Ja was heel gezellig. Leuke meidquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:20 schreef Limoentjuh het volgende: [..] oelala
weer leuk gehad samen ook Heb jij nog plannen dit weekend? Zondag alweer naar het strand?
![]()
Te snel of gewoon nog niet helemaal wakker?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wou de TT aanpassen maar had al de topicinstellingen gesubmit.
Ik ben te lui om nu al boodschappen te gaan doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:28 schreef stokj het volgende: [..]
Thanks Limoen
Daarom ga ik altijd in de ochtend. Dan hebben ze nog alles voorradig voordat de hele meute hier actief wordt.
Ja, het schijnt te helpen, je zou het eens kunnen proberen of het voor jou helpt.
Moet je tot laat werken (als je gaat werken)?
Te snelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Te snel of gewoon nog niet helemaal wakker?
Ik heb er zo een hekel aan als ik moet wachten in de rij om de boodschappen af te rekenen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben te lui om nu al boodschappen te gaan doenwacht er altijd te lang mee en dan is meestal veel al op ja of het is er te druk dat ik de winkel uitloop
Ik zal het volgende keer eens proberen dandank voor de tip in ieder geval
Ik ben lekker vrij vrij vrij.. vogelvrij
Aaahw leuk om te horenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja was heel gezellig. Leuke meidIs hier schijnbaar wel normaal om ook vriendinnen uit te nodigen
zou je in Nederland toch niet bedacht krijgen?
![]()
Morgen waarschijnlijk minder weer dus denk het niet. Kijk wel, vind anders wel wat anders om te doen.
Gifje in de OPquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wou de TT aanpassen maar had al de topicinstellingen gesubmit.
Kan je de regendans buiten gaan doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En het begint hier nu net te regenen
Ik vind het niet zo erg om in de rij te staan, maar die drukte in de winkel is vervelend. Supermarkt is al niet zo groot en dan bots je hele tijd tegen iemand aan met hun karretjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb er zo een hekel aan als ik moet wachten in de rij om de boodschappen af te rekenen.![]()
Ah heerlijk dat je vrij bent! Kan je lekker luieren!
Liever katten iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb liever katten maar ik moest wel lachen om die hond
Aha, dat is dan wel te doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om in de rij te staan, maar die drukte in de winkel is vervelend. Supermarkt is al niet zo groot en dan bots je hele tijd tegen iemand aan met hun karretje![]()
Ik wacht dan gwn en ga later terug. is toch maar 5 minuten van mijn huis vandaan.
Wanneer heb jij vakantie ?
Ja, dan hoor je het juist samen in de regen te vierenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet meer nodig! Het regent toch al
Je weet niet zeker of je geen vakantie hebt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, dat is dan wel te doen!
Ik heb geen vakantie (denk ik). Maar misschien dat ik wat rust neem als iedereen terug is.
Vanaf volgende week kan ik meer vanuit huis doen en dan ook meer sporten.
Samen.. maar ik ga toch niet met vreemden op straat dansenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dan hoor je het juist samen in de regen te vieren
Ja bij die vorige dame was het haar zussen. Vond ik helemaal bizar.. Dan toch liever die vriendinnenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaahw leuk om te horen![]()
Is best gek jaheb je een hele date gepland en dan komen groep van haar vriendinnen gezellig mee
![]()
liever schoonmoeder of vriendinnen als het moet?
Ow ja hier is het ook wat grijzer afgelopen dagen. Vandaag zelfs hagel voorspeld
En het begint hier nu net te regenen
Hoe meer hoe beterquote:
Dat is minderquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moet helaas naar een crematie.......
Sterkte CD en gecondoleerdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even opwarmenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed idee, ik leg hier ook net een infuus aan.
[ afbeelding ]
Ja ik had gisteren een ban van 2 weken, dus kon ff niet postenquote:
Hey flippers, alles goed?quote:
Twee weken is wel langquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik had gisteren een ban van 2 weken, dus kon ff niet posten
Zeker als het de hele vrijdag duurtquote:
Dankjewel Limoen, jij ook!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel plezier en sterkte stokj![]()
Hele mooie dag gewenst
@Cinderelladreamerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Samen.. maar ik ga toch niet met vreemden op straat dansen
Ik vind het heerlijk om vanuit huis te werken. Dan ben ik een keer niet agendagebonden en heb ik geen managementassistent die ijverig te werk gaat. En kan ik alles op mijn eigen tempo doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je weet niet zeker of je geen vakantie hebt?![]()
Misschien ben je nu vrij en zit daar voor niks dus
Ben jij ook al zo’n sportfanaatvanuit thuis werken is wel lekker maar lijkt me ook lastig, veel afleidingen enzo
Ja, ban duurde heel langquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Vos, ben je daar eindelijk weer!
Hee kopjequote:
Ik was een beetje stout geweestquote:
Man man man...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder broek kan je denk ik de klap beter aanvoelen (minder weerstand).quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
Met broek toch ook, waarom zou een laagje stof je tegenhouden?
Dat klopt, het komt wel harder aan. Maar het kan ook mét broek, is wat ik wil aangeven haha.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:13 schreef stokj het volgende:
Zonder broek kan je denk ik de klap beter aanvoelen (minder weerstand).
Zijn er hier geen ervaringsdeskundigen
Moe maar wel goed. Bijna weekendquote:
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
Moe maar wel goed. Bijna weekend
Met jou? Leuke plannen dit weekend?
Wat voor games speel je Kopje?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Met mij ook goed, heb uit kunnen slapen gelukkig
Heb voor de verandering helemaal geen plannen dit weekend. Wat mooi uitkomt want ik heb sinds gisteren mijn nieuwe pc aangesloten, dus ik ga gamen
Jij nog leuke plannen?
Echt van alles. Siege, CoD, left4dead, the sims, rdr, Borderlands en heb zelfs lego HPquote:
Gaaf! Komt die L4D3 er nou wel of niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt van alles. Siege, CoD, left4dead, the sims, rdr, Borderlands en heb zelfs lego HP
Nou, Valve heeft er een handje naar nooit een deel 3 uit te brengen, dus dan zal bij left4dead ook wel niet zo zijn. Wat ik erg jammer vind, want dat spel was echtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:32 schreef stokj het volgende:
Gaaf! Komt die L4D3 er nou wel of niet?
Je bent geen Battlefield fan (gezien je lijst had ik verwacht dat die er bij zou staan)
Ik vond die Jockey altijd hatelijk. Zo een vervelende kleine kwal.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, Valve heeft er een handje naar nooit een deel 3 uit te brengen, dus dan zal bij left4dead ook wel niet zo zijn. Wat ik erg jammer vind, want dat spel was echt
Battlefield wel gespeeld, maar lang geleden alweer. Zal het vast wel weer eens spelen hoor
Hahaha knappe gast moet dat zijn geweest danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:36 schreef stokj het volgende:
Ik vond die Jockey altijd hatelijk. Zo een vervelende kleine kwal.
Die boomer doet me altijd denken aan een studiegenoot die er net zo uitzag.
Wel jammer dat deel 3 er niet komt.
Heb als laatst CSGO gespeeld, maar nu al een tijdje niet meer omdat ik ook een nieuwe pc nodig heb. Maar dat laat, gezien de tijd, nog even op zich wachten.
Komt nog, ik laat je weten wanneer ik weer ga spelen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahaha knappe gast moet dat zijn geweest dan
The witch was ik altijd stiekem bang voor. Als ik haar al hoorde huilen, maakte ik dat ik wegkwam.
Toevallig, CSGO heb ik laatst ook weer eens een keer gespeeld. Maar dat was op mijn laptop en de leg was echt niet leuk
Nu kan het gelukkig wel weer
Wel jammer, anders had je mij wel toe mogen voegen op Steam
Nicequote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:44 schreef stokj het volgende:
Komt nog, ik laat je weten wanneer ik weer ga spelen.
Die witch was zo vervelend. Al dat gejank van haar![]()
Heb je weleens van die campaigns gespeeld waarin alleen maar witches of tanks zijn?
Altijd leuk! Die games, vooral GTA.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice
Ja, heb ik wel eens met mijn broer gedaan. Dat was soms echt kut haha.
Ohja, en ik vergeet een van mijn favo spellen (shame on me): GTA V.
Doeiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:49 schreef stokj het volgende:
Altijd leuk! Die games, vooral GTA.
Ik ga en route! Spreek jullie vanavond
Uitslapenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 11:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Met mij ook goed, heb uit kunnen slapen gelukkig
Heb voor de verandering helemaal geen plannen dit weekend. Wat mooi uitkomt want ik heb sinds gisteren mijn nieuwe pc aangesloten, dus ik ga gamen
Jij nog leuke plannen?
De switch is echt een aanrader! Speel met vrienden altijd Jackbox daarop. Ken je dat? Is elke keer weer lachenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
Uitslapenga ik morgen ook doen, nu al zin in
Nieuwe speeltjes, altijd goed
Zit te denken om een Nintendo switch aan te schaffen maar wil eerst ergens een keer proberen, zijn toch nog best duur.
Verder niet echt plannen. Misschien ga ik nog op stap vanavond maar nu nog geen zin eigenlijk.
Nee ken ik niet. Wat moet je doen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De switch is echt een aanrader! Speel met vrienden altijd Jackbox daarop. Ken je dat? Is elke keer weer lachen
Snap ik wel, het is echt zo'n dag om lekker binnen te zitten
Dat zijn verschillende spellen in 1, en je hebt er verschillende versies van. Zoals elkaars kunst kopen, de leugenaar achterhalen, t-shirts maken en dan quotes erbij plakken (iedereen moet dan een paar tekeningen maken en quotes opgeven en die bij elkaar matchen) en je hebt nog veel meer van dat soort mini games. Weet gewoon dat als we dat gaan spelen ik de volgende dag schor ben van het lachenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:35 schreef eNGine10 het volgende:
Nee ken ik niet. Wat moet je doen dan?
Lijkt me sowieso vooral leuk om met vrienden te spelen.
Speel je ook weleens gewoon op die tablet zelf? Is dat wat?
Ah zo, had al op Google naar afbeeldingen gekeken maar begreep er niks van. Zal het onthouden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende spellen in 1, en je hebt er verschillende versies van. Zoals elkaars kunst kopen, de leugenaar achterhalen, t-shirts maken en dan quotes erbij plakken (iedereen moet dan een paar tekeningen maken en quotes opgeven en die bij elkaar matchen) en je hebt nog veel meer van dat soort mini games. Weet gewoon dat als we dat gaan spelen ik de volgende dag schor ben van het lachen
Ja, dat is ook erg fijn. Net als Zelda, Mario Kart etc. En je kan 'm overal mee naartoe nemen, maar je kan via dat ding ook op de tv spelen. Werkt prima
Je snapt het pas echt als je het speelt. Superleuk om te doen, maar wel met 4+ mensen anders is er niet zoveel aan. Doet mij eraan herinneren dat mijn vrienden weer eens langs moeten komen om het te spelenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:53 schreef eNGine10 het volgende:
Ah zo, had al op Google naar afbeeldingen gekeken maar begreep er niks van. Zal het onthouden.
Ja dat meenemen is voor mij zeker groot voordeel. Klinkt allemaal erg positief
Vind sowieso redelijk simpele spelletjes vaak het leukst.
Ik ben denk ik een van de weinigen die dit weer juist heerlijk vindt.quote:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de weinigen die dit weer juist heerlijk vindt.
Bij je moeder niet !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:14 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig blijft het droog in de late middag
Ben eigenlijk niet z'n gamer. Toen ik nog een playstation 3 had speelde ik eigenlijk alleen Skatequote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je snapt het pas echt als je het speelt. Superleuk om te doen, maar wel met 4+ mensen anders is er niet zoveel aan. Doet mij eraan herinneren dat mijn vrienden weer eens langs moeten komen om het te spelen
Ja ik ook, of ik moet zin hebben in een wat meer strategischer spel. Maar net als de Sims en Mario Kart is heerlijk om te spelen op dagen als deze
Wat speel jij graag?
Ik vooral pinballquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk niet z'n gamer. Toen ik nog een playstation 3 had speelde ik eigenlijk alleen Skate
Skate haha, nostalgie datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:25 schreef eNGine10 het volgende:
Ben eigenlijk niet z'n gamer. Toen ik nog een playstation 3 had speelde ik eigenlijk alleen Skate
Kan altijd welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
Kan dus lekker in de tuin zitten nu het droog is
Vind bordspellen leukerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Skate haha, nostalgie dat
En bordspellen? Ik ben de enige thuis die daar wat om geeft. En net als Rummikub vond ik ook altijd leuk om te doen.
Die zijn er (nu) niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt toch vrouw en kinderen?
Koehandel ken ik niet. Geen idee wat dat inhoudtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
K
Vind bordspellen leukerspeel nog best vaak spelletjes met vrienden. Koehandel is iets dat wij graag spelen maar spelen vanalles.
Rummikub is ook leuk ja. Tot dat iemand het hele spel door elkaar haalt
En kolonisten van Catan vind ik ook nog steeds leuk. Vroeger thuis vaak gespeeld.
Is een soort kwartet maar dan met (nep) geld waarbij je tegen elkaar op moet bieden en bluffen. Maar je moet ook wel een beetje geluk hebben om te hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koehandel ken ik niet. Geen idee wat dat inhoudt
Oh dat doe ik niet, dan komt mijn ocd om de hoek kijken (alle stenen moeten recht liggen enzo)
Dat spel heb ik lang geleden een keer gespeeld, maar daar snapte ik toen niets van
Ik ga toch niet fietsen.. jongen!!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja bij die vorige dame was het haar zussen. Vond ik helemaal bizar.. Dan toch liever die vriendinnen
En ze deden wel hun best om mij welkom te laten voelen dus vond het ook niet erg, maar blijft raar.
Hagelmaar alleen als je binnen zit. Doet pijn als je aan het fietsen bent.
Je moet wel wat discipline hebben om te werken als je thuis bentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om vanuit huis te werken. Dan ben ik een keer niet agendagebonden en heb ik geen managementassistent die ijverig te werk gaat. En kan ik alles op mijn eigen tempo doen
Waarom ga je niet fietsen... meisje????quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga toch niet fietsen.. jongen!!!![]()
Je bent dan wel omringd met vrouwen heMaar wel gek om telkens een gezelschap erbij te hebben
Hey Moeniiii! Was werken hè. Moet centjes verdienen om mooie dingen te kopen, jeweettogquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey fancywaar was jij nou vanochtend
Wat ga je kopen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hey Moeniiii! Was werken hè. Moet centjes verdienen om mooie dingen te kopen, jeweettog
Fietsen vind ik niks aanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet fietsen... meisje????
Hoe meer zielen hoe meer vreugden gelukkig waren het vrouwen
als er ineens allemaal gasten bij kwamen zitten was ik naar huis gegaan denk ik.
Aha .. oke okequote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hey Moeniiii! Was werken hè. Moet centjes verdienen om mooie dingen te kopen, jeweettog
Moet je met die zooiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oorbellen, parfum, lipstick. Jeweettog
Ooh jaaaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha .. oke okeHaags was/is er niet.. jij was er niet 🤔 dacht misschien heeft hij je toch in zijn koffer mee op vakantie genomen
Hij moet gwn “first class” boeken zoals je zeiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ooh jaaa![]()
Dat is waar ook. Hij wilde dat doen zodat hij nog een stoel krijgt
Ohja ik weetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oorbellen, parfum, lipstick. Jeweettog
Ik had gehoopt op een soort poker, met als inzet koetjesrepenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
Is een soort kwartet maar dan met (nep) geld waarbij je tegen elkaar op moet bieden en bluffen. Maar je moet ook wel een beetje geluk hebben om te hebben.
Onderaan (als je op je pc zit) moet je in het topic naar beneden scrollen. Dan zie je onderaan de knop: stop volgen. Daar kan je dan op klikkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe “ontvolg” je een topic reeks? Dat hij niet meer in MyAT staat
Dank je wel.. zit mobiel maar zal hem op desktopversie zetten dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Onderaan (als je op je pc zit) moet je in het topic naar beneden scrollen. Dan zie je onderaan de knop: stop volgen. Daar kan je dan op klikken
Er staat bij mij “volg topic”quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Onderaan (als je op je pc zit) moet je in het topic naar beneden scrollen. Dan zie je onderaan de knop: stop volgen. Daar kan je dan op klikken
Dan zou het moeten werkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Dank je wel.. zit mobiel maar zal hem op desktopversie zetten dan.
En hoi kopje
Dat klopt. Waarom is hij er niet? Weer op vakantie?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij moet gwn “first class” boeken zoals je zei
Oh..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:40 schreef Limoentjuh het volgende:
Er staat bij mij “volg topic”terwijl ik dat al doe
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een soort poker, met als inzet koetjesrepen
Was vandaag gaan winkelen met mijn zusje maar regende teveel en dus eerder naar huis gegaan en lekker binnen zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan zou het moeten werken
HeyAlles goed met jou, nog wat leuks op de planning staan dit weekend?
Heb je genoeg van ons?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:34 schreef Limoentjuh het volgende:
Hoe “ontvolg” je een topic reeks? Dat hij niet meer in MyAT staat
Soms neemt hij dagje vrij van FOKquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Waarom is hij er niet? Weer op vakantie?
Koetjesrepen, koetjesrepen, wie wil er nou mijn koetjesrepen?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:43 schreef eNGine10 het volgende:
Geen koetjesrepen helaas maar wel een goed idee...lang geleden dat ik die gehad heb trouwens
Haha nee nee dat nooit !!quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Was vandaag gaan winkelen met mijn zusje maar regende teveel en dus eerder naar huis gegaan en lekker binnen zitten
Ook wel lekker als het buiten zo tekeergaat en jij binnenzit, luisteren naar de regen enzo
Hoe gaat het met jou? Nog gegamed?
Die zijn lekkerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koetjesrepen, koetjesrepen, wie wil er nou mijn koetjesrepen?
Ja, voor mij ook. Dan praat ik echt al over jaaaren gewoon.
Gewoon op Stop Volgen klikken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha nee nee dat nooit !!![]()
Ik had je ooit gementioned in 40+ SC en nu blijft die in MyAT.. en nog wat andere reeksen die ik nooit wilde volgen maar die ook in MyAT staan
en onweer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier is het even gestopt..
RegenHopelijk morgen ook zoals vandaag
Ow met een groepje gamen is gezelligquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gezellig
Vind dat ook altijd zo lekker, en dan de regen die tegen het raam tikt. Meestal heb ik wel zin om eruit te gaan, maar met dit weer is het lekker om gewoon cozy binnen te zitten.
Met mij goed. Heb net met vrienden Siege gespeeld, maar iemand moest boodschappen doen en mijn broer moest even mijn ouders helpen. Als zij weer terug zijn gaan we met z'n allen left4dead spelen
Ohja grappig was datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had je ooit gementioned in 40+ SC en nu blijft die in MyAT.. en nog wat andere reeksen die ik nooit wilde volgen maar die ook in MyAT staan
Mobiel op het vinkje klikken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel.. zit mobiel maar zal hem op desktopversie zetten dan.
En hoi kopje
Ken ik niet maar ga straks even kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
Iemand had geen leven en heeft dit stukje van Shenkie op youtube gezet hahaha
Ik word ervoor gestraftquote:
Wij zitten online met elkaar te spelen en dan op voice via Discord. Dus dat is beter dan om de beurt een spel spelenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Ow met een groepje gamen is gezelligdeed ik vroeger nog weleens met PlayStation.. en dan maar wachten tot jij weer aan de beurt bent
![]()
Ik ga soms gwn even in de tuin in de regen staanAl is er in wandelen ook leuk.. paraplu mee maar die gebruik ik liever niet
![]()
Je hebt het wel goed geregeldiemand anders die boodschappen doet, je broertje die je ouders helpt en jij lekker thuis blijven zitten!
Dat nummer ken je wel van DJVT, Shenkie. Als je het hoort ken je het wel. Maar dit is een stukje ervan, moest er gelijk aan denken toen we het hadden over koetjesrepen hahaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
Ken ik niet maar ga straks even kijken.
Kreeg ze vroeger altijd bij oma
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat nummer ken je wel van DJVT, Shenkie. Als je het hoort ken je het wel. Maar dit is een stukje ervan, moest er gelijk aan denken toen we het hadden over koetjesrepen haha
Slaapkamer raam is hier standaard 365/366 dagen per jaar openquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wij zitten online met elkaar te spelen en dan op voice via Discord. Dus dat is beter dan om de beurt een spel spelen
Ja lekker is dat he, kan daar ook echt van genieten. En daarna het raam openzetten, zodat die geur die krijgt na de regen lekker je kamer kan binnenwaaien.
Oké misschien is dat raar om zó enthousiast van te worden, maar ach
Ja, bij mij ook altijd wel op een kiertje. Vooral in de slaapkamer, is wel zo lekker fris.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Slaapkamer raam is hier standaard 365/366 dagen per jaar open![]()
Maar ja als regen is opgehouden de tuindeur even openzetten![]()
Jullie zijn meer fanatieke spelers geloof ikbij ons was het allemaal op de PlayStation met 2 controllers
ook al jaren geleden
Ja precies.. Stuk overzichtelijker zo als het opgeruimd isquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:54 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik ontvolg de laatste tijd ook steeds vaker topics. Niet meer te overzien soms
Ja als je in bed ligt en het waait buiten dan voel je die frisse luchtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook altijd wel op een kiertje. Vooral in de slaapkamer, is wel zo lekker fris.
Haha, zo kun je het noemen ja. Ik zelf niet zo, maar mijn vrienden wel. Zijn toch meer de echte 'gamers,' al moet ik zeggen dat mijn ex wel echt heel erg in die categorie viel. Ook met een vriend had hij een gamingchanel op Youtube enzo. Dan ben je wel écht fanatiek.
Ja lekker hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:01 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja als je in bed ligt en het waait buiten dan voel je die frisse lucht![]()
Als je een gaming headset hebt dan vind ik het al fanatiek
Mobiel is dat er niet ..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op Stop Volgen klikken.(In het roze, naast dat blauwe "Nieuw Topic" aan de rechterkant.)
Sowieso hardcore gamer jijquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja lekker he
Hmm oké, dan val ik volgens jou wel onder de categorie fanatiek
Hij betaalt je liever in natura denk ikquote:
Ah ik vind het wel leuk om te zien somsquote:
Dus hij koopt de pc voor mij i.p.v. geld overmaken?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij betaalt je liever in natura denk ik
Zekers!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaal je geld al aan mini ToT uitgegeven
Wat moet eNGine in 40+quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.. wel allemaal goede redenen om geen geld over te maken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers!En aan camera's en lenzen om leuke foto's van hem te maken!
En we hebben reserves nodig voor ons bezoek aan zijn oma in de Filipijnen.
Lekker chatten jeweettogquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Rechts onder heb je een vinkje. Als je erop klikt wordt het vaag en is het ontvolgd
Dus dan maar eNGine plagen. Zal die tip onthouden voor als ik me ook weer eens verveelquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik was hem in ene topic aan het quoten en in een heel ander aan het antwoorden. Ik had niks te doen
Ow, dat heb ik gemist dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Dank je we fancy. Aloa had het me al verteld idd
Geloof niet dat ik gereageerd heb. Of in ieder geval niet daar.quote:
Heequote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dus dan maar eNGine plagen. Zal die tip onthouden voor als ik me ook weer eens verveel
Jaaaaa doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dus dan maar eNGine plagen. Zal die tip onthouden voor als ik me ook weer eens verveel
Nee je had niet gereageerdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik gereageerd heb. Of in ieder geval niet daar.
[..]
Hee
Bagger bagger bagger blablablablaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik gemist dan.
Jullie praten ook zoveel tegelijk
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik gereageerd heb. Of in ieder geval niet daar.
[..]
Hee
Baggermamaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bagger bagger bagger blablablabla
Oh ja, haha! Lieve baggeroma. Waar is baggeropaquote:
Ojaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog even en dan is topic vol.. opletten aloa
Zijn er 2 baggeroma’s? Ik wil mijn titel niet delen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oh ja, haha! Lieve baggeroma. Waar is baggeroma
Nee nee, dat was autocorrect. Heb al veranderdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn er 2 baggeroma’s? Ik wil mijn titel niet delen hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee nee, dat was autocorrect. Heb al veranderd![]()
Rustig maar oma
Die ene, jeweettogquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ow maar bagger-opa’s zijn er zoveel van.. over welke heb jij het
WAARVOOR MOENTJE?!quote:
Ah die.. die is bezigquote:
Heb ik ook nog een tijd gespeeld, maar dan vooral de zombie maps, die vond ik geniaalquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:05 schreef Limoentjuh het volgende:
Ah ik vind het wel leuk om te zien somsMijn broertje speelde CoD heel veel en ik vond het dan leuker om te kijken dan meespelen
Ja haha die speelde hij ook.. met die Duitsers toch? Was lachen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een tijd gespeeld, maar dan vooral de zombie maps, die vond ik geniaal
Ja, idd!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah die.. die is bezig![]()
Gelukkig hebben we ook nog andere baggerleden hier.. grootste mist wel @:haags_kwartiertje
Ohja komt goedquote:
Ja klopt! En je had bij dat spel ook van die leuke eastereggsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja haha die speelde hij ook.. met die Duitsers toch? Was lachen ja
Sowwyquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een oma die wordt terecht gewezen
Ik vond dat accent gwn leukquote:Op zaterdag 20 juli 2019 17:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja klopt! En je had bij dat spel ook van die leuke eastereggs
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |