Nja er komt een LotR-serie, Wheel of Time (ben net begonnen aan de boeken daarvan), The Witcher op Netflix. Ken niet alles hoor, maar ze gaan daar wel meer op focussen, allemaal op zoek naar de nieuwe GoT.quote:
weinig mannen die daar nee tegen zeggen neequote:Op zondag 21 juli 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze is wel lekker direct in haar versierpogingen.
GoT heb ik niet afgekekenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er komt een LotR-serie, Wheel of Time (ben net begonnen aan de boeken daarvan), The Witcher op Netflix. Ken niet alles hoor, maar ze gaan daar wel meer op focussen, allemaal op zoek naar de nieuwe GoT.
14 boeken tering. Als dat net zo groot wordt als Game of Thrones ga er dna maar voor zitten lolquote:Op zondag 21 juli 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja er komt een LotR-serie, Wheel of Time (ben net begonnen aan de boeken daarvan), The Witcher op Netflix. Ken niet alles hoor, maar ze gaan daar wel meer op focussen, allemaal op zoek naar de nieuwe GoT.
Ja zijn er wel veel, en ook allemaal vrij dikquote:Op zondag 21 juli 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 boeken tering. Als dat net zo groot wordt als Game of Thrones ga er dna maar voor zitten lol
Daar begin ik voorlopig niet aan neequote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus weet niet of ik het ga redden om die allemaal uit te lezen.
dag lieve JC. slaap lekkerquote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen beste vrienden
Een fijne voortzetting gewenst jullie
gngnquote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Slaap lekker JC.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Arya en de hound in de pub blijft me wel bij.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een verstandig besluit geweest.
Ik verwacht een uitgebreide review van je!quote:Op zondag 21 juli 2019 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Pokémon film binnen. Is maar 1,5 uur zie ik.
Laap slekker.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:46 schreef JanCees het volgende:
Are you gonna die for some chicken?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Arya en de hound in de pub blijft me wel bij.
Im gonna have to kill every fucking chicken in this room
Who has a better story than Bran the Broken?quote:Op zondag 21 juli 2019 01:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Arya en de hound in de pub blijft me wel bij.
Im gonna have to kill every fucking chicken in this room
Kan daar met mijn hoofd echt niet bij.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Who has a better story than Bran the Broken?
Dit blijft mij bij.
Nee ik bedoel dat je 8 seizoenen van een serie kijkt en alle, want het zijn er een hoop, genotsmomentjes, ban je gewoon uit je geheugenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Why did you think I came all this way?
I seem to understand that if any more words come pouring out of your cunt mouth....quote:Op zondag 21 juli 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Are you gonna die for some chicken?
Someone is
Omdat het uiteindelijk allemaal doelloos bleek.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je 8 seizoenen van een serie kijkt en alle, want het zijn er een hoop, genotsmomentjes, ban je gewoon uit je geheugen
Op Twitter ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand inso nog gespot laatste tijd?
weet nieheb van die mini'squote:
Maar van zo'n klein zakje wil ik alleen maar meer.quote:Op zondag 21 juli 2019 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet nieheb van die mini's
en ik weet niet wat er over is.
van die mini's blijf ik na 1 zakje er vanaf
anders eet ik zo'n grote zak leeg lol
ik gelukkig nietquote:Op zondag 21 juli 2019 02:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar van zo'n klein zakje wil ik alleen maar meer.
Flips is al dik genoegquote:Op zondag 21 juli 2019 02:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar van zo'n klein zakje wil ik alleen maar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |