Heeft ze toch nog een spannende nachtquote:
Deden ze een trio?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Toen mijn opa en oma 65 jaar getrouwd waren kwam de burgemeester ook op bezoek
Armstrong heeft hem tips gegeven?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:48 schreef Martinello het volgende:
volgens Armstrong wint hij. Dus je zal wel gelijk hebben.
Ik ben twaalf en wat is trio.quote:
Doe normaal man! je kan niet mensen beschuldigen zonder bewijs te hebben. Je maakt mensen kapot!quote:
Hij zat in TDJ hevig te transpireren.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:51 schreef Martinello het volgende:
Had Kroon dit ook aan bij TdJ? Of heeft hij voor ieder programma een ander outfit.
Mart is niet voor Nederlanders. En terecht.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Mart Smeets wordt niet meer uitgenodigd omdat hij zo salty was?
NOLLESED.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hij zat in TDJ hevig te transpireren.
Mart kan eigenlijk niet meerquote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Mart is ook altijd irritant tegen Eva. Als ik haar was zou ik het ook wel weten.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Zei hij dat vorige week?quote:Op maandag 22 juli 2019 23:53 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mart is ook altijd irritant tegen Eva. Als ik haar was zou ik het ook wel weten.
Dat ie ging beweren dat ze het journaal zonder a autocue moest doen was wel het toppunt
Nee hele tijd geleden, toen ze die bank nog had meen ik.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zei hij dat vorige week?Heb ik gemist.
Die andere homo.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Dekker was toch van die vieze boekjes? of was dat weer een andere dekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |