Mwah, valt mee!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
OKE!! DUIDELIJK! IK KIJK OOK GEEN NETFLIX MAAR ZOU TOCH AFGELEID ZIJN THUIS OF EERDER GENEIGD ZIJN WERKEN UIT TE STELLEN
films wel, series bijzonder weinig laatste tijdquote:
Ja opzich wel. Maar al die sc topics zijn vaak kliekjesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ook leuk.. is niet iedereen zijn ding maar kan wel gezellig zijn
Dagbagger is (tijdelijk) vervanger van het DTS
Ook gewoon weinig tijd en geen zin haha.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef stokj het volgende:
De leuke series en films komen inderdaad tot een eind.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, valt mee!
Hoe gaat het met je film trouwens? Las dat je er eentje ging maken?
Ik las in fb dat Dr.Mikey moeite hebt met erin rollen. Je zou hem ook hier kunnen halenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar al die sc topics zijn vaak kliekjes![]()
Hier niet gelukkig
Ken dat ja. De afgelopen weken is het sporadisch dat ik iets op Netflix kijk. Designated Survivor was de laatste serie die ik keek.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook gewoon weinig tijd en geen zin haha.
Zal wel door die regendans van je zijn gekomenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moest even nadenken. Ik heb van bronnen begrepen dat het wordt afgelast
geen film dus
Soms zijn het vaste kliekjes ja.. maar dat was dts ook best wel. Gwn blijven posten tochquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar al die sc topics zijn vaak kliekjes![]()
Hier niet gelukkig
I will!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je wel gereageerd had
Bring it on
Ik danste zo slecht jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Zal wel door die regendans van je zijn gekomen
Ik volgens mij Grey's anatomy. Maar na een tijdje gestopt met volgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
Ken dat ja. De afgelopen weken is het sporadisch dat ik iets op Netflix kijk. Designated Survivor was de laatste serie die ik keek.
Morgen nog een kans.quote:
Ben je daar al klaar mee?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ken dat ja. De afgelopen weken is het sporadisch dat ik iets op Netflix kijk. Designated Survivor was de laatste serie die ik keek.
Het schijnt dat ze Bassie en Adriaan op Netflix gaan laten zienquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik volgens mij Grey's anatomy. Maar na een tijdje gestopt met volgen.
Ow welke avonturen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Morgen nog een kans.
Ik ga kijken of ik vanavond een leuke topic kan openen over mijn avonturen van vandaag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze Bassie en Adriaan op Netflix gaan laten zien![]()
![]()
Nou, het werd wel wat onstuimig daar waar ik was waardoor iedereen moest schuilen voor een 20 minuten durende regenwolk met onweer en bliksem.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow welke avonturen?![]()
Heb jij ook in de regen gedanst![]()
Ik laat het dansen maar aan iemand anders over
LEUKquote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:01 schreef stokj het volgende:
Het schijnt dat ze Bassie en Adriaan op Netflix gaan laten zien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |