Ze sloeg de poten onder de tafel vandaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
maris: ja maar ik weet hoe ik ben op mijn werk sla ik met mijn vuist op tafel
goed voor de keukentafel omzetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze sloeg de poten onder de tafel vandaan.
Mariska liegt alles bij elkaar, tijd dat ze vreselijk door de mand valt.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nou, ik vraag mij af hoe haar afscheidsfeestjes waren als ze vertrok bij een bedrijf.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
ik zei altijd dat ik doe alsof ik overleg en dat die vuist altijd nog wel kan. Nooit nodig geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:03 schreef BloesBloes het volgende:
Mariska denkt dat een goede manager zaken afdwingt door continue met zijn/haar vuist op tafel te slaan met de macht die hij/zij ontleent aan zijn/haar functie. Oerdom wicht!
Blijkbaar en ze is er ondanks raar succesvolle banen er nog steeds niet achter dat het niet de manier is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:03 schreef BloesBloes het volgende:
Mariska denkt dat een goede manager zaken afdwingt door continue met zijn/haar vuist op tafel te slaan met de macht die hij/zij ontleent aan zijn/haar functie. Oerdom wicht!
Echt hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:04 schreef Angelique61 het volgende:
Rijst dus.........veel te veel rijst in de pan met te weinig water, tis 1 klont...
Ik denk eerder dat ze een levendige fantasie heeftquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:08 schreef puzziepie het volgende:
Maris had zelf ook geen idee natuurlijk dat ze zoveel geld uitgaf voor de recepten
Maris heeft de tafels wel eens van de poten weggetrapt
WAHAHA *right![]()
Je kan beter de poten onder de tafel wegtrappen
Niet dat dat het geloofwaardiger maakt
Maar iemand die zo trots vertelt over haar agressieve gedrag tijdens werk is wss weggevlucht met de staart tussen de benen
Komt dacht ik van Maikel af die zong het liedje van Belinda belinda tegen His.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Belin mag ik de sambal aub, vraag me nog steeds af waarom Merel Hiske Belin noemt steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |