abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2019 @ 15:05:17 #151
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188074298
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen interesse in zolderkamers en sm-kelders :')
Je weet niet wat je mist.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:11:02 #152
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076500
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 08:49 schreef gooddaddy het volgende:
Yep. Ben daar zwaar alleregisch voor. Communiceer normaal of communiceer niet.

En als smileys hun manier van normaal communiceren is dan kan ze er nog zo leuk uitzien. Het blijft een No Go
Dat.

En hondenfilters...

Verbaas me er trouwens over hoe vaak vrouwen 'sarcastisch' willen zijn... Prima allemaal, maar je kan die act ook gewoon thuis laten. Beetje een instant slappe vaak. Bitchy commenten; 'gevat' uit de hoek komen... Maar een beetje geanimeerd gesprek op date (laat staan een date) ho maar... Is dat gedrag iets uit een sitcom of Sex and the City ofzo? Flikker gewoon op. Gedraag je even naturel...

Vraag me af of die vrouwen soms wel weten wat ze missen... Niet dat ik een wonderman ben, maar toch...

Geldt ook vooral voor (westerse) vrouwen in de 'rammelende-eierstokleeftijd'... Dan heb ik vaak wel vraagtekens waar ze naar op zoek zijn... Aandacht? Een leuke nacht met een gespierde hunk of de daadwerkelijke vader van hun kinderen? Weten ze überhaupt wel wat ze willen?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188076523
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:11 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Dat.

En hondenfilters...

Verbaas me er trouwens over hoe vaak vrouwen 'sarcastisch' willen zijn... Prima allemaal, maar je kan die act ook gewoon thuis laten. Beetje een instant slappe vaak. Bitchy commenten; 'gevat' uit de hoek komen... Maar een beetje geanimeerd gesprek op date (laat staan een date) ho maar... Is dat gedrag iets uit een sitcom of Sex and the City ofzo? Flikker gewoon op. Gedraag je even naturel...

Vraag me af of die vrouwen soms wel weten wat ze missen... Niet dat ik een wonderman ben, maar toch...

Geldt ook vooral voor (westerse) vrouwen in de 'rammelende-eierstokleeftijd'... Dan heb ik vaak wel vraagtekens waar ze naar op zoek zijn... Aandacht? Een leuke nacht met een gespierde hunk of de daadwerkelijke vader van hun kinderen? Weten ze überhaupt wel wat ze willen?
Heb je voorbeelden van die bitchy comments?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:18:26 #154
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076610
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden van die bitchy comments?
Nja, bitchy misschien niet... Maar wel vaak van dat ad remme 'kijk mij eens gevat reageren'. Beetje hard to get ook... Het is online, get a grip...

Die houding/humor hoef je niet te blijven aanhouden, dat gaat op den duur gewoon irriteren. Beetje een steekje alla... Maar bij teveel steken verdien je gewoon een stomp... >:)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188076622
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:18 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Nja, bitchy misschien niet... Maar wel vaak van dat ad remme 'kijk mij eens gevat reageren'. Beetje hard to get ook... Het is online, get a grip...

Die houding/humor hoef je niet te blijven aanhouden, dat gaat op den duur gewoon irriteren. Beetje een steekje alla... Maar bij teveel steken verdien je gewoon een stomp... >:)
Ja ben juist nieuwsgierig omdat ik zelf ook sarcastisch kan reageren en dat soort gesprekken vaak wel leuk vind.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:20:17 #156
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076640
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ben juist nieuwsgierig omdat ik zelf ook sarcastisch kan reageren en dat soort gesprekken vaak wel leuk vind.
Hangt ervan af wat je dan precies doet en of je het bij een echte date nog aanhoudt...

Iemand die in het echt 180 graden anders is dan online is ook een ripoff...
pi_188076667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:20 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Hangt ervan af wat je dan precies doet en of je het bij een echte date nog aanhoudt...

Iemand die in het echt 180 graden anders is dan online is ook een ripoff...
Oh zeker ja :P Denk dat ik in real life wel iets minder sarcastisch ben omdat je natuurlijk gelijk ziet hoe iemand daar op reageert.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:22:46 #158
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076688
Wat zeg jij dan zoal?
pi_188076707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:22 schreef Kleurplaatje het volgende:
Wat zeg jij dan zoal?
Oh ja is wel lastig zo te zeggen maar kan wel een beetje tegen iemand aan schoppen om te kijken wat iemand kan hebben :P
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:27:48 #160
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja is wel lastig zo te zeggen maar kan wel een beetje tegen iemand aan schoppen om te kijken wat iemand kan hebben :P
Ja prima, maar dat doen er veel he. En na de zoveelste 'mannen zijn primitief-achtige' opmerking is het ook wel klaar.

Bedoel maar... Wat is er mis met zeggen dat je koken leuk vindt, graag het huishouden doet en dat je graag zorgzaam bent (even sic bedoeld)? Nee, feesten tot de overgang en settelen voor Clooney en Pitt ineen (ook sic en gechargeerd)...

Dan veel liever een lopend gesprek over leuke vakantie-ervaringen desnoods en dan een aanleiding om eens te meeten lijkt me.
pi_188076788
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:27 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja prima, maar dat doen er veel he. En na de zoveelste 'mannen zijn primitief-achtige' opmerking is het ook wel klaar.

Bedoel maar... Wat is er mis met zeggen dat je koken leuk vindt, graag het huishouden doet en dat je graag zorgzaam bent (even sic bedoeld)? Nee, feesten tot de overgang en settelen voor Clooney en Pitt ineen (ook sic en gechargeerd)...

Dan veel liever een lopend gesprek over leuke vakantie-ervaringen desnoods en dan een aanleiding om eens te meeten lijkt me.
Oh daar is allemaal helemaal niks mis mee! Heb jij die ervaring?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:31:33 #162
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh daar is allemaal helemaal niks mis mee! Heb jij die ervaring?
Soms wel, soms niet. Net wat ik eerder aangaf... Vaak het idee dat ik weleens vrouwen op date neem die helemaal niet weten wat ze willen... Vaten vol issues lijken ze mij vaak... Die kappen vaak ineens ook een gesprek af ofzo... :')
pi_188076882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:31 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Net wat ik eerder aangaf... Vaak het idee dat ik weleens vrouwen op date neem die helemaal niet weten wat ze willen... Vaten vol issues lijken ze mij vaak... Die kappen vaak ineens ook een gesprek af ofzo... :')
Hmmm ja zo zo snel niet weten waar dat aan ligt dan :P Je bedoeld dat ze in het online contact ineens het gesprek afkappen of tijdens de date?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:34:53 #164
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188076916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmmm ja zo zo snel niet weten waar dat aan ligt dan :P Je bedoeld dat ze in het online contact ineens het gesprek afkappen of tijdens de date?
Na een date vaak. Blijkbaar voldoe ik toch niet aan het hele eisenlijstje ;(
pi_188076944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:34 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Na een date vaak. Blijkbaar voldoe ik toch niet aan het hele eisenlijstje ;(
Ja dan is er geen klik of wat dan ook maar dat geeft toch niet aan dat die vrouwen allerlei issues hebben?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:40:04 #166
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188077001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dan is er geen klik of wat dan ook maar dat geeft toch niet aan dat die vrouwen allerlei issues hebben?
Nee natuurlijk niet. Maar vaak vraag ik mij af wat sommige vrouwen onder 'klik' verstaan. Het lijkt bij sommigen welhaast een soort X-factor waarvan ik mij weleens afvraag of ze bestaat.

Tuurlijk, niemand weet daar een antwoord op, maar ik vraag het mij oprecht weleens af in sommige gevallen... Daar staan dan gelukkig genoeg gevallen tegenover waar het wel gewoon leuk (en vooral meer ongedwongen) mee is.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:40:56 #167
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188077015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

1? Ik zie wel 100 spookrijders..
pi_188077026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:40 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar vaak vraag ik mij af wat sommige vrouwen onder 'klik' verstaan. Het lijkt bij sommigen welhaast een soort X-factor waarvan ik mij weleens afvraag of ze bestaat.

Tuurlijk, niemand weet daar een antwoord op, maar ik vraag het mij oprecht weleens af in sommige gevallen... Daar staan dan gelukkig genoeg gevallen tegenover waar het wel gewoon leuk (en vooral meer ongedwongen) mee is.
Hmm ja als ik vanuit mijzelf dat zou moeten uitleggen een gevoel wat je niet kunt uitleggen maar dat het gelijk past ofzo. En een grote aantrekkingskracht.
pi_188077030
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:40 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

1? Ik zie wel 100 spookrijders..
:D
pi_188077072
Internet daten is gewoon een lastig iets; hard werken. Te hard werken zelfs.

Ik heb gehoord: 1 op de 3 vormt een koppel. Geen idee voor hoe lang, of dat ze ook daadwerkelijk goed matchen of iets dergelijks.

Dus voor de mensen die tot minderheids groeperingen behoren, is het nog lastiger. Denk aan: vegans, gereformeerden, feministen, enz.

Hoe jammer het ook is, het is compleet normaal dat er niks binnen is gehengeld.
pi_188077074
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:31 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. Vrouwen weten dat volgens mij ook niet echt.

Ik weet niet welke leeftijdsgroep jij date, maar ik date 21-25 jarige vrouwen. Dat is dan ook meteen de leeftijd waar veel rondgeneukt en gefeest wordt. Dat is denk ik een beetje de transitie van feesten naar settelen. En dat ze nog zoekende zijn. Niet wetende of ze nou een relatie willen of rond willen blijven scharrelen en dan maar beiden doen half half.
pi_188077145
quote:

[..]

Je moet er niet teveel bij stilstaan. 'Klik' is vaak een simpele manier om iemand af te wijzen. Omdat dat alles kan zijn. Ze zeggen nooit de exacte reden omdat ze confrontaties willen vermijden.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook doe eigenlijk. Ik heb gewoon geen zin in gezeik en moeten uitleggen waarom niet.

Laatst ook weer een afwijzing gehad. Was ook een heel vaag en algemene zin. Kon je geen touw aan vastknopen. Ik heb gewoon gezegd oké en haar het beste gewenst. En ben toen verder gegaan met mijn leven en datingleven. Binnenkort weer een date gepland.
pi_188077157
quote:

[..]

Sommigen gaan nooit klikken met anderen, dus ook niet met de volgende 10 kerels met wie ze op date gaan.

Dat X-factor is zo mysterieus dat het geeneens aan de persoon hoeft te liggen. Als mensen elkaar onder andere omstandigheden hebben ontmoet, is er wel klik met dezelfde persoon waar geen klik mee zal worden ervaren onder weer andere omstandigheden terwijl het precies dezelfde persoon is.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:49:58 #174
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188077182
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:44 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. Vrouwen weten dat volgens mij ook niet echt.

Ik weet niet welke leeftijdsgroep jij date, maar ik date 21-25 jarige vrouwen. Dat is dan ook meteen de leeftijd waar veel rondgeneukt en gefeest wordt. Dat is denk ik een beetje de transitie van feesten naar settelen. En dat ze nog zoekende zijn. Niet wetende of ze nou een relatie willen of rond willen blijven scharrelen en dan maar beiden doen half half.
22-30... Hoop wel vaak snel de mindset te kunnen peilen.

Ben zelf 30 en wil nog geen kinderen de eerste vijf jaar. Werk en settelen is even iets belangrijker dan over pakweg een jaartje Pampers halen (want alleen kopen + kutbaan = doodvonnis). Maar zie ook vaak vrouwen van 28 tot 30 die liefst ook elk festival meepakken... Wijntje hier, wijntje daar... En die carrière moet ook nog eens slagen... En dan zijn ze ineens 35 en moet het snelsnel... Kijk... Doe wat je leuk vindt, maar besef wel dat achter elke keuze een consequentie zit.

Heb echter wel het idee dat het onvermogen om dat te zien een 'ziekte' van de generatie is... Geldt evenzozeer voor mannen namelijk, al hebben die het biologische klokgewijs iets makkelijker.
pi_188077242
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:49 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

22-30... Hoop wel vaak snel de mindset te kunnen peilen.

Ben zelf 30 en wil nog geen kinderen de eerste vijf jaar. Werk en settelen is even iets belangrijker dan over pakweg een jaartje Pampers halen (want alleen kopen + kutbaan = doodvonnis). Maar zie ook vaak vrouwen van 28 tot 30 die liefst ook elk festival meepakken... Wijntje hier, wijntje daar... En die carrière moet ook nog eens slagen... En dan zijn ze ineens 35 en moet het snelsnel... Kijk... Doe wat je leuk vindt, maar besef wel dat achter elke keuze een consequentie zit.

Heb echter wel het idee dat het onvermogen om dat te zien een 'ziekte' van de generatie is... Geldt evenzozeer voor mannen namelijk, al hebben die het biologische klokgewijs iets makkelijker.
Denk als je in die groep date het geen vrouwen met issues zijn maar vrouwen die een geschikte match willen. Vind jij misschien dat jij de juiste match bent maar als zij dat niet zo zien houdt het op natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')