag 22 juli 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Er ging iets mis. Haha!
Niet helemaal wakker klaarblijkelijk.![]()
Maar ik vroeg het aan Haags
Onder mijn post. Hoe heet dat. Die linkquote:
Oooohquote:Op maandag 22 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Onder mijn post. Hoe heet dat. Die link
Mm interessant... Geloof niet dat het bij m'n moves past maar laten we het proberenquote:
Signature... Ook al zie ik die mobiel niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Onder mijn post. Hoe heet dat. Die link
Gewoon beetje heen en weer, op en neer bewegen toch.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mm interessant... Geloof niet dat het bij m'n moves past maar laten we het proberen
[..]
Signature... Ook al zie ik die mobiel niet.
Ik wil jou dit wel zien doenquote:Op maandag 22 juli 2019 07:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gewoon beetje heen en weer, op en neer bewegen toch.
Je kunt op mijn avatar drukken om mobiel te zien.
Dat klinkt simpel genoeg, moet lukkenquote:Op maandag 22 juli 2019 07:37 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gewoon beetje heen en weer, op en neer bewegen toch.
Je kunt op mijn avatar drukken om mobiel te zien.
x2quote:Op maandag 22 juli 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil jou dit wel zien doen
Is om samen te dansen. Niet 1 op 1.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geil toch.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Is om samen te dansen. Niet 1 op 1.
Alhoewel, dat kan ook wel maar dat wordt dan beetje wulps en sexy...
Werkenquote:Op maandag 22 juli 2019 07:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons verder deze mooie dag?
Dobre utro motorblokjequote:Op maandag 22 juli 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat klinkt simpel genoeg, moet lukken
[..]
x2
Fancy ladyquote:Op maandag 22 juli 2019 07:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ooo damn.quote:Op maandag 22 juli 2019 07:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VIDS?!quote:Op maandag 22 juli 2019 07:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dobre utro moenquote:
Ja rustig weekend met veel te weinig slaapquote:
Goede movesquote:
Yaaayyyquote:Op maandag 22 juli 2019 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
YES !!!
Kan ik uitslapen en lukt het niet
Haha lukt niet... heb afgelopen dagen telkens max 3 uurtjes geslapen. Vannacht iets minder dan 2quote:
Hier ook niet anders, maar dan vrijwillig. Haha!quote:Op maandag 22 juli 2019 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha lukt niet... heb afgelopen dagen telkens max 3 uurtjes geslapen. Vannacht iets minder dan 2
Rustig aan gedaan gisteren. En heel veel slaapquote:Op maandag 22 juli 2019 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja rustig weekend met veel te weinig slaap
Maar vakantie dus ik geef er niet om![]()
Hoe was jouw weekend? Geen strand vanwege het slechte weer zei je laatst.. nog wel wat anders gedaan?
Naar wie zit ik te kijken dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik krijg de echte video natuurlijk![]()
Wat je Engine hebt gestuurd is fake
Jullie krijgen idd niet dezelfde vidsquote:Op maandag 22 juli 2019 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik krijg de echte video natuurlijk![]()
Wat je Engine hebt gestuurd is fake
Waarom zou je vrijwillig zo weinig willen slapen johquote:Op maandag 22 juli 2019 07:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hier ook niet anders, maar dan vrijwillig. Haha!
Waarom kan je niet slapen dan?
Om langer te kunnen praten. Haha!quote:Op maandag 22 juli 2019 07:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig zo weinig willen slapen johgekkie
Weet niet waarom het mij niet lukt.. ben wel moe maar hoofdpijn ook en dat houdt me ook wakker..
quote:Op maandag 22 juli 2019 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOOOOOOOODGANG![]()
![]()
![]()
Swerelds beste ambtenaar, meneer de kerstman!!
GA maar slapen, Moeniiiiii.quote:
Toujoursquote:Op maandag 22 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
L’amour![]()
Alles heeft met liefde te maken zei je he
Limoenieeeeeeeeeeeeeee! frisfruitig zuurtje!!quote:Op maandag 22 juli 2019 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOOOOOOOODGANG![]()
![]()
![]()
Swerelds beste ambtenaar, meneer de kerstman!!
Je bent ook leuk hoor.. maar jij bent geen ambtenaarquote:Op maandag 22 juli 2019 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is ook geen jaloezie, lizoen.
Hahahaquote:Op maandag 22 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
L’amour![]()
Alles heeft met liefde te maken zei je he
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent ook leuk hoor.. maar jij bent geen ambtenaar
*LIMOEN !
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
GA maar slapen, Moeniiiiii.
Dan ben je straks in een betere stemming en gaan we die film maken voor @:Geerd
Ik ga nu douchen want zo naar werk
Wat...quote:Op maandag 22 juli 2019 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHAHA ja oke hoor..
Laat maar weten hoe laat en dan ben ik er. Ik heb een hoop scharen gekocht speciaal voor de film
Hoe gaat het? Hard aan het werk? (quote:Op maandag 22 juli 2019 08:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Limoenieeeeeeeeeeeeeee! frisfruitig zuurtje!!
Ze gaan knutselenquote:
Heel goed hoor, ik ben echt heeeel hard aan het koffiedrinken! En met jou??quote:Op maandag 22 juli 2019 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Hard aan het werk? (hard werken)
En dat ook nog eens filmenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 08:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heel goed hoor, ik ben echt heeeel hard aan het koffiedrinken! En met jou??
[..]
En dat ook nog eens filmen
Je weet geloof ik niet wat scharen is. Hahaquote:Op maandag 22 juli 2019 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:geerd had graag een scharen filmpje gehad van mij en @:fancy2
Jaja ik snap ook niet wat hij zo leuk aan scharen vindt maar oke
Met mij wel goed.. zo ook even koffie zettenquote:Op maandag 22 juli 2019 08:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heel goed hoor, ik ben echt heeeel hard aan het koffiedrinken! En met jou??
[..]
En dat ook nog eens filmen
Oh jij hebt vakantie he.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met mij wel goed.. zo ook even koffie zetten
Dankzij Southpark weet ik dat .. helaasquote:Op maandag 22 juli 2019 08:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet geloof ik niet wat scharen is. Haha
Oh, dan zie ik geen issue om dat filmpje niet op te nemen idd.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dankzij Southpark weet ik dat .. helaas
Ja, hoogseizoen he.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja.. had gekeken voor Canarisch eilanden![]()
Vanaf ¤1100
Das niet mis.. maar zelfde reis zou nu vast stuk duurder zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, hoogseizoen he.
Ik was ongv 1500 p.p kwijt
Ja ik zat net net net voor het hoogseizoen dus het was al duurder. Twee weken later en er zou nog eens 300 bij komen of zo. Echt idioot, maar goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Das niet mis.. maar zelfde reis zou nu vast stuk duurder zijn.
Ik heb niet verder gekeken toen ik zag dat ¤1100 laagste prijs was![]()
Moet beetje rustig aan doen.. heb al meer uitgegeven dan bedoeling was laatste tijd
Zo’n scharen video mag fancy met iemand anders opnemen hoorquote:Op maandag 22 juli 2019 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, dan zie ik geen issue om dat filmpje niet op te nemen idd.
Ja, wie weet.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo’n scharen video mag fancy met iemand anders opnemen hoormisschien heeft CD ofzo interesse
Ach 1x per jaar he, dan mag het welquote:Op maandag 22 juli 2019 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik zat net net net voor het hoogseizoen dus het was al duurder. Twee weken later en er zou nog eens 300 bij komen of zo. Echt idioot, maar goed.
Ik ging eigk altijd 2x op vakantie, maar dat is laatste paar jaar even niet te doen.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach 1x per jaar he, dan mag het welI.p.v. slaapbank op je kantoor maar een vakantie boeken.
Vanwege werk ?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ging eigk altijd 2x op vakantie, maar dat is laatste paar jaar even niet te doen.
Si.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vanwege werk ?
En misschien maar beter ookals je iedere keer een maand nodig hebt om bij te komen
Van werk modus naar chill modus is te doen...quote:Op maandag 22 juli 2019 08:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Si.
Nja het verneukt wel mijn ritme ja. Van werk modus naar chill modus en weer terug.
Ja, maar gister ging het lichtje dus uit om 22.00. Ineens was het klaarquote:Op maandag 22 juli 2019 08:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Van werk modus naar chill modus is te doen...
Maar bij jou is werk modus 6dagen p/W, 10uurtjs per dag, en met maar 4-5 uur slaap ofzo.. ja dan gaat het allemaal wat lastiger
GOED ZO !!!quote:Op maandag 22 juli 2019 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar gister ging het lichtje dus uit om 22.00. Ineens was het klaar![]()
Welnee.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
GOED ZO !!!Je had het nodig Haags
Man jij slaapt echt veel te weinig icm met hoeveel jij werkt.. je moet wat meer rusten gek
Ja.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:32 schreef Limoentjuh het volgende:
@:ToT heeft zich verslapen.. normaal is hij er nu ook al toch
Werd weleens tijd ookquote:Op maandag 22 juli 2019 08:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mini tot heeft hem vandaag laten uitslapen
Heyquote:Op maandag 22 juli 2019 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen dame met de zwarte ziel![]()
Week is zo voorbij.. werk je weer met je eigen team?
Hey jij fanatieke gamer jijquote:Op maandag 22 juli 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Ja, heb er uiteindelijk maar 1 dag gezeten
Nee moet niet te gek worden.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd.. maar het moet geen gewoonte worden dat uitslapen
Precies.. op scherp houden anders wordt ToT ook een verwend slaapkopquote:Op maandag 22 juli 2019 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee moet niet te gek worden.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies.. op scherp houden anders wordt ToT ook een verwend slaapkop
Hahaquote:Op maandag 22 juli 2019 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Hey jij fanatieke gamer jij![]()
Ow zo kort1 dag is toch niks.. waren jullie zo snel klaar met het werk ofzo
Ha zegt ook wat over hoe belangrijk jij bent in jouw team dan tochquote:Op maandag 22 juli 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Nee, is niks inderdaad. Het werd in mijn eigen team weer druk dus moest ik weer terug..
Ja maar dat doet ze altijd met mij.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:fancy2
Die is druk aan het werk of druk aan het dansen
Ben nog even piepen. Heb halfuurtje voor ik weg moet. Dus vertel!quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:fancy2
Die is druk aan het werk of druk aan het dansen
Poepen bedoel je.quote:Op maandag 22 juli 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben nog even piepen. Heb halfuurtje voor ik weg moet. Dus vertel!
Dansen?quote:Op maandag 22 juli 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ze altijd met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |