Nja er komt een LotR-serie, Wheel of Time (ben net begonnen aan de boeken daarvan), The Witcher op Netflix. Ken niet alles hoor, maar ze gaan daar wel meer op focussen, allemaal op zoek naar de nieuwe GoT.quote:
weinig mannen die daar nee tegen zeggen neequote:Op zondag 21 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze is wel lekker direct in haar versierpogingen.
GoT heb ik niet afgekekenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er komt een LotR-serie, Wheel of Time (ben net begonnen aan de boeken daarvan), The Witcher op Netflix. Ken niet alles hoor, maar ze gaan daar wel meer op focussen, allemaal op zoek naar de nieuwe GoT.
14 boeken tering. Als dat net zo groot wordt als Game of Thrones ga er dna maar voor zitten lolquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er komt een LotR-serie, Wheel of Time (ben net begonnen aan de boeken daarvan), The Witcher op Netflix. Ken niet alles hoor, maar ze gaan daar wel meer op focussen, allemaal op zoek naar de nieuwe GoT.
Ja zijn er wel veel, en ook allemaal vrij dikquote:Op zondag 21 juli 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 boeken tering. Als dat net zo groot wordt als Game of Thrones ga er dna maar voor zitten lol
Daar begin ik voorlopig niet aan neequote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus weet niet of ik het ga redden om die allemaal uit te lezen.
dag lieve JC. slaap lekkerquote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen beste vrienden
Een fijne voortzetting gewenst jullie
gngnquote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Slaap lekker JC.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Arya en de hound in de pub blijft me wel bij.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een verstandig besluit geweest.
Ik verwacht een uitgebreide review van je!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Pokémon film binnen. Is maar 1,5 uur zie ik.
Laap slekker.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Are you gonna die for some chicken?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Arya en de hound in de pub blijft me wel bij.
Im gonna have to kill every fucking chicken in this room
Who has a better story than Bran the Broken?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Arya en de hound in de pub blijft me wel bij.
Im gonna have to kill every fucking chicken in this room
Kan daar met mijn hoofd echt niet bij.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Who has a better story than Bran the Broken?
Dit blijft mij bij.
Nee ik bedoel dat je 8 seizoenen van een serie kijkt en alle, want het zijn er een hoop, genotsmomentjes, ban je gewoon uit je geheugenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Why did you think I came all this way?
I seem to understand that if any more words come pouring out of your cunt mouth....quote:Op zondag 21 juli 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Are you gonna die for some chicken?
Someone is
Omdat het uiteindelijk allemaal doelloos bleek.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je 8 seizoenen van een serie kijkt en alle, want het zijn er een hoop, genotsmomentjes, ban je gewoon uit je geheugen
Op Twitter ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand inso nog gespot laatste tijd?
weet nieheb van die mini'squote:
Maar van zo'n klein zakje wil ik alleen maar meer.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet nieheb van die mini's
en ik weet niet wat er over is.
van die mini's blijf ik na 1 zakje er vanaf
anders eet ik zo'n grote zak leeg lol
ik gelukkig nietquote:Op zondag 21 juli 2019 02:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar van zo'n klein zakje wil ik alleen maar meer.
Flips is al dik genoegquote:Op zondag 21 juli 2019 02:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar van zo'n klein zakje wil ik alleen maar meer.
Prima flippoquote:
Doe eens neuriënquote:Op zondag 21 juli 2019 02:26 schreef Flippiee het volgende:
ik zoek een al paar dagen een liedje en ik kan het niet vinden
Dat plaatje is ouder dan het internetquote:Op zondag 21 juli 2019 04:18 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
En tóch zoeken, hè? Je kon het niet laten, vriendelijke vent.
De begintijden van het internet: eind jaren 90/begin jaren 00.quote:
Het is vooral huilenquote:Op zondag 21 juli 2019 04:29 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Glij je al van je stoel vanwege Ryan Gossling?
Dat inbel geluidquote:Op zondag 21 juli 2019 04:28 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
De begintijden van het internet: eind jaren 90/begin jaren 00.![]()
Één computer in huis met internet waarbij je moest inbellen.![]()
Iedereen half uurtje per dag, want anders werd het te duur. Lekker computeren met Windows 95.
Oh ja, dat kon niet tegelijkertijd.quote:Op zondag 21 juli 2019 04:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat inbel geluid![]()
Moeders ; ga van de lijn af, ik wil bellen
94quote:Op zondag 21 juli 2019 04:28 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
De begintijden van het internet: eind jaren 90/begin jaren 00.
Huilen vanwege de ontwikkelingen in de film of huilen dat Ryan Gosling nu niet naast je ligt op de bank?quote:
Maar toen had lang niet iedereen gelijk internet. Het duurde nog wel een aantal jaar voordat mensen massaal een computer kochten.quote:
Een sprong wil ik het niet noemenquote:Op zondag 21 juli 2019 04:35 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Oh ja, dat kon niet tegelijkertijd.![]()
Ja technologie heeft een reuzensprongen gemaakt. Ik kreeg m’n eerste mobieltje toen ik naar de middelbare school ging in 2004.
Nu hebben 6-jarigen een eigen smartphone en tablet.
Was het maar dat Ryan Gosling niet naast me lagquote:Op zondag 21 juli 2019 04:37 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Huilen vanwege de ontwikkelingen in de film of huilen dat Ryan Gosling nu niet naast je ligt op de bank?
Warcraft 1 en descent 1quote:Op zondag 21 juli 2019 04:38 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Maar toen had lang niet iedereen gelijk internet. Het duurde nog wel een aantal jaar voordat mensen massaal een computer kochten.
quote:Op zondag 21 juli 2019 04:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een sprong wil ik het niet noemen
Kuttelefoons
Oh, dus ik begrijp dat hij nu wél naast je ligt, maar je bent hem zat?quote:Op zondag 21 juli 2019 04:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was het maar dat Ryan Gosling niet naast me lag
Ryan Goslingquote:Op zondag 21 juli 2019 04:43 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Oh, dus ik begrijp dat hij nu wél naast je ligt, maar je bent hem zat?
Ik begrijp van jonge vrouwen om me heen dat dat een mooie man is. Ze glijden nog net niet van die bank af.quote:
Die man bohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 21 juli 2019 04:52 schreef SoS87 het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Charlie_Hunnam
Lekker aan het werk?quote:
Gewoon verrot ritme dan?quote:
Dat is kutquote:
Lekker werken vandaag?quote:
Truste danquote:Op zondag 21 juli 2019 08:09 schreef UitStraling het volgende:
De mensen met kleintjes zijn alweer wakker.
De mensen zonder kinderen slapen nog.
De aantrekkelijke mensen zonder kinderen zijn aan het seksen.
De lelijke mensen draaien zich nog even zwaarmoedig om.
Ben je net pas thuis of zo?quote:Op zondag 21 juli 2019 08:11 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ga douchen en dan maar eens slapen
Ha kijkquote:Op zondag 21 juli 2019 08:11 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, ik ga douchen en dan maar eens slapen
Goed gelukt dan.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja te vroegik wilde slapen tot 9:00/9:30
Zwemles op zondag?quote:Op zondag 21 juli 2019 08:38 schreef JJH het volgende:
Ikzelf ben al ff wakker hoor.
Zo de boel in de auto stoppen en naar zwemles.
Beetje milfs spotten, niets mis mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:38 schreef JJH het volgende:
Ikzelf ben al ff wakker hoor.
Zo de boel in de auto stoppen en naar zwemles.
Nope. Prima activiteit voor de zondagochtendquote:Op zondag 21 juli 2019 08:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje milfs spotten, niets mis mee.
Oh ok, rip dan maar.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, ik sliep pas rond 1:00. Ik heb minimaal 8 uur slaap nodigIk heet geen Haags
Ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zwemles op zondag?
Lekker tussen al die moedertjes staan
Moet hier nog inschrijven voor zwemles.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope. Prima activiteit voor de zondagochtend
Gewoon een standaard vrouw uit Den Haag hoor.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet zij eruit zeg
quote:Op zondag 21 juli 2019 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een standaard vrouw uit Den Haag hoor.
quote:Op zondag 21 juli 2019 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een standaard vrouw uit Den Haag hoor.
Ahaaaa. Gelukkig niet al te vroegquote:Op zondag 21 juli 2019 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Vakantie en dus tijd voor inhaallessen die ze door 't jaar heen gemist heeft.
Betaal je ook flink voor zeker?quote:Op zondag 21 juli 2019 08:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Vakantie en dus tijd voor inhaallessen die ze door 't jaar heen gemist heeft.
Gisterochtend was het half negen.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ahaaaa. Gelukkig niet al te vroeg
Die van nu hebben we al betaald.quote:Op zondag 21 juli 2019 08:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betaal je ook flink voor zeker?
Oh chillquote:Op zondag 21 juli 2019 08:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van nu hebben we al betaald.
Een gemiste les door het jaar heen mag je later inhalen.
Ik doe ff met je mee.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:03 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes mensen die ik nog geen goedemorgen heb gezegd.
Toch weer een uurtje of drie kunnen gamen vanochtend. Voordeel van vroeg wakker zijn. Nu maar eens ontbijten.
Altijd tochquote:Op zondag 21 juli 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan was je wel heel vroeg wakker.....
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:03 schreef dud0r het volgende:
Hallotjes mensen die ik nog geen goedemorgen heb gezegd.
Toch weer een uurtje of drie kunnen gamen vanochtend. Voordeel van vroeg wakker zijn. Nu maar eens ontbijten.
True......quote:Op zondag 21 juli 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tsja als het eenmaal je ritme is
05:37quote:Op zondag 21 juli 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan was je wel heel vroeg wakker.....
Eigenlijk wel ja.quote:
Maakt dat uit?quote:
Nee joh........quote:Op zondag 21 juli 2019 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende week weer fulltime aan de bak of nog niet?
Vroeg......en op zondag heb je minder verplichtingen lijkt me dus dan zou ik proberen wat langer te blijven liggen.....niet dat dát mij ooit lukt......quote:Op zondag 21 juli 2019 09:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
05:37
[..]
Eigenlijk wel ja.
[..]
Maakt dat uit?
Jij bent altijd wel op dezelfde tijd wakker volgens mij.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vroeg......en op zondag heb je minder verplichtingen lijkt me dus dan zou ik proberen wat langer te blijven liggen.....niet dat dát mij ooit lukt......
werk sowieso parttime en heb geen zin meer om uit te leggen waarom ik m'n werk nog moet opbouwenquote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 09:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
werk sowieso parttime en heb geen zin meer om uit te leggen waarom ik m'n werk nog moet opbouwen
Dan ga ik uren naar het plafond staren. Dan kan ik er beter uit gaan en wat leuks gaan doenquote:Op zondag 21 juli 2019 09:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vroeg......en op zondag heb je minder verplichtingen lijkt me dus dan zou ik proberen wat langer te blijven liggen.....niet dat dát mij ooit lukt......
Drie minuten te vroegquote:
Okee okee.....quote:Op zondag 21 juli 2019 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga ik uren naar het plafond staren. Dan kan ik er beter uit gaan en wat leuks gaan doen
Heb ik ook een hekel aan ja, plafonddienst.quote:Op zondag 21 juli 2019 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ga ik uren naar het plafond staren. Dan kan ik er beter uit gaan en wat leuks gaan doen
quote:Op zondag 21 juli 2019 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:already_in_use is er nooit meer om te controleren.
Ja ik mis haar welquote:
Gelukkig kunnen we haar appenquote:
Zoveel frustratie op zondagochtendquote:Op zondag 21 juli 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / The Little Mermaid
Dit topic
Heyquote:
he mopquote:Op zondag 21 juli 2019 10:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoveel frustratie op zondagochtend
[..]
Hey
Hij is gewoon knap hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Shit, speelt die Henry Cavill in The Witcher, alsof je Frans Bauer na vier jaar sportschool een lange blonde pruik op zet.
GA EENS WERKEN!quote:Op zondag 21 juli 2019 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:solotovski was een lekker biertje maat. 😂👊
Je bent zelfquote:
Die kunnen ook knap zijn toch?quote:Op zondag 21 juli 2019 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Vin hem het gezicht van een bankbediende hebben of een ober in een steakrestaurant.
Weet ik.quote:
Op een andere manier jaquote:Op zondag 21 juli 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die kunnen ook knap zijn toch?
[..]
Weet ik.
Ander karakter, vind die Cavill meer het type om vier dagen op bed te liggen met griep of zijn moeder te bellen als hij zijn teen gestoten heeft.quote:
Ik zou 'm wel raken. Wat vind jij een echt mannelijk type dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 12:39 schreef UitStraling het volgende:
Ander karakter, vind die Cavill meer het type om vier dagen op bed te liggen met griep of zijn moeder te bellen als hij zijn teen gestoten heeft.
Ja iemand die van nature wat stoerder is, wat minder gecoiffeerd en gemaakt.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel raken. Wat vind jij een echt mannelijk type dan?
Zou er in RL ook niet op vallen. Maar zo op tv, vind ik het best een aantrekkelijke manquote:Op zondag 21 juli 2019 12:45 schreef UitStraling het volgende:
Ja iemand die van nature wat stoerder is, wat minder gecoiffeerd en gemaakt.
Hmm denk het niet, maar zag dat er wel een Pokémon GO event is vandaag dus denk dat nog eventjes en verder beetje chillen op FOK! enz. Jij?quote:
Klopt ja. Mijn broer is nu naar een vriend toe om POGO te spelenquote:Op zondag 21 juli 2019 12:53 schreef Amarantha het volgende:
Hmm denk het niet, maar zag dat er wel een Pokémon GO event is vandaag dus denk dat nog eventjes en verder beetje chillen op FOK! enz. Jij?
Hmm dacht dat het van 4 tot 7 was.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klopt ja. Mijn broer is nu naar een vriend toe om POGO te spelen
Ik een beetje hetzelfde, en nog een beetje gamen. Zo eerst even lekker douchen.
Ja, lekker ver voor 3 uurtjes POGO spelenquote:
Naja ik ben wel eens naar Almere gereisd met een groepje mensen om 2 Pokémons te vangen.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, lekker ver voor 3 uurtjes POGO spelen
quote:
Misschien ga ik wel in een strandtent zitten donderdag. Begin ik even op kantoor en dan door naar Scheveningenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker niet in de randstad nee.
Dat is absoluut geen slecht plan. Doe ik ook weleensquote:Op zondag 21 juli 2019 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel in een strandtent zitten donderdag. Begin ik even op kantoor en dan door naar Scheveningen
Hitte eilandenquote:Op zondag 21 juli 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker niet in de randstad nee.
Ja k was verhuizen maatquote:Op zondag 21 juli 2019 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:solotovski was een lekker biertje maat. 😂👊
Waar zat je preciesquote:Op zondag 21 juli 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis al goed. Was goed toeven daar naast het meer.
Kijk er nu al naar uit om te gaan werken in een ruimte waar het dan minstens 5-8 graden warmer is en geen airco aanwezig isquote:
Ja, prima gebied man. Kon er lekker eten en het oude gedeelte is gewoon leuk eigenlijk.quote:
zou er voor geen goud weg willen.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, prima gebied man. Kon er lekker eten en het oude gedeelte is gewoon leuk eigenlijk.
Snap ik welquote:Op zondag 21 juli 2019 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zou er voor geen goud weg willen.
Waar heb je gegeten
quote:Op zondag 21 juli 2019 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik wel
De Admiraal. Ken je dat?
Nicequote:Op zondag 21 juli 2019 16:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]jazeker daar hadden we een keer sintkerstennieuw gevierd met vriendengroep
Mooi gelegen
Nu pas wakker?quote:
Alsnog laat.quote:Op zondag 21 juli 2019 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Anderhalf uur wakker, heb eerst de Tour nog gekeken
Dan moet je beter douchen als er nog schijt aan zit.quote:
Ben geen Hollander ofzo dat ik m'n kont niet wasquote:Op zondag 21 juli 2019 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je beter douchen als er nog schijt aan zit.
Volgens je paspoort wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben geen Hollander ofzo dat ik m'n kont niet was
Lekker gewerkt?quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens je paspoort wel.
[..]
Lekker gewerkt?
Ja, kort maar krachtigquote:Op zondag 21 juli 2019 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens je paspoort wel.
[..]
Lekker gewerkt?
Vet lang. Of niet dan Haags?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lag er dan ook pas om 8 uur in, 8 uur slaap lijkt me vrij redelijk
Ja dan weet ik het ook niet he.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik ook vroeger wakker.
Eerder naar bed en dan om 03:00 klaarwakker ipv 05:00.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben ik ook vroeger wakker.
Ja dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerder naar bed en dan om 03:00 klaarwakker ipv 05:00.
Wat doe je precies?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zomerbaantje is wel vet, alleen 6 dagen per week
quote:Op zondag 21 juli 2019 19:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kantoor gewoon, beetje van alles wel wat. Facturen verwerken voornamelijk.
Inderdaad. Dat ik al wakker wordt ergens rond die tijd is al kut zat. Als ik dan wakker blijf is het helemaal een rampquote:Op zondag 21 juli 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat moeten we niet hebben.
Ooit slapen we en worden we nooit meer wakker.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ik al wakker wordt ergens rond die tijd is al kut zat. Als ik dan wakker blijf is het helemaal een ramp
Dit is kinderspelquote:Op zondag 21 juli 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens heb ik nu een frikandel, en friet, met mayo @:markdeajaxfan
#viesdik
Zijn bijnaam is niet voor niets Markonaise.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
#viesdik
Je komt niet eens van beneden de rivieren en je zegt frietquote:Op zondag 21 juli 2019 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
#viesdik
Beetje elitair doen tochquote:Op zondag 21 juli 2019 19:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je komt niet eens van beneden de rivieren en je zegt friet
Hopelijk ben ik daarna wel goed uitgerustquote:Op zondag 21 juli 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ooit slapen we en worden we nooit meer wakker.
Wat is de daarna dan als je nooit meer wakker wordtquote:Op zondag 21 juli 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik daarna wel goed uitgerust
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zonder opleiding en zonder baan 2 weken op vakantie gaan naar Denemarken???
Als je het goed doet is een vakantie naar Denemarken prima goedkoop te doen hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 19:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zonder opleiding en zonder baan 2 weken op vakantie gaan naar Denemarken???
Rijke ouders, uitkering, erfenis, loterij gewonnenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja een kennis van me, geen idee waar die dat van betaald.
Ken hem aardig goed, maar valt allemaal af. Behalve het stelen en/of uitkering idd.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rijke ouders, uitkering, erfenis, loterij gewonnen
Stelen van de rijke tattas
Het kan allemaal
Natuur haags, natuur. Beetje langs de kust lopen, fietsen door de bossen, een duik nemen in meertjesquote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat moet je in godsnaam 2 weken in Denemarken doen? Alleen Legoland en Kopenhagen zijn een beetje leuk.
Nog altijd beter dan hier in de stinkende metro zittenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat moet je in godsnaam 2 weken in Denemarken doen? Alleen Legoland en Kopenhagen zijn een beetje leuk.
Met een uitkering kan je prima op vakantie hoorquote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ken hem aardig goed, maar valt allemaal af. Behalve het stelen en/of uitkering idd.
Doe ik liever stukkie verderop in Zweden/Noorwegen.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuur haags, natuur. Beetje langs de kust lopen, fietsen door de bossen, een duik nemen in meertjes
maar dat is dan weer taffesduurquote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik liever stukkie verderop in Zweden/Noorwegen.
Ja nee geloof ik maar is gaar toch als je veel werkt en je kan het niet betalen en zo'n marijuana spliff junkie gaat wel op vakantiequote:Op zondag 21 juli 2019 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een uitkering kan je prima op vakantie hoorAls je niet al te hoge vaste lasten hebt
Waarom kan jij niet op vakantie dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja nee geloof ik maar is gaar toch als je veel werkt en je kan het niet betalen en zo'n marijuana spliff junkie gaat wel op vakantie
Vaste lasten en andere keuzes. Als ik niet zou sporten bv zou ik denk ik nog wel een redelijke vakantie kunnen boeken.quote:
Sporten hoeft geen geld te kostenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaste lasten en andere keuzes. Als ik niet zou sporten bv zou ik denk ik nog wel een redelijke vakantie kunnen boeken.
Betaal je zoveel aan sporten dan? Of aan al het bulkenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vaste lasten en andere keuzes. Als ik niet zou sporten bv zou ik denk ik nog wel een redelijke vakantie kunnen boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |