Heb je sinds deze week internet ofzo? Mi gaddo.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik er op klikte kon ik alleen de eerste regels lezen. Omdat het een EXTRA artikel is.
Heeft dus helemaal niks te maken met te dom zijn om op een linkje te klikken. Enorme teringdebiel.

Gelukkig is @onlogisch op een of ander illuster hardstylefeest en kan Elan hier vrijuit op de man spelen.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als ik op dit topic klik gaat het bijna nooit over Feyenoord maar vaak over ene Elan die de boel hier loopt op te naaien.

Lekker janken.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:26 schreef HetDonkertAan het volgende:
Als ik op dit topic klik gaat het bijna nooit over Feyenoord maar vaak over ene Elan die de boel hier loopt op te naaien.

Laat me gewoon met rust bloedzuiger.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gelukkig is @:onlogisch op een of ander illuster hardstylefeest en kan Elan hier vrijuit op de man spelen.

Tijd om klaas weer vrij te laten zodat het topic nog enig niveau krijgt.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

Die medische keuringen hou je niet geheim, alleen Fer zou te verwachten zijn.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:32 schreef fetX het volgende:
Morgen Eenhoorn, Fer, een nieuwe spits en twee nieuwe verdedigers uit de heli. Wat een genot zou dat zijn.

Klopt. Geloof sowieso niet in al die sprookjes elk jaar van een eventuele verrassing.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die medische keuringen hou je niet geheim, alleen Fer zou te verwachten zijn.

Ik ga je gedrag morgen even in feedback aankaarten. Dat constant op de man spelen moet maar eens afgelopen zijn. Je zoekt maar een ander slachtoffer om je frustraties op te projecteren. Het is werkelijk elke keer raak hier. Vandaag weer over een linkje, morgen verzin je weer wat anders. Het verpest het topic.quote:

Jezus man. Miemel niet zo. Die kerel helpt je toch ook gewoon.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga je gedrag morgen even in feedback aankaarten. Dat constant op de man spelen moet maar eens afgelopen zijn. Je zoekt maar een ander slachtoffer om je frustraties op te projecteren. Het is werkelijk elke keer raak.

quote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga je gedrag morgen even in feedback aankaarten. Dat constant op de man spelen moet maar eens afgelopen zijn. Je zoekt maar een ander slachtoffer om je frustraties op te projecteren. Het is werkelijk elke keer raak hier. Vandaag weer over een linkje, morgen verzin je weer wat anders. Het verpest het topic.

Heb je niet door dat iedereen je hier uitkotst?quote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga je gedrag morgen even in feedback aankaarten. Dat constant op de man spelen moet maar eens afgelopen zijn. Je zoekt maar een ander slachtoffer om je frustraties op te projecteren. Het is werkelijk elke keer raak hier. Vandaag weer over een linkje, morgen verzin je weer wat anders. Het verpest het topic.

quote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]

Wie de fuck ben jij nou weerquote:Op zondag 21 juli 2019 00:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je niet door dat iedereen je hier uitkotst?

Okeeeeequote:Op zondag 21 juli 2019 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |