quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Echt moker dom en enorm aandachtsgeil.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Die vriendinWordt de volgende Sylvie
Dat dacht Olcay ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Mikky heeft anders wel een eigen kledinglijn hoor![]()
![]()
haha ja denk je?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:45 schreef Snowsquall het volgende:
Het was hier vannacht ook 04:00u..........Zo komt het wel heel dichtbij
21km rennen is mij ver genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met minimale inspanning, het is wat. Laat ze het rennend doen.
Ja, die donkere moesten allemaal werkenquote:
Het is 2019, zo'n ding print je toch tegenwoordig met de 3D techniekquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:55 schreef superniger het volgende:
Gewoon een Chinees Oeigoer nier kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik ben niet blij met de Kruijswijk hype.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:showtimer @:slobeend Kroon, Marijn en Dekker.
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Stukje koeientiet jongens en meisjes?LekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dit is toch geen incentive om te gaan kijken?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:showtimer @:slobeend Kroon, Marijn en Dekker.
dat is niet goedquote:Op maandag 22 juli 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb extra veel flessen droge witte wijn koud gezet.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
*Kruijswijkkoorts .quote:Op maandag 22 juli 2019 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met de Kruijswijk hype.
nee kan beter water drinken met die temperaturenquote:
Oke mamaquote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee kan beter water drinken met die temperaturen![]()
beste nog thee
quote:
Warme chocomelquote:Op maandag 22 juli 2019 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee kan beter water drinken met die temperaturen![]()
beste nog thee
oh dat zou ik echt vreselijk vinden danquote:
Gek genoeg werkt het verkoelend.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dat zou ik echt vreselijk vinden dan
's avonds lekker de sauna in.quote:
ja alle warme dranken denk ik zolang er geen alcohol in zitquote:
Gaat een grote puinhoop worden met die gekke Boris.quote:
Yes. Sowieso geen alcohol drinken bij dat weerquote:Op maandag 22 juli 2019 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja alle warme dranken denk ik zolang er geen alcohol in zit
na het boksen drinken we ook vaan thee
Uiteraard, weer of geen weer.quote:
Hoe kom je dan in slaap met die hitte?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:11 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Yes. Sowieso geen alcohol drinken bij dat weer
WK 1999quote:Op maandag 22 juli 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Bizar dat Erik Dekker nooit gepakt is op doping.
Een goed interview met Yernaz kan ik je aanraden. Nee maar als de zon onder is kan het vast geen kwaad.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in slaap met die hitte?
Van die FVD-lul gaat mijn bloed alleen maar koken.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:15 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Een goed interview met Yernaz kan ik je aanraden. Nee maar als de zon onder is kan het vast geen kwaad.
Nee, niet van jou.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van mij? Als Nederland massaal achter een hype aanloopt gaat het meestal fout.
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van die FVD-lul gaat mijn bloed alleen maar koken.
Wat voor oorbellen heb jij?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Van die grote oorbellen vind ik maar niets.
Oorknoppenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef Regilio_ het volgende:
Eva had ook in kunnen zoomen op de Britse problemen mbt de Iraanse tanker nu er eigenlijk geen premier is (May was al niet aanwezig bij een crisisberaad hierover) ipv deze kermis.
Trumpiaanse toestanden.
Kalm aan Plato.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Zoveelste gek op zo'n positie![]()
Schaf de democratie maar af
Eens. Beetje roddel en achterklap dit. Maar die man maakt het er ook wel zelf naar.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef Regilio_ het volgende:
Eva had ook in kunnen zoomen op de Britse problemen mbt de Iraanse tanker nu er eigenlijk geen premier is (May was al niet aanwezig bij een crisisberaad hierover) ipv deze kermis.
Trumpiaanse toestanden.
quote:
quote:Op 9 oktober 1999 in Verona vertoonde zijn bloed een hematocrietwaarde van 52 en op grond daarvan mocht hij niet meedoen aan de wereldkampioenschappen op de weg, een zwarte bladzijde uit zijn carrière. Hij werd verdacht van het gebruik van doping, EPO, maar een medisch onderzoeksteam dat in 1999 de opdracht van Rabobank kreeg om het te hoge hematocriet van Dekker te onderzoeken gaf aan dat er sprake was van een gekneld zweetbandje, dat de oorzaak zou zijn. De hematoloog die het onderzoek uitvoerde, gaf in 2013 echter aan dat het onderzoek in de 'prullenbak' thuishoorde, omdat het met zeer gebrekkige middelen was uitgevoerd.[1]
Dat gaat big pharma leuk vinden.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:25 schreef svann het volgende:
Hij levert gewoon de helft van onze medicijnen en koffie niet meer.
We leven in een tijdperk waarin krankzinnigen de macht hebben.quote:
quote:
Dat merk ik op FOK! al.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
We leven in een tijdperk waarin krankzinnigen de macht hebben.
En die braziliaanse mafklapperquote:Op maandag 22 juli 2019 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Boris past perfect in het rijtje Bassie en Trump.
Klopt en als het niet ergens om ging zou ik ook wel willen weten hoe dat zou uitpakken.quote:
Yupquote:
Wat dan?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Nodig mij dan uit, ik heb ook best interessante dingen te vertellen
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Polyarchyquote:Op maandag 22 juli 2019 23:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Zoveelste gek op zo'n positie![]()
Schaf de democratie maar af
Ik heb twee jonge zwerfkatten om huis rondlopen. Echt een Jinek item.quote:
Zal ook wel een paardenmeisje zijn.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:33 schreef Martinello het volgende:
Meisje achter Eva heeft een drol op haar hoofd.
BOTTED.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:34 schreef Bolasie het volgende:
Geef hem even wat te eten. Kolere wat een botjes.
Testosteron slikkenquote:Op maandag 22 juli 2019 23:36 schreef BobW het volgende:
Hoe krijgen die mensen baardgroei? Dat zou ik ook wel willen
Ik ken nog wel een oost-Duitse apotheker mocht je op zoek zijn.quote:
En die harige poten. Ik heb altijd een pesthekel aan mijn harige poten gehad maar berusting is ook een oplossing. Scheelt weer een paar operaties.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:36 schreef BobW het volgende:
Hoe krijgen die mensen baardgroei? Dat zou ik ook wel willen
Jaquote:Op maandag 22 juli 2019 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Vertelt Jinek dan ook even dat er NL actrice is opgepakt? Of moet het allemaal leuk blijven?
Neequote:Op maandag 22 juli 2019 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Vertelt Jinek dan ook even dat er een NL actrice is opgepakt? Of moet het allemaal leuk blijven?
Als je Alleen maar nette mensen hebt gezien, vergeet je haar niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van haar gehoord.
Nooit dat filmpje met Geza Weisz gezien?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:42 schreef Bolasie het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van haar gehoord.
Naast Bubba en Tyronequote:Op maandag 22 juli 2019 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet zij weten. Nu zit ze in de cel.
Neuh.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nooit dat filmpje met Geza Weisz gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens Armstrong wint hij. Dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk staat op 8.00 bij de bookmakers...<12.5% kans dat Stevie de Tour wint.
Deze hype slaat dus helemaal nergens op.
quote:Op maandag 22 juli 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze toch nog een spannende nachtquote:
Deden ze een trio?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Toen mijn opa en oma 65 jaar getrouwd waren kwam de burgemeester ook op bezoek
Armstrong heeft hem tips gegeven?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:48 schreef Martinello het volgende:
volgens Armstrong wint hij. Dus je zal wel gelijk hebben.
Ik ben twaalf en wat is trio.quote:
Doe normaal man! je kan niet mensen beschuldigen zonder bewijs te hebben. Je maakt mensen kapot!quote:
Hij zat in TDJ hevig te transpireren.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:51 schreef Martinello het volgende:
Had Kroon dit ook aan bij TdJ? Of heeft hij voor ieder programma een ander outfit.
Mart is niet voor Nederlanders. En terecht.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Mart Smeets wordt niet meer uitgenodigd omdat hij zo salty was?
NOLLESED.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij zat in TDJ hevig te transpireren.
Mart kan eigenlijk niet meerquote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Mart is ook altijd irritant tegen Eva. Als ik haar was zou ik het ook wel weten.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Zei hij dat vorige week?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mart is ook altijd irritant tegen Eva. Als ik haar was zou ik het ook wel weten.
Dat ie ging beweren dat ze het journaal zonder a autocue moest doen was wel het toppunt
Nee hele tijd geleden, toen ze die bank nog had meen ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zei hij dat vorige week?Heb ik gemist.
Die andere homo.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Dekker was toch van die vieze boekjes? of was dat weer een andere dekker
Oooh. Hij zei ook al 4 jaar terug dat Roger Federer al afgeschreven was, sindsdien heeft ie nog ff 3 grandslams gepakt. Martquote:Op maandag 22 juli 2019 23:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee hele tijd geleden, toen ze die bank nog had meen ik.
Flikkers die bouncen, het is wat.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oooh. Hij zei ook al 4 jaar terug dat Roger Federer al afgeschreven was, sindsdien heeft ie nog ff 3 grandslams gepakt. Mart![]()
[ afbeelding ]
Teringquote:Op maandag 22 juli 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oooh. Hij zei ook al 4 jaar terug dat Roger Federer al afgeschreven was, sindsdien heeft ie nog ff 3 grandslams gepakt. Mart![]()
[ afbeelding ]
Was een fantastische pot idd.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:01 schreef superniger het volgende:
Federer - Djokovic was 5 uur spektakel.
Met een klote einde. 12-12 en dan tie-break.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:01 schreef superniger het volgende:
Federer - Djokovic was 5 uur spektakel.
Valt mee, een musical ofzo over Twentequote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weer een nieuw schandaal? Of wat is er aan de hand?
De airco staat al 3 uur op 15 graden. Inmiddels is het 23,7. Op de goede weg dus.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon de hele dag in bed blijven liggen, gordijnen dicht en airco op 20c
Check hierquote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon de hele dag in bed blijven liggen, gordijnen dicht en airco op 20c
Ja toch!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En anders springt de gemeente wel even bij.
Met dit weer drink en plas ik sloten.... dus plastabletten?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Gebruiken jullie ook weleens plastabletten?
FC Twente fan!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En anders springt de gemeente wel even bij.
FC Twente is eigenlijk een beetje van ons allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |