Combat training voor armageddon.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef Fok-it het volgende: [..] Wat is de daarna dan als je nooit meer wakker wordt
Klopt, maar het eten wel.quote:
Vooral het bulken ja. Als dat klaar is dan hou ik ook wel weer meer over.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betaal je zoveel aan sporten dan? Of aan al het bulken
Kost dat zoveel jaquote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb me weer helemaal het zweet in gedanst afgelopen nacht, 7 uur lang losgaan
Woon je al op jezelf?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Klopt, maar het eten wel.
[..]
Vooral het bulken ja. Als dat klaar is dan hou ik ook wel weer meer over.
'gedanst' in de school?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb me weer helemaal het zweet in gedanst afgelopen nacht, 7 uur lang losgaan
Een uitgeholde anus in Naatjes gevalquote:
Dan moet je zelfs met geld om te bulken nog wel wat overhoudenquote:
Ja wel wat, maar ook autoverzekering en benzine en wegenbelasting en schoolgeld en zorg en telefoon en en enquote:Op zondag 21 juli 2019 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je zelfs met geld om te bulken nog wel wat overhouden
Valt allemaal wel mee ouwe reusquote:
Zonder aanhalingstekens, als ik aan de ket ga dan ga ik niet fixen. Wel echt goede deze keer, als je je ogen dichtdoet dan ga je gewoon soort van lucide dromen en op een gegeven moment stond Steve Harrington (Stranger Things) mee te dansen in die droomquote:
Oh verkeerde gequotequote:
Waarom probeer je chick te fixen met vriend, zo raak je tandjes kwijt hequote:Op zondag 21 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Wel jammer, ik was daar met een chick waar ik echt heel goed op ga qua karakter en de afgelopen tijd hebben we echt best wel veel tijd met elkaar doorgebracht (puur platonisch), maar morgen gaat ze naar Parijs met d'r vriend, dus alle romance die er misschien in heeft gelegen in de afgelopen tijd zal teniet worden gedaan, want Parijs is natuurlijk fucking romantisch. En het is niet alsof die vriend niet bij haar past, wat het al helemaal een verloren zaak maakt.
Je moet echt Euphoria kijken. Ben nu net met de pilot bezig en erg veelbelovendquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Wel jammer, ik was daar met een chick waar ik echt heel goed op ga qua karakter en de afgelopen tijd hebben we echt best wel veel tijd met elkaar doorgebracht (puur platonisch), maar morgen gaat ze naar Parijs met d'r vriend, dus alle romance die er misschien in heeft gelegen in de afgelopen tijd zal teniet worden gedaan, want Parijs is natuurlijk fucking romantisch. En het is niet alsof die vriend niet bij haar past, wat het al helemaal een verloren zaak maakt.
Ik ga ook niets doen zolang ze een vriend heeft, maar de klik tussen ons is best wel sterk.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom probeer je chick te fixen met vriend, zo raak je tandjes kwijt he
Ja, maar ze heeft een vriend. Dan kan die klik nog zo sterk zijn maar de vuisten zullen harder zijnquote:Op zondag 21 juli 2019 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga ook niets doen zolang ze een vriend heeft, maar de klik tussen ons is best wel sterk.
Oh seizoen is over een paar weken afgelopen, dan haal ik hem wel helemaal binnen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet echt Euphoria kijken. Ben nu net met de pilot bezig en erg veelbelovendHij schijnt ook stuk rauwer dan Skins te zijn
Denk niet dat ik vuisten zal gaan voelen van deze gastquote:Op zondag 21 juli 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft een vriend. Dan kan die klik nog zo sterk zijn maar de vuisten zullen harder zijn![]()
Ik weet niet, vaak geen goed idee om gevoelens te krijgen in dat soort situaties, beter gewoon vrijgezel meisje zoeken toch, zijn zat waar je een soortgelijke klik mee kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |