Maar dat is meteen het punt (ik snap wat je bedoel overigens). Iedere menselijk wezen heeft behoefte aan liefde en intimiteit. Dat geldt ook voor andere dieren in het dierenrijk. Dat is heel normaal.quote:Op maandag 22 juli 2019 12:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het totaal onzin is, want je hebt weldegelijk gelijk en ik deel die mening wel. Maar het word een beetje eindeloos herhalen van zetten, als je begrijpt wat ik bedoel.
Daarnaast vind ik in sommige gevallen dat het nogal snel erbij getrokken word (doel ik niet per se op jou). Iemand hoeft geen wanhoop uit te stralen naar vrouwen en dan toch geen succes te hebben, maar alsnog wel behoefte hebben aan liefde en intimiteit. Snap je beetje wat ik bedoel?
En alle mannen zijn allemaal wereldkampioen knuffelen, sparen mooie herinneringen, hebben dezelfde recensies van van moeder, tinderdates, vrienden. Etc etc. Mijn ogen bloeden er van.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
De gemiddelde Hollandse Tindermeid is toch 27, doet aan crossfit, reizen en technofeestjes?
Allemaal van die sukkels die op Google zoeken naar profieltips en die 1:1 kopiëren.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
En alle mannen zijn allemaal wereldkampioen knuffelen, sparen mooie herinneringen, hebben dezelfde recensies van van moeder, tinderdates, vrienden. Etc etc. Mijn ogen bloeden er van.
Of brand manager.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:13 schreef Stoney3K het volgende:
En ze zijn allemaal natuurlijk "Visual Merchandiser" van beroep.
Tegenwoordig wel.quote:
Altijd een beetje verdrietig van wanneer je ze op sneakers krampachtig aan de muur ziet hangen. Onder het mom van “kijk mij eens avontuurlijk zijn”quote:
Is allang niet meer orgineel.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:04 schreef M1stral het volgende:
En dansjes en drankjes.
Why een ruimte vullen waarin je je kan onderscheiden van de rest, met generieke universele bullshit.
Ik ben soms gewoon in staat om er neer te zetten dat ik niet van gezelligheid houd, reizen me tegenstaat en dat ik absoluut geen zin heb in leuke avonden of het leren kennen van nieuwe mensen.
Wedden dat de likes binnenstromen?
Het zou wel mijn persoonlijkheid goed weergevenquote:
Verschilt blijkbaar ook per leeftijdscategorie. In mijn categorie (40-50) jaar houden ze er allemaal van om op een terrasje te zitten, wandelen met de hond, sporten en de sauna. Maar een avondje Netflix vinden ze ook wel leuk. En ze skieën allemaal .quote:Op maandag 22 juli 2019 13:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
De gemiddelde Hollandse Tindermeid is toch 27, doet aan crossfit, reizen en technofeestjes?
Dan moet je het neerzetten en dan lachen als mensen dachten dat je sarcastisch wasquote:Op maandag 22 juli 2019 16:09 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het zou wel mijn persoonlijkheid goed weergeven
In de categorie 35+ zie ik eigenlijk heel veel van die "trotse mama's van een bengel" voorbij komen. Bonus als ze een Snapchat-filter gebruiken omdat ze er dan weer als 20 uit denken te zien.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:10 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Verschilt blijkbaar ook per leeftijdscategorie. In mijn categorie (40-50) jaar houden ze er allemaal van om op een terrasje te zitten, wandelen met de hond, sporten en de sauna. Maar een avondje Netflix vinden ze ook wel leuk. En ze skieën allemaal .
En dat is trouwens niet alleen op Tinder zo, maar ook op de andere datingsites
Een snapchat filter is sowieso een swipe naar links. Straalt een beetje laag niveau uit.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
In de categorie 35+ zie ik eigenlijk heel veel van die "trotse mama's van een bengel" voorbij komen. Bonus als ze een Snapchat-filter gebruiken omdat ze er dan weer als 20 uit denken te zien.
Kwam ik niet zo vaak tegen, alleen van dames uit het zuiden.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:11 schreef M1stral het volgende:
Het woord wanderlust komt mij ook mijn strot uit. Krijg er Nordic Walking vibes bij.
Of Bourgondiër. Man rot toch op, zeg gewoon dat je van lekker eten en drinken houd.
Het is precies NET 1 stapje beter dan de mensen die houden van leuke dingen doen en graag lekker eten.quote:Op maandag 22 juli 2019 16:11 schreef M1stral het volgende:
Het woord wanderlust komt mij ook mijn strot uit. Krijg er Nordic Walking vibes bij.
Of Bourgondiër. Man rot toch op, zeg gewoon dat je van lekker eten en drinken houd.
Dat onderste is toch het enige wat uiteindelijk telt. Elkaar zien zitten en klaar.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:00 schreef Yiwei het volgende:
Als iedereen dezelfde bezigheden heeft, dezelfde praat, zelfs hetzelfde eruit zien.
Dan is het toch simpel; zodra je elkaar ziet zitten is het voldoende.
Ik heb deze klassieker in mijn bio:quote:Op maandag 22 juli 2019 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik doe enkel nog aan smileys als profieltekst..
quote:Op maandag 22 juli 2019 22:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb deze klassieker in mijn bio:
Dat geeft best leuke gesprekken.
Oh verdomd zeg. Je hebt een hoog gerate schaker die zich MeneerMandje noemt online. Vroeg me af wat dat te betekenen had.quote:Op maandag 22 juli 2019 22:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik heb deze klassieker in mijn bio:
Dat geeft best leuke gesprekken.
die gaan sowieso direct naar links.quote:Op maandag 22 juli 2019 21:10 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik doe enkel nog aan smileys als profieltekst..
Zelfs als ze er heel leuk uitziet?:Pquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:53 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
die gaan sowieso direct naar links.
Oh ik hou wel van smileysquote:Op dinsdag 23 juli 2019 08:49 schreef gooddaddy het volgende:
Yep. Ben daar zwaar alleregisch voor. Communiceer normaal of communiceer niet.
En als smileys hun manier van normaal communiceren is dan kan ze er nog zo leuk uitzien. Het blijft een No Go
Ik lees sneller een regel tekst dan dat ik die kleine smileys juist kan interpreteren. Zal ook wel leeftijdsgebonden zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:20 schreef Zolderkamer het volgende:
Waarom niet.. Het is super duidelijk en overzichtelijk en je kan er alles mee zeggen..
Ja denk dat idd een generatie dingetje is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:37 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik lees sneller een regel tekst dan dat ik die kleine smileys juist kan interpreteren. Zal ook wel leeftijdsgebonden zijn
Dus een rokende sigaret of eentje met een streep erdoor is minder duidelijk dan al die kleine lettertjes?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:37 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik lees sneller een regel tekst dan dat ik die kleine smileys juist kan interpreteren. Zal ook wel leeftijdsgebonden zijn
Misschien moet je eens langs een opticienquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:43 schreef gooddaddy het volgende:
alleen dat ene icoontje snap ik wel. Maar als er alleen maar van die kleine rotdingen staan, dan vindt ik dat lastig. Vooral als het er een stuk of twintig zijn of meer.
Schrijf dan gewoon dat je anti-roken bent. Graag in zon ligt, een biertje lekker vindt, graag naar de bioscoop gaat, etc, etc.
Daarbij vindt ik het vaak onduidelijk wat een icoontje nu precies betekent en vindt ik het af en toe moeilijk om te zien wat het überhaupt is
Ja ik begrijp het wel hoor.. ze hebben geen tiet smileys he?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:43 schreef gooddaddy het volgende:
alleen dat ene icoontje snap ik wel. Maar als er alleen maar van die kleine rotdingen staan, dan vindt ik dat lastig. Vooral als het er een stuk of twintig zijn of meer.
Schrijf dan gewoon dat je anti-roken bent. Graag in zon ligt, een biertje lekker vindt, graag naar de bioscoop gaat, etc, etc.
Daarbij vindt ik het vaak onduidelijk wat een icoontje nu precies betekent en vindt ik het af en toe moeilijk om te zien wat het überhaupt is
Dat leest geen hond.. Vrouwen schijnen veel sneller te zijn dan mannen in het beoordelen.. ik geloof dat het een halve seconde was..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Die icoontjes zijn gewoon voor luie mensen en echt pure aids.
Zet gewoon neer wat je bedoeld in plaats van die onzin.
Even geprobeerd, maar juiste groepen kon ik niet echt vindenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:58 schreef Zolderkamer het volgende:
Zijn er ook luitjes op Kik trouwens?
Best goede ervaringen mee in de juiste groepen..
[..]
Ja ik begrijp het wel hoor.. ze hebben geen tiet smileys he?
Oh die zijn er wel hoor.. hele gezellige..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:27 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Even geprobeerd, maar juiste groepen kon ik niet echt vinden
Die icoontjes hetzelfde, en lege profielen ook. Dus dan blijft er weinig overquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat leest geen hond.. Vrouwen schijnen veel sneller te zijn dan mannen in het beoordelen.. ik geloof dat het een halve seconde was..
Agree to disagreequote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die icoontjes hetzelfde, en lege profielen ook. Dus dan blijft er weinig over
Welke groepen dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh die zijn er wel hoor.. hele gezellige..
Ook hele bakken die als homo ontmoetingsplaats dienen trouwens.. Maar ook genoeg normale groepen imo
En vooral ideaal als je je nr niet direct wil geven
Kik is toch geen datingsite? Veelal geile jonge jongens of meiden van een jaar of 14…quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:27 schreef Rick0821 het volgende:
[..]
Even geprobeerd, maar juiste groepen kon ik niet echt vinden
Nee, ik heb geen interesse in zolderkamers en sm-keldersquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Net waar je interesses liggen.. zoveel soorten..
Je vult je eigen zoekterm in he..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen interesse in zolderkamers en sm-kelders
Waar zoek je op dan? Hier gewoon een stadsgroep.. en nog een kleinere plaats uit de buurt..quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kik is toch geen datingsite? Veelal geile jonge jongens of meiden van een jaar of 14…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |