Waarvoor dan? Dacht dat je alleen licht autistisch was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen opgenomen geweest in 2017 ja(had ik het gisteren nog over, maar dat was dan weer elders op FOK!
)
Laat me gewoon een geschikte tt uitzoeken joh hoerenloperquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat me gewoon een geschikte tt uitzoeken joh hoerenloper
quote:
Manische psychose waar autisme aan de basis lag. Voor die psychose was de diagnose er helemaal niet (alleen wist iedereen het wel), die psychose maakte noodzakelijk dat er een diagnose kwam.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Dacht dat je alleen licht autistisch was.
Je kan ook gewoon zeggen dat je teveel snoepjes gesmikkeld hadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Manische psychose waar autisme aan de basis lag. Voor die psychose was de diagnose er helemaal niet (alleen wist iedereen het wel), die psychose maakte noodzakelijk dat er een diagnose kwam.
Niet direct de aanleiding. Heeft meegespeeld, maar niet direct de aanleiding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je teveel snoepjes gesmikkeld had
Hoe ervoer je die psychose dan waardoor opname noodzakelijk was?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Manische psychose waar autisme aan de basis lag. Voor die psychose was de diagnose er helemaal niet (alleen wist iedereen het wel), die psychose maakte noodzakelijk dat er een diagnose kwam.
Was alsof xtc met coke was gecombineerd met af en toe een bad trip, enorm veel dopamine in m'n brein dus ik voelde me eigenlijk best wel opperbest en was socialer dan anders (xtc) en ik had het idee dat ik de wereldproblematiek wel ff in m'n eentje kon oplossen (coke)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ervoer je die psychose dan waardoor opname noodzakelijk was?
Oh dus je zat er gewoon voor verslaving.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was alsof xtc met coke was gecombineerd met af en toe een bad trip, enorm veel dopamine in m'n brein dus ik voelde me eigenlijk best wel opperbest en was socialer dan anders (xtc) en ik had het idee dat ik de wereldproblematiek wel ff in m'n eentje kon oplossen (coke)
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus je zat er gewoon voor verslaving.
Maatje van me ging keer out van de g achter het stuur in een woonwijk,keihard muziek aan. Werd ie wakkergemaakt door een agentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Al die praat over drugs en psychoses is al een reden extra om er niet aan te beginnen voor mij
Die cocktailmix van coke en ketamine he, waar die steenrijke Russische chick in London aan overleden is, is dat ook een ding in Nederland?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was alsof xtc met coke was gecombineerd met af en toe een bad trip, enorm veel dopamine in m'n brein dus ik voelde me eigenlijk best wel opperbest en was socialer dan anders (xtc) en ik had het idee dat ik de wereldproblematiek wel ff in m'n eentje kon oplossen (coke)
Geloof niet dat het enkel die mix was. Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die cocktailmix van coke en ketamine he, waar die steenrijke Russische chick in London aan overleden is, is dat ook een ding in Nederland?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geloof niet dat het enkel die mix was. Ik ben er ook nog
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maatje van me ging keer out van de g achter het stuur in een woonwijk,keihard muziek aan. Werd ie wakkergemaakt door een agent
Daarnaast is het de schuld van de rabobankquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee joh hij doet toch niks fout
Ik heb geen idee, ik weet wel dat keta echt een rage is op het moment en dat mensen ervan houden om dingen te combineren, maar meestal is het 2cb en ket ofzo, al hoorde ik laatst van iemand die wel die combi had maar die kwam dan ook in de k-hole terecht en zweet nu ket af... Ze had de verkeerde vrienden toen want ze zat ook aan de antidepressiva op dat moment, ik had het afgeraden iigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die cocktailmix van coke en ketamine he, waar die steenrijke Russische chick in London aan overleden is, is dat ook een ding in Nederland?
Lijkt me echt eng as fuck als je daarin belandtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik weet wel dat keta echt een rage is op het moment en dat mensen ervan houden om dingen te combineren, maar meestal is het 2cb en ket ofzo, al hoorde ik laatst van iemand die wel die combi had maar die kwam dan ook in de k-hole terecht en zweet nu ket af... Ze had de verkeerde vrienden toen want ze zat ook aan de antidepressiva op dat moment, ik had het afgeraden iig
SOS werkt de werking van x tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Is coke en xtc minder gevaarlijk dan coke en ketamine?
Komquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil wel weer 's 2cb proberen
Ik was op studiereis naar Jeruzalem en die was vrij heftig, in de zin dat ik van vrij dichtbij een soort bijna-aanslag heb meegemaakt (kwam een gebutste auto op een trambaan aanrijden die staande werd gehouden door 8 agenten in burger waarna het gebied werd afgezet en heel dienstplicht Israël ramptoerist kwam spelen, ons groepje stond bij die tramhalte) en nog wel meer dingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat was het breekpunt dat je toen echt opgenomen moest worden?
Heb jij coke gedaan ja?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah beetje hetzelfde als ik (alleen geen kristallen, maar wel mdma variant)
Hoezo coke kutquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
coke is kut
mdma is genot
2cb is chille
paddos en lsd is geinig
einde bericht
ohja keta is apart
retweetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
coke is kut
mdma is genot
2cb is chille
paddos en lsd is geinig
einde bericht
ohja keta is apart
Lang geleden dan zeker? Was dat in die tijd dat je met 2cb ook meisjes in hun billen kneep?quote:
Wat lees ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was op studiereis naar Jeruzalem en die was vrij heftig, in de zin dat ik van vrij dichtbij een soort bijna-aanslag heb meegemaakt (kwam een gebutste auto op een trambaan aanrijden die staande werd gehouden door 8 agenten in burger waarna het gebied werd afgezet en heel dienstplicht Israël ramptoerist kwam spelen, ons groepje stond bij die tramhalte) en nog wel meer dingen.
Bij de douane maakte iemand stress-relativerend grapje dat we waarschijnlijk NL niet meer in zouden komen omdat mensen freepalestina dingen in hun rugzak hadden en deze autist hoorde door de stress die altijd gepaard gaat met douane niet dat het een grapje was, dus nam het serieus en had een fysieke stressreactie met hartkloppingen en dat soort dingen, stuurde dingen dat ze de ambassade moesten bellen enzo. Dat is het moment dat ik geflipt ben.
Het moment van opname lag iets later, oorzaak daarvan was dat ik na een heftig weekend bij ouders was, op m'n smartphone aan het typen was en 'hersen' schreef waar autocorrectie toen 'hersendood' van maakte waaruit ik dan weer opmaakte dat ik dood zou gaan die dag. M'n ouders zeiden dat ik me niet druk moest maken, gingen naar het ziekenhuis, was het na 0.00 dus ik had volgende dag gehaald en toen vond ik het wel weer best. Ouders hadden wel afspraak bij huisarts gefixt die middag.
Echter, ik ging niet naar die huisarts. Nee. Ik ging in de ochtend terwijl m'n vader achter de PC zat en m'n moeder onder de douche stond richting het station om naar de VU te treinen. Vader hield me bij station nog staande, van, waar ga je heen, maar hij was op de fiets en autist als ik ben wist ik precies hoe laat ik op de trein kon stappen, dus terwijl hij zijn fiets wegzette had ik precies de trein te pakken. Ouders vervolgens ongerust en politie gebeld wat ze moesten doen. Politie heeft ervoor gezorgd dat werkend nederland die dag een kutdag had, want ze geboden dat het OV langzamer moest rijden.
Ik was inmiddels op de VU en mijn ouders realiseerden zich dat ook, maar het was eigenlijk al te laat wat dat betreft, zou iig een gesprek met psychiater komen, maar ik voelde me piekfijn in orde. Ik was een film aan het kijken en wilde pas weg op het moment dat de film klaar was, daar ging meneer en mevrouw agent niet mee akkoord. Enfin, uiteindelijk in de psychoambulance naar psychiater terwijl ik steeds zei dat ik bij de VUmc behandeld wilde worden. Eenmaal daar voor evaluatie zei ik 'ja, maar ik ben niet gek, want gekke mensen doen dit' en toen ging ik op de grond liggen, demonstrerend wat een gek persoon zou doen, daarmee alleen maar bevestigend dat ik eigenlijk wel een steekje los had op dat moment.
Zodoende opname, want ik zat ook nog op ondergewicht en was derhalve een gevaar voor mezelf.
weet niet wat VK heeft, maar ik vond coke weinig interessant voor hoe duur het is (zelf nooit gekocht, maar toch) en had toch wel een vrij verslavend effect (als het er is, en je neemt, dan moet het ook op)quote:
Niks aan johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Vind coke eigenlijk nog steeds wel bij de wat extremere drugssoorten horen, zou dat niet snel proberen denk ik
Hoezoquote:
Altijd in combi met alcohol?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef JanCees het volgende:
Heb nooit nuchter (alcohol) drugs gedaan lol
Wow heftig wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was op studiereis naar Jeruzalem en die was vrij heftig, in de zin dat ik van vrij dichtbij een soort bijna-aanslag heb meegemaakt (kwam een gebutste auto op een trambaan aanrijden die staande werd gehouden door 8 agenten in burger waarna het gebied werd afgezet en heel dienstplicht Israël ramptoerist kwam spelen, ons groepje stond bij die tramhalte) en nog wel meer dingen.
Bij de douane maakte iemand stress-relativerend grapje dat we waarschijnlijk NL niet meer in zouden komen omdat mensen freepalestina dingen in hun rugzak hadden en deze autist hoorde door de stress die altijd gepaard gaat met douane niet dat het een grapje was, dus nam het serieus en had een fysieke stressreactie met hartkloppingen en dat soort dingen, stuurde dingen dat ze de ambassade moesten bellen enzo. Dat is het moment dat ik geflipt ben.
Het moment van opname lag iets later, oorzaak daarvan was dat ik na een heftig weekend bij ouders was, op m'n smartphone aan het typen was en 'hersen' schreef waar autocorrectie toen 'hersendood' van maakte waaruit ik dan weer opmaakte dat ik dood zou gaan die dag. M'n ouders zeiden dat ik me niet druk moest maken, gingen naar het ziekenhuis, was het na 0.00 dus ik had volgende dag gehaald en toen vond ik het wel weer best. Ouders hadden wel afspraak bij huisarts gefixt die middag.
Echter, ik ging niet naar die huisarts. Nee. Ik ging in de ochtend terwijl m'n vader achter de PC zat en m'n moeder onder de douche stond richting het station om naar de VU te treinen. Vader hield me bij station nog staande, van, waar ga je heen, maar hij was op de fiets en autist als ik ben wist ik precies hoe laat ik op de trein kon stappen, dus terwijl hij zijn fiets wegzette had ik precies de trein te pakken. Ouders vervolgens ongerust en politie gebeld wat ze moesten doen. Politie heeft ervoor gezorgd dat werkend nederland die dag een kutdag had, want ze geboden dat het OV langzamer moest rijden.
Ik was inmiddels op de VU en mijn ouders realiseerden zich dat ook, maar het was eigenlijk al te laat wat dat betreft, zou iig een gesprek met psychiater komen, maar ik voelde me piekfijn in orde. Ik was een film aan het kijken en wilde pas weg op het moment dat de film klaar was, daar ging meneer en mevrouw agent niet mee akkoord. Enfin, uiteindelijk in de psychoambulance naar psychiater terwijl ik steeds zei dat ik bij de VUmc behandeld wilde worden. Eenmaal daar voor evaluatie zei ik 'ja, maar ik ben niet gek, want gekke mensen doen dit' en toen ging ik op de grond liggen, demonstrerend wat een gek persoon zou doen, daarmee alleen maar bevestigend dat ik eigenlijk wel een steekje los had op dat moment.
Zodoende opname, want ik zat ook nog op ondergewicht en was derhalve een gevaar voor mezelf.
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo
[..]
Altijd in combi met alcohol?
gvd spannend verhaalquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja zeer snel uitgewerktquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:14 schreef JanCees het volgende:
Elk halfuur naar de wc om te punten
Geen fan
4FA*quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lang geleden dan zeker? Was dat in die tijd dat je met 2cb ook meisjes in hun billen kneep?
Ja weet niet, gewoon gevoelsmatigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo
[..]
Altijd in combi met alcohol?
Dit was mei 2017, augustus was ik uit de kliniek, november zonder medicijnen, vorig jaar zomer daadwerkelijk hersteld tot het niveau dat ik weer creatief kon zijn (en ik moet zeggen dat FOK! daar ook wel weer bij heeft geholpenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lees ik
Heftig.
Gaat het nu weer beter met je?
Maar coke si toch ook echt zo'n drug als je die een keer neemt je bijna meteen verslaafd bent? Tenminste, zei Inso altijd toenquote:
Heb het ook wel expres bij die ene keer gelaten, voor je het weet verslaafd en net als Kieft alleen op je kamertje die zooi zitten te snuiven met wat drank erbij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Vind coke eigenlijk nog steeds wel bij de wat extremere drugssoorten horen, zou dat niet snel proberen denk ik
Nice. Goed om te horen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit was mei 2017, augustus was ik uit de kliniek, november zonder medicijnen, vorig jaar zomer daadwerkelijk hersteld tot het niveau dat ik weer creatief kon zijn (en ik moet zeggen dat FOK! daar ook wel weer bij heeft geholpen)
Ik heb gewoon niks met coke.quote:
zo ziek is het ook weer niet maar klopt wel beetjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar coke si toch ook echt zo'n drug als je die een keer neemt je bijna meteen verslaafd bent? Tenminste, zei Inso altijd toen
Dat is toch eerder heroïne?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar coke si toch ook echt zo'n drug als je die een keer neemt je bijna meteen verslaafd bent? Tenminste, zei Inso altijd toen
Zou kunnen, niet bijzonder veel ervaring meequote:
Dit is een prima samenvatting. Beetje opgepept gevoel voor flink wat geld. Ik kan mijn geld wel beter uitgeven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
weet niet wat VK heeft, maar ik vond coke weinig interessant voor hoe duur het is (zelf nooit gekocht, maar toch) en had toch wel een vrij verslavend effect (als het er is, en je neemt, dan moet het ook op)
moet na goeie sos altijd wel schijtenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou kunnen, niet bijzonder veel ervaring mee
Maar kan me ook iets herinneren dat je snel wc kon opzoeken
Laten we eerst een keer vlaai eten johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met coke.
Keta is echt een van de vreemdere, maar meest interessante dingen die ik heb geprobeerd. Kan ik moeilijk uitleggen. Kom keta doen dan.
Als je een goede pil xtc neemt kan je ook best wel hallucinerend trippen somsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallucinerende drugs hoef ik verder echt niet.
Raak dan direct in een bad trip verwacht ik.
Ik heb zowel gigantische hoogtepunten behaald op LSD, alsook enorme dieptepunten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze moeten die eigenlijk op een tegeltje zetten
Ik hou nie van vlaaiquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laten we eerst een keer vlaai eten joh
wat betaal je voor acid?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb zowel gigantische hoogtepunten behaald op LSD, alsook enorme dieptepunten.
Dat dieptepunt was...even tellen...zeven jaar geleden ook de reden dat ik volledig van alle drugs afging
Dat denk ik ook bij mij jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallucinerende drugs hoef ik verder echt niet.
Raak dan direct in een bad trip verwacht ik.
Volgens mij is heroine wel echt last resort. En niet in de positieve zinquote:
Ja daar heb ik echt geen zin in.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een goede pil xtc neemt kan je ook best wel hallucinerend trippen soms
#Metoo.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
moet na goeie sos altijd wel schijten
Dat zou zelfs ik niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is heroine wel echt last resort. En niet in de positieve zin
met xtc op the lion King kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt geen zin in.
Raak je ook kotsmisselijk van volgens mij.
Ooit moet het ook klaar zijn. Dat vind ik best wel treurig ergens bij sommige mensen van mijn vriendengroep. 32 en nog minder ver dan ik met studie en alsnog staat m'n huisgenoot nu verschillende pillen en poeders door z'n lichaam heen te werken op Liquicity met een aantal andere studiegenoten.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb zowel gigantische hoogtepunten behaald op LSD, alsook enorme dieptepunten.
Dat dieptepunt was...even tellen...zeven jaar geleden ook de reden dat ik volledig van alle drugs afging
Wat is dat 2cb en 4fa dan? Dacht dat je dat ook konj vergelijken met speed/mdma shitquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik echt geen zin in.
Raak je ook kotsmisselijk van volgens mij.
6 euro per blotter is niet per se cheap, maar ook niet duur. Welke blotter?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wat betaal je voor acid?
is 300 voor 50 blotters veel?
Ik kan ook echt niks hequote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:21 schreef Solotovski het volgende:
had eens 2 2cbs tegelijk geklapt met mn ex. waren bezig, dacht jaa ok dit vind ze good, was ik d'r knie aan het vingeren
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:21 schreef Solotovski het volgende:
had eens 2 2cbs tegelijk geklapt met mn ex. waren bezig, dacht jaa ok dit vind ze good, was ik d'r knie aan het vingeren
en jij zit op fokquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ooit moet het ook klaar zijn. Dat vind ik best wel treurig ergens bij sommige mensen van mijn vriendengroep. 32 en nog minder ver dan ik met studie en alsnog staat m'n huisgenoot nu verschillende pillen en poeders door z'n lichaam heen te werken op Liquicity met een aantal andere studiegenoten.
Ooit geprobeerd film te kijken met spacecake op.quote:
Zover wil ik niet gaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
6 euro per blotter is niet per se cheap, maar ook niet duur. Welke blotter?
[..]
Ik kan ook echt niks he
geen idee eigenlijk. heb zelf geen ervaring met acidquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
6 euro per blotter is niet per se cheap, maar ook niet duur. Welke blotter?
[..]
Ik kan ook echt niks he
Ja ik ben gestopt rond mijn 25e, maar dat was geen prettige verder. Kon nuchter worden in een politiecel omdat ik nogal van het padje af was tijdens de trip, in het openbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ooit moet het ook klaar zijn. Dat vind ik best wel treurig ergens bij sommige mensen van mijn vriendengroep. 32 en nog minder ver dan ik met studie en alsnog staat m'n huisgenoot nu verschillende pillen en poeders door z'n lichaam heen te werken op Liquicity met een aantal andere studiegenoten.
Ja is wel hetzelfde volgens mij, alleen iets experimenteler.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dat 2cb en 4fa dan? Dacht dat je dat ook konj vergelijken met speed/mdma shit
quote:
en daarna moest ik pissen maar kneep in m'n piepie dus piste mezelf helemaal onder snapte er niks van hahaquote:
welke film ?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd film te kijken met spacecake op.
Dat werd hem ook niet, was een iets te sterke
Afhankelijk van de sterkte is 6 euro de zegel niet per se slecht iigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. heb zelf geen ervaring met acid
hardop lachenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
en daarna moest ik pissen maar kneep in m'n piepie dus piste mezelf helemaal onder snapte er niks van haha
Ik drink echt heel langzaam (lol)quote:
voordeel met 2cb is dag erna geen katerquote:
Geen flauw idee.quote:
Ja dat lijkt me opzich nog wel prima ja. Maar verder dan datquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is wel hetzelfde volgens mij, alleen iets experimenteler.
Maar had dat op een feestje zodat je energie genoeg had om de hele tijd te kunnen dansen, en gaf een verliefd gevoel.
Daarom zou ik ook echt niet buiten de muren van een huis willen trippen op paddo's of lsdquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik ben gestopt rond mijn 25e, maar dat was geen prettige verder. Kon nuchter worden in een politiecel omdat ik nogal van het padje af was tijdens de trip, in het openbaar.
Voordeel van ket is de dag erna geen katerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
voordeel met 2cb is dag erna geen kater
Ja of zelfs truffels lijkt me niksquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me opzich nog wel prima ja. Maar verder dan dat
LSD en shit, hou op hoor. Dat is veel te extreem
Beste is huiselijke setting iddquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook echt niet buiten de muren van een huis willen trippen op paddo's of lsd
Met X krijg je ook hallucinatiesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of zelfs truffels lijkt me niks![]()
Maar drugs waar je gewoon blij van voelt is prima verder, maar niet dat je mensen ineens in 2D ziet of allemaal rare patronen op de muur.
doe eigenlijk bijna geen ket. ja soms als ik wat aangeboden krijg en wat m'n neus in wilquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voordeel van ket is de dag erna geen kater
Dan wordt je echt koekoek jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of zelfs truffels lijkt me niks![]()
Maar drugs waar je gewoon blij van voelt is prima verder, maar niet dat je mensen ineens in 2D ziet of allemaal rare patronen op de muur.
Ja dat was oorspronkelijk ook niet mijn planquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom zou ik ook echt niet buiten de muren van een huis willen trippen op paddo's of lsd
slide in m'n dm schatjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HEB JIJ N
[..]
Ja dat was oorspronkelijk ook niet mijn plan
Slaap lekkerquote:
@Solotovski volgens mij is dit een impliciete hulpvraagquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
En op dit moment heb ik ook geen mensen om drugs mee te experimenteren dus dat zal er voorlopig niet van komen. Die shit ga je ook niet alleen gebruiken
mi casa e jouw casaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:solotovski volgens mij is dit een impliciete hulpvraag
Een jaar later in de kliniek:quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:solotovski volgens mij is dit een impliciete hulpvraag
Schijnt dingen als depressie enzo op te lossen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel nieuwsgierig naar microdosering van lsd
Ik kan dit dus oprecht niet zeggen, eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een jaar later in de kliniek:
FOK! heeft mijn leven verpest
En ook creatiever denken en productiever werken schijnt hetquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schijnt dingen als depressie enzo op te lossen ja
Ik kreeg een vriendschapsvoorstel van een of ander familielid van Emile Roemerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom heb ik een vriendschapsverzoek van iemand uit 1962 die gemeenschappelijke vrienden is met een vage kennis
Ik krijg nooit meer vriendschapsvoorstellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg een vriendschapsvoorstel van een of ander familielid van Emile Roemer
#foreveralonequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit meer vriendschapsvoorstellen.
Ja ik word alleen maar heel erg creepy met dat soort drugs op.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, trouwens, @:JR-Style-93 , jij vraagt je af hoe een autist als ik contact kan maken met chicks, maar mdma en xtc is best wel fijn spul om bepaalde muren weg te halen en dat vertaald zich ook door naar het semi nuchtere bestaan
Leuk voor je burenquote:
Dit*quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de echtheid van deze statement.
Nee beter hequote:
Met welke drugs bereik je nirvanaquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de band of het bereiken van dat bewustzijn?
ik heb het over de muziekquote:
Is toch lekker eten joh.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Morgen bbq me5 vrienden. Ik zie er weer tegenop.
jij hebt 5 vriendenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:39 schreef Tjacka het volgende:
Morgen bbq me5 vrienden. Ik zie er weer tegenop.
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
4 gedeeld door 20 is gewoon mooie som.
Hoop songs van Nirvana hebben wel drugsgerelateerde onderwerpen overigensquote:
had wel keertje gek willen gaan met kurtquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop songs van Nirvana hebben wel drugsgerelateerde onderwerpen overigens
Lekker aan de hero.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
had wel keertje gek willen gaan met kurt
Vast kip te gaar en de rest doorgebakkenquote:
Kurt was zo depressief als een deur johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
had wel keertje gek willen gaan met kurt
ben er best benieuwd naar maar hero gaat me brug te verquote:
na een avondje met mij niet meerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kurt was zo depressief als een deur joh
Lekker shaslickjequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast kip te gaar en de rest doorgebakken
Nederland is een smakeloos land
Echt hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:43 schreef Solotovski het volgende:
jongens echt WAT EEN LEUKE SC IS DIT HE
Ouderwets gezelligquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:43 schreef Solotovski het volgende:
Neequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:43 schreef Solotovski het volgende:
Zou spontaan iedereen langsgaan met de stukjes kaas en worstquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:43 schreef Solotovski het volgende:
dan tyf je toch lekker weer opquote:
Waaromquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:43 schreef Solotovski het volgende:
Denk dat je leuker avondje had met Amyquote:
Wat liefquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:46 schreef skysherrif het volgende:
ER WAS EEN DOOOOOOOOOOOOOOONDER EEN BLIKSEM EEN SLAG TOEN IK JE ZAG![]()
![]()
Oei zou dit niet vertrouwen hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
jongens ik heb noel een bericht gestuurd via telegram ik vind het ram eng
Moet je ook niet willen johquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
noels reactiequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Barteljaap, niet andere mensen plagen met hun naamquote:
Heet hij bartel jaapquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barteljaap, niet andere mensen plagen met hun naam
Moet jij er maar bij staan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vast kip te gaar en de rest doorgebakken
Nederland is een smakeloos land
gvd ama hou je bekquote:
Rare mensen dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vinden ze toch niet lekker
ik heb overal een pepertje in he
de meeste Nederlanders zijn zo hoorquote:
Dan eet je bij de verkeerde restaurantsquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de meeste Nederlanders zijn zo hoor
ga maar eens uiteten
nooit zit er smaak aan je gerechten
ja jij ga naar een Indiër ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan eet je bij de verkeerde restaurants
Valt toch wel mee in restaurants.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
de meeste Nederlanders zijn zo hoor
ga maar eens uiteten
nooit zit er smaak aan je gerechten
Waar ga jij graag heen dan?quote:
hahah echt hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Raak al in de stress als ik drie pannen in de gaten moet houden.
Nou. Ik vind gerechten echt nooit op smaak hoor. Ik moet altijd extra zout of peper bijvoegen. Vooral bij visgerechten. Want vleesgerechten verkankeren ze wel met een sausje.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee in restaurants.
Ik ga wel vaak naar Meram lol. Totaal niet hoogstaand, maar zit er in ieder geval smaak aan mijn etenquote:
Ik ben dol op sausjes dus vind ik niet zo'n probleem.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou. Ik vind gerechten echt nooit op smaak hoor. Ik moet altijd extra zout of peper bijvoegen. Vooral bij visgerechten. Want vleesgerechten verkankeren ze wel met een sausje.
neem je chick voor d'r bday keertje mee naar sterrenzaakquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak naar Meram lol. Totaal niet hoogstaand, maar zit er in ieder geval smaak aan mijn eten
Hou je wel van Aziatisch dan? Bird is goed restaurantquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga wel vaak naar Meram lol. Totaal niet hoogstaand, maar zit er in ieder geval smaak aan mijn eten
Ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, heb t meestal wel gezien na 1.5 uurquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vind ik uit eten gaan verder toch maar saai.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
neem je chick voor d'r bday keertje mee naar sterrenzaak
het is dat er geen alcohol isquote:
Echt vreselijk hoor zo'n lange zit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja, heb t meestal wel gezien na 1.5 uur
met m'n ex gingen we redelijk vaak met d'r familie uit eten.. gvd 5 uur zitten was geen utizondering
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Aangezien jij heel goed bent met vrouwen neem ik dit zeer serieus
Turks eten is wel chill.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is dat er geen alcohol is
want Turks toch
anders kwam ik er wel vaker
Ja wel. Ik vind alleen Thais en Indisch to much.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je wel van Aziatisch dan? Bird is goed restaurant
pffffff hou opquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt vreselijk hoor zo'n lange zit.
dat zijn er wel heeel veel he. weet je zeker dat je niet een beetje overdrijt?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik krijg 450 miljoen miljard notificaties van google news dat er hittegolf komt
Soort van fancy döner ditquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is dat er geen alcohol is
want Turks toch
anders kwam ik er wel vaker
Oh dan heb ik niks gezegd: D Bird is Thais.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel. Ik vind alleen Thais en Indisch to much.
Ja bij wijze van spreken dan hequote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dat zijn er wel heeel veel he. weet je zeker dat je niet een beetje overdrijt?
http://oliegeultje.nl/quote:Op zaterdag 20 juli 2019 02:00 schreef Tjacka het volgende:
In wat voor restauratant ben jij kok @:skysherrif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |