SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:
Imo is UFC 2 het beste tot nu toe. 3 is een grote stap terug en stukken trager.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:55 schreef Jimbo het volgende:
UFC3 zou ik stiekem wel tof vinden
Vond ufc1 spelen als een natte theedoek, maar als ze hem sneller en beter gemaakt hebben ben ik sowieso voor
Dit dus. Ufc 2 ingeruild voor ufc 3. Kan maar niet wennen aan de controls. Voelt zo onnatuurlijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Imo is UFC 2 het beste tot nu toe. 3 is een grote stap terug en stukken trager.
Ja, en tournaments, maar niet vandaag. Ik heb gisteren alleen de 12-race endurance al gedaan.quote:
Bijna de platina dus. Netjes hoor, ik neem mijn petje voor je af.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja, en tournaments, maar niet vandaag. Ik heb gisteren alleen de 12-race endurance al gedaan.
Ik had het meeste moeite met Older than Time ook en One Lap in UAEquote:Op zondag 21 juli 2019 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer iets verder gekomen met Horizon.
Ben nu in India, Older than Time. Vlieg overal uit de bocht, concentratie is op. Ga morgen wel weer verder denk ik.
Respect!quote:Op zondag 21 juli 2019 11:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja, en tournaments, maar niet vandaag. Ik heb gisteren alleen de 12-race endurance al gedaan.
Die One Lap is wel kort, ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik had het meeste moeite met Older than Time ook en One Lap in UAE
Het is niet al te moeilijk, maar er zitten een paar hele listige races tussen. Smalle parcours waar de tegenstander constant naast elkaar rijdt en je moet zoeken naar een gaatje. Is wel leuk.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als jullie zo enthousiast zijn over die game, dan moet ik het ook maar een kans gaan geven.
En moeilijke uitdagingen zijn alleen maar leuk.
Beetje dat idee van 'oke, nog 1 race' en er dan 10 doenquote:Op zondag 21 juli 2019 11:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als jullie zo enthousiast zijn over die game, dan moet ik het ook maar een kans gaan geven.
En moeilijke uitdagingen zijn alleen maar leuk.
Heb hem ook na paar weken weer ingeruild. Controls zijn inderdaad waardeloos met name het verdedigen. Wat mij ook irriteerde was het random neergaan. Ik weet dat het “realistisch” is maar het voelt heel oneerlijk als je een (online) wedstrijd volledig domineert, soms zelfs meerdere knockdowns scoort en vervolgens zelf met 1 klap of trap K.O. gaatquote:Op zondag 21 juli 2019 11:16 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dit dus. Ufc 2 ingeruild voor ufc 3. Kan maar niet wennen aan de controls. Voelt zo onnatuurlijk.
quote:Op zondag 21 juli 2019 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet al te moeilijk, maar er zitten een paar hele listige races tussen. Smalle parcours waar de tegenstander constant naast elkaar rijdt en je moet zoeken naar een gaatje. Is wel leuk.
Het is inderdaad best vermakelijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 11:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Beetje dat idee van 'oke, nog 1 race' en er dan 10 doen
Er zijn er 12 in totaal, je bepaalt alleen de volgorde (1 per locatie). En ze gelden voor al je auto's.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Het is inderdaad best vermakelijk.
Hoe zit dat met die upgrades.....krijg je ze uiteindelijk allemaal voor iedere auto of moet je echt keuzes maken op basis van wat jou het beste ligt?
Ik ben er al achter dat je verschillende auto's moet kiezen afhankelijk van het parcours. Aangezien upgrades voor al je auto's gelden kan je maar het beste een goede mix van upgrades kiezen. Dus eerst een upgrade die de besturing beter maakt en dan iets voor je acceleratie en je turbo enz.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er zijn er 12 in totaal, je bepaalt alleen de volgorde (1 per locatie).
Handling/Steering is het belangrijkste
We hebben echt al heel veel gezien. Heel veel personages. Gameplay. Vrijwel alles. Het slaat alleen nergens op, daarom lijkt het dat je weinig gezien hebt.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik snap het enthousiasme rondom Death Stranding nog steeds niet.
We hebben er maar zo weinig van gezien. Het enige dat we weten is dat het uit de handen van Kojima komt.
Ik heb nog steeds totaal geen idee wat voor game het wordt.
Kiezen voor zuinige auto's is wel handig later, want je gaat zo snel dat je de benzine bijna niet ziet staan en het ligt niet op de route die je normaal gesproken zou rijden.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ben er al achter dat je verschillende auto's moet kiezen afhankelijk van het parcours. Aangezien upgrades voor al je auto's gelden kan je maar het beste een goede mix van upgrades kiezen. Dus eerst een upgrade die de besturing beter maakt en dan iets voor je acceleratie en je turbo enz.
Ik hoef me in ieder geval niet druk te maken over verkeerde keuzes, want die kan je snel weer rechtzetten.
Ok, zal ik rekening mee houden. Je hebt trouwens een aantal mooie tijden staan.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kiezen voor zuinige auto's is wel handig later, want je gaat zo snel dat je de benzine bijna niet ziet staan en het ligt niet op de route die je normaal gesproken zou rijden.
Oh, kun je die zien? Grappig.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ok, zal ik rekening mee houden. Je hebt trouwens een aantal mooie tijden staan.
Ik ben vandaag net begonnen en heb me nog niet druk gemaakt om tijden. Dat komt nog wel.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, kun je die zien? Grappig.
Ik zal dalijk eens kijken bij jouw tijden. Ik probeer alleen nog de laatste race in India te doen.
Ik heb ook gameplay gezien, maar het grootste deel is n man die loopt in een leeg veld.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We hebben echt al heel veel gezien. Heel veel personages. Gameplay. Vrijwel alles. Het slaat alleen nergens op, daarom lijkt het dat je weinig gezien hebt.
Horizon Chase Turbo, bij PS+ deze maandquote:Op zondag 21 juli 2019 14:43 schreef Droopie het volgende:
Over welk racespel hebben jullie het heel de tijd?
Horizon, de gratis PS+ racer van deze maand.quote:Op zondag 21 juli 2019 14:43 schreef Droopie het volgende:
Horizon, je weet wel die van ps+ deze maandquote:Op zondag 21 juli 2019 14:43 schreef Droopie het volgende:
Gameplay beelden interesseren me niks, gebaseerd op zijn eerdere werk is dit voor mij gegarandeerde pre-order. Zelfde geldt voor het werk van Miyazaki.quote:Op zondag 21 juli 2019 12:36 schreef Ixnay het volgende:
Ik snap het enthousiasme rondom Death Stranding nog steeds niet.
We hebben er maar zo weinig van gezien. Het enige dat we weten is dat het uit de handen van Kojima komt.
Ik heb nog steeds totaal geen idee wat voor game het wordt.
Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je van games gemaakt door jappen houdt.quote:Op zondag 21 juli 2019 15:37 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Gameplay beelden interesseren me niks, gebaseerd op zijn eerdere werk is dit voor mij gegarandeerde pre-order. Zelfde geldt voor het werk van Miyazaki.
Het is gemaakt door Kojima en hij heeft volledige vrijheid om zijn zotte verbeelding er op los te laten. Dat is voor mij al reden genoeg om het te willen hebben.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We hebben echt al heel veel gezien. Heel veel personages. Gameplay. Vrijwel alles. Het slaat alleen nergens op, daarom lijkt het dat je weinig gezien hebt.
Blood & Wine was dan ook geweldig.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef Gutanoth het volgende:
Witcher 3 blood and wine ook uit98 uur en 50 minuten
ik kom steeds maar niet door met witcher 3quote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef Gutanoth het volgende:
100 uur over de uitbreiding? Wat?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef Gutanoth het volgende:
Lekker op de Switch misschien weer spelenquote:Op zondag 21 juli 2019 19:43 schreef Gutanoth het volgende:
Haha nee, totaal :p ongeveer 60 uur main game, 10 hearts of stone en 30 blood and wine, maar de laatste vond ik zķ leuk dat ik eerst alle vraagtekentjes en side quests gedaan heb voor ik de story afmaaktequote:Op zondag 21 juli 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
100 uur over de uitbreiding? Wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen daarvoor zou ik al meteen een new game+ starten
Dat ging nog best snel dan.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha nee, totaal :p ongeveer 60 uur main game, 10 hearts of stone en 30 blood and wine, maar de laatste vond ik zķ leuk dat ik eerst alle vraagtekentjes en side quests gedaan heb voor ik de story afmaakte
Ik heb in de main story niet écht veel vraagtekens gedaan :p wilde eigenlijk snel naar blood and wine xDquote:Op zondag 21 juli 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ging nog best snel dan.
Al heb ik in de main game wel echt ieder vraagteken afgewerkt en alle quests gedaan.
Misschien dat ik ooit nog een game er van doe, maar wil eerst Horizon Chase Turbo en Crash Trilogie uit spelen.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb in de main story niet écht veel vraagtekens gedaan :p wilde eigenlijk snel naar blood and wine xD
220 uur in totaal op de teller. Inclusief beide uitbreidingen.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ging nog best snel dan.
Al heb ik in de main game wel echt ieder vraagteken afgewerkt en alle quests gedaan.
chill spel wel dat DQBquote:Op zondag 21 juli 2019 21:09 schreef Gutanoth het volgende:
Ben nu begonnen aan dragon quest builders 2 nadat witcher 3 besloot te crashen terwijl ik met de laatste "knight for hire" quests bezig was
Ben benieuwd, vond de demo niet zo boeiend vergeleken met dqb1, maar de reviews hebben me overgehaald. Ik speel hem wel op switch ;pquote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
chill spel wel dat DQB
Er is hier een heel weekend doorheen gegaan inmiddels
Ik ben klaar met Brazilie, maar moet een hoop opnieuw doen want nu niet genoeg muntjes voor level 4quote:Op maandag 22 juli 2019 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, in Hawaii aangekomen met Horizon.
Daarna ben ik wel weer klaar voor de dag.
Zitten een paar lastige races tussen voor de munten. Ik probeer altijd eerst de munten te pakken en daarna pas naar voren te gaan.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben klaar met Brazilie, maar moet een hoop opnieuw doen want nu niet genoeg muntjes voor level 4
Ja, maar voor de super trophy moet je munten halen EN eerste worden in dezelfde race toch?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten een paar lastige races tussen voor de munten. Ik probeer altijd eerst de munten te pakken en daarna pas naar voren te gaan.
Correct.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar voor de super trophy moet je munten halen EN eerste worden in dezelfde race toch?
quote:Op maandag 22 juli 2019 11:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Het is officieel.... ik ben net aangenomen bij Fujitsu
Dat betekend dat ik mijzelf straks ga verwennen met een nieuwe game.
De vraag is alleen welke want er is niet echt iets waar ik op dit moment warm voor loop.
Ik ben voornamelijk aan het wachten op BL3 en DS... maar ik wil nu instant gratification.
Hoe zit het met DLC?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:59 schreef DKUp het volgende:
EA Access komt (deze) woensdag 24 juli 2019 naar de PS4.
¤3,99 per maand of ¤24,99 per jaar.
https://www.ea.com/nl-nl/ea-access/ps4
Nieuwe Need for Speed (Heat/2019) en Stars Wars Jedi Fallen Order zijn dan helaas demo’s (10 uur) en pas ergens in 2020 volledig te downloaden met EA.
Gefeliciteerd, doe de groeten aan Sally van training.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
De vraag is alleen welke want er is niet echt iets waar ik op dit moment warm voor loop.
Ik ben voornamelijk aan het wachten op BL3 en DS... maar ik wil nu instant gratification.
Daar zeg je zoiets... DQ11 wilde ik eigenlijk ook nog doen.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, doe de groeten aan Sally van training.
Qua games schijnt Dragon Quest Builders 2 hier heel populair te zijn. @:jimbo 's vriendin is er dol op.
Doen.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets... DQ11 wilde ik eigenlijk ook nog doen.
Kingdom Come Deliverance is ook tof.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Nice. Wel veel werk maar een stuk minder irritant zonder verplichte muntjes.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, World Tour 100%.
Van de week maar eens beginnen met de toernooien en endurance races. Dan nog ergens supersonisch gaan en met iedere auto een race winnen. Pfoe.
Koekoek.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:11 schreef KennyPowers het volgende:
En die 109 endurance is gewoon pesten
Ik moet nog Master tournaments, 36 endurance en 109 endurance, en met alle auto's rijden.
12*4 + 36 + 109 + 32 = 225
rip
Wat hier staatquote:Op maandag 22 juli 2019 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koekoek.
Waar heb jij de supersonic trofee gedaan?
Morgen eens proberen, met de eerste paar toernooien.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wat hier staat
https://psnprofiles.com/t(...)-turbo/36-supersonic
California - Sequoia National Park - Into The Woods
Twilight car
Nitro voordat je de heuvel opgaat in lap 2 (of 3)
Fujitsu in Maarssen / utrecht?quote:Op maandag 22 juli 2019 11:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Staat inderdaad bij FAQ op de EA Acces site.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:05 schreef Jimbo het volgende:
WAT ZIE IK HIER????
EA ACCES OP DE PS4:
Je kunt alle games in onze uitgebreide collectie spelen, zoals:
FIFA 18
De Sims 4
Madden NFL 19
STAR WARS Battlefront II
UFC3
Battlefield 1
Need for Speed Payback
Plants vs Zombies Garden Warfare 2
UNRAVEL 2
Skate 3
Fe
WAT DE LIEVENDE NEUK?????? Skate 3 op de PS4????
ik wacht het af, maar als skate 3 ertussen zit dan trek ik mn broek naar beneden en ga met één hand een EA Access abo afsluiten en skate spelenquote:Op maandag 22 juli 2019 14:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Staat inderdaad bij FAQ op de EA Acces site.
edit: lijkt om de Xbone games te gaan als ik eerlijk ben.
Dq11 is een nobrainer. Vooral de postgame content.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:11 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Vooral de postgame content.
DLC zit er niet bij anders staat het in de DLC-tab in ieder geval Battlefield 4 Premium.quote:Op maandag 22 juli 2019 11:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hoe zit het met DLC?
Op zich zitten er wel 3 games tussen die ik nog een keer wil spelen: Unravel Two, Burnout & Titanfall 2.
Als ik de games in 1 maand kan uitspelen is ¤3,99 wel een mooie prijs voor alle 3.
Ik ben eindelijk bij het kasteel in de lucht, maar zit in een dqxi dip. Ben bezig om slime spullen te craften, maar heb geen zin meer om telkens rond te lopen. Heb je dat slime spul echt nodig?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben nog steeds boos over die postgame content.
Het is ook eigenlijk geen postgame content, het verhaal gaat gewoon verder alleen dan level gated wat een flink aantal uur grinden vereist :’)quote:Op maandag 22 juli 2019 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slime gear? Neuh heb je niet nodig.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk bij het kasteel in de lucht, maar zit in een dqxi dip. Ben bezig om slime spullen te craften, maar heb geen zin meer om telkens rond te lopen. Heb je dat slime spul echt nodig?
Ik ga dood bij de eindbaas.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Slime gear? Neuh heb je niet nodig.
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]Precies. Vond het tof dat er eindelijk een RPG was die weer eens zo'n in-game moment had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat Poes al zegt: in september doen we het nog een keer. Moet beter gaan nu ik weet wat me te wachten staat. En het is in 2D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
En orchestrated soundtrackquote:Op maandag 22 juli 2019 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Vond het tof dat er eindelijk een RPG was die weer eens zo'n in-game moment had.
Maar wat Poes al zegt: in september doen we het nog een keer. Moet beter gaan nu ik weet wat me te wachten staat. En het is in 2D
En in het Japans. Voor de YiLongs onder ons.quote:
Oeh dat zou ik oprecht niet trekken, lekker Engels laten. Net als bij anime halverwege het seizoen van talen wisselen, keek Attack on Titan in Japans en had per ongeluk een Engelse dub gedownload, de cringe was real.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En in het Japans. Voor de YiLongs onder ons.
Ah YiLong, wat is er ooit van die boy terecht gekomenquote:Op maandag 22 juli 2019 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En in het Japans. Voor de YiLongs onder ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je kan mensenpoep oogstenAls je hem nog niet hebt, koop deze game
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:53 schreef Jimbo het volgende:
Eerste eiland is hier een soort van af nu geloof ikIk krijg hem woensdag, dus dan met 37 graden binnen zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je kan mensenpoep oogstenAls je hem nog niet hebt, koop deze game
[ Bericht 34% gewijzigd door Drankster op 22-07-2019 18:01:57 ]
Sowieso. Ik trek elke taal die ik niet versta erg slecht. Spaanse of Deense series op Netflix negeer ik ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik oprecht niet trekken, lekker Engels laten. Net als bij anime halverwege het seizoen van talen wisselen, keek Attack on Titan in Japans en had per ongeluk een Engelse dub gedownload, de cringe was real.
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik krijg hem woensdag, dus dan met 37 graden binnen zitten.
gast casa de papel is geweldigquote:Op maandag 22 juli 2019 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso. Ik trek elke taal die ik niet versta erg slecht. Spaanse of Deense series op Netflix negeer ik ook.
Oh dat heb ik dan weer niet. wat betreft ben ik wel een Yi-Long alleen heb DQXI al in Engels gespeeld dus nu gaan switchen naar Japans zou ik niet trekken.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso. Ik trek elke taal die ik niet versta erg slecht. Spaanse of Deense series op Netflix negeer ik ook.
Roy is dan ook gewoon een klein flikkertjequote:Op maandag 22 juli 2019 18:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet. wat betreft ben ik wel een Yi-Long alleen heb DQXI al in Engels gespeeld dus nu gaan switchen naar Japans zou ik niet trekken.
Af en toe ben je zo schattig. Zoals nu. Als je stoer doet.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Roy is dan ook gewoon een klein flikkertje
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:00 schreef Drankster het volgende:
[..]Ik was vooral blij dat ik door kon blijven spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 juli 2019 11:09 schreef Dr_Gonzo het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Af en toe ben je zo schattig. Zoals nu. Als je stoer doet.
En Star Trek alleen maar in het Klingon kijkenquote:Op maandag 22 juli 2019 18:24 schreef KennyPowers het volgende:
Niet jrpgs in het Japans spelen
Niet Crime and Punishment in het Russisch lezen
Niet Moomin in het Zweeds kijken
Die Utoya film in het Engels ipv Noors was pas cringe. 22 juli.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Gunsmith
The weapons bench is shrouded in darkness. Scattered ammunition is strewn about the surface of the bench. As we inspect the weapons, we discover a pistol lying next to some explosives. Nearby is a pack of grenades.
But we’re here to tool up with an assault rifle. Getting the right selection of attachments is vitally-important to your Multiplayer game. Thankfully, there’s an impressive array of options, as we cycle through some of the many customization options, at various times locking in a Muzzle Break, Balanced Suppressor, Scout Combat Optic, Lightweight Stock, CQB grip, Corp Combat and Holo Sight.
Gunsmithing is a robust weapon customization option for your two main Loadout weapons: Each Primary and Secondary Weapon can be augmented to give you the precise type and style of firepower you require for any type of multiplayer game mode. You can customize up to five parts of each weapon, until your available slots are filled. With Assault rifles, for example, you usually have nine areas of the weapon to augment: The Muzzle, Lasers, Optic, Stock, Rear Grip, Magazine, Underbarrel, Barrel, or a Perk. Choose wisely.
twitter:CallofDuty twitterde op maandag 22-07-2019 om 19:00:05Loadouts locked. Gear up for the #ModernWarfare Multiplayer Gameplay Premiere on August 1st. https://t.co/vJIMbPZRyE reageer retweet
Al die dlc potentie daarquote:Op maandag 22 juli 2019 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]twitter:CallofDuty twitterde op maandag 22-07-2019 om 19:00:05Loadouts locked. Gear up for the #ModernWarfare Multiplayer Gameplay Premiere on August 1st. https://t.co/vJIMbPZRyE reageer retweet
Endurance 36 in één zit gedaanquote:Op maandag 22 juli 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, die toernooien in Horizon zijn zwaar. Geen upgrades, dus je moet je auto zeeeeer zorgvuldig uitkiezen en perfect rijden.
Welke games heb je?quote:Op maandag 22 juli 2019 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb m'n PSVRNog niets mee gedaan, eerst maar eens de games gedownload. Morgen ga ik los.
Tetrisquote:
Niet begrijpen dat dit over Doom VR gaatquote:
Je moet écht superhot spelenquote:Op maandag 22 juli 2019 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tetris
Blood & Truth
Wipeout
Doom
Skyrim
Super Stardust
Astrobot
Je benr zelf een doom brquote:Op maandag 22 juli 2019 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dit over Doom VR gaat
Corky Thatcher.
twitter:EVO twitterde op maandag 22-07-2019 om 20:01:14We are excited to partner with @PlayStation for #EVO2019! 8 of the 9 main event titles are presented by PS4. Don’t miss any of the action and stay tuned for more news from PlayStation at EVO! #EVOPS4 https://t.co/BTWlWmGdPB reageer retweet
I know. En Beat Saber. Maar dit is een mooi begin.quote:
Je moet wel iedere keer voldoende punten hebben (die je krijgt door hogere plek en aantal munten, en benzine over) om nieuwe races en dergelijke te unlocken.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben op dag 2 in India met Horizon. Gaat best snel. Maar ik heb tot nu toe al de circuits maar 1x gedaan. Derde word je toch wel. Als ik straks als overal eerste wil worden, dan wordt het een stuk moeilijker, zeker als ik ook nog alle munten wil pakken.
Ja, maar dat gaat nu nog te makkelijk. India had ik al vrijgespeeld terwijl ik nog moest beginnen aan het vorige land. Circuits opnieuw spelen heeft nu toch weinig zin aangezien ik nog 4 upgrades vrij moet spelen. Pas als ik levels tekort kom om een upgradelevel vrij te spelen of als ik alle upgrades heb vrijgespeeld, ga ik levels opnieuw spelen.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wel iedere keer voldoende punten hebben (die je krijgt door hogere plek en aantal munten, en benzine over) om nieuwe races en dergelijke te unlocken.
Ik deed gewoon 1e en alle coins voordat ik een track verder ging. Kan makkelijk met de auto's die je beschikbaar hebt.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat nu nog te makkelijk. India had ik al vrijgespeeld terwijl ik nog moest beginnen aan het vorige land. Circuits opnieuw spelen heeft nu toch weinig zin aangezien ik nog 4 upgrades vrij moet spelen. Pas als ik levels tekort kom om een upgradelevel vrij te spelen of als ik alle upgrades heb vrijgespeeld, ga ik levels opnieuw spelen.
Tja, het is natuurlijk nog makkelijker met alle 12 de upgrades.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik deed gewoon 1e en alle coins voordat ik een track verder ging. Kan makkelijk met de auto's die je beschikbaar hebt.
Maar wat jij prettig vindt natuurlijk
Pas maar op, de upgrades zijn er niet meer als je tournament gaat rijdenquote:Op maandag 22 juli 2019 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk nog makkelijker met alle 12 de upgrades.
Je kan wel afsluiten tussendoor he (of andere modes doen)quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de Endurance 12 en 36 gedaan.
Ben op. Hoe kun je ooit die 109 races achter elkaar doen man?
Oh, dat wist ik niet. Dat maakt het eenvoudiger.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan wel afsluiten tussendoor he (of andere modes doen)
Maar ik heb ook niet het geduld om er dan elke dag 10 te doen of zo. Misschien 3-4 sessies en dan het spel spuugzat zijn.
Bij die van 36 was ik overgegaan op de mentale automatische piloot (beetje dagdromen), tot ik verrast werd door een track op Griekenland en ik na een hele slecht start met moeite 5e werdquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dat maakt het eenvoudiger.
Maar vandaag niet meer
Ik ben niet zo goed, moet echt mijn concentratie erbij hebben als ik race.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bij die van 36 was ik overgegaan op de mentale automatische piloot (beetje dagdromen), tot ik verrast werd door een track op Griekenland en ik na een hele slecht start met moeite 5e werd(lager dan 5e en je moet opnieuw beginnen)
Ook wel saai dat het niet echt random is maar nog steeds dezelfde volgorde van steden, al is dat wel logisch omdat je ook weer upgrades krijgt.
Macchina omdat ik las dat die goed was. Verder weinig geëxperimenteerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed, moet echt mijn concentratie erbij hebben als ik race.
Welke auto gebruik je? Ik zit in de Lightning de hele tijd.
Welke trofee moet je nog?
Dat helpt welquote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan wel afsluiten tussendoor he (of andere modes doen)
HCT is een hele mooie platinum om te halen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:53 schreef KennyPowers het volgende:
De vraag is of ik HCT als 10e platinum haal of ik daar iets speciaals voor wil
Ik gebruik mijn telefoonoplader en heb 2 DS4'squote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Drankster het volgende:
Gisteren deze gekregen voor m'n verjaardag, top apparaat.![]()
[ afbeelding ]
Moet ik misschien ook maar kopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, dan ga ik die ook gebruiken voor die 2 tournaments en de 109 endurance.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Macchina omdat ik las dat die goed was. Verder weinig geëxperimenteerd.
Moet nog master tournament helemaal en 109 endurance helemaal.
gefeliciteerd nog he!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd nog ouwe reus. Inderdaad wel mooi apparaat, alleen vind ik dat de controllers er soms nogal moeizaam in klikken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar kopen.
Gefeliciteerd dan nog maar![]()
quote:
Thanks, officieel is het morgen pas.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog ouwe reus. Inderdaad wel mooi apparaat, alleen vind ik dat de controllers er soms nogal moeizaam in klikken.
gefeliciteerd, morgen danquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele fijne onjaardag vandaagquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, officieel is het morgen pas.
Mooi cadeau! Dat is een verrekte handig ding welke je niet zomaar zelf zou kopen. Gefeliciteerd alvast!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:02 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:osamadorias twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:41:14@sarahlongthorne [redacted]DC franchise.[redacted]Sorry
reageer retweet
Uhhh ja, dat weten we al jaren. Rocksteady hetzelfde verhaal kom maar gewoon met goede gamesquote:WB Montréal-game
the genre
the theme
your biggest inspiration for it
Is dat nou heel anders dan builders? Zo niet fix ik die ook even voor als ze hier klaar isquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:18 schreef blessed19 het volgende:
YES! Eindelijk dx xi uitgespeeld. Wat een memorabele reis. Heerlijk!
Jij wil gewoon een nieuwe mediocre batman gamequote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]twitter:osamadorias twitterde op zondag 21-07-2019 om 23:41:14@:sarahlongthorne [redacted]DC franchise.[redacted]Sorry
reageer retweet
Uhhh ja, dat weten we al jaren. Rocksteady hetzelfde verhaal kom maar gewoon met goede games
EEN GOEDE OF FANTASTISCHE BATMAN-GAME NATUURLIJKquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij wil gewoon een nieuwe mediocre batman game
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
EEN GOEDE OF FANTASTISCHE BATMAN-GAME NATUURLIJK!
Het ene is een turn based JRPG en het andere is iets met blokjesquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is dat nou heel anders dan builders? Zo niet fix ik die ook even voor als ze hier klaar is
jammerquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het ene is een turn based JRPG en het andere is iets met blokjes
KEEP THE SOUL ALIVEquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]tegenwoordig wordt toch alles verkracht
Gewoon geen adaptaties meer maken.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]tegenwoordig wordt toch alles verkracht
Veel plezier.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:56 schreef Puk1234 het volgende:
Ik heb red dead redemtion 2 kunnen lenen van iemand ben em nu het updaten... Ben echt benieuwd naar die game.
Daar ga je heel veel, en heel lang, plezier mee hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:56 schreef Puk1234 het volgende:
Ik heb red dead redemtion 2 kunnen lenen van iemand ben em nu het updaten... Ben echt benieuwd naar die game.
Ik laat me verassen haha.. Heb veel goeie dingen over deze game gelezen. Eigenlijk ben ik geen fan van western setting maar zoveel hype kan ik niet vermijden. Toch een poging wagen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar ga je heel veel, en heel lang, plezier mee hebben
Neem er de tijd voor en stel je er op in dat alles langzaam gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:07 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik laat me verassen haha.. Heb veel goeie dingen over deze game gelezen. Eigenlijk ben ik geen fan van western setting maar zoveel hype kan ik niet vermijden. Toch een poging wagen.
Days Gone was ik destijds een dikke 15 uur of zo in toen ik door een crash al mijn progressie was kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:32 schreef DKUp het volgende:
Days Gone GOTY tot nu toe, haters gonna hate
Super Mario Maker 2 natuurlijk maar we zijn in het PS4-topic.
Nog 7 min en dan is het updaten klaarquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:28 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Neem er de tijd voor en stel je er op in dat alles langzaam gaat.
Zelf al een heel stuk verder met Days Gone, wat een topgame. Zeker net zo goed als GoW of Horizon.
Wel kut als je een game brekende crash krijgt....quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Days Gone was ik destijds een dikke 15 uur of zo in toen ik door een crash al mijn progressie was kwijt geraakt.
Ik had toen écht geen zin om wéér al die stukken opnieuw te moeten doen, maar het is idd wel een toffe, en mooie, game.
Wellicht dat ik na Kingdom Come Deliveance en na Divinity Original Sin 2 daar weer opnieuw mee begin.
The Division 2 heb ik mij uitermate goed mee vermaaktquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel kut als je een game brekende crash krijgt....![]()
Ik vind de games die dit jaar zijn uitgekomen maar matig over het algemeen.
Resident Evil 2, The Division 2, Days Gone en Super Mario Maker 2 de uitzonderingen voor mij
Sekiro zal best goed zijn maar niet mijn game.
GOTY 2018 neef!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:18 schreef blessed19 het volgende:
YES! Eindelijk dx xi uitgespeeld. Wat een memorabele reis. Heerlijk!
Ik denk constant ‘hierna ga ik RE2 spelen’ maar er komt steeds iets tussendoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel kut als je een game brekende crash krijgt....![]()
Ik vind de games die dit jaar zijn uitgekomen maar matig over het algemeen.
Resident Evil 2, The Division 2, Days Gone en Super Mario Maker 2 de uitzonderingen voor mij
Sekiro zal best goed zijn maar niet mijn game.
Zelf geen ervaring mee, maar ik vroeg mij dat ook af.quote:
Hij kreeg matige review (mede dankzij technische issues) maar hij lijkt me tof. Ben de game aan het volgen sinds release en ben een mooie prijs voor een fysieke kopie aan het afwachten.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 21:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Hij kreeg matige review (mede dankzij technische issues) maar hij lijkt me tof. Ben de game aan het volgen sinds release en ben een mooie prijs voor een fysieke kopie aan het afwachten.
Op de subreddit lees ik alleen maar goede verhalen.
Zet de deadzone op 0 en de fov op max en de controls op Standard FPSquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:07 schreef Puk1234 het volgende:
[..]
Ik laat me verassen haha.. Heb veel goeie dingen over deze game gelezen. Eigenlijk ben ik geen fan van western setting maar zoveel hype kan ik niet vermijden. Toch een poging wagen.
In Doom VFR kan je, als ik me het goed herinner, ook free roam mode inschakelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 19:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tetris in VR is
Doom VFR heeft kut controls, waarom niet gewoon lopen met de sticks
Wipeout is vet, maar wel
Ik vind de earphones erg matig, vallen steeds uit m'n oren. Kan ik ook m'n eigen dopjes inpluggen?
De schermpjes zijn verder ook niet heel scherp.
Maar, toch wel leuk speelgoed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echte goede remake van een oude game zoals het hoort. De hebben zo veel mogelijk van de oude game nagemaakt hoe het was en de elementen die echt niet meer kunnen in deze tijd, zoals het schieten, bewegen, graphics etc. hebben ze aangepast naar moderne standaarden.
Zo moeten ze FF7 maken vind ik. Maar helaas wordt die game meer een actie game en minder een RPG in tegenstelling tot het orgineel. Als je die snelle beelden ziet in die trailers denk ik alleen maar: "dit is niet mijn FF7..."
Doom voor 15 euro...quote:Op woensdag 24 juli 2019 08:59 schreef DKUp het volgende:
Summersale PSN start vandaag, aanbiedingen zijn actief maar nog niet samengevoegd onder het juiste tabje.
Nee ga weg, heb al genoeg te spelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:59 schreef DKUp het volgende:
Summersale PSN start vandaag, aanbiedingen zijn actief maar nog niet samengevoegd onder het juiste tabje.
Twee of drie helemaal uitspelen en dan scenes/chapter herhalen. Even een guide gebruiken welke keuzes je wel of juist niet moet maken in je tweede of derde playtrough.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik straks Horizon platina heb, moet ik maar eens Heavy Rain gaan spelen. Lijkt me ook een haalbare platina.
Wacht, detroit is een vervolg op heavy rain?quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee of drie helemaal uitspelen en dan scenes/chapter herhalen. Even een guide gebruiken welke keuzes je wel of juist niet moet maken in je tweede of derde playtrough.
Wel een leuke trouwens. Detroit voelde aan als een goed vervolg.
Ja, zoiets had ik al gelezen. Weet niet of ik Detroit ga spelen of eerst terug naar de Crash spellen die ik heb geleend.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee of drie helemaal uitspelen en dan scenes/chapter herhalen. Even een guide gebruiken welke keuzes je wel of juist niet moet maken in je tweede of derde playtrough.
Wel een leuke trouwens. Detroit voelde aan als een goed vervolg.
Nee.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wacht, detroit is een vervolg op heavy rain?
Neequote:Op woensdag 24 juli 2019 09:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wacht, detroit is een vervolg op heavy rain?
Meh. Ik blijf t Tetris vinden. Zo jammer dat er niets gedaan is met de blokken zelf in VR. Alleen de omgevingen, en die zie ik amper als ik geconcentreerd op de blokken focusquote:
Dat heb ik dus ook aan 1 kantquote:Ik vind de earphones erg matig, vallen steeds uit m'n oren.
Niks bijzonders / zelfde aanbiedingen als altijdquote:Op woensdag 24 juli 2019 08:59 schreef DKUp het volgende:
Doom is elke maand on sale bijvoorbeeld, meestal voor 10quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Doom voor 15 euro...
Skyrim voor 20 euro...
Wat een deals! Alhoewel, de southpark bundel voor 2 tientjes is misschien nog wel wat.
Klopt, net als skyrim. Ik vind het nogal hoge bedragen voor spellen die in de "sale" zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 09:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Doom is elke maand on sale bijvoorbeeld, meestal voor 10
https://psprices.com/region-nl/game/254230/doom
Oh ik zag de sarcasme nietquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Klopt, net als skyrim. Ik vind het nogal hoge bedragen voor spellen die in de "sale" zijn.
Zit bij de GOTY editie ook de DLC?quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
Horizon Zero Dawn™ Complete Edition Nu ¤14,99 via PS Store![]()
The Witcher 3 GOTY-Edition ook ¤14,99
Staan zeker in het rijtje van de beste games op de PS4.
De volledige Zomeruitverkoop PS Store:
https://store.playstation(...)tion=Token+not+found
quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zit bij de GOTY editie ook de DLC?
quote:De Game of the Year Edition bestaat uit The Witcher 3: Wild Hunt, alle 16 DLC's en de 2 uitbreidingen Heart of Stone en Blood and Wine.
quote:Horizon Zero Dawn(TM) is een veelvuldig bekroonde RPG boordevol actie - en deze Complete Edition bevat ook de indrukwekkende uitbreiding The Frozen Wilds met nieuwe landen, vaardigheden, wapens en machines.
Verbeterd voor PlayStationŽ4 Pro.
INCLUSIEF:
• Horizon Zero Dawn.
• The Frozen Wilds-uitbreiding.
• Carja-stormkrijgeroutfit en Carja-superboog.
• Carja-handelaarspack.
• Banuk-ontberingenoutfit en Banuk-precisieboog.
• Banuk-reizigerspack.
• Nora-grondstoffenpack.
• Digitaal artbook.
• PS4™-thema.
Bonuskostuums, wapens en itempacks zijn beschikbaar na het downloaden van het Horizon Zero Dawn: Complete Edition-updatebestand (versie 1.45). Ze zijn ook te ontgrendelen door het spel te spelen.
Ja, de gratis DLC’s en de twee expansions.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een reden om deze game nog een keer te platten.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, de gratis DLC’s en de twee expansions.
Deze versie heeft een aparte trophy lijst van de standaard-versie en de save van de normale editie en de GOTY-editie zijn niet hetzelfde.
Mm, dan maar een witcher 3 proberen. Witcher 2 vond ik echt kut.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Een reden om deze game nog een keer te platten.![]()
![]()
alleen heb zo fucking veel te spelen nog, kwam gisteravond Kingdom Hearts 3 nog tegen in een la.![]()
Ik heb gehoord dat die wel leuk zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was bezig met de KH collection, maar even geen zin om een deck te bouwen voor Larxene.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Een reden om deze game nog een keer te platten.![]()
![]()
alleen heb zo fucking veel te spelen nog, kwam gisteravond Kingdom Hearts 3 nog tegen in een la.![]()
maar toen wou ik hem kopen voor dat geld en was ie er niet meerquote:Op woensdag 24 juli 2019 10:24 schreef DKUp het volgende:
Skyrim was vorig jaar fysiek bij de Intertoys ¤9,99 weken misschien zelfs maanden.
cdquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:41 schreef Jimbo het volgende:
Waarom is de HZD DLC nogsteeds 9.99
Die wil ik wel, maar dan kan ik net zo goed die complete editie kopen zodat ik voor die 5 eur niet elke x met de cd hoef te kutten
Van.quote:
Ik vond twee echt een tegenvaller. Het eerste deel was iets nieuws, leuk, nog niet zo'n game gespeeld. Twee is een herhaling van zetten. En dan weer helemaal vanaf 0 zonder je powers.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:50 schreef dud0r het volgende:
Ligt het aan mij of is dishonored 2 een stuk moeilijker dan 1?
Same, 1, Re:Chain of Memories en 2 gespeeld. Nu bezig met Birth by Sleep maar kan me niet genoeg boeien. Vind de combat net iets te vaag allemaal, je moet allemaal shit combineren enzo, volgens mij was de uitleg ook niet heel duidelijk ofzo.quote:Op woensdag 24 juli 2019 11:39 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Was bezig met de KH collection, maar even geen zin om een deck te bouwen voor Larxene.
Hm heb in oktober vorig jaar een vervangende PS4Pro gekregen voor mijn defecte maar ook deze is luidruchtig (wel exact hetzelfde modeltype) dus hoe zeker krijg je een niet-luidruchtige?quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
https://www.gamemania.nl/info/inruilactieps4pro2019
Voor diegene die nog een pspro willen aanschaffen of nog een luidruchtige pspro hebben
Wellicht ook handig om te hebben ivm met een evt inruilkorting bij de verkoop van de ps5 volgend jaar
Ook het nieuwe model kan luidruchtig zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm heb in oktober vorig jaar een vervangende PS4Pro gekregen voor mijn defecte maar ook deze is luidruchtig (wel exact hetzelfde modeltype) dus hoe zeker krijg je een niet-luidruchtige?
Dat kan ik beamen. Toen ik mijn vorige vriendin inruilde voor de huidige, bleek zij ook luidruchtiger te zijn.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ook het nieuwe model kan luidruchtig zijn.
Lekker manquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Toen ik mijn vorige vriendin inruilde voor de huidige, bleek zij ook luidruchtiger te zijn.
De eerste PS4 had dat probleem ook al en de schijfjes konden er ook worden uitgespuugdquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hier lijkt vooral de optische drive nogal luidruchtig te zijn. Hoort erbij?
Ik was al bijna aan t typen, maar denk ik scroll nog even doorquote:Op woensdag 24 juli 2019 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van.
CD van jou.
CD van mij.
#kenjeklassiekers
JAMAAR!quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
Voor diegene die nog een pspro willen aanschaffen of nog een luidruchtige pspro hebben
Wellicht ook handig om te hebben ivm met een evt inruilkorting bij de verkoop van de ps5 volgend jaar
Hmm, het probleem met het uitwerpen heb ik met een ouder model inderdaad gehad. Wordt je niet goed van.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
De eerste PS4 had dat probleem ook al en de schijfjes konden er ook worden uitgespuugd
Schijfjes maken bij mij meer herriequote:Op woensdag 24 juli 2019 14:48 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Hmm, het probleem met het uitwerpen heb ik met een ouder model inderdaad gehad. Wordt je niet goed van.![]()
Met mijn huidige Pro - model i.c.m. RDR2 - kan ik tijdens het spelen wel eens opmerkelijke geluiden horen. Ik kan het geluid het beste beschrijven als "choppy"? Te horen in salvo's. Misschien de harde schijf? Geen idee.Ik durf even niet te zeggen of ik het ook heb met digitaal geīnstalleerde games.
Bij het in- of uitwerpen niets bijzonders, maar als er eenmaal een schijf inzit is er wel een constante brom/gezoem, waarmee ik heb moeten leren leven.
Goede baas.quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:12 schreef Drankster het volgende:
¤25,- van de baas gekregen, gratis DQB2 season pass
Ach, ik heb een denon versterker met klh speakers. Klinkt als een klok.quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:41 schreef DKUp het volgende:
Trouwens nog een tip voor de mensen met een Sonos-speaker.
Ikea gaat vanaf 1 augustus (en later online in) 2019 de Ikea/Sonos SYMFONISK uitbrengen.
Eigenlijk een makkelijke manier om bijvoorbeeld je Beam uit te breiden met twee extra speakers.
[ afbeelding ]
Boekenkastspeaker ¤99,-
Tafellampspeaker ¤179,-
Beter geluid met gamen![]()
![]()
Tafellampspeaker heeft hetzelfde geluid als de Sonos PLAY:1 en Sonos One. Mist alleen wat extra functies van de Sonos One.
Boekenplankspeaker heeft een minder geluid, maar voor ¤198,- heb je wel twee speakers voor een stereogeluid of als toevoeging voor surroundsound.
Sonos PLAY:1 is ¤165,- bij de Media Markt, bol.com, Expert en meerdere winkels.
Sonos One (Gen 2) is ¤199,- bij meerdere winkels.
Andere merken zoals Bose, Harmon Kardon, Sony en Samsung zijn natuurlijk ook goed voor beter geluid voor gamen, televisie kijken en muziek luisteren.
Tof van hem!quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:12 schreef Drankster het volgende:
Once you go black...quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
De mijne is Glacier white
Dat wil ik eigenlijk niet opgeven voor zo'n lillike zwarte.
#noracism
Toch maar TW3 goty halen dan. Want Horizon heb ik allang als CE.quote:Op woensdag 24 juli 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
De stem van Xehanort is overledenquote:Op woensdag 24 juli 2019 12:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Same, 1, Re:Chain of Memories en 2 gespeeld. Nu bezig met Birth by Sleep maar kan me niet genoeg boeien. Vind de combat net iets te vaag allemaal, je moet allemaal shit combineren enzo, volgens mij was de uitleg ook niet heel duidelijk ofzo.
Denk dat ik de overstap naar 3 ga maken.
*boks*quote:Op woensdag 24 juli 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JAMAAR!
De mijne is Glacier white
Dat wil ik eigenlijk niet opgeven voor zo'n lillike zwarte.
#noracism
leuk ding die tafellamp speakerquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:41 schreef DKUp het volgende:
Trouwens nog een tip voor de mensen met een Sonos-speaker.
Ikea gaat vanaf 1 augustus (en later online in) 2019 de Ikea/Sonos SYMFONISK uitbrengen.
Eigenlijk een makkelijke manier om bijvoorbeeld je Beam uit te breiden met twee extra speakers.
[ afbeelding ]
Boekenkastspeaker ¤99,-
Tafellampspeaker ¤179,-
Beter geluid met gamen![]()
![]()
Tafellampspeaker heeft hetzelfde geluid als de Sonos PLAY:1 en Sonos One. Mist alleen wat extra functies van de Sonos One.
Boekenplankspeaker heeft een minder geluid, maar voor ¤198,- heb je wel twee speakers voor een stereogeluid of als toevoeging voor surroundsound.
Sonos PLAY:1 is ¤165,- bij de Media Markt, bol.com, Expert en meerdere winkels.
Sonos One (Gen 2) is ¤199,- bij meerdere winkels.
Andere merken zoals Bose, Harmon Kardon, Sony en Samsung zijn natuurlijk ook goed voor beter geluid voor gamen, televisie kijken en muziek luisteren.
Hier soms bij het opstarten van games, als ie weinig RPM maakt ofzoquote:Op woensdag 24 juli 2019 14:30 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Hier lijkt vooral de optische drive nogal luidruchtig te zijn. Hoort erbij?
En ik heb er nog 0 van de 3 van vorige maand uitgespeeldquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:48 schreef Jimbo het volgende:
nog minder dan een week tot we de nieuwe PS+ indies weten
Heb je daar lang voor bij hem onder het bureau moeten zitten ?quote:Op woensdag 24 juli 2019 16:12 schreef Drankster het volgende:
toch geen skate?quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
de ea access lijst
Battlefield 1
Battlefield 4
Battlefield 5
Battlefield Hardline
Burnout Paradise Remastered
Dragon Age: Inquisition
Fe
FIFA 15
FIFA 16
FIFA 17
FIFA 18
FIFA 19
Madden NFL 15
Madden NFL 16
Madden NFL 17
Madden NFL 18
Madden NFL 19
Madden NFL 25
Mass Effect: Andromeda
Mirror's Edge Catalyst
NBA Live 15
NBA Live 16
NBA Live 18
NBA Live 19
Need for Speed
Need for Speed Payback
Need for Speed Rivals
NHL 16
NHL 17
NHL 18
NHL 19
Peggle 2
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
Rory McIlroy PGA Tour
The Sims 4
Star Wars Battlefront
Star Wars Battlefront 2
Titanfall 2
UFC
UFC 2
UFC 3
Unravel
Unravel Two
ik denk dat ik er 3 van de 150 die ik gekregen heb uit hebquote:Op woensdag 24 juli 2019 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik heb er nog 0 van de 3 van vorige maand uitgespeeld
Teringlijers, eerst een beetje hoop kweken met hun, dit kan je spelen op Playstation met ea acces en dan skate ertussenquote:
Butje van me.quote:Op woensdag 24 juli 2019 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik denk dat ik er 3 van de 150 die ik gekregen heb uit heb
en de 3 zijn gekocht voor ze in de plus zaten![]()
Pak de SP van Titanfall 2 dan ook!quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch maar eens een maandje EA Access nemen. Twee keer Unravel, Mirrors Edge en FIFA 15
Prima maand dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag één gereserveerd, heb nog een eerste revisie Pro, hopen dat ik met deze geen boarding pass meer nodig heb, maar dat zal wel niet. Hoe dan ook prima deal, garantie tot PS5 en een extra controller, met nog een kortingsbon die ik heb liggen kost het me slechts ¤35,-.quote:Op woensdag 24 juli 2019 12:38 schreef Dopekoe het volgende:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:16 schreef blessed19 het volgende:
Jezus, wtf. Detroit become human;Ja lastig spelen met z'n constante erectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is de ps pro veranderd dan in de loop van de tijd?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vanmiddag één gereserveerd, heb nog een eerste revisie Pro, hopen dat ik met deze geen boarding pass meer nodig heb, maar dat zal wel niet. Hoe dan ook prima deal, garantie tot PS5 en een extra controller, met nog een kortingsbon die ik heb liggen kost het me slechts ¤35,-.
Paar kleine revisies. Maar geluid blijft een probleem. Ik zou alsnog gebruik maken van de actie. Voor een paar tientjes een nieuw apparaat. Prima deal toch?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is de ps pro veranderd dan in de loop van de tijd?
Ik heb ook nog zn 1st edition ps pro liggen hier :/
mja, backup draaien, alles weer opnieuw installeren, een half uur heen, half uur terug rijden (2x want ze ruilen m nooit in 1x om)...quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Paar kleine revisies. Maar geluid blijft een probleem. Ik zou alsnog gebruik maken van de actie. Voor een paar tientjes een nieuw apparaat. Prima deal toch?
dat zijn echt euroknaller gamesquote:Op woensdag 24 juli 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toch maar eens een maandje EA Access nemen. Twee keer Unravel, Mirrors Edge en FIFA 15
Prima maand dan.
Succes!quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben met Horizon Chase Turbo bezig met de 109 Endurance race.
Zit nu op 56 gehaalde races achter elkaar. Ben er bijna boys
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:16 schreef blessed19 het volgende:
Jezus, wtf. Detroit become human;Wel echt een mooie game. Zeer verfrissende ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja lastig spelen met z'n constante erectie![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja lastig spelen met z'n constante erectie![]()
Godsamme, man. Het klinkt echt als huiswerk. Zoiets trek ik echt niet.quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben met Horizon Chase Turbo bezig met de 109 Endurance race.
Zit nu op 56 gehaalde races achter elkaar. Ben er bijna boys
quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]Haha mooi toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Alleen lezen als je Detroit al uitgespeeld hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
You're in a wheelchair!quote:
Vandaag Ultra Hottquote:Op donderdag 25 juli 2019 08:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t gister super hot, dus die heb ik maar gekocht.
Is dat de DLC?quote:
Jij ook succes. Ik ben inmiddels bij de laatste 15 ofzo aanbeland.quote:Op woensdag 24 juli 2019 23:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben bijna klaar met die tweede endurance. Morgen maar afmaken.
Dan doe je het niet?quote:Op donderdag 25 juli 2019 06:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Godsamme, man. Het klinkt echt als huiswerk. Zoiets trek ik echt niet.
Mijn 1e model pspro deed het gister niet...quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vanmiddag één gereserveerd, heb nog een eerste revisie Pro, hopen dat ik met deze geen boarding pass meer nodig heb, maar dat zal wel niet. Hoe dan ook prima deal, garantie tot PS5 en een extra controller, met nog een kortingsbon die ik heb liggen kost het me slechts ¤35,-.
Turn the thing off, for heaven’s sake, and go outsidequote:Op donderdag 25 juli 2019 12:52 schreef Jimbo het volgende:
Ik twijfel of mn PS4 zo opstijgt of smelt...
Waar staat het dat je de nieuwe revisie krijgt?quote:Op woensdag 24 juli 2019 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Paar kleine revisies. Maar geluid blijft een probleem. Ik zou alsnog gebruik maken van de actie. Voor een paar tientjes een nieuw apparaat. Prima deal toch?
Ik ben te blank voor dit weerquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Turn the thing off, for heaven’s sake, and go outside
Call a member of the opposite sex.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jeffgodquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Call a member of the opposite sex.
We hebben een hitterecordje te pakken hoorquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Alsof het nu lekker is buiten. Veel en veel te heet man om lekker buiten te zijn. Vind de zon heerlijk hoor, maar deze dagen is echt niet normaal heet.
Hoeplaaa!quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We hebben een hitterecordje te pakken hoor41.7
Die schijnt nep te zijn. In Deelen bedoel je toch?quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deelen klopte niet, is al gecorrigeerd naar 37 graden in Deelen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er was een kat op gaan zitten schijnbaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 14:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deelen klopte niet, is al gecorrigeerd naar 37 graden in Deelen.
Het is hier binnen momenteel 29,5 graden met alles dichtquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:08 schreef DKUp het volgende:
Succes om een videospelletje te spelen zonder airco.....
[ afbeelding ]
Lijkt wel een MK11 fatality!quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:08 schreef DKUp het volgende:
Succes om een videospelletje te spelen zonder airco.....
[ afbeelding ]
32.6 hierquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is hier binnen momenteel 29,5 graden met alles dicht![]()
![]()
Maar toch aangenamer dan die bloedhitte buiten.
Binnen 24 graden (zonder airco) of 37,6 graden buiten...quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Een beetje in de darkroom met je poes spelen... ik snap je knul.quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker in donkere kamer liggen met de kat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |