abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:10:37 #201
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188083094
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het kernwoord is emotie. Weet je dit op te wekken bij de ander, dan is er ineens die 'klik'. Dat het er is of niet, is niet helemaal waar. Het is gewoon te creëren.

Probleem is dat niet iedereen weet hoe dit werkt, en het dus aanvoelt als iets dat er was of niet.
Soms is het voor de persoon in kwestie ook onverklaarbaar. Het gaat alleen werken als je na de tijd eigenlijk alweer zin hebt om de persoon in kwestie te zien. Dat is het verschil tussen een 'okay avond' en een daadwerkelijke klik die verder gaat.

Als je een relatie zou willen aangaan met iemand mag je dat laatste wel minimaal verwachten.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188083098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het kernwoord is emotie. Weet je dit op te wekken bij de ander, dan is er ineens die 'klik'. Dat het er is of niet, is niet helemaal waar. Het is gewoon te creëren.

Probleem is dat niet iedereen weet hoe dit werkt, en het dus aanvoelt als iets dat er was of niet.
quote:
Bewuste verleiding
Omdat mensen via geur ten gevolge van het orgaan opgewonden kunnen raken, kan men daarop inspelen. Enerzijds kan men de meest passende geur als parfum uitzoeken, zodat anderen daardoor worden getriggerd. We kennen het allemaal wel. Iemand van het andere geslacht passeert ons en een zeer aantrekkelijke geur volgt. Iedereen kijkt op en volgt die persoon aandachtig. Anderzijds kan men ook de eigen feromoon uitstoot bevorderen. Vind je een bepaald persoon aantrekkelijk en is er een bepaalde band dan kun je proberen om je opgewondenheid te bevorderen. Door aan bepaalde opwindende gedachte te denken en daarnaast de aandacht te focussen op die persoon kan de uitstoot van feromonen toenemen zodat deze opgepikt kunnen worden. Daarmee kan de opgewondenheid van de andere persoon namelijk worden geactiveerd. Val ook bij het andere geslacht op door juist jouw feromoon uitstoot te verhogen zodat je mogelijk seksueel meer aantrekkelijk overkomt.

https://mens-en-gezondhei(...)romonen-verleid.html
pi_188083145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:10 schreef Keyos het volgende:

[..]

Soms is het voor de persoon in kwestie ook onverklaarbaar. Het gaat alleen werken als je na de tijd eigenlijk alweer zin hebt om de persoon in kwestie te zien. Dat is het verschil tussen een 'okay avond' en een daadwerkelijke klik die verder gaat.

Als je een relatie zou willen aangaan met iemand mag je dat laatste wel minimaal verwachten.
ZIjn toch wel veel mensen die toch een 2e date zien zitten bij wel een okay avond.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:18:35 #204
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188083248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ZIjn toch wel veel mensen die toch een 2e date zien zitten bij wel een okay avond.
Dat heb ik een tijdje terug ook gedaan en dat doe ik dus niet meer. De opvolgende avond was ook ‘okay’ en ‘gezellig’, maar niets meer dan dat. Uiteindelijk had ik er spijt van dus vandaar.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188083350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Dat heb ik een tijdje terug ook gedaan en dat doe ik dus niet meer. De opvolgende avond was ook ‘okay’ en ‘gezellig’, maar niets meer dan dat. Uiteindelijk had ik er spijt van dus vandaar.
Geloof jij in die klik gelijk? Zijn ook mensen die later als ze iemand beter leren kennen ineens gevoelens gaan ontwikkelen dus zou het de moeite waard kunnen zijn om toch op die 2e of 3e date te gaan.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:29:58 #206
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188083534
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof jij in die klik gelijk? Zijn ook mensen die later als ze iemand beter leren kennen ineens gevoelens gaan ontwikkelen dus zou het de moeite waard kunnen zijn om toch op die 2e of 3e date te gaan.
Yeah ik geloof daar oprecht in. Ik ben iemand met een vrij specifieke interesse in een bepaald type vrouw. Of ik oprecht geïnteresseerd ben in iemand heb ik vrij snel door, daar heb ik geen meerdere dates voor nodig. Tijdje terug ben ik op een tweede date gegaan terwijl ik helemaal niet veel zin had om haar te zien. Dan moet je dat gewoon eerder afkappen, ook wanneer de ander dat wel door zou willen laten gaan.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188083552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:29 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yeah ik geloof daar oprecht in. Ik ben iemand met een vrij specifieke interesse in een bepaald type vrouw. Of ik oprecht geïnteresseerd ben in iemand heb ik vrij snel door, daar heb ik geen meerdere dates voor nodig. Tijdje terug ben ik op een tweede date gegaan terwijl ik helemaal niet veel zin had om haar te zien.
Soort van dat ze bij sollicitatiegesprekken binnen tien seconden al weten of je het gaat worden of niet? :T
pi_188083560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:29 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yeah ik geloof daar oprecht in. Ik ben iemand met een vrij specifieke interesse in een bepaald type vrouw. Of ik oprecht geïnteresseerd ben in iemand heb ik vrij snel door, daar heb ik geen meerdere dates voor nodig. Tijdje terug ben ik op een tweede date gegaan terwijl ik helemaal niet veel zin had om haar te zien.
Waarom toch voor die 2e date gegaan?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:32:39 #209
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188083606
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Soort van dat ze bij sollicitatiegesprekken binnen tien seconden al weten of je het gaat worden of niet? :T
Hahaha nee, dat natuurlijk niet. Maar de kern is wel dat je een constante behoefte moet voelen om meer van iemand te weten. Als de persoon niet boeit of geen boeiend leven heeft dan zijn dat gewoon duidelijke signalen dat het niet gaat werken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:36:43 #210
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188083708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom toch voor die 2e date gegaan?
Was een huisgenoot van een collega die al een tijdje bezig was om ons te koppelen. Eerste date was best wel gezellig verder (laat geworden), maar ik merkte in het app-contact dat eruit volgde dat we misschien toch teveel verschilden van elkaar op cruciale punten. Ben toen door de sociale druk van die collega toch maar op tweede date gegaan om het toch een soort van kans te geven.

Moet ik er overigens wel bij zeggen dat het mij wel stoorde aan haar dat als ik net terug ben van een lange vakantie (daardoor zat er een maand tussen de 2 dates) dat je oprecht de interesse moet tonen hoe het is geweest. Er kwam niets van dat, het ging 90% van de tijd over haar nieuwe baan. Tsja, giga-turnoff.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188083730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:36 schreef Keyos het volgende:

[..]

Was een huisgenoot van een collega die al een tijdje bezig was om ons te koppelen. Eerste date was best wel gezellig verder (laat geworden), maar ik merkte in het app-contact dat eruit volgde dat we misschien toch teveel verschilden van elkaar op cruciale punten.

Moet ik er overigens wel bij zeggen dat het mij wel stoorde aan haar dat als ik net terug ben van een lange vakantie dat je oprecht de interesse toont hoe het is geweest. Er kwam niets van dat dus dat moet je niet hebben ;).
Zou het misschien kunnen dat ze niet zon apper is aangezien de eerste date wel leuk was?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:39:48 #212
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188083771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:32 schreef Keyos het volgende:

[..]

Hahaha nee, dat natuurlijk niet. Maar de kern is wel dat je een constante behoefte moet voelen om meer van iemand te weten. Als de persoon niet boeit of geen boeiend leven heeft dan zijn dat gewoon duidelijke signalen dat het niet gaat werken.
precies dit. Ik herken heel veel in de stukjes dat je schrijft.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:40:20 #213
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188083781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou het misschien kunnen dat ze niet zon apper is aangezien de eerste date wel leuk was?
Je hoeft elkaar ook niet dood te appen. Maar het zegt natuurlijk wel wat als je elkaar eigenlijk niets veel te delen hebt. Al is het maar een onzinnige foto als je weer ergens met vrienden bent.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188083817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je hoeft elkaar ook niet dood te appen. Maar het zegt natuurlijk wel wat als je elkaar eigenlijk niets veel te delen hebt. Al is het maar een onzinnige foto als je weer ergens met vrienden bent.
Ja ben ik met je eens hoor :) Ik vind zelfs die onzinnige nietszeggende berichten al leuk als ik interesse in iemand heb :P

Ik ben ook nooit op een 2e date met iemand gegaan als ik niet dat constante gevoel had. Maar kan mij wel voorstellen dat er mensen zijn die het nog een kans geven en dan toch nog gevoelens voor iemand kunnen krijgen.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:44:47 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188083868
Hangt het niet af van hoe je iemand kent? Als je iemand nog niet kent en ontmoet via Tinder ofzo is het toch best logisch dat niet direct de vonken er vanaf vliegen?!
pi_188084013
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hangt het niet af van hoe je iemand kent? Als je iemand nog niet kent en ontmoet via Tinder ofzo is het toch best logisch dat niet direct de vonken er vanaf vliegen?!
Ja is wel een verschil of je een leuk persoon in het echt tegenkomt. daar ben je waarschijnlijk niet om te daten dus zullen je verwachtingen minder zijn.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:51:44 #217
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188084042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hangt het niet af van hoe je iemand kent? Als je iemand nog niet kent en ontmoet via Tinder ofzo is het toch best logisch dat niet direct de vonken er vanaf vliegen?!
nou ja, als je minstens een uur met iemand doorbrengt dan heb je toch al wel een indicatie of je het meh of yeah vindt? Vonken hoeft nog niet, maar een meh gaat naar mijn beleving nooit over in vonken. Bij mij tenminste.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 23 juli 2019 @ 22:58:44 #218
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188084278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

nou ja, als je minstens een uur met iemand doorbrengt dan heb je toch al wel een indicatie of je het meh of yeah vindt? Vonken hoeft nog niet, maar een meh gaat naar mijn beleving nooit over in vonken. Bij mij tenminste.
Denk ook dat er wel een verschil is tussen “deze is wel leuk” en “deze is echt heel leuk”. Dat eerste is prima als je op zoek bent naar een fwb (waar ik ook helemaal geen issues mee zou hebben want hé, ben open minded en hoef echt niet persé een relatie).

Maar als je daadwerkelijk zelf op zoekt bent naar een relatie of je weet dat de ander alleen op zoek is naar een serieuze relatie mag je imo minimaal dat laatste wel verwachten na date 1.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:04:59 #219
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188084433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

nou ja, als je minstens een uur met iemand doorbrengt dan heb je toch al wel een indicatie of je het meh of yeah vindt? Vonken hoeft nog niet, maar een meh gaat naar mijn beleving nooit over in vonken. Bij mij tenminste.
Oh ja, zo. Nee ja, iemand die vanuit je gevoel een prima partner zou zijn, maar waar je verder echt niks bij voelt voor jou, gaat het waarschijnlijk nooit worden (tenzij mss continue exposure als werk, studie, vriendschap e.d.)
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:08:08 #220
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188084525
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 22:58 schreef Keyos het volgende:

[..]

Denk ook dat er wel een verschil is tussen “deze is wel leuk” en “deze is echt heel leuk”. Dat eerste is prima als je op zoek bent naar een fwb (waar ik ook helemaal geen issues mee zou hebben want hé, ben open minded en hoef echt niet persé een relatie).

Maar als je daadwerkelijk zelf op zoekt bent naar een relatie of je weet dat de ander alleen op zoek is naar een serieuze relatie mag je imo minimaal dat laatste wel verwachten na date 1.
Eens! Maar zowel bij "deze is wel leuk" en "deze is wel heel leuk" geldt voor mij wat jij eerder zo treffende zei: dat je een constante behoefte moet voelen om meer van iemand te weten. Zelfs zou het gaan om een fwb.

En bij een "meh" zit dat er helemaal niet in.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_188084659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

Eens! Maar zowel bij "deze is wel leuk" en "deze is wel heel leuk" geldt voor mij wat jij eerder zo treffende zei: dat je een constante behoefte moet voelen om meer van iemand te weten. Zelfs zou het gaan om een fwb.

En bij een "meh" zit dat er helemaal niet in.
Je denkt niet dat op een 2e date die meh zou kunnen upgraden?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:15:04 #222
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188084690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je denkt niet dat op een 2e date die meh zou kunnen upgraden?
upgraden :D Je bedoelt dat die dan ineens helemaal yeah wordt? Nee. Als het bij de 1e date er niet inzit dan zit dat er bij de 2e ook niet in. En ja, ik heb dat ooit eens geprobeerd, net zoals Keyos.
Geen success :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_188084702
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

upgraden :D Je bedoelt dat die dan ineens helemaal yeah wordt? Nee. Als het bij de 1e date er niet inzit dan zit dat er bij de 2e ook niet in. En ja, ik heb dat ooit eens geprobeerd, net zoals Keyos.
Geen success :P
Ja denk het zelfde hoor maar ik heb het nooit geprobeerd. Soms denk ik welles misschien dat ik mijzelf dan tekort doe.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:18:02 #224
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188084745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja denk het zelfde hoor maar ik heb het nooit geprobeerd. Soms denk ik welles misschien dat ik mijzelf dan tekort doe.
Ik denk niet dat je jezelf tekort doet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:18:26 #225
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188084754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:08 schreef Prisha het volgende:

[..]

Eens! Maar zowel bij "deze is wel leuk" en "deze is wel heel leuk" geldt voor mij wat jij eerder zo treffende zei: dat je een constante behoefte moet voelen om meer van iemand te weten. Zelfs zou het gaan om een fwb.

En bij een "meh" zit dat er helemaal niet in.
Yeah helemaal true. Heb een korte tijd gedate met iemand waar wat meer gebeurde dan een drankje en een kopje koffie. Daar had ik wel het gevoel dat ik haar graag wilde zien en beter wilde leren kennen, terwijl ik stiekem in m’n achterhoofd wist dat ze mij intellectueel niet voldoende zou uitdagen om het uit te laten groeien tot een daadwerkelijke relatie (dat wilde ze zelf ook niet dus dat was wel een leerzame periode wat daten betreft).

Zin hebben om iemand te zien of te spreken is gewoon de key. Je besteedt je tijd immers maar aan 1 ding degelijk, dan moet je daar wel zin in hebben om het te besteden aan die persoon. Dan maakt het overigens niet uit of dat nou een daadwerkelijke date of appen is. Wat dat betreft moet je gewoon heel egoïstisch zijn.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188084874
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yeah helemaal true. Heb een korte tijd gedate met iemand waar wat meer gebeurde dan een drankje en een kopje koffie. Daar had ik wel het gevoel dat ik haar graag wilde zien en beter wilde leren kennen, terwijl ik stiekem in m’n achterhoofd wist dat ze mij intellectueel niet voldoende zou uitdagen om het uit te laten groeien tot een daadwerkelijke relatie (dat wilde ze zelf ook niet dus dat was wel een leerzame periode wat daten betreft).

Zin hebben om iemand te zien of te spreken is gewoon de key. Je besteedt je tijd immers maar aan 1 ding degelijk, dan moet je daar wel zin in hebben om het te besteden aan die persoon. Dan maakt het overigens niet uit of dat nou een daadwerkelijke date of appen is. Wat dat betreft moet je gewoon heel egoïstisch zijn.
Ik zelf heb bij het hebben van een leuke match eigenlijk ook al helemaal geen interesse meer in het verder swipen.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:27:04 #227
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188084883
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Yeah helemaal true. Heb een korte tijd gedate met iemand waar wat meer gebeurde dan een drankje en een kopje koffie. Daar had ik wel het gevoel dat ik haar graag wilde zien en beter wilde leren kennen, terwijl ik stiekem in m’n achterhoofd wist dat ze mij intellectueel niet voldoende zou uitdagen om het uit te laten groeien tot een daadwerkelijke relatie (dat wilde ze zelf ook niet dus dat was wel een leerzame periode wat daten betreft).
Als je daar allebei wat uit haalt dan is het én (eventjes) leuk en kan leerzaam zijn ja. Voor mij zou het alleen niet lang stand houden omdat de interesse er dan niet meer is. Ik moet, naast aantrekkingskracht, met iemand kunnen sparren. Zelfs als het een korte fwb-achtig iets is. Maar dat is persoonlijk.
quote:
Zin hebben om iemand te zien of te spreken is gewoon de key. Je besteedt je tijd immers maar aan 1 ding degelijk, dan moet je daar wel zin in hebben om het te besteden aan die persoon. Dan maakt het overigens niet uit of dat nou een daadwerkelijke date of appen is. Wat dat betreft moet je gewoon heel egoïstisch zijn.
en tegen sociale druk bestand zijn ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:29:43 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188084932
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zelf heb bij het hebben van een leuke match eigenlijk ook al helemaal interesse meer in het verder swipen.
Lijkt alsof "geen" hier ontbreekt?
pi_188084951
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Lijkt alsof "geen" hier ontbreekt?
Oh ja die hoort er idd bij :P
  dinsdag 23 juli 2019 @ 23:48:16 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_188085276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja die hoort er idd bij :P
Tikkeltje cruciaal:P

Maar neem aan dat dat niet direct na de match is, maar na een tijdje gebabbeld te hebben?
pi_188085292
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Tikkeltje cruciaal:P

Maar neem aan dat dat niet direct na de match is, maar na een tijdje gebabbeld te hebben?
Ja maar dat gevoel kan al vrij snel ontstaan eigenlijk. Vind het sowieso lastig om met meerdere matches te gelijk te praten.
  woensdag 24 juli 2019 @ 00:02:53 #232
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188085510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat gevoel kan al vrij snel ontstaan eigenlijk. Vind het sowieso lastig om met meerdere matches te gelijk te praten.
Wel opvallend dat we wel heel erg vaak hetzelfde denken haha. Echt verschrikkelijk gewoon om een paar matches te hebben en dan zo’n druk te voelen om die gesprekken bezig te houden. In de meest ideale wereld heb je al snel die klik met iemand en gaat het vanzelf. Beetje jammer alleen dat het geregeld hard werken is (wat exact de reden is waarom ik voorlopig alle apps heb verwijderd).

Al kan ik mij trouwens heel goed voorstellen dat er genoeg types zijn die er plezier bij hebben om wat uit meerdere app-gesprekken te halen. Maar dat is dan gewoon een ander type mens die daarvan een kick zou kunnen krijgen. Ik zie het als een ‘moetje’, om uiteindelijk een interessant persoon te meeten.

Maar genoeg over mij overigens, al veel teveel geschreven vanavond ;).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188085559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 00:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wel opvallend dat we wel heel erg vaak hetzelfde denken haha. Echt verschrikkelijk gewoon om een paar matches te hebben en dan zo’n druk te voelen om die gesprekken bezig te houden. In de meest ideale wereld heb je al snel die klik met iemand en gaat het vanzelf. Beetje jammer alleen dat het geregeld hard werken is (wat exact de reden is waarom ik voorlopig alle apps heb verwijderd).
Nou eerlijk gezegd verlies ik dan gewoon het interesse in die andere matches...

Eens met je edit :p
pi_188088181
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat gevoel kan al vrij snel ontstaan eigenlijk. Vind het sowieso lastig om met meerdere matches te gelijk te praten.
Komt zo lullig over als je ze door elkaar haalt :')
pi_188088959
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 08:48 schreef Rick0821 het volgende:

[..]

Komt zo lullig over als je ze door elkaar haalt :')
Dat heb ik dus continu en dat is idd een teken om het andere contact te beperken.

Ik denk trouwens dat beide mogelijk is, zowel dat iets groeit als dat het er meteen is. Maar wel met een basisvoorwaarde van een zekere aantrekkingskracht. Vaak weet je meteen dat dat er niet is. Je ziet iemand en weet “nope”. Nou dan wordt het nooit wat, want je hebt gewoon geen zin om die persoon te zoenen. Maar een “misschien” qua aantrekkingskracht, kan zo leuk blijken te zijn dat het een hele grote JA wordt. Of een direct JA qua aantrekkingskracht kan zo’n eikel blijken te zijn dat het een enorme turn off is.
Sarcasme. Herken het.
pi_188089017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 23:27 schreef Prisha het volgende:

[..]

Als je daar allebei wat uit haalt dan is het én (eventjes) leuk en kan leerzaam zijn ja. Voor mij zou het alleen niet lang stand houden omdat de interesse er dan niet meer is. Ik moet, naast aantrekkingskracht, met iemand kunnen sparren. Zelfs als het een korte fwb-achtig iets is. Maar dat is persoonlijk.
[..]

en tegen sociale druk bestand zijn ;)
Hey!! How are you? O+

Zo, ik was helemaal vergeten dat dat sparren zo ontzettend belangrijk is. Heb heel lang mannen onder mijn niveau gedate (ik universitair, zij praktisch) en vond dat nooit een probleem. Ik vond het juist heel aantrekkelijk dat zij iets letterlijk konden. Maar nu ik iemand date die zelf ook hooggeschoold is, merk ik pas dat ik de diepere gesprekken echt heb gemist :@
Sarcasme. Herken het.
pi_188089650
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 09:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hey!! How are you? O+

Zo, ik was helemaal vergeten dat dat sparren zo ontzettend belangrijk is. Heb heel lang mannen onder mijn niveau gedate (ik universitair, zij praktisch) en vond dat nooit een probleem. Ik vond het juist heel aantrekkelijk dat zij iets letterlijk konden. Maar nu ik iemand date die zelf ook hooggeschoold is, merk ik pas dat ik de diepere gesprekken echt heb gemist :@
Had je het ideaal beeld van zo'n verschrikkelijk lekkere man in zo'n blauwe overall die dan bezweet iets aan het lassen was?
pi_188089681
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had je het ideaal beeld van zo'n verschrikkelijk lekkere man in zo'n blauwe overall die dan bezweet iets aan het lassen was?
Haha nee hoor, die had ik in real life ;) Maar het is gewoon heel aantrekkelijk als een man dingen kan. Vind ik althans. Met van die grote sterke werkhanden. 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_188089732
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:37 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha nee hoor, die had ik in real life ;) Maar het is gewoon heel aantrekkelijk als een man dingen kan. Vind ik althans. Met van die grote sterke werkhanden. 🙈
Ja kan ik mij wel iets bij voorstellen ja :P
pi_188089771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja kan ik mij wel iets bij voorstellen ja :P
Sinds ik dat ken, knap ik enorm af of kleine zachte handjes bij mannen :D Maar de keerzijde is dat die mannen gewoon niet zo veel meemaken en niet zoveel te vertellen hebben. Ze zijn tevreden met hun huisje boompje beestje. Nu date ik 2 mannen met hogere functies in de commerciële wereld, die ook veel onderweg zijn, en het niveau van gesprekken is zo totaal anders. Het is zo verfrissend dat iemand dingen zegt waardoor je wordt getriggerd om op een andere manier over dingen na te denken.
Sarcasme. Herken het.
pi_188089774
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2019 00:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Wel opvallend dat we wel heel erg vaak hetzelfde denken haha. Echt verschrikkelijk gewoon om een paar matches te hebben en dan zo’n druk te voelen om die gesprekken bezig te houden. In de meest ideale wereld heb je al snel die klik met iemand en gaat het vanzelf. Beetje jammer alleen dat het geregeld hard werken is (wat exact de reden is waarom ik voorlopig alle apps heb verwijderd).
Hoe is het hard werken om wat gesprekken gaande te houden?
pi_188089797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe is het hard werken om wat gesprekken gaande te houden?
Heel hard als je een figuur hebt die totaal niet weet hoe je een gesprek voert..
pi_188089803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:45 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sinds ik dat ken, knap ik enorm af of kleine zachte handjes bij mannen :D Maar de keerzijde is dat die mannen gewoon niet zo veel meemaken en niet zoveel te vertellen hebben. Ze zijn tevreden met hun huisje boompje beestje. Nu date ik 2 mannen met hogere functies in de commerciële wereld, die ook veel onderweg zijn, en het niveau van gesprekken is zo totaal anders. Het is zo verfrissend dat iemand dingen zegt waardoor je wordt getriggerd om op een andere manier over dingen na te denken.
Ja ik denk dat het erg lastig gaat worden om dan een man met beide eigenschappen te vinden :P

Ken dat tevreden zijn met hun leven wel. Is mooi voor ze natuurlijk maar is geen nieuwsgierigheid of 'verdieping' idd. Dan zou ik zeggen dat je die 2 eigenschappen misschien het beste kunt vinden bij kunstenaars die kunstzinnige instalaties maken :P
pi_188089858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel hard als je een figuur hebt die totaal niet weet hoe je een gesprek voert..
Ehh... dan kap je toch gewoon met het gesprek? Waarom zou je je best moeten doen voor zo iemand?

Probleem is dat je koste wat kost iets wil maken van zo'n gesprek, puur omdat ze er wellicht leuk uit ziet. Als je er zo in zit, heb je bij voorbaat al verloren.

Als je een random gast tegenkomt die niet heel enthousiast is om met jou een gesprek te voeren, ga je toch niet lopen klagen dat hij dat niet kan of doet? Of nog harder proberen er iets van te maken? Je hoeft immers niks van hem, dus je loopt gewoon weg.
pi_188089971
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ehh... dan kap je toch gewoon met het gesprek? Waarom zou je je best moeten doen voor zo iemand?

Probleem is dat je koste wat kost iets wil maken van zo'n gesprek, puur omdat ze er wellicht leuk uit ziet. Als je er zo in zit, heb je bij voorbaat al verloren.

Als je een random gast tegenkomt die niet heel enthousiast is om met jou een gesprek te voeren, ga je toch niet lopen klagen dat hij dat niet kan of doet? Of nog harder proberen er iets van te maken? Je hoeft immers niks van hem, dus je loopt gewoon weg.
Haha, ik ga echt niet koste wat het kost iets maken van een gesprek.

Iedereen wil wat van (een voor hen interessant) persoon, al helemaal in het date gebeuren. Reageer maar eens niet, en zie wat er gebeurd.

Sommige laten het doodbloeden, andere gaan smeken om contact of je zelfs stalken.

Een gesprek voeren kan dus wel veel moeite kosten met bepaalde personen. En ja, voor mijzelf sprekend, daar ben ik dan ook snel klaar mee.
pi_188090068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, ik ga echt niet koste wat het kost iets maken van een gesprek.

Iedereen wil wat van (een voor hen interessant) persoon, al helemaal in het date gebeuren. Reageer maar eens niet, en zie wat er gebeurd.

Sommige laten het doodbloeden, andere gaan smeken om contact of je zelfs stalken.

Een gesprek voeren kan dus wel veel moeite kosten met bepaalde personen. En ja, voor mijzelf sprekend, daar ben ik dan ook snel klaar mee.
Maar als je iemand hebt die zo is, dan reageer je er toch niet op? Hoe is het dan veel moeite?

Je moet helemaal geen contact willen met mensen die geen gesprek kunnen voeren of niet geinteresseerd zijn, of juist stalkerig gedrag vertonen. Dus ik snap niet hoe dit dan veel moeite is. Bij mij is het 0 moeite, want ik doe er niks mee en focus me alleen op mensen die wel aan mijn eisen voldoen.
  woensdag 24 juli 2019 @ 11:25:32 #247
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188090281
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:45 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe is het hard werken om wat gesprekken gaande te houden?
Omdat je geregeld weinig input van de andere kant krijgt. Overigens ook gelijk het punt van mij dat ik er ook geen moeite meer in steek aangezien het niet gaat werken als de interesse maar van één kant komt.

Ik weiger wat dat betreft om mezelf als een gigantische grappenmaker op te stellen alleen maar om de aandacht naar me toe te trekken van iemand die meerdere matches voor het uitzoeken heeft.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_188090565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:09 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maar als je iemand hebt die zo is, dan reageer je er toch niet op? Hoe is het dan veel moeite?

Je moet helemaal geen contact willen met mensen die geen gesprek kunnen voeren of niet geinteresseerd zijn, of juist stalkerig gedrag vertonen. Dus ik snap niet hoe dit dan veel moeite is. Bij mij is het 0 moeite, want ik doe er niks mee en focus me alleen op mensen die wel aan mijn eisen voldoen.
Omdat je er wel last van hebt en het toch je aandacht vraagt, ook al heb je totaal geen interesse in die persoon.
pi_188090572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik denk dat het erg lastig gaat worden om dan een man met beide eigenschappen te vinden :P

Ken dat tevreden zijn met hun leven wel. Is mooi voor ze natuurlijk maar is geen nieuwsgierigheid of 'verdieping' idd. Dan zou ik zeggen dat je die 2 eigenschappen misschien het beste kunt vinden bij kunstenaars die kunstzinnige instalaties maken :P
Ach nee kunstenaars... die gaan sowieso allemaal naar links 🙈 Maar idd die verdieping mist, terwijl ik juist iemand ben die uitdaging nodig heeft en zich snel verveelt. Maar ik ga eerst eens kijken waar het met mijn huidige dates op uitloopt, voor ik me daar weer druk om ga maken :)
Sarcasme. Herken het.
pi_188090707
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 11:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ach nee kunstenaars... die gaan sowieso allemaal naar links 🙈 Maar idd die verdieping mist, terwijl ik juist iemand ben die uitdaging nodig heeft en zich snel verveelt. Maar ik ga eerst eens kijken waar het met mijn huidige dates op uitloopt, voor ik me daar weer druk om ga maken :)
Ja grote kans dat je met kunstenaars weer hele andere eigenschappen hebt waar je niks mee kunt :P

Maar misschien is dit wel het belangrijkste van alles. Mentale uitdaging.

Zag tijdje terug een stel in een docu. De man kwam thuis van werk en vrouw zette het eten op tafel. Ze zaten tegenover elkaar. Ze vroeg kort hoe zijn dag was hij reageerde met zoiets als ja goed en dat was het. Verder geen enkel gesprek. Zaten daar gewoon te eten.

Das echt mijn vrees.

Overigens wil ik er wel aan toevoegen dat die verdieping niet perse te maken heeft met het opleidingsniveau. Ken mensen die toch hoogopgeleid zijn en verder eigenlijk geen nieuwsgierigheid hebben of door denken over bepaalde dingen.

[ Bericht 12% gewijzigd door bitterbal op 24-07-2019 12:01:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')