quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Heyyyyy aloa![]()
Maar waarom weer geen TT
Dat gebeurt hier niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah so.. zou niet gebeuren denk ik
Ow dat weet ik niet dan.. ben daar amperquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier niet?
In de sc wel steeds.
Pffft dat ging even hard......quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja. Zijn behoorlijke hagelstenen.
Je mist niksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet dan.. ben daar amper
Zie nu pas dat je wel gereageerd hadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wanneer je het niet verwacht zal ik toeslaan. Beware
Gelukkig ben ik niet zó verslaafd aan Netflix of iets!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet wel wat discipline hebben om te werken als je thuis bentAnders ben je een heel seizoen van serie aan het afkijken ofzo
ook leuk.. is niet iedereen zijn ding maar kan wel gezellig zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, daar wordt serieus aan slowchat gedaan
OKE!! DUIDELIJK! IK KIJK OOK GEEN NETFLIX MAAR ZOU TOCH AFGELEID ZIJN THUIS OF EERDER GENEIGD ZIJN WERKEN UIT TE STELLENquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zó verslaafd aan Netflix of iets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |