nee is wel iets anders hun donerzaak is wel kk goedquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende: [..] Soort van fancy döner dit
Ga ik wel goed op.
Heb zin in mosselen en dan een hele pan oidquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maaltijdsalade vis boh, daar heb ik zin an.
In Enkhuizen wel goedkoop hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar vis is sowieso duur maat, maar idd is wel voor duurder publiek
Dr zusquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin? (naast Anne Frank)
vandaag 2x mosselen gegeten lolquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb zin in mosselen en dan een hele pan oid
Nuggets denk ik. Of een paar andere matige ovensnacks. #viesdikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin? (naast Anne Frank)
Eerder garnalen danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb zin in mosselen en dan een hele pan oid
I. woont in Friesland, die kan aardig stoken hoor zonder dat iemand het merkt.quote:
Oh vind gewoon uit een pan ook chillquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vandaag 2x mosselen gegeten lol
1x in een craime freche sausje en daarna een keer in een risotto
Ovenfrikandellen zijn ook wel nice.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Nuggets denk ik. Of een paar andere matige ovensnacks. #viesdik
Scheelt weer tokkies en paupers in je tentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar vis is sowieso duur maat, maar idd is wel voor duurder publiek
Die heb ik volgens mij. Of van die viandellen. Even kijken zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ovenfrikandellen zijn ook wel nice.
Sommige mensen (@Tjacka ) menen toch dat ze het stoken van I. aardig merken...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I. woont in Friesland, die kan aardig stoken hoor zonder dat iemand het merkt.
Ben eigenlijk wel fan van meerdere kleine gerechten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso al die restaurants met die tapas hype
Het staat hier elke dag blauw van de rook, maar je hoort er niemand over idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I. woont in Friesland, die kan aardig stoken hoor zonder dat iemand het merkt.
Weet niet eens of ik dit ooit geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Ngo steeds keer lobster eten. Ik denk alleen dat dat hachelijke momenten gaat opleveren om die teringvis eruit te krijgen met mijn mongolenmotoriek
je moeder niet iigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n hele lap vlees wegwerken ga ik ook snel saai vinden.
nee waardeloos manquote:
Die naam klinkt al kutquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef I. het volgende:
Mensenmening is écht matige YouTube-meuk zeg. Jezus.
In Avenhorn had je zo'n restaurant dat je binnen een paar uur gewoon allemaal kleine gerechten achter elkaar kon bestellen. Best chill allemaal hoor. Alleen jammer dat de keuken dichtging voor je de kaart helemaal had gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef Tjacka het volgende:
Die lopen echt binnen. Kapot simpele producten. Koop je kant en klaar in en dan warm je het op en vraag je er 4 euro voor.![]()
En zelf zei je tijdje geleden nog dat je wokken zo chill vondquote:
Vestiging in Gouda heeft een prima opstelling, in Alphen a/d Rijn was het niet te doen inderdaad @Faux.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee waardeloos man
tafeltjes moeilijk dicht op elkaar man pff
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zelf zei je tijdje geleden nog dat je wokken zo chill vond
Ja maar ze verkopen dat uit een pak. Ze warmen het alleen maar op. Zelfs jij zou dat kunnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Avenhorn had je zo'n restaurant dat je binnen een paar uur gewoon allemaal kleine gerechten achter elkaar kon bestellen. Best chill allemaal hoor. Alleen jammer dat de keuken dichtging voor je de kaart helemaal had gehad.
Was gewoon goede kwaliteit hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar ze verkopen dat uit een pak. Ze warmen het alleen maar op. Zelfs jij zou dat kunnen.
Ja. Die moeten nog echt kunnen koken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zelf zei je tijdje geleden nog dat je wokken zo chill vond
heel herkenbaarquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee waardeloos man
tafeltjes moeilijk dicht op elkaar man pff
Laat die joden niet langer lijden dan nodig johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Oja, als ik zeg dat ik de oven aan doe, moet ik dat natuurlijk ook wel doen.
ja dan gaat voor mij de lol er al snel af met uit etenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heel herkenbaar
vorige keer dat ik daar ging eten zat ik letterlijk opgesloten door een dik zeug die aan de tafel naast ons zat
hier kreeg ik gewoon bans voor hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat die joden niet langer lijden dan nodig joh
Mijn vriendin is er ook weg van hoor en uit een pak hoeft niet slecht te zijn, maar het is wel simpel geld scheppen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was gewoon goede kwaliteit hoor.
Oh ja? Dan wordt JR ook gebant straksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hier kreeg ik gewoon bans voor hoor
Soms hoeft eten niet zo moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er ook weg van hoor en uit een pak hoeft niet slecht te zijn, maar het is wel simpel geld scheppen.
Ik ben een beetje zoals die Duitse leraar. 'Oh nee, toch niet.'quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat die joden niet langer lijden dan nodig joh
Kreeg vandaag al een ban met haxball.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja? Dan wordt JR ook gebant straks
Ik kan hier op reageren maar dan word ik sowieso gebant dus we laten het hier maar bijquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoals die Duitse leraar. 'Oh nee, toch niet.'
Kreeg ik ook toen ik daar een keertje joinede. Man man manquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg vandaag al een ban met haxball.
Of je moet eentje op stemcommando hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Oja, als ik zeg dat ik de oven aan doe, moet ik dat natuurlijk ook wel doen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan hier op reageren maar dan word ik sowieso gebant dus we laten het hier maar bij
quote:
Ik mocht daar niet kankeren.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:13 schreef I. het volgende:
[..]
Kreeg ik ook toen ik daar een keertje joinede. Man man man
Zou wel chill zijn jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of je moet eentje op stemcommando hebben
graag gedaan hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze had ik van alle fucking hitlergrappen die er bestaan dus serieus nog niet gehoord
Hoe zou Hitler het eigenlijk vinden dat hij alleen maar een meme is zo relatief kort na zijn dood?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze had ik van alle fucking hitlergrappen die er bestaan dus serieus nog niet gehoord
Mag hier ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mocht daar niet kankeren.
Wat gewoon een Nederlands werkwoord is.
Maar even inhoudelijke geschiedkundige vraag:quote:
Hypocriet allemaal. En dan mag ik wel tyfus zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar even inhoudelijke geschiedkundige vraag:
How much did the Holla cost?
Jammer, had wel mee willen lachen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik had een grapje gemaakt over je
maar de post is verwijderd
ik heb niet gelachen, zo goed was de grap nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, had wel mee willen lachen.
SOLOOOOOOOOquote:
Nou, vertel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb niet gelachen, zo goed was de grap niet
Speciaal voor hen ging ik ooit naar pinkpopquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:16 schreef Solotovski het volgende:
ga laatste tijd wel lekker op chase & status
ja,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jammer, had wel mee willen lachen.
heb ze gemist op lowlands omdat ik te waus wasquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Speciaal voor hen ging ik ooit naar pinkpop
Vertel je grap nog een keer dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:17 schreef Tjacka het volgende:
ja,
was niet lullig tegen jou bedoeld
was om @:skysherrif op de kast te jagen
Hij hield overigens wel van autos in films heb ik me laten vertellenquote:
Ja huilenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:18 schreef Tjacka het volgende:
dan gaat hij weer verwijderen
[ afbeelding ]
Man man manquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij hield overigens wel van autos in films heb ik me laten vertellen
Zijn favoriete?
2 fast 2 fuhrerious
ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
Toen Hitler voor het eerst zijn initialen opschreef, had hij een echte A.H. erlebnis
Zijn intellectuele grapjes. Niks voor ons gepeupel.quote:
okequote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja huilen
En als was het wel beledigend tegen mij bedoeld, ik kan het wel hebben.
Ben ik welquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:23 schreef Tjacka het volgende:
oke
nouja
hij zei dat hij laatst ook uiteten was maar hij had geen ruimte vanwege dikke zeugen in la cunanita
toen vroeg ik
ging je met @:Kopjechino
maar bedoel niet dat jij dik ben
maar dat jullie moeten daten
Wtf die nieuwe Powerpuff Girlsquote:
dik voor mekaar zekerquote:
Nee, maar okéquote:
Precies ja. Zoals mijn oma zegt: ik overleef de oorlog wel.quote:
Hoe bedoel je nee maar okéquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar oké
[..]
Precies ja. Zoals mijn oma zegt: ik overleef de oorlog wel.
Ik geloof niet dat jij overgewicht hebt.quote:
moet ik pic sturenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij overgewicht hebt.
Ze horen er zo uit te zien;quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
?
De nieuwe Ducktales is een geweldige reboot.
ja hoor er goeie verhalen over het zelf niet aanzien.quote:
Dat is geen spierpijn Ama, je voet sterft af van het lange zittenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al de hele dag spierpijn in mijn voeten. :S
In die nieuwe versie hebben ze juist allemaal een eigen persoonlijkheid wat veel interessanter is.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ze horen er zo uit te zien;
[ afbeelding ]
Kan raar lopen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Oooohquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen spierpijn Ama, je voet sterft af van het lange zitten
doe maar zoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ze horen er zo uit te zien;
[ afbeelding ]
Te pittigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niks gezegd: D Bird is Thais.
Hoe bedoel je to much?
Valt allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke
ik heb wel overgewicht
toch @:JR-Style-93
Hier slaat je vergelijking toch wat mankquote:
Maakt niet uit, ook al is het wel of niet zoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:30 schreef Tjacka het volgende:
Oke
ik heb wel overgewicht
toch @:JR-Style-93
Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In die nieuwe versie hebben ze juist allemaal een eigen persoonlijkheid wat veel interessanter is.
En aan die animatiestijl wen je heel snel.
heb toch een kut karakterquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ook al is het wel of niet zo
Thais is wel te pittig dan ja. Maar Indiaas eten zou je prima kunnen doen. Hebben ze ook veel milde variantenquote:
Had laatst Surinaamsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thais is wel te pittig dan ja. Maar Indiaas eten zou je prima kunnen doen. Hebben ze ook veel milde varianten
Dan niet.quote:
BakkeljauwGenotquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had laatst Surinaams
zo'n broodje
dat was kapot lekker maar naam vergeten
Bakkeljauw?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had laatst Surinaams
zo'n broodje
dat was kapot lekker maar naam vergeten
Ach meidquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:28 schreef Amarantha het volgende:
Doe niet alleen voetenquote:
Dan is het geen goede massage.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik de hele tijd dan moet lachen omdat het kriebelt.
Was even gezellig aan het appen met vkquote:
Samequote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:35 schreef GGMM het volgende:
Nu word ik wakker gehouden door een jankende kat (niet die van mezelf)
Het zit me potverdorie ook niet mee!!
Jeetje, wat een nare nacht. En dan morgen nog vroeg op moeten ook zeker!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:35 schreef GGMM het volgende:
Ga weg hierquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:35 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hier geen mening over, je zegt net zelf dat je een kutkarakter hebtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:34 schreef Tjacka het volgende:
Wow jammer dat je mij zo beledig
maja als het je mening is
hebtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb hier geen mening over, je zegt net zelf dat je een kutkarakter
Nou, dat is dan geregeldquote:
normaal zeg je danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb hier geen mening over, je zegt net zelf dat je een kutkarakter
Stuur jouw kat erop af dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:35 schreef GGMM het volgende:
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:36 schreef I. het volgende:
[..]
Jeetje, wat een nare nacht. En dan morgen nog vroeg op moeten ook zeker!!
Volgens mij heb ik die gewoon bewust vermeden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was een rare film.
Ga weg hierquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Al ben ik ook geen type dat tot 12:00 in zijn bed blijft liggen stinken.
@:Drizzt_DoUrden
Oh, uurtje of 10?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Al ben ik ook geen type dat tot 12:00 in zijn bed blijft liggen stinken.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:37 schreef Tjacka het volgende:
normaal zeg je dan
Oh nee hoor ik vind je wel lief
Heel lang terug gezien, zag ik laatst de recap van CinemaSins en ging het dus over een wijf die verliefd werd op een bij. WTFquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:37 schreef I. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die gewoon bewust vermeden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel lang terug gezien, zag ik laatst de recap van CinemaSins en ging het dus over een wijf die verliefd werd op een bij. WTF
Verschilletje hoorquote:
Hoe heb jij het als waardeloze user voor elkaar gekregen om mod te wordenquote:
Mailtje gestuurd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe heb jij het als waardeloze user voor elkaar gekregen om mod te worden
Wat rebels van je zegquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:41 schreef Tjacka het volgende:
Ik mag hier niet posten van i
Maar doe het lekker toch
Dan moet dat wel goed gaan komenquote:
Die Hitlergrappen van net zijn dan voorgoed verleden tijd hequote:
#amsterdamhooligans #noonelikesuswedontcare #teamjancees #tjackaformod #tegenfasci.smequote:
Enfinquote:
jij wilt serieus alles wat ik ook was in het leven hequote:
You know you love mequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij wilt serieus alles wat ik ook was in het leven he
lijkt wel een obsessie ofzo
Wil hij dik worden?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij wilt serieus alles wat ik ook was in het leven he
lijkt wel een obsessie ofzo
Je kan er straks weer van genietenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
And who am I? That's one secret I'll never tell
Serieusquote:
Ik denk dat het echt kut gaat worden. Maar we gaan het gezien. Ik heb laatste seizoen nooit helemaal afgekeken.quote:
Leuke kiekjes van New York zijn altijd leukquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt kut gaat worden. Maar we gaan het gezien. Ik heb laatste seizoen nooit helemaal afgekeken.![]()
Op watquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:51 schreef I. het volgende:
Kwartier wachten verdomme. Heb ik toch geen tijd voor.
Beetje alsof je op een bus moet wachtenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:51 schreef I. het volgende:
Kwartier wachten verdomme. Heb ik toch geen tijd voor.
quote:
Gelukkig niet zeg, kan ik niet zonder.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:52 schreef GGMM het volgende:
Is je computer een update aan het uitvoeren? (lol)
Permaban hopelijkquote:
Oei.quote:
Klootzakquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet![]()
@:caland
@:jankkees @:Scrummie2.0
Hij negeert mijn posts op fok zelfs. De haat is erg groot.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei.
Een goede mod is vergevingsgezind.
Ik ben benieuwd hoe Solotovski met deze situatie was omgegaan.
Dat is niet netjes!!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij negeert mijn posts op fok zelfs. De haat is erg groot.
Koekoekquote:
Maaarreeeee?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:54 schreef I. het volgende:
[..]
Schijnt ook op discord te zitten, maar euhhhhhhhhhhhh
Ik vind jou ook vaak erg grappigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet altijd om je posts lachen. Vermoeiend wel.
Verbindenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei.
Een goede mod is vergevingsgezind.
Ik ben benieuwd hoe Solotovski met deze situatie was omgegaan.
Oh nee hoor maar ben niet alleen aan 't fokkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij negeert mijn posts op fok zelfs. De haat is erg groot.
Jij bent geen i.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nee hoor maar ben niet alleen aan 't fokken
Gvd wat voor beters heb je te doen dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wie nog meer dan? (lol)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jouquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat voor beters heb je te doen dan.
Oooh dacht dat je 't over mij hadquote:
Wat een grappig misverstandquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oooh dacht dat je 't over mij had
Haha domme ik
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk er niet zoveel van eigenlijk... :S
nee, maar dat is meestal zo als je iemand niet zou doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof je die kans überhaupt krijgt.
Dit was wel een leuke jaquote:
Optyfen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet Tjacka doen om het weer goed te maken?
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:03 schreef Solotovski het volgende:
Omg zie net dat billie eilish op lowlands komt
Nicequote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:03 schreef Solotovski het volgende:
Mietjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet over 4 uur weer op. Dit gaat een kort nachtje worden!
Kan je lekker tussen de 13-jarige meisjes staan. Misschien wil Rene ook mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:03 schreef Solotovski het volgende:
Denk dat er weinig 13 jarige meisjes zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je lekker tussen de 13-jarige meisjes staan. Misschien wil Rene ook mee.
op wie kwam jequote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mietje
Kwam vorige week om 7:00,moest 8:00 werken
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk dat er weinig 13 jarige meisjes zijn
Helaas
Laat je pedopas maar thuis deze zomer.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk dat er weinig 13 jarige meisjes zijn
Helaas
Heb je geen korting meer in Balorig. Niet te betalen danquote:
Oh daar moest thuis nog tussenquote:
Bestaat dat nog ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je geen korting meer in Balorig. Niet te betalen dan
Lol nee neverquote:Op zaterdag 20 juli 2019 03:06 schreef Tjacka het volgende:
zou als vrijgezele man eerder hoertje wiepen
Niet meer als Noel er is geweestquote:
Wacht waar gaat dit overquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vestiging in Gouda heeft een prima opstelling, in Alphen a/d Rijn was het niet te doen inderdaad @:faux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |