Ga je dan allemaal van die typische dijenklets grappen maken?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga gewoon het licht uit mijn ogen zuipen
Dat doe ik al als ik nuchter benquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dan allemaal van die typische dijenklets grappen maken?
Slechter kan bijna niet inderdaadquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doe ik al als ik nuchter ben
Hij gaat de dijen van tante miep wel even kletsen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dan allemaal van die typische dijenklets grappen maken?
Gelukkig heb ik haast niet te maken met verjaardagen van anderen in deze setting. Lijkt me best vervelend zo een kringverjaring.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb me vroeger zeker 80x per jaar ziekgemeld.
Voordrinken voordat je de kring in stapt.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 18:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga gewoon het licht uit mijn ogen zuipen
Je hebt geen grote kennissenkring?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik haast niet te maken met verjaardagen van anderen in deze setting. Lijkt me best vervelend zo een kringverjaring.
Kleine kennissenkring die niet aan dit soort dingen doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt geen grote kennissenkring?
Ruilen?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Kleine kennissenkring die niet aan dit soort dingen doen.
Wat zou je gaan doen als die verjaardag er niet was?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Oke het is geen kringverjaardag, maar toch
Het licht uit zijn ogen zuipenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat zou je gaan doen als die verjaardag er niet was?
Oh dacht dat ie dat als voorbereiding zou doen voor die kringloop.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het licht uit zijn ogen zuipen
Weetniequote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dacht dat ie dat als voorbereiding zou doen voor die kringloop.![]()
![]()
Rookworst zonder R is ook worst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval zijn rookworst meenemen naar de kring. Hebben ze wat te snacken.![]()
![]()
Er is vast wel een single tante die aan hem wil knabbelenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kan in ieder geval zijn rookworst meenemen naar de kring. Hebben ze wat te snacken.![]()
![]()
Verschilt in smaak waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rookworst zonder R is ook worst.
Ongetwijfeld, met mosterd dip erbijquote:Op vrijdag 19 juli 2019 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is vast wel een single tante die aan hem wil knabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |