Leipe riddergevechten gezien in dat parkquote:
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezinquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Kloontje was altijd erg vroeg op zondagochtend volgens mij. Ik weet nog dat ik dan altijd alleen beneden tv al zat te kijken iig.
quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Leipe riddergevechten gezien in dat park
Wachtende totdat kindernet om 06.00 begonquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef kapiteintje het volgende:
Kloontje was altijd erg vroeg op zondagochtend volgens mij. Ik weet nog dat ik dan altijd alleen beneden tv al zat te kijken iig.
Oprotten hupsakeetwitter:Faritata twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:30:02Toen ik 8 jaar geleden naar R'dam verhuisde, kon en mocht iedereen meedoen. Nu staan er in mijn oude buurt huizen met huurprijs vanaf ¤1600. Sommige mensen noemen dat vooruitgangHoe het voelt als de stad je uitspuugt https://t.co/oON73Ev764 via @decorrespondent en @vanveeelen reageer retweet
Daar vond ik dus echt geen ruk aan hč.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk
Roos en haar mannen genotquote:Op zondag 21 juli 2019 02:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar vond ik dus echt geen ruk aan hč.
Natuurlijk keek ik dat.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezin
Loenatikquote:Op zondag 21 juli 2019 02:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Keek jij ook weleens Villa Achterwerk of kom je uit een Christelijk gezin
Nooit van gehoordquote:Op zondag 21 juli 2019 02:20 schreef kapiteintje het volgende:
Kennen jullie dit? Vrij creepy nu ik het terugkijk.
Wat ook de bomb was: Disney Festival
quote:Op zondag 21 juli 2019 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon er veel meer in kindershows
Purno de purno lolquote:Op zondag 21 juli 2019 02:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger kon er veel meer in kindershows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |