Ja was heel gezellig. Leuke meidquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef Limoentjuh het volgende: [..] oelala
weer leuk gehad samen ook Heb jij nog plannen dit weekend? Zondag alweer naar het strand?
![]()
Te snel of gewoon nog niet helemaal wakker?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wou de TT aanpassen maar had al de topicinstellingen gesubmit.
Ik ben te lui om nu al boodschappen te gaan doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende: [..]
Thanks Limoen
Daarom ga ik altijd in de ochtend. Dan hebben ze nog alles voorradig voordat de hele meute hier actief wordt.
Ja, het schijnt te helpen, je zou het eens kunnen proberen of het voor jou helpt.
Moet je tot laat werken (als je gaat werken)?
Te snelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Te snel of gewoon nog niet helemaal wakker?
Ik heb er zo een hekel aan als ik moet wachten in de rij om de boodschappen af te rekenen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben te lui om nu al boodschappen te gaan doenwacht er altijd te lang mee en dan is meestal veel al op ja of het is er te druk dat ik de winkel uitloop
Ik zal het volgende keer eens proberen dandank voor de tip in ieder geval
Ik ben lekker vrij vrij vrij.. vogelvrij
Aaahw leuk om te horenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja was heel gezellig. Leuke meidIs hier schijnbaar wel normaal om ook vriendinnen uit te nodigen
zou je in Nederland toch niet bedacht krijgen?
![]()
Morgen waarschijnlijk minder weer dus denk het niet. Kijk wel, vind anders wel wat anders om te doen.
Gifje in de OPquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wou de TT aanpassen maar had al de topicinstellingen gesubmit.
Kan je de regendans buiten gaan doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En het begint hier nu net te regenen
Ik vind het niet zo erg om in de rij te staan, maar die drukte in de winkel is vervelend. Supermarkt is al niet zo groot en dan bots je hele tijd tegen iemand aan met hun karretjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb er zo een hekel aan als ik moet wachten in de rij om de boodschappen af te rekenen.![]()
Ah heerlijk dat je vrij bent! Kan je lekker luieren!
Liever katten iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb liever katten maar ik moest wel lachen om die hond
Aha, dat is dan wel te doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om in de rij te staan, maar die drukte in de winkel is vervelend. Supermarkt is al niet zo groot en dan bots je hele tijd tegen iemand aan met hun karretje![]()
Ik wacht dan gwn en ga later terug. is toch maar 5 minuten van mijn huis vandaan.
Wanneer heb jij vakantie ?
Ja, dan hoor je het juist samen in de regen te vierenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet meer nodig! Het regent toch al
Je weet niet zeker of je geen vakantie hebt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat is dan wel te doen!
Ik heb geen vakantie (denk ik). Maar misschien dat ik wat rust neem als iedereen terug is.
Vanaf volgende week kan ik meer vanuit huis doen en dan ook meer sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |