De geschiedenis van de wiskunde. Welk boek is dat?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste tijd vooral boeken over ruimtevaart en ook een paar over (de geschiedenis van de) wiskunde. Maar ik lees van alles, als ik er zin in heb. Ook sci-fi en thrillers etc.
Is niet elk boek weer meer van hetzelfde of blijven er genoeg variaties in de verhalen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voornamelijk thriller-achtige boeken. Lars Kepler/Jo Nesbo. Dat soort boeken. Geen enorm zware kost in elk geval.
Toevallig las ik daar wat recensies over op goodreads gisteren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ja Recce, ik was niet helemaal compleet. Voor deze, en na die van Krakauer had ik die van Beck Weathers gelezen: Left for dead.
Hele bijzondere boek.
De boeken die ik lees valt het wel mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is niet elk boek weer meer van hetzelfde of blijven er genoeg variaties in de verhalen?
Daar heb ik ook het één en ander van gelezen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voornamelijk thriller-achtige boeken. Lars Kepler/Jo Nesbo. Dat soort boeken. Geen enorm zware kost in elk geval.
klopt. Daar had ie het over. Maar ook over zijn depressie en het waarom of dat hij ging mountaineren. Heel bijzonder, ik zie echt een rode draad door al die boeken heen. En het grappige is dat ik wel wat herken erin.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Toevallig las ik daar wat recensies over op goodreads gisteren.![]()
Veel mensen vonden dat het teveel over z'n mislukte huwelijk ging.
Nu wandelen.
Ah dan zal je niet verhongerenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had geen saté, maar wel zin in wat satésaus bij mijn frietjes
Oh okquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie zelfgeëpileerde wenkies hoor
Het komt natuurlijk wel vaak op het zelfde neer, maar ik wil niet teveel hoeven nadenken bij lezen. Voor mij is dat ontspanning, na 't werk. Dan zijn dat soort boeken ideaal. Voor mij althans.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is niet elk boek weer meer van hetzelfde of blijven er genoeg variaties in de verhalen?
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:30 schreef TillyB het volgende:
Thanks voor de kaap, ik had het niet door@:D.
Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk wel vaak op het zelfde neer, maar ik wil niet teveel hoeven nadenken bij lezen. Voor mij is dat ontspanning, na 't werk. Dan zijn dat soort boeken ideaal. Voor mij althans.
21ste september is er karaokequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lol hebben?
Oeh ik heb een geweldig idee. OEHHHH @:tonja @:Espri dit moeten we op de volgende meet doen! Even aan Silverfox vragen of hij dit in zijn muziekbestandje heeft. Leuk![]()
Dan raad ik een wenkbrauwpoeder aan, verven kan ook, maar dat is niet zo goed voor de wenkies, kans dat ze dan steeds dunner worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ah dan zal je niet verhongeren
[..]
Oh okik wil ze graag iets donkerder, kan dat?
owj johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar dat ligt wellicht meer aan mij dan aan jullie
Nee omdat je vaak schapen vervloektquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lol hebben?
Oeh ik heb een geweldig idee. OEHHHH @:tonja @:Espri dit moeten we op de volgende meet doen! Even aan Silverfox vragen of hij dit in zijn muziekbestandje heeft. Leuk![]()
Wat noem je echte smut?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is ook lekkerHeb ook een tijdje echte smut gelezen, die boeken zijn een soort fastfood voor de geest. Dan is ene thriller wrs gezonder
De Snollebollekesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lol hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |