Zou je naar een meet in Bangkok komen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja was al toen ik die tocht maakte. Maar juist omdat hij er mee is begonnen wilde ik deze doen Denk dat anderen net zo leuk zijn hoor maar naja ik wilde gewoon deze
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, HPKW komt ook weer kijken. Ben ik ook mee naar Individual geweestmisschien de volgende TRV meet gewoon bij Indi thuis en dan roddelen over alle TRVers die er niet (meer) zijn. Zoals k_man, Jaguar, Hik, BHFH, DAM... Fuck, ik zit te lang hier
Nee, genoeg Azie voor lang, Sofia wel!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 01:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zou je naar een meet in Bangkok komen?
Lijkt me leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je mij ook maar eens meeten. Misschien hoor, gewoon een idee.
Ja ik. Leuke serie. Op de Belg gevolgd.quote:
Zelf nooit met de bus gedaan maar wel met interrail, dat was een van de tofste reizen ooit. Rugzak op en gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:30 schreef Quotidien het volgende:
Gisteren heel impulsief Interflix gekocht, dat zijn 5 reizen per Flixbus voor 100 euro. Als ik dan 's nachts reis kan ik zeer goedkoop door Europa reizen, hoef dan geen hostels oid te boeken. Enige nadeel is dat die bussen best langzaam zijn.
Als die vouchers geactiveerd zijn ben ik van plan het volgende traject te doen: Amsterdam - Praag - Wenen - Rome - Parijs - Amsterdam. Ergens zou ik ook wel dieper Oost-Europa en de Balkan in willen trekken, maar dat vereist wat meer planning denk ik zo. Dit zou mijn eerste tripje worden in m'n uppie.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gewoon pakken van een rugzak en op de bonnefooi ergens heen gaan zonder planning? Lijkt me fantastisch om te doen.
Nooit in Argentinië geweest kennelijk...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind bussen kut en lange-afstandsbussen helemaal aids. Maar veel plezier vast
Nee kloptquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nooit in Argentinië geweest kennelijk...
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef Quotidien het volgende:
Onderweg naar Praag. We gaan het meemaken.
Op zo’n manier is een busreis wel uit te houden ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Prima te doen hoor, de langeafstands bussen
[ afbeelding ]
Niks mis mee. Helemaal als ze in de nacht rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Prima te doen hoor, de langeafstands bussen
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
![]()
Man en ik hadden een paar jaar terug het briljante idee om met de bus een reis te maken. We zagen zo'n aanbieding naar Praag voorbij komen. Zou 14 uur onderweg zijn. Dan twee dagen daar en dan 14 uur terug. Om de een of andere reden is dat niks geworden, maar gezien hoeveel moeite ik heb met beenruimte in busritten (en in vliegtuigen) ben ik heel blij dat we dat niet gedaan hebbenMaar jouw plan klinkt wel heel tof!
Veel plezier alvast
Hoe noord in Italië? Ik vond Turijn (paleizen en automuseum) en Genua (doolhofbinnenstad) bijzondere steden. Maar noordelijk is ook bijvoorbeeld Como (dure toeristenplek) of Tirano (dorps met leuke treintjes en wandelroutes)quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand nog aanraders voor leuke plaatsen in Noord Italië?
We zoeken een beetje afwisseling tussen steden en plaatsen aan zee/meer.
Goede reis! De meeste bussen van Flix zijn tegenwoordig comfortabeler dan een trein en sowieso beter dan elk vliegtuig binnen Europa.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef Quotidien het volgende:
Genua kan nog wel. Maar veel zuidelijker wil ik niet gaan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe noord in Italië? Ik vond Turijn (paleizen en automuseum) en Genua (doolhofbinnenstad) bijzondere steden. Maar noordelijk is ook bijvoorbeeld Como (dure toeristenplek) of Tirano (dorps met leuke treintjes en wandelroutes)
Stoer, houd je ons een beetje op de hoogte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 21:18 schreef Quotidien het volgende:
Hey, wat leuk voor jullie, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genua kan nog wel. Maar veel zuidelijker wil ik niet gaan.
Turijn al ooit geweest. Genua nog niet. Bedankt voor de tip.
Como ziet er ook fraai uit. Wandelen gaan we minder doen deze vakantie. Althans, geen enorme afstanden. Mijn vriendin is zwanger.
En dat zegt iemand die DutchTrain heetquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
De meeste bussen van Flix zijn tegenwoordig comfortabeler dan een trein
Ik ken de treinen goed en ben nog wel verrast over hoe veel beter bussen de afgelopen 20 jaar zijn geworden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 13:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die DutchTrain heet
Ik zou in Europa geen langeafstands bussen proberen trouwens. Vorige keer wel even getwijfeld over flix of eurolines of hoe het toen ook heette, maar uiteindelijk gewoon lekker met een prijsvechter
En was het echt zo erg? 😉quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:50 schreef Individual het volgende:
In 1997 met de Greyhound van Maine naar New Mexico. 2,5 dagen non-stop meemaken hoe de onderkant van Amerika reist..![]()
Gefeliciteerd met de zwangerschap!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Genua kan nog wel. Maar veel zuidelijker wil ik niet gaan.
Turijn al ooit geweest. Genua nog niet. Bedankt voor de tip.
Como ziet er ook fraai uit. Wandelen gaan we minder doen deze vakantie. Althans, geen enorme afstanden. Mijn vriendin is zwanger.
Bedankt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Bologna een optie? Ligt net zo noordelijk als Genua en is een leuke stad.
Bedankt! Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor mijn reizende leven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey, wat leuk voor jullie, gefeliciteerd!
Lijkt me ook best afschuwelijk gewoon. Nog los van de onderkant van Amerika.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:21 schreef Individual het volgende:
[..]
De eerste paar uur was wel leuk, maar met en na de eerste nacht was het niet leuk meer.
Het gaat duurder worden, vooral na de eerste 2 jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor mijn reizende leven.
Waarom zo oordelen over een land waar je nog nooit geweest bent? Ik vind dit soort berichten altijd een kleine dis naar iemand die wel van het land houdtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook best afschuwelijk gewoon. Nog los van de onderkant van Amerika.
Ik lees het nu terug en ik nam de onderkant van Amerika te letterlijk, ik dacht dat je daarmee het zuiden bedoeldequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsja, je moet er maar jeuk aan hebben![]()
Wat ik bedoel is dat ik het wel helemaal gehad zou hebben na 24 uur in een bus. Daarna nog anderhalve dag zou ik helemaal gek worden.
Wat jij daar verder voor dis in ziet is mijn probleem niet
Ah okeequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees het nu terug en ik nam de onderkant van Amerika te letterlijk, ik dacht dat je daarmee het zuiden bedoeldenegeer mijn bericht dus maar
Zo’n lange reis in een bus, of welk vervoersmiddel dan ook, lijkt mij ook echt vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |