terechte klacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:17 schreef wollah het volgende:
Anno 2019 nog met papiergeld op zak lopenen dat terwijl je overal kan pinnen. Zelfs op de markt kan je pinnen. En het is veiliger dan cash en bovendien minder gedoe met sjouwen en geld wisselen enzo.
Maar sommige mongolen blijven maar vasthouden aan ouderwetse gewoontes en willen geen verandering![]()
Klacht: mensen die anno 2019 nog cash betalen
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Money money money money stash
woop woop woop
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Money money money money stash
woop woop woop
Ik maak het altijd gewoon over. Dit geeft dus aan dar jij echt te dom om te poepen bentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:34 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
TS begrijpt nog niet helemaal hoe deze wereld werkt. Hij denkt waarschijnlijk dat bij de lokale cokedealer ook gepind kan worden.
En je geeft al het zwart werk....... oh wacht. Jij krijgt alleen een uitkeringquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik maak het altijd gewoon over. Dit geeft dus aan dar jij echt te dom om te poepen bent
Wat is zn nummer?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik maak het altijd gewoon over. Dit geeft dus aan dar jij echt te dom om te poepen bent
Heb je nog meer belgenmoppen voor ons?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:36 schreef DeLoet het volgende:
Bro ik was gisteren in een Belgisch tankstation. Moest zo nodig pissen. Kon je alleen cash betalen om door zo’n hekje te kunnen. 0,70¤!
Goed zoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:35 schreef wollah het volgende:
[..]
Akkoord met de klacht. Maar met pin kan je niet met zwart geld betalen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:17 schreef wollah het volgende:
Anno 2019 nog met papiergeld op zak lopenen dat terwijl je overal kan pinnen. Zelfs op de markt kan je pinnen. En het is veiliger dan cash en bovendien minder gedoe met sjouwen en geld wisselen enzo.
Maar sommige mongolen blijven maar vasthouden aan ouderwetse gewoontes en willen geen verandering![]()
Daarom libraquote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Akkoord met de klacht. Maar met pin kan je niet met zwart geld betalen.
Het is zeker niet veiliger wollah ik zweer teddybeerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 22:17 schreef wollah het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |