Ze sloeg de poten onder de tafel vandaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: ja maar ik weet hoe ik ben op mijn werk sla ik met mijn vuist op tafel
goed voor de keukentafel omzetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze sloeg de poten onder de tafel vandaan.
Mariska liegt alles bij elkaar, tijd dat ze vreselijk door de mand valt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nou, ik vraag mij af hoe haar afscheidsfeestjes waren als ze vertrok bij een bedrijf.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
ik zei altijd dat ik doe alsof ik overleg en dat die vuist altijd nog wel kan. Nooit nodig geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:03 schreef BloesBloes het volgende:
Mariska denkt dat een goede manager zaken afdwingt door continue met zijn/haar vuist op tafel te slaan met de macht die hij/zij ontleent aan zijn/haar functie. Oerdom wicht!
Blijkbaar en ze is er ondanks raar succesvolle banen er nog steeds niet achter dat het niet de manier is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:03 schreef BloesBloes het volgende:
Mariska denkt dat een goede manager zaken afdwingt door continue met zijn/haar vuist op tafel te slaan met de macht die hij/zij ontleent aan zijn/haar functie. Oerdom wicht!
Echt hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:04 schreef Angelique61 het volgende:
Rijst dus.........veel te veel rijst in de pan met te weinig water, tis 1 klont...
Ik denk eerder dat ze een levendige fantasie heeftquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
Maris had zelf ook geen idee natuurlijk dat ze zoveel geld uitgaf voor de recepten
Maris heeft de tafels wel eens van de poten weggetrapt
WAHAHA *right![]()
Je kan beter de poten onder de tafel wegtrappen
Niet dat dat het geloofwaardiger maakt
Maar iemand die zo trots vertelt over haar agressieve gedrag tijdens werk is wss weggevlucht met de staart tussen de benen
Komt dacht ik van Maikel af die zong het liedje van Belinda belinda tegen His.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Belin mag ik de sambal aub, vraag me nog steeds af waarom Merel Hiske Belin noemt steeds
Of een schop onder haar blubber reet gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
Maris had zelf ook geen idee natuurlijk dat ze zoveel geld uitgaf voor de recepten
WAHAHA *right![]()
Maar iemand die zo trots vertelt over haar agressieve gedrag tijdens werk is wss weggevlucht met de staart tussen de benen
Dus datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze een levendige fantasie heeft
Ze was onslagen en is toen zelf weggelopen. En ik lieg niet zat ze zelf te vertellen....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
WAHAHA *right![]()
Nou omdat ze poes zegt tegen Franny ook zoietsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Belin mag ik de sambal aub, vraag me nog steeds af waarom Merel Hiske Belin noemt steeds
Ik snap het ook niet, of ze nou populair wil doen, door dit soort dingen naar zich toe te trekken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
de dag is nog niet om en haar rug was nat van het scheppen, maar het begin is erquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
O, o, stel dat Mariska aan de beurt is/komt.
Daar hou ik ook niet van. Dat is een vervelend trekje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Jessie spreekt zijn onderdanen als een volleerd sekteleider toe
Hoe was jullie dag, en dan op zo zwijmel toontje
Vervelende Ikbal.... ze gaan niet door met het rondje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:14 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
de dag is nog niet om en haar rug was nat van het scheppen, maar het begin is er
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:13 schreef Inca het volgende:
Hebben ze de kinderstoel voor Andrea weer vergeten?
Zie haar staan aan de tafel
Aan hem heb ik echt een hekel. Begrijp echt niet wat die vent daar moet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vervelende Ikbal.... ze gaan niet door met het rondje.
Daar kan ik heel slecht tegen, ook die dikke te vriendin doet datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Nooit in de uitzending, onbegrijpelijk dat hij daar nog isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan hem heb ik echt een hekel. Begrijp echt niet wat die vent daar moet.
Ja, krijg er de kriebels vanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hou ik ook niet van. Dat is een vervelend trekje.
Ze is gewoon goed met allesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska kent alle E nummers uit haar hoofd,echt bizarrr.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Dat hoi kinders dan?quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?O, dat boek ben ik nu aan het lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
En ging met zijn 56ste al met pensioen, zei zij dat nuquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: zo ben ik opgevoed ger, altijd kneiterhard werken voor je centen zei mijn vader altijd
maris vader was ambtenaar bij rijkswaterstaat
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mariska kent alle E nummers uit haar hoofd,echt bizarrr.
Nou , zo'n harde werker is het dan ook niet... Geintje! Lekker vervroegd pensioen. Is nu niet meer. Lekker werken met je luie reet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ging met zijn 56ste al met pensioen, zei zij dat nu
Zelf hoopt Maris met haar 50ste binnen te zijn
Dat mens lult een slag in de ruimte. Niets zinnigs komt er uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou , zo'n harde werker is het dan ook niet... Geintje! Lekker vervroegd pensioen. Is nu niet meer. Lekker werken met je luie reet.tot 70 ofzo.
Familie van Jessiequote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens lult een slag in de ruimte. Niets zinnigs komt er uit.
Het konden zomaar broer en zus zijnquote:
Was al van dag 1 duidelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:27 schreef Angelique61 het volgende:
Shel wil weer met His in het huisje........
Haha wat een grapjas is het ook, totaal verknipt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: zo ben ik opgevoed ger, altijd kneiterhard werken voor je centen zei mijn vader altijd
Merel is aan ht solliciteren naar 'n tussentijds bezoekje van haar mamaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel is er klaar mee, ze wil steeds zo vroeg mogelijk naar bed, nergens meer zin in.
Ze weet het ook niet.....
Die scheet van Merel kwam van heel ver.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, Merel even een vette scheet gelaten.
anders....wat?....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik sta wel de hele dag keihard te werken dus ik wil wel goed slapen, zegt Maris
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Jessie niet moest maar die is nog heilig bij Mariska vergeleken......
Die moet je flink wakker houden, dan gaat ze terror veroorzaken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik sta wel de hele dag keihard te werken dus ik wil wel goed slapen, zegt Maris
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:22 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ja, en dat mag wel om half zeven naar bed zeker maar niet tot twaalf erin liggen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel is aan ht solliciteren naar 'n tussentijds bezoekje van haar mama
kijk en daarom wordt hij uto 2019.....ze is zijn bliksemafleider....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Jessie niet moest maar die is nog heilig bij Mariska vergeleken......
Ik mag leien dat merel helemaal niks krijgt, ze heeft al meer dan genoeg gehad en als ze het niet krijgt, dan steelt ze het wel van de BV.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel is aan ht solliciteren naar 'n tussentijds bezoekje van haar mama
Het is dat zijn familie toffe mensen zijn ,anders zou je het bijna denkenquote:
Maar Hiske wil ook van Andrea afquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:30 schreef BloesBloes het volgende:
Ik denk dat Mariska weinig kans maakt op het huisje. Andrea krijg je er niet zomaar uit en Hipske schijnt een soort recht op die ene plaats te kunnen doen gelden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Die scheet van Merel kwam van heel ver.
als ze negatieve energie kon verkopen als brandstof zou ze binnen lopenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze ZIT te kijken naar de andere die niets doen![]()
Gelukkig houdt Andrea voet bij stuk, ze hoeft nergens heen, ze ligt prima.quote:
Hiske is hypocriet. Is nooit duidelijk, maar doet wel voorkomen alsof het beter is om dingen uit te spreken. Yeah right Hiske.quote:
Ja klopt maar ik denk dat Andrea zich daar ook weinig van aantrekt. Het is een heel eigenwijs vrouwtje hoor.quote:
andrea weet dat meningloze hiske moeite heeft haar er uit tezetten.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Andrea voet bij stuk, ze hoeft nergens heen, ze ligt prima.
Zit ik ook aan te denken...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
kijk en daarom wordt hij uto 2019.....ze is zijn bliksemafleider....
zie de caps en denk hetzelfde, maris leeft op na een kdag vandaagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Maris zegt dat Lex m ensen om zich heen mmoet verzamelen en geen mensen die zuigen. Nou Lex hard weg rennen bij Maris
Ik moest ook lachen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Maris zegt dat Lex m ensen om zich heen mmoet verzamelen en geen mensen die zuigen. Nou Lex hard weg rennen bij Maris
Ook met zo'n onzinnige smoes dat in haar oren geen dopjes kunnenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
als ze negatieve energie kon verkopen als brandstof zou ze binnen lopen
Gaat ze haar hart uitstorten bij iemand die zelf zo gesloten als een deur isquote:
Dat vind ik ook zo leuk, dat onverstoorbare van Andrea.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:34 schreef Maria. het volgende:
[..]
andrea weet dat meningloze hiske moeite heeft haar er uit tezetten.....
ja ik mag haar ook.......ze is niet moeilijk....maar je moet het gewoon zeggen....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo leuk, dat onverstoorbare van Andrea.![]()
Hiske moet echt tegen haar zeggen - Ik wil je uit mijn huisje, anders gaat ze niet.
Dat moet ze vooral met Mariska omgaan. Die zuigt alle positiviteit uit je.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk als Hiske dat zegt ze nog niet gaat ..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo leuk, dat onverstoorbare van Andrea.![]()
Hiske moet echt tegen haar zeggen - Ik wil je uit mijn huisje, anders gaat ze niet.
ja een oude marketing truuk...overeenkomsten benadrukken...of faken......en vooral zeggen...heel veel samen...samen...samen....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoor die Maris, alles wat Lex zegt heeft zij ook, zo irritant
Ja, mooi he dat Maris zelfs weet hoe dat gemis voeltquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:39 schreef Dotteke het volgende:
Maris heeft geen kinderen maar ze weet wat Lex voelt, het gaat over het missen van haar kind
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk als Hiske dat zegt ze nog niet gaat ..
Gvd ik erger me kapotquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, mooi he dat Maris zelfs weet hoe dat gemis voelt![]()
Dat is niet normaal hoor, zegt ze wel zo 50x per dag,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Hup, ging Mariska weer over haar opvoeding.... pffff.
dat lexc erin trapt....is dat .....ze ook een beetje ego heeft....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, mooi he dat Maris zelfs weet hoe dat gemis voelt![]()
Dat denk ik ook!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk als Hiske dat zegt ze nog niet gaat ..
Elke dag 'n briefje op tafel, je eten staat in de koelkast deksel verwijderen en 2 minuten in dequote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef ThunderBitch het volgende:
Hup, ging Mariska weer over haar opvoeding.... pffff.
weer die overeenkomsten benadrukken....brrrrquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:41 schreef Dotteke het volgende:
e gang, weet je, dan gaan we gewoon met zijn tweetje zitten weet je....................![]()
![]()
![]()
![]()
En daar is ze weer............. zo ben ik niet opgevoed,, jij ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker wetenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:42 schreef Angelique61 het volgende:
Voel een publieksstem aankomen op mariska alias allesweter...
Dat is een heel naar trekje van haar, alles op haar zelf betrekken en van een ander zijn verhaal haar verhaal maaktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
weer die overeenkomsten benadrukken....brrrr
Mike een harde werker noemen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
st john en de bezige bijtjes van toen
nee das een aan de deur verkopers truuk....wat woont u leuk...ik heb ook zon deurbel....bla bla bla...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een heel naar trekje van haar, alles op haar zelf betrekken en van een ander zijn verhaal haar verhaal maakt
Nee?quote:
Shellquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:44 schreef Flow3r het volgende:
wie wil met Hiske terug in het huisje volgens Maris?
net gemist
de hele dag acteren en door een camera gevolgd worden is volgens mij ook heel hard werken. Zij vermaken de cos al tijdenquote:
Shelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:44 schreef Flow3r het volgende:
net gemist
In de tent??quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:44 schreef ericahysterica het volgende:
maris gaat lekker vroeg naar bed en lekker een stukje schrijven en lekker lezen
Shellyquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:44 schreef Flow3r het volgende:
net gemist
lekker aan de overkant gaan zitten op dat bankje.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:47 schreef ericahysterica het volgende:
lex heeft gewoon heimwee en leren lukt niet want ze krijgt alleen prikkels
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:48 schreef ericahysterica het volgende:
lex voelt zich schuldig omdat ze snurkt terwijl ze voorheen nooit snurkte....
Tja dat krijg je van zoveel anabolen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:48 schreef ericahysterica het volgende:
lex voelt zich schuldig omdat ze snurkt terwijl ze voorheen nooit snurkte....
Probeert Maris nu bff met Lex te worden?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Maris wil samen met Lex bij Ger in de tent
Mariska werkt keihard, dan mag je zoiets bepalen. En anders gaat ze wel slaan of schoppen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"we doen ze gewoon in...."Hoe denkt Mariska te kunnen bepalen waar een ander moet gaan slapen?
Die denkt alles te bepalen die trienquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
"we doen ze gewoon in...."Hoe denkt Mariska te kunnen bepalen waar een ander moet gaan slapen?
Ze vertelde net dat het met Franny ook niet op schootquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Probeert Maris nu bff met Lex te worden?
Tranny heeft ook snel afgedaan bij Lex, eerst was het nog haar zusje.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
snap niet wat die ouwe taarten in utopia zoeken ( ik ben zestig)
maris ziet lexc...als werkpaard....of minimalist...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Probeert Maris nu bff met Lex te worden?
Tranny heeft ook snel afgedaan bij Lex, eerst was het nog haar zusje.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef Maria. het volgende:
[..]
maris ziet lexc...als werkpaard....of minimalist...
kloptquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:55 schreef zodeju het volgende:
Andrea wil niet meer in de tent omdat ze daar niet welkom was van Gerrit.
Terwijl ze dat wel gezegd heeft, pas toen Jens zei hoe kan dat nu want dan ben je er al uit als die wakker worden.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
maris heeft van iedereen last en sliep nooit maarrrrrrrr heeft geen last van de dieren
ikbal denkik..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik zag iemand door het beeld fietsen.....
wie oh wie?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Foto's liegen niet Mariska......quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Mariska gaat echt niet in het Martelhöfke, ze heeft daar een week niet geslapen, zelfs met slaappillen niet.
Brandon op Ikbal zijn fietsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon denk ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Waar wult ze nu weer slapen?quote:
ja maar ze zei er wel thuis....bij....eerlijk is eerlijk.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
maris gaat ook om 1 uur naar bed en slaapt om zes uur op ff noteren leugen nr....?
'Hier is het anders, hier ben je de hele dag in de buitenlucht.'quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
maris gaat ook om 1 uur naar bed en slaapt om zes uur op ff noteren leugen nr....?
Niet bij te houdenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
de andere 2 ger angels zijn ook model....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:02 schreef Maria44 het volgende:
Franny wordt het model voor de shirtjes van Jordy. Ze gaan beginnen.
zuur plus zuur kan niet goed gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
maris heeft wel haar citrusallerge aan jensie uitgelegd!
das weer die overeenkomsten benadrukken....brrrr.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
Als Mariska aan het regelen is gaat haar dialect opspelen......
Vreselijk dialect heeft ze...ik ken meerdere mensen uit Alkmaar, maar niemand praat zo als zij...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
maris heeft wel haar citrusallerge aan jensie uitgelegd!
Hoezo, wie is Gerrit??quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Maris gaat vanavond in de tent. Moet ze dat niet met Greet overleggen?
tis en koekoeks jong...wat zich nesteld in het nest van een ander,,,,,,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:04 schreef Flow3r het volgende:
Snap niet dat ze Maris zoveel ruimte geven om mee te bepalen, ze is er pas net
Het is toch zijn tent? Zijn 'huis'?quote:
Daar krijg je toch meteen rillingen van als iemand zich zo aan je opdringt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:05 schreef Maria. het volgende:
[..]
tis en koekoeks jong...wat zich nesteld in het nest van een ander,,,,,,
tja....dat zijn van de gladde.....waar je een ongemakklijk gevoel van krijgt........en normaal ontloopt....mja daar....kan je niet weg lopen...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar krijg je toch meteen rillingen van als iemand zich zo aan je opdringt?
Niemand staat boven Mariska en hoeft geen toestemming van een ander. Ook ikbal wordt van plek naar plek gestuurd. Het is dat de andere zeggen van dat kan niet , dan staat ze met grote vragende ogen te kijken waarom niet.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is toch zijn tent? Zijn 'huis'?
maar met het accepteren van een oorkonde.... topper van de week....accepteer je ook haar gezag.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand staat boven Mariska en hoeft geen toestemming van een ander. Ook ikbal wordt van plek naar plek gestuurd. Het is dat de andere zeggen van dat kan niet , dan staat ze met grote vragende ogen te kijken waarom niet.....
Dat is zo´n werkoverall/tuinbroek die afgeknipt isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat zit die oranje broek raar bij jens
Kan niet volgens Mariska....slechte weer begint eind september.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:08 schreef ericahysterica het volgende:
oh grote hagelstenen hier zie ze daar niet
quote:
Was Brandonquote:
..... en een flinke lijst met klusjes die af moeten zijn als ze thuiskomt, anders geen eten morgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke dag 'n briefje op tafel, je eten staat in de koelkast deksel verwijderen en 2 minuten in de
magnetron........... PING en klaar. Tot vanavond Maris... kusje mama
Of meteen aangeeft dat haar amicale manier van doen een averechts effect op jou heeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:08 schreef Maria. het volgende:
[..]
tja....dat zijn van de gladde.....waar je een ongemakklijk gevoel van krijgt........en normaal ontloopt....mja daar....kan je niet weg lopen...
wel grappigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat is zo´n werkoverall/tuinbroek die afgeknipt is
Maris heeft nog niet helemaal door hoe het werkt daarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Barbecue? Waar komt dat geld vandaan? Aldus Mariska
Ja zo kun je het ook zienquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:11 schreef Maria. het volgende:
[..]
wel grappig....overdrachtelijk.....is hij verknipt?.
....of werkt hij de helft....
iiddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of meteen aangeeft dat haar amicale manier van doen een averechts effect op jou heeft.
Wat een vreemd mensquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris trekt wat losse extensions uit haar hoofd en gooit ze op de grond.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
Maris trekt wat losse extensions uit haar hoofd en gooit ze op de grond.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
Kaylee geniet buiten het hek is op westerpop in Delft. Ze is helemaal happy dat ze weg is uit het wespennest
bron bron....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
Kaylee geniet buiten het hek is op westerpop in Delft. Ze is helemaal happy dat ze weg is uit het wespennest
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
dat gun ik haar van harte..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
Dat was al duidelijk te zien, ze heeft ook tegen Jessie gezegd dat het gedeeltelijk door hem kwam dat ze weggingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Heb ik van een bekende van haar ouder. En ze is weggepest.
Geen geld, geen overleg, maar zomaar een keuken binnen winnenquote:
En ze was zo'n lief kind, dat haar vriendje alleen maar uitschold en sloeg en stompte onder de dekens als ze dacht de camera's niet op hun stonden. Psycho.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Leuk voor haar!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:14 schreef Labradoodle het volgende:
Mooi toch? Nu gaat ze heel veel geld verdienen voor de groep zodat de rest nog meer kan luierenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen geld, geen overleg, maar zomaar een keuken binnen winnen
Dat klopt ook ze was daar helemaal klaar mee ze is heel blij dat ze weer buiten is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk te zien, ze heeft ook tegen Jessie gezegd dat het gedeeltelijk door hem kwam dat ze wegging
Ja, dat was zo'n bizarre relatie.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze was zo'n lief kind, dat haar vriendje alleen maar uitschold en sloeg en stompte onder de dekens als ze dacht de camera's niet op hun stonden. Psycho.
Dylan moet toch ook blij zijn dat ze weg is lijkt mij. Ze gooide hem ook met het grootste gemak voor de bus als zij aangesproken werd op iets.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze was zo'n lief kind, dat haar vriendje alleen maar uitschold en sloeg en stompte onder de dekens als ze dacht de camera's niet op hun stonden. Psycho.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:16 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooi toch? Nu gaat ze heel veel geld verdienen voor de groep zodat de rest nog meer kan luieren
Dat is zo maar Dylan accepteerde dat en een ander had daar geen last van.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
net als dat 2 persoons bed in de boot..en...het grasveld.....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Krijgt"? Niet eens meer de doen alsof ?
maar het is wel een ongeleid projectiel en dat soort maakt het cosgenot wel groterquote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:21 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jordy begint me al behoorlijk tegen te staan.
Achterlijk lachje, weinig humor, en steeds een rare tik waar hij zn ogen naar achtere slaat.
Nou het komt een beetje ongeloofwaardig over als andere inwoners weten wat je flikt in het huisje maar tegen hun de schijn op blijft houden dat je zo lief bent en letterlijk uitspreekt dat er geen kwaad in je zit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:20 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat is zo maar Dylan accepteerde dat en een ander had daar geen last van.
niet te peilen figuur.....maris heeft het moeilijk met hem.....hij past niet in een hokje....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar het is wel een ongeleid projectiel en dat soort maakt het cosgenot wel groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |