yvonne kan moderators benoemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
wat is dat hier??
40+ / [40+ SC #2227] Kudtopic
quote:
Kijk je alleen of oefen je ook weleens?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil 't ook voor je doen hoor. Ik kijk tenslotte James Charles
Oeh ja graag! Maar geen winged liner dan, dat hoeft ook weer niet elke dagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Permanente liner doen dan, ben je even klaar.
geen idee. Ik gebruikte het een keer in de Expeditie Robinson topic om de wenkbrauwen van...iemand...geen idee wie...te omschrijven. Kreeg ik wel veelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat de maatstaf?
Ben ik weer buitengesloten?
tutorialsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Ik kan dat niet zo goed, dat make up gedoe.
Dat heb ik toen gemistquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee. Ik gebruikte het een keer in de Expeditie Robinson topic om de wenkbrauwen van...iemand...geen idee wie...te omschrijven. Kreeg ik wel veelreacties. Heb blijkbaar niet door wanneer wel en niet te gebruiken
Kijken. En dan eigenlijk alleen naar The Dramaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk je alleen of oefen je ook weleens?
Ik heb geen idee of daar mijn talenten liggenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Als Lyzza even een filmpje maakt![]()
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Ik moet nog naar de action om een doos make-up te kopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Prachtige schilderijen, maar je eigen gezicht schilderen lukt niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Lyzza zou dat wel voor ons kunnen doen!quote:
NikkieTutorials had 2 dagen terug voor het eerst een tut in het Nederlandsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kijken. En dan eigenlijk alleen naar The DramaMaar daar heb ik vast voldoende van opgepikt
Maf he?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtige schilderijen, maar je eigen gezicht schilderen lukt niet?
Het is net schilderenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Ja! Die heb ik zitten kijken. Ik kende haar ook niet. Eugenia Cooney ofzo? Ik vond het achterlijk in elk geval.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha en @:Lyza666 jullie keken toch ook weleens Shane Dawson? Wie is dat mens in die nieuwe video dan? Eugenia nogwat
Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oeh ja graag! Maar geen winged liner dan, dat hoeft ook weer niet elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |