yvonne kan moderators benoemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
wat is dat hier??
40+ / [40+ SC #2227] Kudtopic
quote:
Kijk je alleen of oefen je ook weleens?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil 't ook voor je doen hoor. Ik kijk tenslotte James Charles
Oeh ja graag! Maar geen winged liner dan, dat hoeft ook weer niet elke dagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Permanente liner doen dan, ben je even klaar.
geen idee. Ik gebruikte het een keer in de Expeditie Robinson topic om de wenkbrauwen van...iemand...geen idee wie...te omschrijven. Kreeg ik wel veelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat de maatstaf?
Ben ik weer buitengesloten?
tutorialsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Ik kan dat niet zo goed, dat make up gedoe.
Dat heb ik toen gemistquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee. Ik gebruikte het een keer in de Expeditie Robinson topic om de wenkbrauwen van...iemand...geen idee wie...te omschrijven. Kreeg ik wel veelreacties. Heb blijkbaar niet door wanneer wel en niet te gebruiken
Kijken. En dan eigenlijk alleen naar The Dramaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk je alleen of oefen je ook weleens?
Ik heb geen idee of daar mijn talenten liggenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Als Lyzza even een filmpje maakt![]()
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Ik moet nog naar de action om een doos make-up te kopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Prachtige schilderijen, maar je eigen gezicht schilderen lukt niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Lyzza zou dat wel voor ons kunnen doen!quote:
NikkieTutorials had 2 dagen terug voor het eerst een tut in het Nederlandsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kijken. En dan eigenlijk alleen naar The DramaMaar daar heb ik vast voldoende van opgepikt
Maf he?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Prachtige schilderijen, maar je eigen gezicht schilderen lukt niet?
Het is net schilderenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Ja! Die heb ik zitten kijken. Ik kende haar ook niet. Eugenia Cooney ofzo? Ik vond het achterlijk in elk geval.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha en @:Lyza666 jullie keken toch ook weleens Shane Dawson? Wie is dat mens in die nieuwe video dan? Eugenia nogwat
Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oeh ja graag! Maar geen winged liner dan, dat hoeft ook weer niet elke dag
Ik kan niet al mijn geheimen zomaar prijsgevenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
Oh, dus ik hoef het niet te kijken?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja! Die heb ik zitten kijken. Ik kende haar ook niet. Eugenia Cooney ofzo? Ik vond het achterlijk in elk geval.
Je laat het groeien?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef D. het volgende:
Ik was het gezeur moe, dus nu heb ik haren in mijn gezicht
Zo te zien was ik toen niet aanwezig, dus niet verdrongenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
TV / [Expeditie Robinson 2017] #51 Team Soundos
geen idee. Shane is out. Heb toch liever Wayne Gossquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:42 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha en @:Lyza666 jullie keken toch ook weleens Shane Dawson? Wie is dat mens in die nieuwe video dan? Eugenia nogwat
Ik zag 't wel staan ja, maar die heb ik niet gekeken. Ik kijk eigenlijk nooit naar die beautyguru's om heel eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
NikkieTutorials had 2 dagen terug voor het eerst een tut in het NederlandsKlonk zo bizar, gek eigenlijk
Ik ben het schilderen voor nu even geheel beuquote:
Jawelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan niet al mijn geheimen zomaar prijsgeven
Alles op de kop 2 mm. Peper en zout kleur. Mwah, wit-zwart, met veeel wit.quote:
Wat frustrerend! Was dat jongetje op je Insta één van je proeven?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben het schilderen voor nu even geheel beuDagen zwoegen op een gezichtje en ik krijg het niet goed
Vandaag eraf gepoetst, opnieuw getekend en opnieuw opbouwen maar weer. Stomme lichtval, stom kind grijnst te veel. Ik ga nooit meer akkoord met iemand favoriete foto schilderen. *STAMPVOETDRAMA*
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Pango zeurde om een knuffel, en dan moet bij voorkeur mijn gezicht er helemaal in
Ik voel een liedje....quote:
Ziet erg leuk uit voor een beschuitjequote:
Hm nogal sensatiebelust. De hele tijd maar beelden van dat anorectische meisje er doorheen ge-edit. Ik vond 't niet wat in elk geval.quote:
Nee, daar heb ik wel vertrouwen in. Het is dat grote schilderij van man met kind. Die lichtval is verschrikkelijk lastig en de ref-foto erg wazig ook nog eens.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat frustrerend! Was dat jongetje op je Insta één van je proeven?
Het komt vast goed. Zennnnnnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben het schilderen voor nu even geheel beuDagen zwoegen op een gezichtje en ik krijg het niet goed
Vandaag eraf gepoetst, opnieuw getekend en opnieuw opbouwen maar weer. Stomme lichtval, stom kind grijnst te veel. Ik ga nooit meer akkoord met iemand favoriete foto schilderen. *STAMPVOETDRAMA*
quote:
Oh bedoel je voor nieuwe opdracht? Ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat frustrerend! Was dat jongetje op je Insta één van je proeven?
Het komt altijd goed want ik geef nooit op. Vanavond lekker niksenquote:
Je hebt 'm nu ook op NPO1 staan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owj jammer....dan kan ik niet....ga ik naar een lezing van André Kuipers "Mijmeren onder de sterrenhemel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |