nee is wel iets anders hun donerzaak is wel kk goedquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende: [..] Soort van fancy döner dit
Ga ik wel goed op.
Heb zin in mosselen en dan een hele pan oidquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maaltijdsalade vis boh, daar heb ik zin an.
In Enkhuizen wel goedkoop hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar vis is sowieso duur maat, maar idd is wel voor duurder publiek
Dr zusquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin? (naast Anne Frank)
vandaag 2x mosselen gegeten lolquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb zin in mosselen en dan een hele pan oid
Nuggets denk ik. Of een paar andere matige ovensnacks. #viesdikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat gaat erin? (naast Anne Frank)
Eerder garnalen danquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb zin in mosselen en dan een hele pan oid
I. woont in Friesland, die kan aardig stoken hoor zonder dat iemand het merkt.quote:
Oh vind gewoon uit een pan ook chillquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vandaag 2x mosselen gegeten lol
1x in een craime freche sausje en daarna een keer in een risotto
Ovenfrikandellen zijn ook wel nice.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:04 schreef I. het volgende:
[..]
Nuggets denk ik. Of een paar andere matige ovensnacks. #viesdik
Scheelt weer tokkies en paupers in je tentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar vis is sowieso duur maat, maar idd is wel voor duurder publiek
Die heb ik volgens mij. Of van die viandellen. Even kijken zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ovenfrikandellen zijn ook wel nice.
Sommige mensen (@Tjacka ) menen toch dat ze het stoken van I. aardig merken...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I. woont in Friesland, die kan aardig stoken hoor zonder dat iemand het merkt.
Ben eigenlijk wel fan van meerdere kleine gerechten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso al die restaurants met die tapas hype
Het staat hier elke dag blauw van de rook, maar je hoort er niemand over idd.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I. woont in Friesland, die kan aardig stoken hoor zonder dat iemand het merkt.
Weet niet eens of ik dit ooit geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Ngo steeds keer lobster eten. Ik denk alleen dat dat hachelijke momenten gaat opleveren om die teringvis eruit te krijgen met mijn mongolenmotoriek
je moeder niet iigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n hele lap vlees wegwerken ga ik ook snel saai vinden.
nee waardeloos manquote:
Die naam klinkt al kutquote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef I. het volgende:
Mensenmening is écht matige YouTube-meuk zeg. Jezus.
In Avenhorn had je zo'n restaurant dat je binnen een paar uur gewoon allemaal kleine gerechten achter elkaar kon bestellen. Best chill allemaal hoor. Alleen jammer dat de keuken dichtging voor je de kaart helemaal had gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:06 schreef Tjacka het volgende:
Die lopen echt binnen. Kapot simpele producten. Koop je kant en klaar in en dan warm je het op en vraag je er 4 euro voor.![]()
En zelf zei je tijdje geleden nog dat je wokken zo chill vondquote:
Vestiging in Gouda heeft een prima opstelling, in Alphen a/d Rijn was het niet te doen inderdaad @Faux.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee waardeloos man
tafeltjes moeilijk dicht op elkaar man pff
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En zelf zei je tijdje geleden nog dat je wokken zo chill vond
Ja maar ze verkopen dat uit een pak. Ze warmen het alleen maar op. Zelfs jij zou dat kunnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Avenhorn had je zo'n restaurant dat je binnen een paar uur gewoon allemaal kleine gerechten achter elkaar kon bestellen. Best chill allemaal hoor. Alleen jammer dat de keuken dichtging voor je de kaart helemaal had gehad.
Was gewoon goede kwaliteit hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar ze verkopen dat uit een pak. Ze warmen het alleen maar op. Zelfs jij zou dat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |