Waarvoor dan? Dacht dat je alleen licht autistisch was.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen opgenomen geweest in 2017 ja(had ik het gisteren nog over, maar dat was dan weer elders op FOK!
)
Laat me gewoon een geschikte tt uitzoeken joh hoerenloperquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat me gewoon een geschikte tt uitzoeken joh hoerenloper
quote:
Manische psychose waar autisme aan de basis lag. Voor die psychose was de diagnose er helemaal niet (alleen wist iedereen het wel), die psychose maakte noodzakelijk dat er een diagnose kwam.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor dan? Dacht dat je alleen licht autistisch was.
Je kan ook gewoon zeggen dat je teveel snoepjes gesmikkeld hadquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Manische psychose waar autisme aan de basis lag. Voor die psychose was de diagnose er helemaal niet (alleen wist iedereen het wel), die psychose maakte noodzakelijk dat er een diagnose kwam.
Niet direct de aanleiding. Heeft meegespeeld, maar niet direct de aanleiding.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je teveel snoepjes gesmikkeld had
Hoe ervoer je die psychose dan waardoor opname noodzakelijk was?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Manische psychose waar autisme aan de basis lag. Voor die psychose was de diagnose er helemaal niet (alleen wist iedereen het wel), die psychose maakte noodzakelijk dat er een diagnose kwam.
Was alsof xtc met coke was gecombineerd met af en toe een bad trip, enorm veel dopamine in m'n brein dus ik voelde me eigenlijk best wel opperbest en was socialer dan anders (xtc) en ik had het idee dat ik de wereldproblematiek wel ff in m'n eentje kon oplossen (coke)quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ervoer je die psychose dan waardoor opname noodzakelijk was?
Oh dus je zat er gewoon voor verslaving.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was alsof xtc met coke was gecombineerd met af en toe een bad trip, enorm veel dopamine in m'n brein dus ik voelde me eigenlijk best wel opperbest en was socialer dan anders (xtc) en ik had het idee dat ik de wereldproblematiek wel ff in m'n eentje kon oplossen (coke)
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus je zat er gewoon voor verslaving.
Maatje van me ging keer out van de g achter het stuur in een woonwijk,keihard muziek aan. Werd ie wakkergemaakt door een agentquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Al die praat over drugs en psychoses is al een reden extra om er niet aan te beginnen voor mij
Die cocktailmix van coke en ketamine he, waar die steenrijke Russische chick in London aan overleden is, is dat ook een ding in Nederland?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was alsof xtc met coke was gecombineerd met af en toe een bad trip, enorm veel dopamine in m'n brein dus ik voelde me eigenlijk best wel opperbest en was socialer dan anders (xtc) en ik had het idee dat ik de wereldproblematiek wel ff in m'n eentje kon oplossen (coke)
Geloof niet dat het enkel die mix was. Ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die cocktailmix van coke en ketamine he, waar die steenrijke Russische chick in London aan overleden is, is dat ook een ding in Nederland?
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geloof niet dat het enkel die mix was. Ik ben er ook nog
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maatje van me ging keer out van de g achter het stuur in een woonwijk,keihard muziek aan. Werd ie wakkergemaakt door een agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |