ZO DANquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Fok-it het volgende:
TT en TS verhouden zich tot elkaar, Dat zie je niet vaak
(lol)
Ik ben wel wat gewend ouwe reusquote:
BIEMquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Fok-it het volgende:
(lol)
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Toch vraag ik me nog steeds af waar jij die vrouwen vandaan haalt I. aangezien Tumblr inmiddels naaktvrij is
Weet toch wie het zegt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Fok-it het volgende:
Nee grapje hoor Flips. even payback toch xoxo
Oh ja dat bestaat ook nog natuurlijkquote:
Een extreem lelijke vrouw?quote:
Heh?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:54 schreef Fok-it het volgende:
(lol)
Dat zag er geiler uit dan de seks zelfquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:57 schreef JanCees het volgende:
https://gfycat.com/inferiorneighboringafricanparadiseflycatcher
Hardop gelachen
Nou meid, het is wat.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
I zijn foto's doen me een beetje denken aan toen ik 14 was, toen kon ik me maandenlang woest aftrekken op het feit dat ik een kwart side boob zag of een snel kusje op mijn wang kreeg van dat ene leuke knappe huppelding
Och och ochquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
I zijn foto's doen me een beetje denken aan toen ik 14 was, toen kon ik me maandenlang woest aftrekken op het feit dat ik een kwart side boob zag of een snel kusje op mijn wang kreeg van dat ene leuke knappe huppelding
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://twitter.com/obk/status/1152306105227386881?s=19
Oeff
Sorry?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een jochie dat heeeeeel hard gaat huilen als ik hem aankijk in dezelfde onderbroek
Is gekaapt schipquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Wel jammer als Iran kapot genuked wordt straks. Wil er nog altijd keertje heen
twitter:obk twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 22:06:41Bevestiging nu bij @AP van het Britse ministerie van Buitenlandse Zaken dat ook dit tweede schip gekaapt is https://t.co/4zqOcjpPaM reageer retweet
quote:
Voorlopig geen Iran als vakantiebestemmingquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://twitter.com/obk/status/1152306105227386881?s=19
Oeff
Hoezo, zit juist iets liefs en onschuldigs in hoor, is toch mooi als je nog geen 110 vagina's tot vrouwensnot hebt geneukt maar dat je juist dat softe erotische nog opwindend vind?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Och och och
Het zou me echt niks verbazen dat jij nog steeds rukkend in de zolderkamer van je ouderlijk huis zit, echt gewoon niks
Syrië dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Voorlopig geen Iran als vakantiebestemming
Leek me sowieso al niks.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Had ik toch al niet. @Fok-it welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Koerdistan andersquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noordoosten wel te doen tegenwoordig
Gemiste kans, zeer mooie en rijke cultuurquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ik toch al niet. @:fok-it wel
Bestaat niet meer tochquote:
Zou jij lekker gerust in het vliegtuig zitten als je daarheen ging?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noordoosten wel te doen tegenwoordig
Ja, maar jouw hele essentie is gewoon denigrerend. Dus dat bedoel je er echt niet meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, zit juist iets liefs en onschuldigs in hoor, is toch mooi als je nog geen 110 vagina's tot vrouwensnot hebt geneukt maar dat je juist dat softe erotische nog opwindend vind?
Niet als staatquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans, zeer mooie en rijke cultuur
[..]
Ik ook
[..]
Bestaat niet meer toch
Zeker, maar ik heb andere landen op mijn lijstjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemiste kans, zeer mooie en rijke cultuur
[..]
Ik ook
[..]
Bestaat niet meer toch
Prima eten. Prima bevolking. Mooi land. Mooie vrouwen. Prima te doenquote:
Canada toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker, maar ik heb andere landen op mijn lijstje
Zeker, maar ik heb andere landen op mijn lijstjequote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima eten. Prima bevolking. Mooi land. Mooie vrouwen. Prima te doen
Lijstjes kunnen aangevuld wordenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Nu niet, jaar geleden ja hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou jij lekker gerust in het vliegtuig zitten als je daarheen ging?
Welke landen dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah wist ik nietquote:
Ik hoorde daar dingen van op de radio, wat een enorme hoeveelheid bagger is daar zegquote:Op vrijdag 19 juli 2019 21:24 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mij was bij WOO HAH! Ze vond het erg tof.
Naatje, wat denk je, Alaphilippe aan de dope of niet?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoorde daar dingen van op de radio, wat een enorme hoeveelheid bagger is daar zeg
Meer het hoge noorden...Scandinavie, Canada etc etc...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet, jaar geleden ja hoor
[..]
Welke landen dan?
[..]
Ah wist ik niet
Deze tijdlijntwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 22:01:47Just spoke to @KanyeWest about his friend A$AP Rocky’s incarceration. I will be calling the very talented Prime Minister of Sweden to see what we can do about helping A$AP Rocky. So many people would like to see this quickly resolved! reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoorde daar dingen van op de radio, wat een enorme hoeveelheid bagger is daar zeg
Zou kunnen, ben er zelf niet geweest. Maar iedereen kent intussen wel een beetje mijn muzieksmaak (al is dat wel heel breed).quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.welingelichte(...)eressanter-mens.htmlquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu niet, jaar geleden ja hoor
[..]
Welke landen dan?
[..]
Ah wist ik niet
Nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje, wat denk je, Alaphilippe aan de dope of niet?
Dat weet ik al heel lang.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.welingelichte(...)eressanter-mens.html
Wel interessant stukje
Vond vooral dat stukje over die druk om te reizen wel heel erg passend, nu ook dit jaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik al heel lang.
Reizen is voor mij ook vluchten. Ook daar ben ik me zeer bewust van. En het is een zeer gevaarlijke verleiding
Niemand houdt je tegenquote:
PROUD MOMMA OF 3 staat er waarschijnlijk in haar bio. Kots in mijn mond.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Waar mensen al wel niet over klagen tegenwoordig. Het blijft me verbazen.
quote:
Haters gonna hatequote:
Close enoughquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PROUD MOMMA OF 3 staat er waarschijnlijk in haar bio. Kots in mijn mond.
Én ze heeft een blog over haar geweldige huismoederleventje, uiteraard.quote:moeder van 3. Eerlijk maar met geromantiseerd sausje.
Werkelijk. Nu nog?quote:
Ik kom net pas het topic binnen lopen halve tammequote:
Waarschijnlijk zit er nu een enkel snoepje minder in een van de kinderen zijn snoepdoosje waardoor die op zijn zestiende het aldus ontstane probleem met zijn moeder oplost met een klauwhamer, dankjewel IKEA.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PROUD MOMMA OF 3 staat er waarschijnlijk in haar bio. Kots in mijn mond.
Oh ja, goed dat je het zegt, ik zal ook nog even reageren op een grapje van vanmorgenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom net pas het topic binnen lopen halve tamme
Doe datquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, goed dat je het zegt, ik zal ook nog even reageren op een grapje van vanmorgen
https://www.ad.nl/buitenl(...)tuin-ibiza~a354a85d/quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er nu een enkel snoepje minder in een van de kinderen zijn snoepdoosje waardoor die op zijn zestiende het aldus ontstane probleem met zijn moeder oplost met een klauwhamer, dankjewel IKEA.
Kom dan gaan we naar hawaiiquote:
Lekker pils drinken op het strandquote:
Wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker pils drinken op het strand
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)tuin-ibiza~a354a85d/
Denk dat zij hem heeft opgegeten![]()
Nee oke flauw en grof
Heey mede dertigerquote:
Wat is de reden dat je nog geen landen van je bucketlist hebt afgeschreven dna? Nog prima leeftijd ervoor dunkt mequote:
Op de rand van de afgrondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je nog geen landen van je bucketlist hebt afgeschreven dna? Nog prima leeftijd ervoor dunkt me
Lekker man. Doet me denken aan dat wijf van Stranger Things die die mest liep weg te werken alsof ze brownies gebakken hadquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Of je leert je je broedsel niet van straat te vreten, vriendin met verregaande smetvrees heeft een jaarling (kotswoord) en die zag ik laatst in de tuin verwoed aan een vrij forse hoop vogelstront likken, heb voor de moeder maar een extra wijntje ingeschonken
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de rand van de afgrondIk ga richting de 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest zelf ook wel een beetje koklachenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Doet me denken aan dat wijf van Stranger Things die die mest liep weg te werken alsof ze brownies gebakken had
Sterktequote:
Jonge godquote:
Jep, nu gaat alles aan je lichaam zo'n beetje omlaag of hangen, behalve je tandvlees.quote:
Het is al bedtijd. Sesamstraat is al afgelopenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, nu gaat alles aan je lichaam zo'n beetje omlaag of hangen, behalve je tandvlees.
En je haargrensquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, nu gaat alles aan je lichaam zo'n beetje omlaag of hangen, behalve je tandvlees.
Echte mini star jaquote:
Wat een baas op de gitaar hè.quote:
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Slim issie genoeg die Fok-it maar qua humor stonden er nog wel wat mensen in de rij voor hem.
Ik stond helemaal vooraanquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
Slim issie genoeg die Fok-it maar qua humor stonden er nog wel wat mensen in de rij voor hem.
Wie altijd maar vooruit wil verliest de weg terugquote:
lagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, lag me kapot om jou, altijd.
Lagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar achteruit gaan is ook zinloos.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie altijd maar vooruit wil verliest de weg terug
Hahah jij zegt lag ipv lach hahahaquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met de overgang?quote:
Ik stond aan de rand van de afgrond maar sindsdien heb ik een grote stap vooruit gezet!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen maar achteruit gaan is ook zinloos.
Lekker manquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Morgenavond housewarming bij je boy noel
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond aan de rand van de afgrond maar sindsdien heb ik een grote stap vooruit gezet!
Ga je morgen al helemaal over dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:55 schreef Solotovski het volgende:
Morgenavond housewarming bij je boy noel
Bron?quote:
Nooit van gehoord.quote:
Ohquote:
Lagquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet, het is nog niet begonnenquote:
Mag vandaag wat later opblijven van mama, omdat het weekend isquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
Het is al bedtijd. Sesamstraat is al afgelopen
Ik kijk het nooit...vandaar de vraag.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet, het is nog niet begonnen
Ik las Barbara Barend en dacht, wat weet zij nou van de huizenmarktquote:
Met interessante gasten is elk actualiteitenprogramma leukquote:
Ik dus ook, en Heleen van Rooyen. Maar beide verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las Barbara Barend en dacht, wat weet zij nou van de huizenmarkt
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met interessante gasten is elk actualiteitenprogramma leuk
Wat kijk jij dan zoal.quote:
Ja denk 't welquote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je morgen al helemaal over dan?
Ik vond dat altijd zo relaxed als ik later op mocht blijven in het weekend, blote voeten tegen de grote open haard, mandarijntjes vreten, af en toe een gloeiende sintel ontwijken.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mag vandaag wat later opblijven van mama, omdat het weekend is
Ja tering zeg, vast ook nog wel wat anders toch.quote:
Dat je nog geen brandwonden hebt danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
blote voeten tegen de grote open haard,
Tuurlijk, maar heb weinig zin meer in nieuws.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tering zeg, vast ook nog wel wat anders toch.
Aan voetbal ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar heb weinig zin meer in nieuws.
Je kan er n.l. geen hol aan doen .
Cambuur tochquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, maar dan kan je nog fan ergens van zijn
Maar je wilt toch wel beetje op de hoogte blijven van de wereld om je heen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, maar dan kan je nog fan ergens van zijn
Maar dat laatste heb jij altijd tochquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel wat stoere plekken met een mooi sterk verhaal ja
Dat straal je ook wel een beetje uitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel wat stoere plekken met een mooi sterk verhaal ja
Nee man. Nieuws is Paparazzi en politiek, de werkende man verandert daar niks aan verder.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel beetje op de hoogte blijven van de wereld om je heen.
Of jezelf ontwikkelen
Oke. Dat laatste dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee man. Nieuws is Paparazzi en politiek, de werkende man verandert daar niks aan verder.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dat laatste heb jij altijd toch
Als ik niet beter zou weten zou ik anders wel denken dat je net als Picornie flink op je kop bent geslagen vroegerquote:
Dit klinkt redelijk incestueusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Geen Beverwijk toestanden gelukkig maar mijn God als ik mijn ouders was geweest dan had ik mezelf voetjes vooruit toch wel terug geduwd in mijn moeders prachtige schoot
Ik vind jou stom.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik anders wel denken dat je net als Picornie flink op je kop bent geslagen vroeger
Vage humor dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten zou ik anders wel denken dat je net als Picornie flink op je kop bent geslagen vroeger
Volgens mij lijkt dat echt allemaal zo erg op elkaar. Als ik dei Deense series kijk hoor ik ook echt bijna Nederlandsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:13 schreef JanCees het volgende:
@:fokkie hoor jij het verschil tussen Deens en Zweeds
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregenquote:
waarop?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen
Zou wel iets voor mij zijn om dan toch te blijven hangen tijdens het terugduwen aan mijn twee centimeter grote erectie.quote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat echt allemaal zo erg op elkaar. Als ik dei Deense series kijk hoor ik ook echt bijna Nederlands
Nee joh.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat echt allemaal zo erg op elkaar. Als ik dei Deense series kijk hoor ik ook echt bijna Nederlands
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilt toch wel beetje op de hoogte blijven van de wereld om je heen.
Of jezelf ontwikkelen
Jawel hoor. Neit dezelfde woorden natuurlijk maar door de klank ofzo komt het heel erg overeenquote:
Vind ik absoluut niet eigenlijk, die Scandinavische talen zijn van dat binnensmondse gebrabbel. Klinkt Nederlands toch wel anders.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Neit dezelfde woorden natuurlijk maar door de klank ofzo komt het heel erg overeen
Enigszins. Maar ik begrijp mensen die geen nieuws volgen wel. Maar je kan je ook op andere vlakken ontwikkelen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft het zin om op de hoogte te blijven van alles wat er gebeurd in de wereld?
They are linked by Low German influence (or in the case of Dutch similarity), but are not really that similar. Danish is a North Germanic language, which shares the bulk of its vocabulary with Norwegian and Swedish (including the majority of the words imported from Low German). Dutch is a West Germanic language closely related to Low German. Both languages use a rather “flat” tone, which may be why people associate them with each other, but they both have more in common with German than each other.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik absoluut niet eigenlijk, die Scandinavische talen zijn van dat binnensmondse gebrabbel. Klinkt Nederlands toch wel anders.
Ja en ook met Engels.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
They are linked by Low German influence (or in the case of Dutch similarity), but are not really that similar. Danish is a North Germanic language, which shares the bulk of its vocabulary with Norwegian and Swedish (including the majority of the words imported from Low German). Dutch is a West Germanic language closely related to Low German. Both languages use a rather “flat” tone, which may be why people associate them with each other, but they both have more in common with German than each other.
Als ik een uur het nieuws niet heb gevolgd raak ik onrustig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft het zin om op de hoogte te blijven van alles wat er gebeurd in de wereld?
Klopt wel ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ook met Engels.
En wij hebben veel meer leenwoorden uit Frankrijk ook natuurlijk.
Jazekerquote:
Deels herkenbaar ja. Onrustig niet. Maar ik check meermaals per dag wel nieuwssitesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een uur het nieuws niet heb gevolgd raak ik onrustig.
Geeft best wel wat rust vind ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enigszins. Maar ik begrijp mensen die geen nieuws volgen wel. Maar je kan je ook op andere vlakken ontwikkelen.
Ja, maar je negeert het belangrijkste punt van mijn postquote:
Heerlijk, waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Nog twee weken en dan vakantie
Ja wat danquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar je negeert het belangrijkste punt van mijn post
Het is ook bijna compleet onmogelijk tegenwoordig om helemaal niets meer van het nieuws mee te krijgen. Of je moet geen tv, computer hebben en je smartphone alleen maar hebben voor sms en/of bellen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een uur het nieuws niet heb gevolgd raak ik onrustig.
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook bijna compleet onmogelijk tegenwoordig om helemaal niets meer van het nieuws mee te krijgen. Of je moet geen tv, computer hebben en je smartphone alleen maar hebben voor sms en/of bellen.
Dat je niet per se het nieuws hoeft te kijken om jezelf te ontwikkelen. Boeken lezen, docu's kijken, een taal leren, filosoferen, etc etc. Hoef je geen seconde nieuws voor te kijken. Waarom zou je jezelf niet willen ontwikkelen als je dan toch een leven hebt gekregenquote:
Ik ga wat dagjes weg, hotelletje pakken en zo.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heerlijk, waar gaat de reis naar toe?
Werk je dit weekend?
Ja maar heb er ook een hekel aan als vrienden of familie me op me hoogte moeten stellen van het nieuws, dat behoor ik te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook bijna compleet onmogelijk tegenwoordig om helemaal niets meer van het nieuws mee te krijgen. Of je moet geen tv, computer hebben en je smartphone alleen maar hebben voor sms en/of bellen.
Boodschappen doen en je loopt langs het rek met kranten zie je de koppen al, fok bezoeken en je ziet de nieuwe topics in NWS... je weet al snel voldoende.quote:
Dat is gewoon een feit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je niet per se het nieuws hoeft te kijken om jezelf te ontwikkelen. Boeken lezen, docu's kijken, een taal leren, filosoferen, etc etc. Hoef je geen seconde nieuws voor te kijken. Waarom zou je jezelf niet willen ontwikkelen als je dan toch een leven hebt gekregen
Vroeger echt lekker, vind tegenwoordig wel matig ontbijtje.quote:
Nee joh, heerlijk met brie.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger echt lekker, vind tegenwoordig wel matig ontbijtje.
In NWS kom ik bijna niet meer, die reacties somsquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boodschappen doen en je loopt langs het rek met kranten zie je de koppen al, fok bezoeken en je ziet de nieuwe topics in NWS... je weet al snel voldoende.
Als ik wil zie ik helemaal niks...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boodschappen doen en je loopt langs het rek met kranten zie je de koppen al, fok bezoeken en je ziet de nieuwe topics in NWS... je weet al snel voldoende.
Oh leuk! In eigen land?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga wat dagjes weg, hotelletje pakken en zo.
Nee ik ben in het weekend gewoon vrij
Kranten zijn van gisterenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet willen nee. Lees het zelf wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar heb er ook een hekel aan als vrienden of familie me op me hoogte moeten stellen van het nieuws, dat behoor ik te doen
Neequote:
Ja dit jaar naar de Achterhoek, via Duitsland terugquote:
Tuurlijk, maar ik geloof mensen niet zo als ze zeggen dat ze of geen nieuws meer volgen of er helemaal niks meer vanaf weten.quote:
Ja als ik ze koop zijn het niet oven croissantjes. Die verse ga ik niks tussen gooienquote:
Ik volg geen nieuws omdat het toch altijd negatief is.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Waarom doe jij het niet is de vraag. Waarom zou je jezelf ignorant houden. Wat voor mogelijke reden kan je daarvoor hebben? Ik ben hier oprecht benieuwd naar, is geen bash ofzo
Want?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als ik ze koop zijn het niet oven croissantjes. Die verse ga ik niks tussen gooien
Ik heb het niet over nieuws kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik volg geen nieuws omdat het toch altijd negatief is.
En wat kan ik er verder aan veranderen?
Nog nooit geweest, in de Achterhoekquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dit jaar naar de Achterhoek, via Duitsland terug
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je niet per se het nieuws hoeft te kijken om jezelf te ontwikkelen. Boeken lezen, docu's kijken, een taal leren, filosoferen, etc etc. Hoef je geen seconde nieuws voor te kijken. Waarom zou je jezelf niet willen ontwikkelen als je dan toch een leven hebt gekregen
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Het nieuws is niet altijd negatief.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Aantal jaar terug leefde ik heel erg geïsoleerd, en heb vrijwel niets meegekregen van wat er in de buitenwereld gebeurde. Normaal gesproken blijf ik wel redelijk up to date, maar dat jaar heb ik erg veel gemist. Het is dus wel mogelijk. Je krijgt altijd wel iets of wat mee, maar kwam erachter dat ik bizar veel niet heb meegekregen toen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik geloof mensen niet zo als ze zeggen dat ze of geen nieuws meer volgen of er helemaal niks meer vanaf weten.
Welterustenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, in de Achterhoek.
Fijne vakantie alvast, ik ga (was tijdje geleden al van plan) slapen
Fijn weekend verder allemaal!
Ze smaken ook anders geloof ikquote:
Mee eens maar nog verse warme zijn juist lekker met wat smeltplekjes roomboterquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als ik ze koop zijn het niet oven croissantjes. Die verse ga ik niks tussen gooien
Zolang je maar foktquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aantal jaar terug leefde ik heel erg geïsoleerd, en heb vrijwel niets meegekregen van wat er in de buitenwereld gebeurde. Normaal gesproken blijf ik wel redelijk up to date, maar dat jaar heb ik erg veel gemist. Het is dus wel mogelijk. Je krijgt altijd wel iets of wat mee, maar kwam erachter dat ik bizar veel niet heb meegekregen toen.
Bijna altijdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het nieuws is niet altijd negatief.
Kan je gewoon nog steeds beleg op doen voor een rijkere ervaring.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze smaken ook anders geloof ik
En helemaal platgestampt dus die eet je gewoon in paar happen weg
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aantal jaar terug leefde ik heel erg geïsoleerd, en heb vrijwel niets meegekregen van wat er in de buitenwereld gebeurde. Normaal gesproken blijf ik wel redelijk up to date, maar dat jaar heb ik erg veel gemist. Het is dus wel mogelijk. Je krijgt altijd wel iets of wat mee, maar kwam erachter dat ik bizar veel niet heb meegekregen toen.
Wees even duidelijk dan .quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het niet over nieuws kijkenDat heb ik serieus 1 post geleden uitgelegd
Jaar lang in de isoleer gezeten? Lol.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb het nog een keer extra voor je gequote nu. Dus kan je nu alsjeblieft antwoord geven?quote:
Echt leuk was het niet hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaar lang in de isoleer gezeten? Lol.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn excuus, het was een wat ongepaste opmerking.
Hoe ben je op fok terecht gekomenquote:
Youtube is mijn vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was ik, ik heb het nog een keer extra voor je gequote nu. Dus kan je nu alsjeblieft antwoord geven?
Ik vrees van niet. Kijk het maar gewoon. Kijkt lekker weg man.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij het nieuwe seizoen geschreven? Dan ga ik wel kijken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je gewoon nog steeds beleg op doen voor een rijkere ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |