Volgens mij kreeg niemand rust behalve vPersie, en waren Botteghin, Vilhena, stJuste, Jørgensen en Haps allen niet beschikbaar wegens schorsingen of blessures.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd zeker wel, kan je gewoon zien aan de spelers die rust kregen dat Gio Trencin niet heel erg serieus nam.
Nee het is wel treurig gesteld met je als je een club niet serieus neemt, en vervolgens met vier doelpunten verschil verslagen wordt, mee eensquote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een club niet serieus nemen waar je 4-0 van verliest
Maak er een kruis van waarbij jij aan een ander uiteinde zit en je bent aardig accuraat. Ik heb jou ook niet op enige zinnige bijdrage kunnen betrappen.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Elan en Yats zijn net de twee uiteinden van een hoefijzer, aan de tegengestelde kant met hun mening maar het slaat allebei nergens op.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Maak er een kruis van waarbij jij aan een ander uiteinde zit en je bent aardig accuraat. Ik heb jou ook niet op enige zinnige bijdrage kunnen betrappen.
Juist. Als spelertje al een lulletje rozenwaterquote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ayoub wil naar Ajax
Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Giovanni ook maar 1 speler kunne bijbrengen? Op tijd naar de WC gaan?
Ik herinner mij die thuiswedstrijd echt als een ongelofelijke opportunistische kutwedstrijd, waar het aantal echt goed uitgespeelde kansen reuze meeviel..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had niks met tactiek te maken maar eerder een combinatie van pech en onkunde
Het was allemaal veel te gehaast inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik herinner mij die thuiswedstrijd echt als een ongelofelijke opportunistische kutwedstrijd, waar het aantal echt goed uitgespeelde kansen reuze meeviel..
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 13:05 schreef yats het volgende:
[..]
Maak er een kruis van waarbij jij aan een ander uiteinde zit en je bent aardig accuraat. Ik heb jou ook niet op enige zinnige bijdrage kunnen betrappen.
Mijn god, Sven van Beek verdient een eigen topic als parodie op een voetballer.quote:Op zondag 28 juli 2019 22:56 schreef Elan het volgende:
Ontopic: Het was weer genieten vandaag met BeekGOD
Medelijden, verbazingquote:Op maandag 29 juli 2019 08:40 schreef Bugno2 het volgende:
Hoe zullen medespelers omgaan met Beek. Is het afkeer, walging, of puur leedvermaak?
Maar even serieus...je wordt toch helemaal gek van zo’n medespeler?quote:Op maandag 29 juli 2019 08:40 schreef Bugno2 het volgende:
Hoe zullen medespelers omgaan met Beek. Is het afkeer, walging, of puur leedvermaak?
Absoluut. Die zou op de training wel af en toe op moeten springen.quote:Op maandag 29 juli 2019 09:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar even serieus...je wordt toch helemaal gek van zo’n medespeler?
Ga je gangquote:Op maandag 29 juli 2019 09:06 schreef fetX het volgende:
Je zou zeggen dat het tijd is voor een ‘Sven van Beek is een parodie op een voetballer’ topic.
De meeste goede spelers zijn 1 of 2 jaar na zijn aanstelling weg gegaan en er is niets voor terug gekomen. Of hij heeft niets wat er voor terug is gekomen beter kunnen maken. Het is maar hoe je het ziet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 09:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ayoub wil naar Ajax
Maar laten we eerlijk zijn, wat heeft Giovanni ook maar 1 speler kunne bijbrengen? Op tijd naar de WC gaan?
We kopen eerst een verdediger en gaan vervolgens pas kijken of hij daadwerkelijk over de juiste kwaliteiten beschiktquote:Bij Feyenoord bestond het centrale duo afgelopen week uit Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin. "Uiteindelijk moeten we gaan kijken hoe zijn kwaliteiten zijn en of we die ook in kunnen gaan passen", stelt Stam, die Van der Heijden vooralsnog niet uit de basis haalt voor Johnston. "Nee, zo ver ben ik op dit moment nog niet", besluit hij.
Speelronde 2 en het is alweer gedaan met de titelaspiratiesquote:Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |