Ik heb het doorgegeven!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jazeker, onderdeel van het laatste dobbelsteenavontuur. Was geweldig! Hoe kun je nou twijfelen aan een overnachting in een hond?
In de nabije omgeving valt niet bijster veel te beleven, behalve een beetje naar de sterren kijken. Het is dus wel echt in de middle of nowhere, met als voordeel dat je bij een heldere nacht daar echt heel veel sterren ziet omdat er zo weinig lichtvervuiling is. Met veel nationale bossen in de omgeving kun je je wel voorstellen dat de route er naar toe heel mooi is.
Hi!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 13:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ha, HPKW komt ook weer kijken. Ben ik ook mee naar Individual geweestmisschien de volgende TRV meet gewoon bij Indi thuis en dan roddelen over alle TRVers die er niet (meer) zijn. Zoals k_man, Jaguar, Hik, BHFH, DAM... Fuck, ik zit te lang hier
Ik hou alles lang vol.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had het met ruim een jaar wel gezien
Zou ook wel fijn zijn om mijn mede mods eens te zienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moeten we eens een TRV meet houden. Bijvoorbeeld aan de andere kant van de wereld (hoe heet dat punt ook weer? )
Antipode
Oh jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn om mijn mede mods eens te zien![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die Rusland meet? Dat is nooit meer iets geworden
In New York half october een optie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou ook wel fijn zijn om mijn mede mods eens te zien![]()
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die Rusland meet? Dat is nooit meer iets geworden
Na Gambia zijn de reizen dit jaar opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
In New York half october een optie?
Je kan ook voor de fogel-by-proxy gaan in Amsterdam, want dan zijn mijn kinderen daar
Misschien moet je mij ook maar eens meeten. Misschien hoor, gewoon een idee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Na Gambia zijn de reizen dit jaar opmaar als je weer eens in Nederland bent moeten we echt eens meeten
Hmm ben ik nog nooitt geweest. Misschien gaat dat ook nog wel echt gebeuren voordat ik 50 benquote:
Zou ik doen, want het is echt een toffe stadquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm ben ik nog nooitt geweest. Misschien gaat dat ook nog wel echt gebeuren voordat ik 50 ben
ja dat zeggen ze van Apeldoorn ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zou ik doen, want het is echt een toffe stad
Ik kan me niet herinneren ooit in Apeldoorn geweest te zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze van Apeldoorn ook
Was dat de Co van Kessel fietstocht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond de fietstocht in BKK zo ontzettend tof. Voor de rest vond ik het ook vooral een heftige stad.
Houwe zo. TLS zegt dat ik er vanochtend nog was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit in Apeldoorn geweest te zijn
Yep. Was echt een van de hoogtepunten van mijn reis.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Was dat de Co van Kessel fietstocht?
Volgens mij is Co ermee begonnen. Inmiddels zijn er veel meer fietstochten. En Co is een paar jaar geleden overleden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. Was echt een van de hoogtepunten van mijn reis.
Niemand?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van "Rond de Noordzee"? Afgelopen twee weken was de serie alweer in herhalingGeweldig
![]()
Wat spijt het me dat ik dat nooit zelf bedacht hebMaar nu wil ik dat ook
Ik had er nog nooit van gehoordquote:
Nou ja je kunt het terugkijkenquote:
Waar gaat het over? De kust van Nederland, België, Engeland, Schotland en Denemarken?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt het terugkijkenJe hoeft niet alles even geweldig te vinden
maar het idee
dat ja, Plus Noorwegen, Duitsland. helgoland.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:38 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waar gaat het over? De kust van Nederland, België, Engeland, Schotland en Denemarken?
Ja was al toen ik die tocht maakte. Maar juist omdat hij er mee is begonnen wilde ik deze doen Denk dat anderen net zo leuk zijn hoor maar naja ik wilde gewoon dezequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Volgens mij is Co ermee begonnen. Inmiddels zijn er veel meer fietstochten. En Co is een paar jaar geleden overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |